k gok op Johnny Jordaan die uit zijn graf opstaat en als Messias hergeboren wordt, en ons samen met Heintje Davids naar de verlossing leidt (of lijdt).quote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij komt dadelijk ook met de kleuren zwart en rood aanzetten. En met fietspaden. En Duitsland anno 1936.
We worden allemaal geïndoctrineerd!
Dat vind ik nogal een zeperd dan..... al hadden we de Lao Kip gehad als munteenheid waren we er nog beter uitgesprongen _als_ we geen financiele crisis gehad zouden hebben, en de rest van de wereld welquote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Bigs het volgende:
Het rapport is gebaseerd op de aanname dat Nederland geen financiële crisis zou hebben gehad als Nederland niet in de euro zatLeuk verzonnen, maar bij voorbaat kansloos.
Zwitserland dat net sinds september vorig jaar zijn Frank aan de Euro heeft gekoppeld.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ow, ik lees dat de hele vergelijking gebaseerd is door Zweden en Zwitserland als voorbeeld te nemen en de ontwikkelingen daar over Nederland 'heen te leggen'.
Maar goed dat ze niet Engeland of IJsland hebben genomen.
Ja, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zwitserland dat net sinds september vorig zijn Frank aan de Euro heeft gekoppeld.
Politiek 24 zal de rest van de dag wel een samenvatting uitzenden.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan ik de uitzending ergens terug bekijken?
ik denk hier http://nos.nl/artikel/348228-wilders-euro-kost-geld.html (video ter rechterzijde)quote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan ik de uitzending ergens terug bekijken?
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Politiek 24 zal de rest van de dag wel een samenvatting uitzenden.
Bedanktquote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik d
[..]
ik denk hier http://nos.nl/artikel/348228-wilders-euro-kost-geld.html (video ter rechterzijde)
Ik ben toen maar gestopt met het lezen van de verkorte versie.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ow, ik lees dat de hele vergelijking gebaseerd is door Zweden en Zwitserland als voorbeeld te nemen en de ontwikkelingen daar over Nederland 'heen te leggen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |