Dan moet je daar dus op letten bij zo'n invoering. Maar de politici die ons zouden moeten vertegenwoordigen waren te druk met hun luxe baantjes in Brussel en bij banken veilig te stellen om aandacht aan het volk te geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met dank aan alle ondernemers die snel wilden verdienen aan de financiële gemakzucht van hun klanten. Dat soort omrekenpraktijken zou je ook zien als de gulden weer werd ingevoerd.
Wilders heeft het recht alles wat enigszins met Europa te maken heeft te scharen onder 'de euro'.quote:
Klopt. Die euro werd ingevoerd en elke hollander kankerde over die 1 en 2 cent muntjes. Dus weer ouderwets afronden naar 5 en 10 cent. Hoppekee. Alles weer duurder.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met dank aan alle ondernemers die snel wilden verdienen aan de financiële gemakzucht van hun klanten. Dat soort omrekenpraktijken zou je ook zien als de gulden weer werd ingevoerd.
Bijna nog treuriger is dat er elke dag een weer een stukje van die 'onderzoek' naar buiten komt zodat ze lekker veel media-aandacht krijgen. Geeft wel aan dat ze dat ook echt hard nodig hebben met de SP die al hun kiezers wegsnoept en het feit dat Henk en Ingrid na de volgende bezuinigingsronde nog meer moeten gaan inleveren.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:12 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een kansloos onderzoek en dito uitkomstHenk & Ingrid retoriek.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:12 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een kansloos onderzoek en dito uitkomstHenk & Ingrid retoriek.
Inderdaad, voor dat geld heb ik zeker 5, of 20 bij Dirk vd Broek.quote:
En dat is zeker één of andere dubieuze aanbieder van edelmetalen?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:25 schreef alors het volgende:
![]()
wat ik nu als ad krijg
!!!!
[ afbeelding ]
MENSEN! PAK UW OUDE SOKKEN!!!![]()
Of het is een pizzeria als ik sommige posts moet geloven.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is zeker één of andere dubieuze aanbieder van edelmetalen?
Zulks iets fantastisch zal het ongetwijfeld zijn ja, maar ik klik niet op die meukquote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is zeker één of andere dubieuze aanbieder van edelmetalen?
Lombard Street Research noemt zichzelf: independent, objective, creative.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zie nu op RTL7 die Britse knakker die het onderzoek heeft uitgevoerd. "Tja, ik vond de euro al een slecht idee toen ie werd ingevoerd en het bleek dat ik gelijk had".
Wiens brood men eet...
Creatief zijn ze idd wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lombard Street Research noemt zichzelf: independent, objective, creative.
Nuff said, lijkt me zo.
Dat bewaar ik niet, maar ik woon niet alleen.quote:
Een historicus die een mening over de economie heeft.... Tja. Ik hoor liever iemand die er verstand van heeft.quote:
Nou valt het wel mee, hier in het euroloze Zürich betaal ik met gemak 40-50 franken (35-45 euro) voor 2 pizzas. Dus die euro maakt de pizza in Nederland een flink stuk goedkoper.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bewaar ik niet, maar ik woon niet alleen.
2 pizza en 2 kinderpizza, ny pizza website, reken maar na.
Zoals Wilders?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een historicus die een mening over de economie heeft.... Tja. Ik hoor liever iemand die er verstand van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |