idemquote:
Vergeet het fok topic niet, epische tijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zin in het Eurovisie Songfestival.
3 avonden los op twitter!![]()
op dat soort avonden zou ik wel een laptoptabletnetbooksmartphone willen hebben.
dat ga ik ook nog proberen bij te houden, maar mijn eigen twitteraccount is op dat moment het belangrijkste. een soort slechte kopie van Dijkshoorn word ik danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het fok topic niet, epische tijden
Dit!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het fok topic niet, epische tijden
Ieder zijn eigen, natuurlijk, al vind ik er ook geen klap aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen (nog) zo leuk vinden aan het Eurovisie Songfestival. Het is alleen maar vriendjespolitiek en wie er het gekste uit ziet/zingt.
Oost Europa wint toch....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen (nog) zo leuk vinden aan het Eurovisie Songfestival. Het is alleen maar vriendjespolitiek en wie er het gekste uit ziet/zingt.
je lekker ergeren aan infantiele liedjes en hopen dat er nog iets leuks bijzitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Nou die tijden zijn ook al een tijd voorbij. Alleen Nederland is blijven hangen in de jaren 90 en denkt nog altijd 'typische songfestivalnummers' te moeten sturen. Gelukkig is daar met Joan verandering in gekomen.quote:
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nou die tijden zijn ook al een tijd voorbij. Alleen Nederland is blijven hangen in de jaren 90 en denkt nog altijd 'typische songfestivalnummers' te moeten sturen. Gelukkig is daar met Joan verandering in gekomen.
Noorwegen en Duitsland is ook echt oost Europa natuurlijkquote:
ik 1x volgens mij. je had daar een baan voor van die gemotoriseerde skelters volgens mij, met skelters in de vorm van F1-auto's. dat is het enige dat ik er nog van weetquote:
Als ik zo foto's bekijk, kan ik me er niets meer van herinneren...quote:
zuipen tot ik in coma raak! mocht ik ineens niet meer posten.....Minthy weet wellicht nog waar ik woonquote:
Dat. Oost-Europa-roepers kijken al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Noorwegen en Duitsland is ook echt oost Europa natuurlijk
Jazeker, maar ik overweeg om zo nog even een poosje op de bank te gaan hangen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zuipen tot ik in coma raak! mocht ik ineens niet meer posten.....Minthy weet wellicht nog waar ik woon
mocht ik mij zondag nog niet gemeld hebben, wil je dan een zoekactie op touw zetten? je hebt toestemming een ruit in te slaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik overweeg om zo nog even een poosje op de bank te gaan hangen...
Ik kan niks beloven, moet werken dit weekend en niemand hier heeft verder mijn nummer...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht ik mij zondag nog niet gemeld hebben, wil je dan een zoekactie op touw zetten? je hebt toestemming een ruit in te slaan
Niemand?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, moet werken dit weekend en niemand hier heeft verder mijn nummer...
Je kan je dus beter inhouden
ja maar ze kunnen je tweeten of dm'enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, moet werken dit weekend en niemand hier heeft verder mijn nummer...
Je kan je dus beter inhouden
Oke, dan is het wel goed! Ik ga dan wel alleen aanwijzingen geven, ik kan niet van m'n stek op het werkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen je tweeten of dm'en
maar kom me alleen redden als je tijd hebt hoor
Triggerfingerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef alors het volgende:
Ik ben dit nummer zoooo zaten die cover ook
oh, das prima hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, dan is het wel goed! Ik ga dan wel alleen aanwijzingen geven, ik kan niet van m'n stek op het werk
Ik trek hem nog steedsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef alors het volgende:
Ik ben dit nummer zoooo zaten die cover ook
als ik baardgroei had wilde in net zo'n baard als Ruben Blockquote:
Jep, ik ook. Sowieso draai je bij mij niet zomaar iets kapot, tenzij het toch al een matig nummer was.quote:
quote:
Ja, of ik bel gewoon gelijk de GGD/ambulance, dan hoef je alors er ook niet mee op te zadelen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, das prima hoor
Alors woont in lwd geloof ik dus dan komt het vast goed.
alleen als dat leuke vrouwen zijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ik bel gewoon gelijk de GGD/ambulance, dan hoef je alors er ook niet mee op te zadelen...
Ja ehm... Bel daar zelf maar achteraan, ik ga me niet bemoeien met dienstroosters, enzo!quote:
je hebt ook niets voor me overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja ehm... Bel daar zelf maar achteraan, ik ga me niet bemoeien met dienstroosters, enzo!
Helemaal prima, ging nergens meer over!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Even een combo breaken hoor![]()
Fijn nummer is dit trouwens
eensch!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Toch vreemd, Coen, Frank, Michiel, Domien, Ekdom, Stenders en Giel vinden dit een vette plaat maar ze maken het geen MH.
Die is deze week niet democratisch gekozen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Toch vreemd, Coen, Frank, Michiel, Domien, Ekdom, Stenders en Giel vinden dit een vette plaat maar ze maken het geen MH.
Er schiet me een nummer te binnen: it's all about the money, it's all about the dum dum didudumdum.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ja iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zie pagina 1 van dit topic, het tweede rode balkje in de OPquote:
Mejaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er schiet me een nummer te binnen: it's all about the money, it's all about the dum dum didudumdum.
Daar lijkt het idd op, het is niet mainstream genoeg ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iddIk vind het superkut, maar het heeft meer ballen dan John Mayer sowieso. Duidelijk dat het dan gewoon niet mag.
wat? ga je mond spoelen!quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 02-03-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Waarom??quote:
iedereen mekkert over baggerplaten, jij over iets mooisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom??
Iedereen loopt hier te mekkeren op gedraaide platen, laat mij ook eens lekker!!
Flikker toch op, das persoonlijke smaak!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedereen mekkert over baggerplaten, jij over iets moois
maar mijn smaak is welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker toch op, das persoonlijke smaak!
Zou het??quote:
Ik niettttt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
Gaat ze al naarrrrrrr huis? Ben haarrrrrrrrr wel een beetje zat.
Je hoeft niet te luisteren hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
ja, die rrrrr is wel een beetje brrrrquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
Wat een kerel is Fred, haha!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef hole1988 het volgende:
Chocolade melk (Verwijzing naar Raffaela)
slaap lekkerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ze verkracht imo wel een mooie plaat...
ik vind verkrachten nog een milde uitdrukking voor deze brute anale verkrachting door 6 negerlullen tegelijk. godsamme zeg!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ze verkracht imo wel een mooie plaat...
waar istie eigenlijk? wintersporten ofzo?quote:
Ik mis Hans ook, daarover hoor je mij ook nooit zeuren!!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mis Hans ook, daarover hoor je mij ook nooit zeuren!!
Eens, gewoon haar met tooi en gitaar. Niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Maar die huisvrouwen eromheen moeten weg
geen kleren?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens, gewoon haar met tooi en gitaar. Niks meer niks minder.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte cover, het Nederlandse origineel is beter
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte cover, het Nederlandse origineel is beter
uniek concept!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
Quizen met niet-bekende Nederlanders die dus niks te promoten hebben
ja, de rest zit er qua techniek echt voor Jan Joker bijquote:
Vanmiddag geen tijd, en het nu pas om half 1 ff doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef Qunix het volgende:
Nooit grappig!
Goh, Stenders krijgt het nog druk
Stenders mag datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag geen tijd, en het nu pas om half 1 ff doen
ik weet wel dat Marilyn Manson er nog een uitermate zwakzinnige cover van heeft gebakken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef Piles het volgende:
Ik heb het origineel wel eens gehoord, maar wie zong het ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik hoor em voor het eest maar ik ben er nu al weg vanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet verkeerd.
Dit is wel de reden waarom Stenders nog op 3FM kan... Vaak goeie nieuwe muziek.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Inderdaad. NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Koelkast komt in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik luister niet erg actief, maar dat was bij 'dat is niet mijn naam' toch wel erg obviousquote:
die ex-drummer was voor mij een ojaatje....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
En ook niet de drummer van The Beatles. Wat weet je dan in godsnaam wél?
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ex-drummer was voor mij een ojaatje....
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
yeah, dit vind ik een lekker nummer...
ik zoek eigenlijk ook nog de versie van De Kast en een ubervals zingende Tooske....
oooh ooooohh Alllee--eeeeesssquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
damn, door een yt-zoek op Tooske kom ik hier bij uit.
wat kut.
was ooit bij een TMF-awards. Tooske droeg een zeeblauwgroene jurk volgens mij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
lief dat je spoilertagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
Ondanks de vele nare verhalen die jullie hier achter mijn rug om vertellen, ben ik echt de beroerdste niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]And if you think that I've been loosing my way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter je rug om? ook gewoon recht in je gezicht hoor!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks de vele nare verhalen die jullie hier achter mijn rug om vertellen, ben ik echt de beroerdste niet...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
Whoei, ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de vraag was iets met een slechte dag. knap dat je dan de titel weetquote:
Ik wist beide, maar was druk aan het typen...quote:
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de vraag was iets met een slechte dag. knap dat je dan de titel weet
Ik leer het snelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de vraag was iets met een slechte dag. knap dat je dan de titel weet
Erg maar waarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef Piles het volgende:
Eigenlijk moet zo'n artiest gewoon elk jaar een keer doodgaan, dan hoor je tenminste topplaten op de radio
muhdannah toch?quote:
quote:
Nee, een (volgens mij) nog iets oudere doos, Madonnaquote:
bank zequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
Ik ga nog even op de bank, fijne nacht allemaal
ik ga met je mee!quote:
Dat is niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef hole1988 het volgende:
het is ook meteen afgelopen als Giel begint.
hai hai man hai haiquote:
ligt aan het tijdstip en ook wel aan de DJ. als eerst Gerard er zou zitten zou ik vaker nog een stukje meepikken. maar als op vrijdag mijn wekker rond 7u gaat ben ik om 1u 's nachts moe/gaar genoeg om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef hole1988 het volgende:
het is ook meteen afgelopen als Giel begint.
dat is vanwege de openingen van 1 of andere fruitding? stelletje josti'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef borisz het volgende:
Er schijnt iets op het Leidscheplein te gebeuren...
[ afbeelding ]
Wat een gekken
Pas geleden een AH XL geopend hier, precies het zelfde scenario...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gekken
LOL, ik wist trouwens niet dat er geen Apple stores in Nederland waren. Hier zit zelfs zo'n officiele reseller die ook gewoon allemaal van dat spul heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gekken
OMGquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gekken
En toch loop ik er als ik er een zie altijd even binnen. Maar de meeste mensen zitten daar gratis te internetten. Het is gewoon een Starbucks maar dan witter en zonder koffie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja een echte Apple winkel met drie platte tafels waar wat iPads op liggen, ja dat is echt heel speciaalVolgens mij hopen die hipsters gewoon op gratis goodies
!
Welkom bij Radio 53FM8 woosh wooshquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:53 schreef hole1988 het volgende:
vanavond op 22 - 00
Sanderdaynight (BNN)
Zaterdagavond is de leukste avond van de week en BNN-dj Sander Hoogendoorn maakt 'm alleen maar leuker! Je hoort al het laatste nieuws over uitgaan, drank, drugs en natuurlijk heel veel lekkere muziek. Van dance tot dubstep, in een eclectische mix met nieuwe en oude platen komt alles voorbij. Daarnaast is de studio altijd bereikbaar voor de luisteraar die kan laten weten wat zijn of haar ideale avondinvulling is. Ga je op stap of blijf je thuis? Met Sander is je zaterdagavond compleet.
je gaat John Lennon opgraven?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:53 schreef Cee het volgende:
[..]
En toch loop ik er als ik er een zie altijd even binnen. Maar de meeste mensen zitten daar gratis te internetten. Het is gewoon een Starbucks maar dan witter en zonder koffie.
Maar om er nu voor in de rij te staan... Ik bedoel HALLO, Pinkpop kaartjes in de verkoop nu, nu!![]()
Oh trouwens, ik ga deze maand een Beatle in 't echt zien hoorde ik deze week. YEAH!
quote:
hate or love itquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een gek nummerik vind het wel lekker eigenlijk
die wil ik wel ff bekeren!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Straks een lesbische blind-flirt!
[ afbeelding ]
Sharon is helemaal gek van Ilse op deze foto. Ze kent haar van een gaysite en heeft haar nog nooit in het echt gezien.
Toch is ze helemaal gek van haar en zometeen zit Sharon dus in Flirt je Stijf om Kwart Voor 1 op 3FM!
quote:
Hopelijk heeft ze bi-gevoelensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Straks een lesbische blind-flirt!
[ afbeelding ]
Sharon is helemaal gek van Ilse op deze foto. Ze kent haar van een gaysite en heeft haar nog nooit in het echt gezien.
Toch is ze helemaal gek van haar en zometeen zit Sharon dus in Flirt je Stijf om Kwart Voor 1 op 3FM!
tis een seksmaniak!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |