idemquote:
Vergeet het fok topic niet, epische tijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zin in het Eurovisie Songfestival.
3 avonden los op twitter!![]()
op dat soort avonden zou ik wel een laptoptabletnetbooksmartphone willen hebben.
dat ga ik ook nog proberen bij te houden, maar mijn eigen twitteraccount is op dat moment het belangrijkste. een soort slechte kopie van Dijkshoorn word ik danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het fok topic niet, epische tijden
Dit!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het fok topic niet, epische tijden
Ieder zijn eigen, natuurlijk, al vind ik er ook geen klap aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen (nog) zo leuk vinden aan het Eurovisie Songfestival. Het is alleen maar vriendjespolitiek en wie er het gekste uit ziet/zingt.
Oost Europa wint toch....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen (nog) zo leuk vinden aan het Eurovisie Songfestival. Het is alleen maar vriendjespolitiek en wie er het gekste uit ziet/zingt.
je lekker ergeren aan infantiele liedjes en hopen dat er nog iets leuks bijzitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Nou die tijden zijn ook al een tijd voorbij. Alleen Nederland is blijven hangen in de jaren 90 en denkt nog altijd 'typische songfestivalnummers' te moeten sturen. Gelukkig is daar met Joan verandering in gekomen.quote:
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nou die tijden zijn ook al een tijd voorbij. Alleen Nederland is blijven hangen in de jaren 90 en denkt nog altijd 'typische songfestivalnummers' te moeten sturen. Gelukkig is daar met Joan verandering in gekomen.
Noorwegen en Duitsland is ook echt oost Europa natuurlijkquote:
ik 1x volgens mij. je had daar een baan voor van die gemotoriseerde skelters volgens mij, met skelters in de vorm van F1-auto's. dat is het enige dat ik er nog van weetquote:
Als ik zo foto's bekijk, kan ik me er niets meer van herinneren...quote:
zuipen tot ik in coma raak! mocht ik ineens niet meer posten.....Minthy weet wellicht nog waar ik woonquote:
Dat. Oost-Europa-roepers kijken al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Noorwegen en Duitsland is ook echt oost Europa natuurlijk
Jazeker, maar ik overweeg om zo nog even een poosje op de bank te gaan hangen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zuipen tot ik in coma raak! mocht ik ineens niet meer posten.....Minthy weet wellicht nog waar ik woon
mocht ik mij zondag nog niet gemeld hebben, wil je dan een zoekactie op touw zetten? je hebt toestemming een ruit in te slaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik overweeg om zo nog even een poosje op de bank te gaan hangen...
Ik kan niks beloven, moet werken dit weekend en niemand hier heeft verder mijn nummer...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht ik mij zondag nog niet gemeld hebben, wil je dan een zoekactie op touw zetten? je hebt toestemming een ruit in te slaan
Niemand?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, moet werken dit weekend en niemand hier heeft verder mijn nummer...
Je kan je dus beter inhouden
ja maar ze kunnen je tweeten of dm'enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, moet werken dit weekend en niemand hier heeft verder mijn nummer...
Je kan je dus beter inhouden
Oke, dan is het wel goed! Ik ga dan wel alleen aanwijzingen geven, ik kan niet van m'n stek op het werkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen je tweeten of dm'en
maar kom me alleen redden als je tijd hebt hoor
Triggerfingerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef alors het volgende:
Ik ben dit nummer zoooo zaten die cover ook
oh, das prima hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, dan is het wel goed! Ik ga dan wel alleen aanwijzingen geven, ik kan niet van m'n stek op het werk
Ik trek hem nog steedsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef alors het volgende:
Ik ben dit nummer zoooo zaten die cover ook
als ik baardgroei had wilde in net zo'n baard als Ruben Blockquote:
Jep, ik ook. Sowieso draai je bij mij niet zomaar iets kapot, tenzij het toch al een matig nummer was.quote:
quote:
Ja, of ik bel gewoon gelijk de GGD/ambulance, dan hoef je alors er ook niet mee op te zadelen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, das prima hoor
Alors woont in lwd geloof ik dus dan komt het vast goed.
alleen als dat leuke vrouwen zijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ik bel gewoon gelijk de GGD/ambulance, dan hoef je alors er ook niet mee op te zadelen...
Ja ehm... Bel daar zelf maar achteraan, ik ga me niet bemoeien met dienstroosters, enzo!quote:
je hebt ook niets voor me overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja ehm... Bel daar zelf maar achteraan, ik ga me niet bemoeien met dienstroosters, enzo!
Helemaal prima, ging nergens meer over!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Even een combo breaken hoor![]()
Fijn nummer is dit trouwens
eensch!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Toch vreemd, Coen, Frank, Michiel, Domien, Ekdom, Stenders en Giel vinden dit een vette plaat maar ze maken het geen MH.
Die is deze week niet democratisch gekozen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Toch vreemd, Coen, Frank, Michiel, Domien, Ekdom, Stenders en Giel vinden dit een vette plaat maar ze maken het geen MH.
Er schiet me een nummer te binnen: it's all about the money, it's all about the dum dum didudumdum.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ja iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zie pagina 1 van dit topic, het tweede rode balkje in de OPquote:
Mejaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er schiet me een nummer te binnen: it's all about the money, it's all about the dum dum didudumdum.
Daar lijkt het idd op, het is niet mainstream genoeg ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iddIk vind het superkut, maar het heeft meer ballen dan John Mayer sowieso. Duidelijk dat het dan gewoon niet mag.
wat? ga je mond spoelen!quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 02-03-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Waarom??quote:
iedereen mekkert over baggerplaten, jij over iets mooisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom??
Iedereen loopt hier te mekkeren op gedraaide platen, laat mij ook eens lekker!!
Flikker toch op, das persoonlijke smaak!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedereen mekkert over baggerplaten, jij over iets moois
maar mijn smaak is welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker toch op, das persoonlijke smaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |