idemquote:
Vergeet het fok topic niet, epische tijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zin in het Eurovisie Songfestival.
3 avonden los op twitter!![]()
op dat soort avonden zou ik wel een laptoptabletnetbooksmartphone willen hebben.
dat ga ik ook nog proberen bij te houden, maar mijn eigen twitteraccount is op dat moment het belangrijkste. een soort slechte kopie van Dijkshoorn word ik danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het fok topic niet, epische tijden
Dit!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het fok topic niet, epische tijden
Ieder zijn eigen, natuurlijk, al vind ik er ook geen klap aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen (nog) zo leuk vinden aan het Eurovisie Songfestival. Het is alleen maar vriendjespolitiek en wie er het gekste uit ziet/zingt.
Oost Europa wint toch....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen (nog) zo leuk vinden aan het Eurovisie Songfestival. Het is alleen maar vriendjespolitiek en wie er het gekste uit ziet/zingt.
je lekker ergeren aan infantiele liedjes en hopen dat er nog iets leuks bijzitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Nou die tijden zijn ook al een tijd voorbij. Alleen Nederland is blijven hangen in de jaren 90 en denkt nog altijd 'typische songfestivalnummers' te moeten sturen. Gelukkig is daar met Joan verandering in gekomen.quote:
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nou die tijden zijn ook al een tijd voorbij. Alleen Nederland is blijven hangen in de jaren 90 en denkt nog altijd 'typische songfestivalnummers' te moeten sturen. Gelukkig is daar met Joan verandering in gekomen.
Noorwegen en Duitsland is ook echt oost Europa natuurlijkquote:
ik 1x volgens mij. je had daar een baan voor van die gemotoriseerde skelters volgens mij, met skelters in de vorm van F1-auto's. dat is het enige dat ik er nog van weetquote:
Als ik zo foto's bekijk, kan ik me er niets meer van herinneren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |