abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108727486
Hm ja, precies. En dan? Welke zou dan het meest geschikt zijn naar jouw mening? Ik heb echt geen idee :')
Koptelefoon gaat em hier niet worden denk ik, hij wil vrijwel nooit wat op z'n hoofd. Wintermuts kostte al veel moeite :P
Die waar ik Jona mee naartoe wil nemen is Mama's Pride in Geleen. Altijd erg gezellig en niet zo heel druk/groot, dat vind ik wel prettig. En mocht meneer het niks vinden ben ik binnen 10 minuten thuis, ook heel fijn!
Waar gaan jullie heen?
en verder ga ik ook altijd naar Urpop, Conincx pop, Mosterdpop, het Bevrijdingsfestival in Roermond, Booch!, etc.. :P
I'm not a sinner.
  maandag 5 maart 2012 @ 08:02:11 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108731449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef Shandaly het volgende:
Overigens ben ik ook altijd blij als ik weer mag gaan werken. Ik werk 32 uur, 4 dagen dus, en vind het heerlijk. Misschien scheelt het ook dat mijn man van die 4 dagen er 2 thuis is (halve dagen thuiswerk) en ik Lars dus gewoon thuis achterlaat ipv naar het kinderdagverblijf moet brengen. Ik zou gek worden als thuisblijfmoeder denk ik. Heb diep respect voor zij die dat willen/kunnen.
Dit dus. Ik werk heel graag. Op papier 36 uur, in het echt op dit moment wel 40/45. Beetje druk, zelfs bij de overheid (bezuinigingen en zo, geen vervanging voor vertrekkende mensen). Man werkt 32/36 uur maar we hebben alletwee wel een dag vrij, en dat vind ik heel belangrijk. Ze gaat 3 dagen naar kdv en daar vindt ze het echt fantastisch.

Boekjes lezen gaat hier heel goed, de concentratieboog wordt wel langer merk ik. Wij lezen iedere avond dit boekje voor:
pi_108731586
Wij komen ons hier melden *O*
Vers van de pers O+

Jarig *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 5 maart 2012 @ 08:25:42 #54
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108731598
Gefeliciteerd en welkom!!
pi_108731708
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 08:02 schreef becky27 het volgende:

[..]

Dit dus. Ik werk heel graag. Op papier 36 uur, in het echt op dit moment wel 40/45. Beetje druk, zelfs bij de overheid (bezuinigingen en zo, geen vervanging voor vertrekkende mensen). Man werkt 32/36 uur maar we hebben alletwee wel een dag vrij, en dat vind ik heel belangrijk. Ze gaat 3 dagen naar kdv en daar vindt ze het echt fantastisch.

Boekjes lezen gaat hier heel goed, de concentratieboog wordt wel langer merk ik. Wij lezen iedere avond dit boekje voor:
[ afbeelding ]
Dat boekje heeft Thomas gekregen van een collega van mij. Daar gaan we dringend eens mee beginnen.
Hij begint pas sinds kort iets langer zijn aandacht te houden bij een boekje, dus misschien kunnen we nu echt beginnen met slaapverhaaltjes :)

En vandaag is hij 2 jaar :o Mijn kleine grote man O+

Ik kom, als ik wat meer tijd heb, nog uitzwaaien met wat foto's. Hij heeft een heerlijk feestje achter de rug met heel wat lekkers en heeft heel enthousiast gespeeld met zijn neefjes en nichtjes. Hij was wel helemaal uitgeteld zaterdag toen we hem in bed hebben gelegd, maar wat een fantastisch dagje heeft hij gehad :D
  maandag 5 maart 2012 @ 08:40:39 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108731739
Leonieke, gefeliciteerd met je grote kleine man *O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108731751
Leonieke gefeliciteerd *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 5 maart 2012 @ 08:42:47 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108731765
Oeps, niet omhoog gescrolled... :@
MP, ook gefeliciteerd met de verjaardag van Sarah, en welkom *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 maart 2012 @ 08:44:29 #59
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108731781
Leo en MP gefeliciteerd met jullie kinders!
pi_108731810
Mp, gefeliciteerd met je meisje!!

Leonieke gefeliciteerd met je groto knul. Tot over een boel maanden!!

Sofie en ik gaan zo op weg naar mrien. Veel zin in!
*poef* nu is het weg
  maandag 5 maart 2012 @ 08:48:51 #61
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108731831
Leonieke, potver, het is natuurlijk al vijf maart! Gefeliciteerd met je grote vent en tot over anderhalve maand!
pi_108731848
gefeliciteerd mp *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 5 maart 2012 @ 08:52:57 #63
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_108731879
Gefeliciteerd sarah en thomas! 5 maart is een mooie dag om jarig te zijn! ;-)
  maandag 5 maart 2012 @ 09:06:08 #64
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_108732035
Even ego tussendoor:

Leyla praat eigenlijk alleen nog mama, papa en oma... Maar vanmorgen vroeg ik aan haar zullen we nijn even in je bakje leggen?? En toen kreeg ik echt "nijn nee!". Ik mocht nijn niet afpakken. :D

Ik zat echt, wow!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_108732200
Haha kan ik me voorstellen tico :D

Sarah en Thomas gefeliciteerd!

Oh ja had ik t laatst over voorlezen en Floris, gisteren wilde hij het boek over de baby lezen en heeft echt t halve boek geluisterd hehe.
Fokwet :P
  maandag 5 maart 2012 @ 14:09:02 #66
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108740806
Sarah en Thomas gefeliciteerd!! :D

Go Leyla :D

En Floris wil natuurlijk wel precies weten wat hem te wachten staat haha!

Oona is de laatste dagen mopperig en plakkerig... Mag echt mijn kont niet keren ;)
Vooral rond t middageten is het heul gezellig.. Blehh! gooien, mopperen enz enz...
Naja... fase! Gaat vanzelf weer over... maarja... gezellig is het niet..

Ze zit sinds vorige week op 1 slaapje.. ;) en das wennen...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 5 maart 2012 @ 14:14:12 #67
259886 pessie
pi_108740961
We zijn vanochtend bij Mrien geweest. Heel leuk *O*

Oona dat is ook wennen, komt vanzelf goed Reilain.

Tico *O*

En ik heb weer eens iets in mn klustopic gezet :+
pi_108740998
Ik ging vanochtend met Floris naar de ah. Dus ging.lopend. Kom k langs.mn zus dr huis, pakt ie mn hand, want hij wilde daarnaartoe. Ik dus zeggen dat we niet naar mn zus gingen, maar naar de winkels. Liepen we verder. Na een paar huizen ging ie een beetje miepen, moest k m optillen en ging ie heel zielig kijken en wijzen. Dus maar even langsgegaan, hij helemaal blij O+
Toen we uiteindelijk weer richting ah gingen, wilde hij onder de randstad rail door, want daar wonen opa en oma. Dat maar niet gedaan (ook omdat ze er niet waren :P). Zo grappig dat ie precies weet waar alles is :)
Trouwens best lekker dat we gisteren opgeruimd hebben. Hoef gewoon niks te doen, behalve er geen troep van maken :P
Heb net al eten gekookt, dus straks weer lekker naar buiten ofzo. Heb zin om naar de hema te gaan, mja moet k weer met de auto enzo. Mn buggy kan nog niet op mn fiets en tis ook niet echt warm. Oh en voor Floris is t ook niet zo leuk :D
  maandag 5 maart 2012 @ 14:20:10 #69
259886 pessie
pi_108741137
Hihi Son, zo was ik Nathan laatst kwijt en stond hij achter het huis van de buren omdat hij met zn vriendje wilde spelen :') .
pi_108741170
O+
Ja volgens mij wilde hij ook naar zn neef. Die 2 zijn echt vriendjes O+
pi_108741530
Oh en tegenwoordig slaapt ie overdag best lang (rond de 2,5 uur), op zich prima, maar hij mag er s ochtends ook wel een uurtje aan plakken en er s middags vanaf halen :P
  maandag 5 maart 2012 @ 14:37:53 #72
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108741613
:D Leuk zeg die kids die zelf op pad gaan..

Komt ook vanzelf goed hier ;) maarja... wanneer er een vork om je oren vliegt denk je wel even :')

Plums.. Ik geloof dat die koptelefoons het beste zijn.. Maar hier hetzelfde probleem..
Ik denk ook niet dat Oona hem op wil houden.. ik ga maar eens oefenen met een gewone koptelefoon ;)
Voor die anderen weet ik het eigenlijk ook niet.. Zo'n kneedbare lijkt me het beste blijven zitten?
Misschien eens bij een beterhoren-winkel binnen lopen om hun advies te vragen?

Het is trouwens idd guur buiten zeg!
Net even met Oona naar de eendjes gewandeld, brr... Oona vroeg er zelfs om steeds haar capuchion op haar hoofd te hebben ;)
Wel erg leuk dat ze al bij het zien van de zak brood meteen al riep: eeeendje!!
Zelf stu
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 5 maart 2012 @ 14:41:10 #73
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108741705
:D Leuk zeg die kids die zelf op pad gaan..

Komt ook vanzelf goed hier ;) maarja... wanneer er een vork om je oren vliegt denk je wel even :')

Plums.. Ik geloof dat die koptelefoons het beste zijn.. Maar hier hetzelfde probleem..
Ik denk ook niet dat Oona hem op wil houden.. ik ga maar eens oefenen met een gewone koptelefoon ;)
Voor die anderen weet ik het ook niet echt... kneedbare lijken me het beste blijven zitten..
Wellicht eens bij een beterhoren-winkel navragen wat hun advies is??

Hier is het trouwens ook guur zeg!
Net even met Oona naar de eendjes gewandeld.... ze wilde graag haar capuchion op..
Wel erg leuk... al bij het zien van de zak brood riep ze: Eeeeeeeeeeeeeeendje!
en buiten totdat we bij de vijver waren wel 500x... eeendje, eeeeeendje, eendje!
Aan de waterkant de broodjes in stukjes scheuren en onder luid geschater ze in het water gooien naar de welgeteld 2 eendjes die er waren ;)..
We'll have love aplenty
You and me
pi_108742653
hier curves van ravi die vandaag naar het cb is geweest: Het peutertopic (2-4 jaar) deel 97

we vertrekken nu toch echt naar het peutertopic denk ik. ventje doet het gewoon prima voor een ventje van 2 :Y eigenlijk pas eind april, maar hij heeft het gewoon echt al zo ongeveer ingehaald. we hebben echtechtecht 2 peutertjes in huis (getuige ook de driftbuien van de ventjevariant :% )

doeg allemaal :W
tot bij de peuters!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 5 maart 2012 @ 17:30:29 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_108747718
Dames jonge moeders! Ik zoek nieuwbakken mama's die zich willen laten interviewen voor een artikel over hoe ze hun relatie met hun partner beleven sinds de geboorte van de kleine. Dus bijvoorbeeld, heb je moeite om je borsten nog als iets anders te zien als iets waar je je kindje mee voedt? Is het lastig voor je om in de slaapkamer te switchen van ondergerefluxte wandelende schommelstoel naar sexy partner? Het is voor een lichtvoetig artikel in" Jij en je Kinderen" en het mag anoniem. Mailen mag naar v.b.groenewoud@gmail.com of stuur me een PM. Veel dank!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')