abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108642878
De dreumesjes:

02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 14-03-2012 15:19:54 ]
pi_108642919
Bedankt weer Sonnetje, deed je laatst ook al voor me :P
pi_108643058
Zo in t vorige deel liet Becky een tekening zien die.Noortje had nagetekend O+ echt knap van dr Becky! Zie ik Floris niet doen voorlopig (niet dat id vaak tekent ofzo... kan ik wel weer s doen)

En as.had.t over een niet slapende yaro overdag. En daar wilde ik het volgende op zeggen :P
Dat lijkt.me.echt vervelend als.ze niet meer willlen slapen! Floris heeft vandaag 3,5 uur geslapen :P hoezo moe ;) ik wilde met.m mee..lag ik een half uur in bed, belde mn vader...fijn..
Ik hoop dat ie zn slaapje er wel voorlopig in houdt. Zo ergens tot zn zus een paar maanden is ofzo :P lijkt.me.wel fijn haha
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:49:19 #4
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108643106
En weer een nieuwe!

As, Noortje slaapt ook weinig meer overdag, ik mis het wel. Stiekem wel omdat ik dat ene momentje van rust heerlijk vind op mijn vrije dag. Vent vindt dat egoïstisch, ik niet haha. Maar goed als het slaapje wegvalt is het niet anders.
pi_108643112
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef As1981 het volgende:
Bedankt weer Sonnetje, deed je laatst ook al voor me :P
Oh is dat zo :D
Ik wilde een verhaal typen en dacht ben ook gek, k sluit m wel eerst ;)
En dat alles.mobiel he :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:53:07 #6
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108643320
heel knap son, alles mobiel. Dat zie ik Noortje nog niet doen :P

Oh ik ben gelukkig niet de enige die het slaapje wel lekker vind. Even rust..... het enige moment in de hele week wanneer zij op mijn vrije dag slaapt.
pi_108643375
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh is dat zo :D
Ik wilde een verhaal typen en dacht ben ook gek, k sluit m wel eerst ;)
En dat alles.mobiel he :P
Ja heel fijn, ik heb ooit een poging gedaan en toen ging het mis, dus nu durf ik hem niet meer dicht te gooien :@

Ik mis het slaapje ook echt wel hoor, ik vind het niet egoïstisch. Ik ben echt gesloopt als ik vrij ben en Yaro slaapt niet. Hij moet echt nog veel bezig gehouden worden. En hij word op een gegeven moment wel moe en word dan of extreem druk (lees hij is normaal ook al druk) of hij word vervelend (echt alleen maar dingen doen die niet mogen en er mag best veel bij ons thuis). De afgelopen twee dagen bij vermoeidheid wel op bed gelegen met een flesje, meestal viel hij dan in slaap. Maar nu was hij na 15 min gewoon weer hyper de pieper en was het klaar. Het lijkt of hij dan aan 15 min rust voldoende heeft. Ik vrees een beetje voor de vakantie, want dan eten we in principe pas om half 7. Nou ja de ervaring leert ook om je daar vooral niet druk om te maken, want het loopt altijd anders dan gepland.
pi_108643545
Dat had ik ook heel lang as, vooral mobiel. Tegenwoordig is t supersimpel, gewoon open nieuw deel en hij doet alles voor je. Zelf.t.topicnummer hoef.je niet te wijzigen...

Ja ik vind t wel lekker als ie slaapt. Even gauw opruimen enzo. kan ook wel als.ie.wakker is, maar dan wil ik stofzuigen en dus de vloer.leeghalen. Leg k zn speelgoed in de.bak en dat.wordt er dan net zo hard uitgehaald :D niet erg, maar t.werkt.niet heel handig ;)
pi_108643666
Zeer herkenbaar. Maar ja kan hem moeilijk dwingen. Had het alleen niet zo snel verwacht, kind ik 1,5 jaar. Ik zelf heb zeker tot 2,5 jaar een middagdutje gedaan. Het voordeel lijkt dan wel te zijn dat hij in de ochtend tot 07.00 uur slaapt ipv 05.30 uur.

Volgende keer zal ik een poging wagen voor het openen van een nieuw deel.
pi_108643813
Misschien is t een fase ;)

Mja 7uur is nog best vroeg als ie overdag niet slaapt :P maar beter dan half 6...ik kan ook beter zo gaan slapen...ben benieuwd of ie zn tijd van vorige week zaterdag erin gooit (8uur), zou fijn zijn, maar k vrees 2uur eerder
pi_108644014
Die 1,5 uur scheelt echt. Ik vind het echt heerlijk 7 uur (oke bij een dagdienst moet ik ook om half 6 op) dus is dat echt wel een soort van uitslapen. Yaro gaat er tussen 19.00 en 19.30 uur in. Dus in totaal vind ik ook echt dat hij weinig uurtjes maakt. Maar het is niet anders. En meestal slaapt hij wel als papa alleen thuis is en dat is de komende drie dagen.....kan ik er volgende week weer tegenaan!
Ik ga trouwens bijna altijd tussen 22.00/22.30 uur naar bed als ik geen late dienst heb. Ik tegenstelling tot mijn zoon heb ik mijn slaap wel nodig :P
pi_108644021
Pfoe, ik hoop echt dat Anne voorlopig nog wel haar middagslaapje wil doen. Heerlijk, die tijd voor mezelf! De laatste tijd slaapt ze 2-2,5 uur. Helemaal prima!

Hier komt kies #3 door. Gisteren weer de hele dag hangerig & huilerig. Voor het slapen gaan heeft ze anderhalf uur bijna non-stop gehuild. Zo sneu. Vandaag was ze gelukkig weer prima te pruimen.
pi_108644470
Arme anne, gelukkig ging het vandaag weer beter. Kiezen/tanden kunnen nare dingen zijn.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:29:54 #14
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108645156
Geert & Mart gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!
*O*

Ohh Becky wat super knap van Noortje!
Oona tekent ook veel... Wel erg komisch dat ze na een gemaakte krastekening hem vrijwel altijd benoemt.... Meestal tekent ze een poes of een eendje ;) Volgens eigen zeggen dan.. ik haal het er niet uit... (maar ze heeft ook wel eens een "auto" en een "appel" getekent)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108655891
Zo tijd was vanochtends wel iets beter ;) kwart.voor 7. Om half 6 hoorde k m even jammeren en toen dacht ik neeeee blijf slapen. Nja dat deed ie dus ;)
Nu staat ie heel onpedagogisch verantwoord nick jr te kijken.
pi_108655941
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 07:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo tijd was vanochtends wel iets beter ;) kwart.voor 7. Om half 6 hoorde k m even jammeren en toen dacht ik neeeee blijf slapen. Nja dat deed ie dus ;)
Nu staat ie heel onpedagogisch verantwoord nick jr te kijken.
Ketnet hier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_108655973
Dat is toch een stuk prettiger dan half 6 idd. Hier in de ochtend meestal ook even de tv aan hoor (telekids is het meestal). Even rustig wakker worden.
pi_108656040
Hij kijkt 5 minuten en dan gaat ie wat anders doen. Maar heeft ie wel wat afleiding ;) en kan ik rustig wakker worden :P

Hij begint nu ook 2 woorden achter elkaar te plakken O+ gisteren moest zn beer op zn dierentrein. Dus tegen R zei hij brabbel, brabbel, beer hein (=trein). Ik hoorde dst nirt, dus R zegt tegen m: ga mama maar vertellen waar beer is. Dus toen zei hij beer hein. Ik vind t knap van m.
Ook iets nieuws. Hij heeft 2 grote beren en die moeten steeds zn slaapzak aan :D
pi_108656070
Leuk he als ze echt verhaaltjes gaan vertellen. Yaro stormde gisteren langs de kat, en meestal roep ik dan "pas op Yaro". Nu riep hij voordat ik het kon zeggen "pas op Zuma". Ook pakt hij regelmatig onze sleutels en loopt hij naar de tuindeur en zegt hij "kom hier Mini". Doet hij ons na als we de katten er in moeten laten.

Yaro kan ook niet lang tv kijken hoor, maar hij reageerd meestal wel op de liedjes op tv. Hij zingt ook echt al goed mee op veel liedjes (poesje mauw, in de manenschijn, maar ook "ik neem je mee" van Gers Pardoel of op "mijn opa" van Leen Jongewaard)
pi_108656098
Liedjes vindt ie.ook niet. Zingen doet.ie dan niet hehe. Zo goed praat ie nog.niet :P
pi_108656109
Hier eentje die helemaal gek wordt als umizoomi komt staat ze te swingen en te wijzen :D
pi_108656155
Dat heeft Fietje bij het zandkasteel. Dan gaat ze ook klappen.

Dat doet ze nu dus ook steeds. Klappen als ze iets gedaan heeft. Maf kind.
Ik ben er wel achter dat ik echt mijn werk nodig heb. Ik ben de laatste weken veel thuis geweest (weinig hoeven te werken en ziek geweest) en ik was gisterenavond blij dat ik weer moest werken vandaag.
Misschien scheelt het ook dat Fietje een draakje was de laatste dagen. Niks was goed, en als ze dr zin niet krijgt gooide ze zich dramatisch op de grond.
Van de week pikte ik een stukje brood van dr. Nou ja, hoe durfde ik. Ze was echt boos op me. Alsof ze nooit wat te eten krijgt.
*poef* nu is het weg
pi_108656163
Dat zegt me helemaal niets, als ik thuis ben ga ik het opzoeken Rixtje.

En dat praten komt vanzelf hoor Sonnetje. Yaro is daar gewoon snel mee, bij het CB zijn ze ook steeds verbaasd. Maar met andere dingen is hij weer langzaam. Yaro is gewoon heel erg bezig met taal. Hij is ook helemaal logo gek. Naast de Eneco en Samsung zegt hij nu ook steeds Hein (Albert Hein). Hoe klein het logo van het merk ook is, Yaro pikt ze er uit en maakt het je net zo lang duidelijk tot je het gezien hebt. Hij koppelt de Hein trouwens ook aan onze Kermit pop.
pi_108656182
Het blij zijn om te werken herken ik wel hoor KJ, ik kom dan echt tot rust (zeker zoals vandaag, geen kinderen in huis, dus ook echt rust!). Ben benieuwd hoe ik dat straks vind als ik geen werk krijg via het uitzendbureau en ik hele dagen thuis ben.

En brood stelen van je dochter, hoe durf je :P
pi_108656219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 08:29 schreef As1981 het volgende:
Het blij zijn om te werken herken ik wel hoor KJ, ik kom dan echt tot rust (zeker zoals vandaag, geen kinderen in huis, dus ook echt rust!). Ben benieuwd hoe ik dat straks vind als ik geen werk krijg via het uitzendbureau en ik hele dagen thuis ben.

En brood stelen van je dochter, hoe durf je :P
stiekem had ze wel gelijk, ik mag nog helemaal geen brood.

Wat gaaf dat praten zeg. Kan me niet voorstellen dat dat brabbelen van Sofie ook echt praten gaat worden. Al begint ze nu wel na te praten. De klank en intonatie. Maar nog niet het woord.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:38:26 #26
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108656238
;) Ik ben juist de andere kant... Ik vond het verschrikkelijk aan t werk te gaan na mijn verlof.. En nog steeds vind ik het 3x niks... maarja ;) Working on it.. na de zomervakantie hopelijk 2 ipv 3 dagen!

Oona zingt ook veel..
Maar dan Lalalalalalalalaaaaa
Ziet er erg stoer uit.. tongetje heen en weer ;)

En ze begint woordjes uit in de manenschijn mee te zingen... als ik dan even stop zegt zij vogel, vis, 1, 2 & bijna alle gebaren
We'll have love aplenty
You and me
pi_108656292
Dat praten is heerlijk. En ik blijf me verbazen wat er elke keer weer uit komt. Maar ik denk wel dat als ze het eenmaal door hebben het heel snel gaat.
Leuk he dat ze mee doen met liedjes. Yaro ook de gebaren. Wat ik alleen niet begrijp is dat hij bij de vis ook door zijn knieen gaat met zijn kont naar achteren. Ik doe dat echt niet.

En ik snap jou ook hoor Reilain. Ik ben er een beetje dubbel in. Ik vind het heerlijk om samen thuis te zijn, maar merk wel dat het echt energie vreet. Dus dan vind ik het lekker om op mijn werk even bij te tanken. Maar misschien is dat straks wel anders, als ik gewoon lekker op tijd thuis ben van mijn werk. Vooral de late diensten waren slopend. Zeker in de periode dat Yaro vroeg wakker werd. En ik ben gewoon zelf een slechte slapen. Gisteren was ik kapot, zijn we rond 22.30 uur naar bed gegaan en om 01.30 uur sliep ik nog niet. En om 06.00 uur moest ik er uit. En aangezien ik geen wekker zet, lig ik al vanaf 05.00 uur te woelen.
pi_108656409
Weet ik hoor as :D maak me ook geen zorgen om zn praten. Hij ontwikkeld zich prima.
Gisteren was k naar t dorp geweest met m en t laatste stuk liep ie. Echt ik haalde m uit de wagen en hij was.volop aan t brabbelen. Hele verhalen. En hij wist ook precies waar we naartoe.moesten. en dan zegt ie iets wat klinkt als daarheen :D

Floris vindt umizoomi wel leuk, maar wonderteam vindt ie.leuker. En dirk scheele vindt ie ook leuk :') door de liedjes denk ik
pi_108656522
Jullie kijken vast naar andere zenders, want dit zegt me helemaal niets ha ha ha.

Wat knap dat hij de weg al weet. Enne voor je het weet leest hij straks voor aan zijn kleine zusje O+
pi_108656597
Precies O+
Ben echt zo benieuwd hoe hij erop gaat reageren O+

En die programma's zijn van nick jr ;)
pi_108656627
Heeft hij wel al door dat er een zusje in zijn buik zit? Of is hij er nog helemaal niet mee bezig?
pi_108656717
Daar ben ik ook erg benieuwd naar Sonnetje hier nog maar een paar weekjes geduld hebben. Lotte heeft het nog niet door maar vind de dikke buik wel interessant kan je als trommel gebruiken :D
pi_108656747
Haha, ja jij hoeft een stuk minder lang idd :D spannend!
Floris heeft t ook nog niet echt door, maar ik ben er ook niet heel erg mee bezig tegen m. Af en toe zeg ik er wat over, maar dat is t. Mja tis ook nog niet heel zichtbaar ;) (wel een beetje maar voor Floris niet denk ik)

Oh en hij zingt wel mee..zitten nijntje filmpjes op you tube te kijken (liedjes). En bij 'ken je Boris beer' zit ie mee te zingen. Hij zit de hele tijd: tik tik boem :D

[ Bericht 22% gewijzigd door Sonnetje85 op 03-03-2012 09:50:54 ]
pi_108656904
Ja maar dat is ook een leuk liedje.
Ik vroeg me al af of je ze op deze leeftijd er al bij kan betrekken.

Lotte zal de trommel nog gaan missen straks ;)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:38:16 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108660161
Nathan klapt ook in zn handjes als hij iets goed gedaan heeft :') maar goed, dat is mijn schuld, ik bekrachtig heel expliciet en meestal door in mn handen te klappen.

En praten :') vooral heel veel "die" en "deze" ook vind hij "lamp" (klinkt meer als PPPPuh) leuk. Nog steeds geen dieren(geluiden).
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:15:08 #36
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108661275
tweeeeeeeeeeeee pasjes naar voren en 1 pasje terug... draai nu een rondje met je hand op je rug ;)

Zo leuk ;)

Net een flink stuk gewandeld... Oona grotendeels zelf gelopen.. (Nieuw aangelegd bos/natuurgebied/wandelgebied hier in de buurt.... mooie grote 'natuurspeeltuin' erbij enzo..)
Ze vond het prachtig.. veel wandelende honden.. En onderweg lekker zingen...
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:27:45 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108661625
Soneal klapt ook in z'n handjes, en wij zeggen ook gewoon "applausje" als hij iets gedaan heeft.

BabyTV trouwens, als hij even voor de TV geparkeerd moet worden, tenzij door de week 's morgens want dan Teletubbies enz. maar tijdens de schoolvakanties houden ze geen rekening met dat kleine grut en zenden ze dat weetikveelwanneer ('s middags als hij slaapt?) uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108661752
Enthausiast bekrachtigen is niks mis mee toch, alleen maar leuk dat het gewaardeerd word en ze het na gaan doen.

Het is inderdaad prachtig weer zag ik net. Heb de deur hier op het werk maar open gegooit. Ik wil ook een wandeling maken met mijn zoon ;(
pi_108662438
Sonnetje en Rixt ik lees sinds een paar weken Kleine Pluis voor aan Femke, Nijntje krijgt een broertje/zusje. Vindt ze erg leuk :)

Reilain wat leuk, pasjes en zingen! :D
Hier draaien we de cd van Sesamstraat helemaal grijs en zingt ze af en toe wat woordjes mee..
pi_108662692
Floris heeft van mn moeder ook een boek gehad over een baby die er komt. Hij heeft alleen niet veel geduld om voorgelezen worden. Binnenkort s mee gaan beginnen denk ik :)
pi_108662946
Ook niet in het bed ritueel Sonnetje? Hier lezen wij standaard voor na het badje en voor dat hij naar bed gaat. Lekker in zijn pyjama en slaapzak.
's middags heeft hij de rust ook niet, dan gaat ging hij naar bed met een boekje en mocht hij zelf nog even lezen.

Ik ben gek op boekjes van Nijntje, dus die ga ik onthouden Mereltje voor als het ooit hier zo ver is.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:38:52 #42
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108667895
Voorlezen... Oona is er gek op ;) Maar ze heeft er alleen geen geduld voor..
Nuja... ze kan rustig 20 boekjes achter elkaar lezen... boekje pakken, op schoot kruipen, 2 blz bekijken, boek dicht "soooo" zegt ze dan en ze gaat weer naar de boekenkast voor de volgende
We'll have love aplenty
You and me
pi_108669427
Ja psies zo doet Floris t.ook :D
Hij leest wel, maae als ik het verhaaltje dat erbij hoort wil voorlezen mag dat niet van m :)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:34:18 #44
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108671587
Hahaha juistem idd!
Kartonboekjes met woordje en een plaatje worden wel van voor tot achter gelezen & benoemt
We'll have love aplenty
You and me
pi_108678245
Zo gaat het hier ook met boekjes.. geen geduld om het verhaaltje te horen, maar wel alle plaatjes bekijken en opzoeken en aanwijzen. Ik sta er elke keer weer versteld van hoeveel hij eigenlijk dan toch kent.
Vandaag hadden we opa en oma op bezoek, heel gezellige dag gehad, maar het leek alsof Lars z'n tongetje kwijt was. Hij kent toch al best wat woordjes intussen, maar hij wilde er vandaag helemaal geeneen zeggen. Nu is op commando iets doen omdat mama er zo trots op is natuurlijk ook helemaal niet leuk, maar toch... gelukkig zien opa en oma hem regelmatig via de webcam, en horen ze hem dan ook babbelen....

Overigens ben ik ook altijd blij als ik weer mag gaan werken. Ik werk 32 uur, 4 dagen dus, en vind het heerlijk. Misschien scheelt het ook dat mijn man van die 4 dagen er 2 thuis is (halve dagen thuiswerk) en ik Lars dus gewoon thuis achterlaat ipv naar het kinderdagverblijf moet brengen. Ik zou gek worden als thuisblijfmoeder denk ik. Heb diep respect voor zij die dat willen/kunnen.
pi_108688515
Herkenbaar Shandaly, het niet op commando willen doen wat ze anders wel doen. Lekker eigenwijs enzo.
pi_108688562
Shandaly ik herken het niet thuis willen blijven ook heel erg hoor. Het is gewoon niet mijn ding om 24/7 mama te zijn. Nu werk ik nog 40 uur, maar over twee maanden ga ik terug naar 32. Lisa gaat hier wel 4 dagen naar kdv toe en dat worden er straks dus 3. Mijn overweging om minder te gaan werken is eigenlijk alleen een financiële, het scheelt me maar een klein beetje geld tussen 4 of 5 dagen werken, dus na lang twijfelen heb ik nu door de stijgende kosten voor opvang de knoop doorgehakt. En een dag meer thuis is denk ik ook fijn voor Lisa.

Boekjes lezen is hier ook een beetje hetzelfde als hierboven beschreven, al merk ik wel dat Lisa zich steeds beter op een ding kan concentreren en daar ook langere tijd mee bezig kan zijn. Het gaat dus steeds beter.
pi_108689827
Klinkt leuk dat boekje Mereltje!!

Ahhh, Soofje, zo streng voor d'r moeder!! (ik zag je foto's op fb en wat zie jij er goed uit zeg!! knap gedaan zoveel afvallen!)

Noortje wat knap jouw visje! echt wauw!!
pi_108725276
Weer eventjes gauw tussendoor..
Ik ga elk festivalseizoen naar alle gratis festivalletjes in de omgeving, en ik wil Jona dit jaar meenemen naar ene in m'n stad hier. Ligt praktisch om de hoek, dus ik denk wel leuk voor een uurtje of 2 ofzo.
En nou zie ik ieder jaar kindjes daar met oordopjes in tegen de harde muziek, maar waar krijg je die voor een kindje van (bijna) 2?
Iemand enig idee? :o Via google kom ik niet verder.
I'm not a sinner.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:36:36 #50
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108725925
http://www.oordopjesonline.nl/oordoppen/kinder-oordopjes/
http://www.oordopjes-kopen.nl/kinderen.html

2 sites die ik zo snel kan vinden...
Wil zelf graag een koptelefoon bestellen wanneer we Oona meenemen.. Idd wel een goed idee van de zomer..Welke festivalletjes ga je bezoeken??
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')