abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108759602
quote:
18s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft zichzelf vandaag een kwartier lang op de grond voor de deur van het kinderdagverblijf geparkeerd. Dat gaf weer een geheel nieuwe dimensie aan afgaan.
Oh jee :D
Wat was zijn reden? Moest hij er in of juist weg?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108759961
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh jee :D
Wat was zijn reden? Moest hij er in of juist weg?
Hij mocht niet in de kinderwagen. Het was rond ophaaltijd, dus er kwamen nogal wat mensen langs. :+

Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker. O+ En de coöperativiteit wordt, ondanks het recalcitrante gedrag en de bijbehorende driftbuien, ook groter.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108760245
Ach Ivan, het leven van een peuter gaat niet altijd voer rozen he, maar gelukkig weet je mama precies welke verantwoordelijkheid jij al kan dragen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108760262
Haha prachtig en slim opgelost :D

Ik ben op zoek naar een goedkoop paar schoentjes die Puck buiten op het kdv af kan raggen. Maar moeten die nu al stevig zijn of juist nog met een flexibele zool?
The way you rock'n'roll
pi_108760391
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij mocht niet in de kinderwagen. Het was rond ophaaltijd, dus er kwamen nogal wat mensen langs. :+

Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker. O+
Dat zijn zulke leuke dingen idd. M'n moeder zei gisteren nog tegen me dat ze de (mijn) peutertijd het leukst vond.

Ik snap helemaal wat ze bedoelt. Lente is zo bezig met ontdekken en verwonderen; bijna sprookjesachtig soms.
pi_108760644
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha prachtig en slim opgelost :D

Ik ben op zoek naar een goedkoop paar schoentjes die Puck buiten op het kdv af kan raggen. Maar moeten die nu al stevig zijn of juist nog met een flexibele zool?
Ik heb voor Sarah dr. visser flex schoentjes gehaald nu. Daar liep ze goed op,ik had ook nog andere gepast maar toen ging ze met stijve benen lopen. Gewoon bij scapino en daar hebben ze ook nog een mooie actie nu, tweede paar 50% korting :) en ik vond dat ze meer keus hadden voor jongens!
  maandag 5 maart 2012 @ 21:42:58 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108760722
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker. O+ En de coöperativiteit wordt, ondanks het recalcitrante gedrag en de bijbehorende driftbuien, ook groter.
Wat een slimme oplossing van je :o _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108760965
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ik heb voor Sarah dr. visser flex schoentjes gehaald nu. Daar liep ze goed op,ik had ook nog andere gepast maar toen ging ze met stijve benen lopen. Gewoon bij scapino en daar hebben ze ook nog een mooie actie nu, tweede paar 50% korting :) en ik vond dat ze meer keus hadden voor jongens!
Scapino it is morgen ^O^ :D
The way you rock'n'roll
pi_108761184
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Scapino it is morgen ^O^ :D
Het grappige was, wij waren in zo een vet dure schoenewinkel, daar hadden ze de actie je betaalt wat de maat is, maar daar niets leuks voor Sarah, en teon verwees dat meisje ons naar de scapino, ze zegt daar hebben ze een leuke actie en ook wel wat je zoekt denk ik :D Zo lief! (we hebben bij haar wel de schoenen voor Jaël gehaald overigens)
pi_108762399
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef Ssserpente het volgende:

Ik snap helemaal wat ze bedoelt. Lente is zo bezig met ontdekken en verwonderen; bijna sprookjesachtig soms.
Ja! Ik heb het idee dat jouw beleving van Lente zoals ze nu is erg lijkt op mijn beleving van Ivan nu. Ik voel me vaak geroerd. Mijn lief ook trouwens. En dat ontroert mij dan óók weer, als ik dat zie.

Kon ik de tijd maar stilzetten.
pi_108762526
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een slimme oplossing van je :o _O_
Ik moet 2x in de week zoiets bedenken. Het zal mij benieuwen hoelang ik het volhoud. :+
  maandag 5 maart 2012 @ 22:11:12 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108762690
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik moet 2x in de week zoiets bedenken. Het zal mij benieuwen hoelang ik het volhoud. :+
Post ze hier svp... ik gok dat ik over een tijdje tips nodig zal hebben :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108763106
Hehe, Ivan :D
Straks kan je gewoon je ideeen recyclen :P Of trapt ie daar niet in?

Wat ik hier ook zo schattig vind, hij is heel erg bezig met dingen die weg zijn. Als een boekje aan t lezen is, wijst ie iets aan en benoemd iets, dan doet ie t boek dicht of bladzijde omslaan en dan is t "weg". Als je dan zegt Is de fiets weg? (bijvoorbeeld), dan gaat ie weer naar de bladzijde en dan is "daaaar!"
Wat het schattigste dus is, vandaag was ie papa aan t zoeken O+ Dus eerst naa boven wijzen, papa boven, Dus ik vertellen dat papa aan t werk is. En toen was t papa weg.
Althans ik vind t schattig :') gewoon dat ie zich bewust ervan is dat ie weg is en t ook echt benoemd enzo
  maandag 5 maart 2012 @ 22:19:38 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108763217
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat zijn zulke leuke dingen idd. M'n moeder zei gisteren nog tegen me dat ze de (mijn) peutertijd het leukst vond.

Mooi zoals je dat omschrijft. Ik merk bij noortje ook dat ze zoveel aan het ontdekken is. Ik kan niet wachten tot het lente en zomer is. Buiten is toch meer te zien als binnen.
pi_108765853
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! Ik heb het idee dat jouw beleving van Lente zoals ze nu is erg lijkt op mijn beleving van Ivan nu. Ik voel me vaak geroerd. Mijn lief ook trouwens. En dat ontroert mij dan óók weer, als ik dat zie.

Kon ik de tijd maar stilzetten.
Nou, hè?

Zo hadden we zondag mn moeder opgehaald bij mn opa in België. Zij en Lente zaten achterin de auto en Lente had dr schoenen en sokken uitgetrokken.
Mn moeder zat een beetje met Lente dr voetjes te knuffelen en vroeg op een gegeven moment aan haar: "Mag ik jouw voetje meenemen in mn tas naar Wassenaar?"

Lente vond het prima en liet vol verwondering maar heel gelaten dr voet in mn moeders handtas stoppen.

Bij het uitstappen deed mn moeder nog quasi verbaasd wanneer dr voetje elke keer weer per ongeluk uit dr tas floepte.
Lente bleef ook maar meedoen. "Oh! Daar gaat ie weer!"

Het eindigde alleen erg verdrietig toen bleek dat de voet toch echt niet meekon. Ze heeft wel een kwartier gehuild nadat mn moeder uitgestapt was. ;(
pi_108766857
Hihi.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:15:39 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108768393
Zo.. Ik ga weer even met een dikke glimlach richting mijn bed..
Wat een mooie oplossing Claudia en och Lente!...

Deze week besef ik me ineens hoe mega hard het gaat...
Ineens herken ik meer de verhalen van de peuters dan de 'nieuwe aanwas' dreumessen...
Haar wereld wordt ineens zo groot....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:31:43 #118
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108771634
Ach Lente O+

Claudia, mooi opgelost inderdaad :D

Mijn kind zei gisteren de naam van het overbuurmeisje (4 maanden oud) "Osa" (+r aan het begin).
pi_108772509
Lente O+

Ik hoopte stiekem op een dreumes die zou doorslapen, maar helaas, was misschien ook een beetje valse hoop ;)
pi_108786729
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:27 schreef MamaPurk het volgende:
Lente O+

Ik hoopte stiekem op een dreumes die zou doorslapen, maar helaas, was misschien ook een beetje valse hoop ;)
Hehe, beter niet doorslapen, dan vinden dat 4 uur tijd is om op te staan...
En uiteraard precies op een werkdag...ik vond half 6 al een dieptepunt, maar kan erger dus...(hij viel zowat in slaap toen ik naar mn ouders reed, toen heb ik m lekker wakker gehouden >:) (7 minuten rijden hoor ;))
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:44:03 #121
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108786818
jezus Son, das vroeg, hier was het dieptepunt ooit 04.45. Waarom snappen ze dan nog niet dat mama en papa nog niet van plan zijn op te staan.

Mijn mop is ziek, hoesten, hees als een hockeymeisje dat te veel marlboro light rookt, 39.5, ze ligt al de hele middag op de bank 'Farm Kids' te kijken. Nou vooruit dat mag...
pi_108787016
Ze zijn er wel pas rond 5 uur uitgegaan hoor. Om 4 uur was t een fles, om half 5 begon ie weer :')
Niet dat ik mag slapen van mn dreumes...mama moet bij hem zijn (hij bleef huilen en om me roepen toen ie beneden was. Toen ie zn bed uitgehaald werd door papa hoorde k m al om me roepen)
En dan kan ie opeens wel mama zeggen :P (normaal ben ik buhbah oid)
En toen ie bij mij was was ie vrolijk...toen ik de was ging ophangen (ik zie een voordeel van het tijdstip, hoewel ik dat pas rond 10 voor 7 ging doen :')) zat ie wel": papa sttt. Niet dat papa nog in bed lag...
Ik was dus half 6 mn bed uit, mja slapen had ik dus neit meer gedaan vanaf 4 uur...
Moet ie maar niet te vaak doen eigenlijk..

Arme Noortje ;( Zag net een foto op fb. Sneu hoor! Hopelijk knapt ze snel op!
pi_108787918
Tjee Son wat een tijdstip :X

Hier werd dreumes net wakker voordat wij naar bed wilden. Na drie kwartier staan, liggen, staan, liggen, bonk met je hoofd tegen de spijlen etc nam ik hem bij me. Na een half uur het spelletje je arm op het dekbed, je arm onder het dekbed heb ik hem weer zijn eigen bed ingekieperd. Dus om 01.30uur was het stil :O
The way you rock'n'roll
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:29:33 #124
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108795452
Oei wat een vroege vogels hier! Hopelijk morgenvroeg allemaal lekker uitslapen!

Noortje beterschap!!
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:30:58 #125
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108795533
Uitslapen, wat is dat??
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:32:15 #126
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108795617
alles na half 7?? :D
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:37:50 #127
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108795884
oh das sporadisch hier dus... :(
pi_108796118
Ik mag ook niet klagen hoor, eigenlijk hebben we gewoon een goede slaper. Alleen de laatste 1,5 week is t even minder. Vaak blijkt er achteraf dan ook wel wat te zijn, dus daar ga ik nu maar van uit ;)
Hij slaapt meestal gewoon t klokje rond.
Hij heeft heel lang nachten gemaakt van 13,14 uur. De laatste tijd was t 12 uur (van 7 tot 7 zo;n beetje)
<Mja dan valt t nu even tegen ;)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:47:34 #129
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108796370
Nog steeds begint de dag hier rond 6-en. Vraag me af of en wanneer dat veranderd. Voorlopig niet.

Morgen ga ik haar verjaardaguitnodiging in elkaar flansen, sjit zeg. Twee jaar terug rond deze tijd waren we enorm aan het klussen aan het huis en was de kinderkamer nog lang niet klaar.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:52:05 #130
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108796625
Oona heeft ook een momentje gehad dat ze heerlijk uit kon slapen... (tussen 8 en 9)
Nu mag ik nog niet klagen... half 7 moet ze er op kdv dagen uit... Meestal moet ik haar wakker maken... en maandag en vandaag was het 07.15...

Becky ohh jullie waren nog laat aan de klus dus ;)
Ik schoot helemaal in de stress rond 34 weken toen het kamertje ALWEER vertraging had..
Ik heb met 33wk in zh gelegen met een bloeding... Dus het kamertje MOEST komen zeiden mijn hormonen ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_108796681
Pffff ik zou het echt niet trekken als Lisa elke dag voor 7 uur wakker zou zijn. Nouja doordeweeks ben ik dan al een uur wakker, maar in het weekend vind ik uitslapen tot 8 uur a half 9 toch wel lekker hoor. Gelukkig is Lisa best een luiaard, dus meestal zit het wel goed met dat uitslapen. :)

Becky Noortje ook al ziek. :( Het is echt drama overal met alle zieken. Het wordt echt tijd voor mooi weer, dan zijn de kindjes ook weer wat minder ziek.

Hier zijn de voorbereidingen voor Lisa's verjaardag involle gang. Ik heb de uitnodigingen besteld. Dit jaar had ik geen zin om ze zelf te maken, ivm lui. De traktatie heb ik ook al uitgezocht, het worden worst /komkommer /kaas "bloemen". Lekker makkelijk te maken en nog gezond ook. Ik heb bij de xenos al zon grasmatje gehaald waar ik de sateprikkers met de bloemen dan in ga zetten en klaar is kees. De cadeaus voor Lisa heb ik ook al binnen, wheelybug en een lieveheersbeestje van boon om badspeeltjes in op te bergen. Laat het maar snel 10 april zijn. Of ohwnee, het moet nog heeel lang duren, want mijn meisje is nog heul geen peuter.
pi_108798526
haaai kwam even melden dat wij ook nog leven al kan je mij aardig opvegen

heb om met mini wel buiten te spelen maar zelf niet teveel te doen, een glijbaan voor in de tuin gehaald en dat is een groot succes!

meneer gaat redelijk hoeft niet geopereerd dat scheelt!

beterschap voor alle zieke weer!

kaas worst bloemen? klinkt leuk!
pi_108799973
Oh wat ben ik blij dat Femke hier niet zo vroeg wakker is :o Door de week gaat ze er rond 07.45 uur uit en in het weekend 8.15/08.30 uur.

NIKKI lekker op tijd al met de voorbereidingen voor Lisa haar verjaardag :D

Draculettetje wat leuk zeg een glijbaan voor mini. Ik ben ik blij dat we nu weer wat meer naar buiten kunnen :)

Morgen gaat Femke voor het eerst naar een vriendin van me voor een paar uurtjes (vanwege mijn werk). Ben benieuwd hoe dat gaat :X ze ziet haar niet vaak.. ik verwacht niet dat ze daar gaat slapen overdag ... :D ik vind het best een beetje spannend.. gelukkig heeft ze nog twee kleintjes waar ze zich hopelijk wat mee vermaakt.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:01:18 #134
259886 pessie
pi_108800508
Mereltje dat is inderdaad wel spannend! Laatst was Nathan voor het eerst een dagje weg en toen had hij gewoon anderhalf uur geslapen daar nadat hij dus door iemand anders in bed was gelegd. Het kan beter gaan dan verwacht!

Leuk, een glijbaan!

Nathan heeft na 6.10 niet meer geslapen, wel in bed gelegen. Maar goed, dat komt hier eigenlijk zo goed als nooit voor. Meestal is de deifnitieve tijd van wakker worden tussen 7.30 en 8.00. Prima.
pi_108800662
Ik zeg maar niks over het slapen van Sofie. Ze slaapt enorm uit. :@

Had jij trouwens nog foto's pessie? Ik geloof dat je fietje ook nog op de foto gezet had?
*poef* nu is het weg
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:20:21 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108801519
Mereltje, spannend! Waarschijnlijk meer voor jou dan voor Femke ;)

Ik wil ook een uitslaapkind *stampvoet* :(
Dat is wat ik het aller aller aller zwaarst vind van het moederschap, dat slechte slapen (want wakker om ieder kuchje en kreuntje ondanks op andere kamer) en vroeg op. Normaal sliep ik tot half acht/acht uur door de week en veul langer in het weekend. Das echt echt voorbij.
pi_108801865
Becky, het lijkt me ook ontzettend zwaar, altijd zo vroeg op. :* Ik mag echt in m'n handjes knijpen realiseer ik me regelmatig. Ik ben er ook echt blij mee, want slaaptekort krijg ik binnen no time migraine van helaas. AlsLisa een keertje een paar nachtjes bagger slaapt omdat ze ziek is ofzo heb ik gelijk migraine.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:35:22 #138
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108802251
Wisselen jullie wel eens af Becky?
Toen Oona een periode zo bagger sliep namen we in t weekend beide een uitslaapdag...
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:23:19 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108804086
Ik zeg ook niets over slaaptijden, voor je het weet kan ik hier weer klagen over baggernachten :X

Maar vandaag is zoonlief 66 O+ weken oud, en van 6-3-12 kan ik ook wel 66 maken, dus dat is een datum om makkelijk te onthouden, en dat is wel zo makkelijk als je later als je oud bent, en je kind al zoveel bijzondere mijlpalen heeft meegemaakt, en nog moet vertellen wanneer hij ging lopen *O*

Het zat er al aan te komen, en ik zat N al te pesten dat hij vast in S'veen zou gaan lopen ipv in zijn huis, en vanmiddag bij m'n ouders nog net niet, en vanavond in S'veen ineens van m'n been richting de TV, en even later van de koelkast naar de vriendin van B die stond te koken, iedere keer zo'n 5 stappen en wel doorgaan als je denkt dat hij zal gaan zitten :D

Nou ja, het scheelt hoeven we volgende week niet de hele dag bij de pinguins te gaan zitten :')
Vorige keer in Drenthe ging hij zitten toen we in Emmen bij de dierentuin bij de pinguins waren ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-03-2012 08:08:04 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108804363
Jeuj Soneal ook lekker stappen *O*
The way you rock'n'roll
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:45:43 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108804874
Ja, ben er ook wel blij mee O+
En lief van hem dat hij een moment heeft gekozen dat mama zelfs dement nog wel zal onthouden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 maart 2012 @ 04:35:49 #142
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108808986
Iets met fokwet. :( al een eeuwigheid klaarwakker
pi_108809317
Oh Becky klote zeg!
Ik voel met je mee!

En ik zeg niks over slaap enzo vandaag ;) ivm fokwet.
pi_108809375
becky :*

sonneal goed bezig! wat fijn dat je het mama ook.helpt te onthouden!
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:06:48 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108809721
Ik had zelfs niet moeten posten dat ik er niets over zou zeggen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:46:35 #146
259886 pessie
pi_108817262
Maandagochtend, meet bij Mrien!

Ik heb heel snel nog even geklikt voor ik wegging, het was in ieder geval leuk! Ik zag helaas wel dat Lotte gelijk had -O- Jelle ben ik vergeten te fotograferen.

pi_108826385
Wat een gezellige foto's O+

Soneal *O*

Ik vind het zo fijn dat Sarah ook al loopt! Dinsdag even richting winkelcentrum geweest hier en toen heb ik haar laten lopen daar, lekker samen met haar zus. Het zag er zo lief uit O+
Mijn kleine boef heeft zich afeglopen nacht bij opa en oma flink misdragen, ze wilde niet slapen, uiteindelijk heeft ze wel geslapen gelukkig, maar het ging niet van harte.

Sarah is zowieso een slechte slaper, wij weten niet beter of de nachten zijn gebroken en de dagen beginnen vroeg en overdat slaapt ze ook weinig. Als het meer als anderhalf uur is zijn wij al blij.
pi_108839296
Ik kom jullie hier uitzwaaien :W
Afgelopen zaterdag had Thomas zijn verjaardagsfeestje waar hij zich uiteraard kostelijk geamuseerd heeft met zijn neefjes en nichtjes. Het huis was een bende, maar dat kon de pret niet drukken.

Een lekker dessertje kon er ook wel in :)

En afgelopen maandag heeft hij voor de eerste keer op het potje geplast bij de onthaalmoeder. Je moet iets als je jarig bent ;)

Ik vond het heel leuk om hier te posten. Jammer dat ik steeds zo weinig tijd had om iedereen goed te kunnen volgen en daardoor ook niet zoveel kon meepraten de laatste tijd. Maar ook al hoort Thomas vanaf nu bij de peutertjes, dan nog blijft dit topic in myAT staan en zal ik jullie dus nog steeds volgen :)
Tot binnenkort!
pi_108840746
Leo, wat leuk om Thomas weer eens te zien. Nog van harte met je dreumesje! Wat issie al groooooot! Tot over een week of 4 bij de peutertjes. Daaaaaaag!
pi_108841032
Thomas wat ben jij groot geworden O+ Nog van harte Leonieke *O*
The way you rock'n'roll
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:59:09 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108842302
Thomas, wat een mooi ventje! Ziet er ook heel jarig uit. Tot snel!!

Vandaag de uitnodiging voor Noortje haar verjaardag verstuurd. Bijna twee!
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:00:47 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108842409
Wat een leuke Thomasspam O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108842817
Pessie wat een leuke foto's, had het ook erg leuk gevonden, maar helaas moest ik maandag werken.

Leonieke gefeliciteerd met Thomas :)

Becky wat balen dat het zo vroeg was vanochtend!!

Hier is alles gelukkig goed gegaan met de 3,5 uur dat ik weg was. Dame heeft 2 uur lang in het campingbedje zich prima vermaakt en een beetje gedut en verder natuurlijk fijn met andermans speelgoed gespeeld, dat is natuurlijk veel leuker ;) Was wel een opluchting. Volgende week krijg ik hier woensdag een meid van 3 en een jochie van 1,5, ben benieuwd hoe dat gaat.
pi_108843211
Wat een prachtige foto's Leonieke! (Kan natuurlijk ook niet anders met zo'n fotomodelletje erop ;) )
En die toetjes zien er ook heerlijk uit (wat een boel, wat een werk! Knap hoor)

Ik ga morgen iets 'nieuws' uitproberen... ik 'mag' een dag thuiswerken... Normaal is mijn man thuis met Lars, en werkt hij een halve dag thuis, maar de planning bij hem op het werk had daar weer eens overheen gekeken en heeft een belangrijke externe afspraak gepland. 8)7 Bij wijze van hoge uitzondering mag ik van mijn manager morgen thuis werken, maar ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Zodra ik in de buurt ben is Lars nogal een zwaan-kleef-aan, dus ik vraag me af of ik veel gedaan ga krijgen. Maar goed, als het niet lukt dan neem ik gewoon alsnog vrij.
pi_108852544
Bedankt voor de complimenten (welk moederhart smelt er niet als je zo'n dingen leest ;) ). En Shandaly, dat werk valt redelijk goed mee, hoor. Zelf pannenkoeken bakken en dan naar de bakker en de traiteur rijden ;) Ik heb echt geen tijd om al die hapjes te maken :N
  donderdag 8 maart 2012 @ 07:26:38 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108852738
meurning, zit al weer een half uur op mijn werk, en dat zegt wel weer wat over de nacht van Noortje. Vanaf vijf uur niet meer getukt (en natuurlijk lag ik er pas rond 12 in) omdat ze zo aan het hoesten was. Nog steeds verhoging, gister nog 39.9 en vanochtend 38.4. Wel d'r hele beker melk er weer uit gegooid daarnet.

We vieren Noortjes verjaardag vanaf 15.00 uur, vorig jaar met soep en hamburgers. Misschien dit jaar anders, wat beter van te voren voor te bereiden is. Iemand tips?
pi_108852944
Goedenmorgen!
Pffff Becky dat was weer vroeg! En beterschap voor je meisje :*

Hier hadden we een doorslaper, nadat ze om 22.30 nog een fles had gehad, kwam ze pas om 6 uur en eindelijk een keer gezellig wakker ipv schreeuwend. Uiteindelijk haar rond half 7 eruit gehaald, er lijkt vooruitgang in te zitten.
pi_108853023
Becky -O- :*

Hier was het de laatste tijd na een paar goede nachten een slechte maar de trend lijkt zich nu andersom door te zetten. Ik ben het zo zat dat drama om niks. Ik vind het echt niet erg als er echt wat is maar er lijkt niks te zijn en telkens als je net weg zakt begint het drama opnieuw :O
The way you rock'n'roll
pi_108853125
DML wat fijn dat de trend zich andersom door lijkt te zetten!! Drama om schijnbaar niets vind ik ook vreselijk, maar ja je doet er zo weinig aan als ze dan toch blijft schreeuwen en je hebt zo een beetje alles geprobeerd wat er in je macht ligt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:24:01 #160
259886 pessie
pi_108853170
DML fijn dat je wel verbetering ziet, maar het is zwaar :*

Becky, -O- .
Tips: Lasagne. Het is pasta dus bijna alle kinderen eten dat en lekker makkelijk vantevoren te maken.

Mereltje fijn dat het goed is gegaan *O* . Werk jij op het moment 5 of 4 dagen?

Leo wat een leuke foto's zeg!
pi_108853249
De trend andersom is dus een paar slechte en dan één goede ;)
The way you rock'n'roll
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:32:09 #162
259886 pessie
pi_108853271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De trend andersom is dus een paar slechte en dan één goede ;)
-O-
pi_108853305
Ja precies pessie :P
The way you rock'n'roll
pi_108854586
Ow zo begreep ik hem ook niet, ik dacht eindelijk meer goeie nachten dan slechte nachten voor jou -O- :*
pi_108854681
Het komt vast wel weer goed hoor maar dat getrek aan mijn dekbed terwijl er geen geluid te horen was en hij zijn speen in heeft en dan die drama om weer te gaan liggen :{w En dan vanuit het niets op eens vrolijk gaan babbelen, dat je denkt kind ga toch slapen :D En dat sterkt het gevoel dat er echt niks aan de hand is ook.
Ik snap hem gewoon 's nachts nog steeds niet geloof ik.

Terwijl hij mij wel steeds beter begrijpt. Hij weet nu wat ik bedoel als ik zeg dat hij een nijntje boekje moet gaan pakken O+
The way you rock'n'roll
pi_108854845
Tuurlijk komt het goed, maar wij 'volwassenen' willen graag troosten en het probleem verhelpen.. Terwijl ze misschien wel gewoon de dag verwerken in hun slaap en misschien hebben ze het wel gewoon nodig evne brullen, maar waarom dan zo ontroostbaat?? En waarm houden ze ons dan wakker??
Ik heb het ook wel redleijk geaccepteerd dat er veel slechte nachten zijn en af en toe een goede en ik hoop dat dat patroon zich snel omkeerd, maar dat is afwachten. Ik heb nu Sarah-tijd, want haar zus is naar de peuterspeelzaal.
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:21:42 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108857144
Beterschap voor Noortje :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108858142
Bijna een week te laat.
Maar we komen even afscheid nemen van de dreumes kindjes en mama's.
:W

Mart is alweer een peuter! En wat heeft hij genoten van zijn verjaardag.
Vrijdags in chimpiechamp geweest, waar hij 3 uur lang aan het spelen is geweest en zaterdags zijn verjaardag geviert. We hebben allen enorm genoten! O+

Net geboren:

1 jaar:

En zijn verjaardag:

pi_108859563
Waardeloos die slechte nachten! Ik vond die 2 weken al vervelend :@
Nu lijkt t wel weer de goede kant op te gaan.
Gisterochtend werd ie om half 8 wakker en vanochtend om 10 voor half 8. Iedere keer precies als ik m wakker wil gaan maken :D
Vannacht was ie wel even om 4 uur wakker, toen weer stil en om hjalf 5 weer wakker. Toen een fles gegeven en toen is weer gaan slapen (gelukkig ;))
Wel grappig, hij stond en wilde eruit, dus ik zeg tegen m: ga maar liggen en hij deed t :o
Maar tis gewoon frustrerend als ze zo vroeg wakker worden/onrustig slapen en je weet niet waarom.

Thomas en Mart, wat een leukerds zijn jullie! Veel plezier bij de peuters en tot over een paar maanden!
pi_108902438
Hier lijkt het ook weer de goede kant op te gaan na maandenlang slecht inslapen en doorslapen. Ze komt nog wel bij ons in bed terecht ergens in de nacht, maar dat vind ik niet zo erg vergelijken met wat we eerst hadden.
Becky, sterkte met de slechte nachten/vroege ochtenden!
DML, ik herken die fase wel. Niet slapen maar ook niets aan de hand. Hier ging het vanzelf over :) En toen kwam er weer een andere fase :+

nog van harte gefeliciteerd Thomas en Mart! *O*

Wat voor buitenspeelgoed hebben jullie voor je dreumesjes? Ik ben geen fan van buiten spelen en we hebben alleen een galerij met een terras eraan vast. Het enige wat we nu kunnen doen is Amy op de driewieler (die ze nog niet zelf kan rijden) waardoor ik dus moet duwen (lees: heel hard rennen over de galerij). Ik ben dus op zoek naar speelgoed, maar ik weet niet goed wat. Iets met zand lijkt me wel wat. Een schommel is niet handig, want ik zie al voor me dat ze zo het terras af schommelt. Is een speelhuisje al leuk?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:32:45 #171
259886 pessie
pi_108902615
Sola wij hebben deze nu staan:

Als hij 2 is krijgt hij een eigen loopfiets. Ik begrijp dat over het algemeen een kind pas zelf met een driewieler kan trappen als hij tegen de 3 loopt, dus een loopfiets is dan handiger.
Verder: een zandtafel of een zandschelp? Nathan speelt ook met een bal, maar dat is denk ik minder handig ivm hoogte bij jullie. Oh, en van die lage plastic glijbaantjes!
pi_108903101
Een loopfietsje is inderdaad een goed idee! we hebben alleen een loopwagentje, maar daar is ze eigenlijk alweer een beetje te groot voor. Glijbaantje vindt ze inderdaad ook fantastisch! Een bal kan gemakkelijk over het hekje heen stuiteren en dan moet ik hem weer beneden in de straat ophalen :P

qua zandbak of zand/watertafel weet ik het nog niet welke het leukst/handigst is. In een zandbak kan ze ook lekker zitten. Maar een zand/watertafel is wat handzamer.
pi_108903300
Wat is het merk van dat loopfietsje op die foto, pessie?

Wij hebben in het najaar een speelhuisje gekocht via Marktplaats en vorig weekend opgebouwd. Anne vindt het prachtig! Deze is het:

Verder hebben we een babyschommel gekregen van een nicht van mijn man, maar dat vindt ze echt vreselijk, dus ik denk dat ik die maar weer ga wegdoen. Ze schreeuwt het uit als ze erop zit, en niet van plezier :')

Wij willen nog een zandbak kopen, maar dan moet het weer nog wel wat mooier worden.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:53:47 #174
259886 pessie
pi_108903401
Radio Flyer staat er op de fiets, type ik ook in als ik een plaatje ervan zoek. Wij konden hem lenen van vrienden.

Sola ik vond net ook een glijbaan die je dubbel kunt vouwen zodat ie beter op te bergen is.
pi_108903546
Ik wil ook zo'n loopfiets ding als.wat jij post pessie.
Mijn ouders hebben een houten elmo en die vindt hij helemaal geweldig. Zn loopauto ook trouwens, maar wordt ie idd een beetje groot voor.
Verder hebben we.een zandbak (al vind ik dat meer voor de zomer :P) en een glijbaan.
Zo'n opklapbare schommel heeft mn zus. Vond ie vorige zomer ook erg.leuk!
pi_108903661
Hahaha arme Anne op de schommel :D Wat zielig dat ze zo bang is.

Dat huisje ziet er echt leuk uit! Zoiets zoeken wij ook. Moet ook niet al te groot zijn, want dan is het terras vol.

Welke glijbaan is het Pessie, die je dubbel kunt vouwen?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:01:29 #177
259886 pessie
pi_108903714
Son hij is vrij klein, echt voor kindjes tussen 1 en 2 jaar, als Nathan jarig is krijgt hij een eigen, simpelweg omdat hij dan te groot is voor deze. Daarnaast hebben we deze geleend en in het najaar kan het volgende kind er waarschijnlijk.

Opklapbare schommel? laat zien! Wij moeten ook een schommel (nog even en dan hebben we in plaats van en mooie nieuwe tuin een speeltuin achter het huis :') )
pi_108903901
Oh ik heb al een verlanglijstje voor buiten ondertussen :+
Glijbaan
Speelhuisje
Loopfietsje
zandbak of zand/watertafel

Ik geloof dat ik maar extra moet werken deze maand :P

Die glijbaan ziet er handig uit Pessie. Amy is een klimgeit, dus dat vindt ze leuk.

Ze klom gister ineens op de eettafelstoel, daarvandaan op de eettafel en toen zo in haar kinderstoel :o Een keer knipperen met mijn ogen en ze zat relax in die kinderstoel alsof ik haar er zelf had ingezet net :')
pi_108904547
Kan even zo snel geen plaatje vinden. Hij is vrij klein, maar je kan m tot 4 ofzo gebruiken (of X.aantal kilo ofzo). Eerst heb je echt zo'n zitje waar ze in vast zitten en dat kan je dan steeds verder afbouwen zeg maar. Tot het alleen zo'n plankje is.
Inklapbare schommel op google geeft wel plaatjes ervan :P

Dat fietsje van mn ouders kan ie nog wel even op. Moet.ook eveb kijken welke.ik precies wil. Voor.een echte loopfiets is ie nog.wel echt te klein
pi_108915230
Radioflyer fietsen O+ O+ O+ ik hou ervan <3
grote heeft de foldable trike gekregen en ze is er helemaal wild van :D (en lekker handzaam voor ons want foldable en dat scheelt best qua opbergen) Was wel prijzig, geloof 120,-

Kleine heeft nu voor haar eerste verjaardag een waterbaan gekregen, dat vind ik ook een leuk cadeau voor de zomer, maar ik weet niet hoe handzaam dat is als je niet heel veel ruimte hebt. Ik kan niet wachten tot ze anderhalf is en het zomer is en het zonnetje lekker schijnt enzo, kunnen ze er buiten mee aan de gang <3

Thomas en Mart O+ mooie mannen! Gefeliciteerd nog! :*

Mijn mini is vlak voor t eten zo, hops, al springend, met een salto over de leuning van de bank gekieperd :X ;( ik zat ernaast nota bene en had dr met 1 hand nog vast ook :') stuiterbal...
gelukkig was ze snel getroost en kon ze er daarna weer om lachen. Dr zit een flink ei op haar voorhoofd maar het lijkt alweer minder heftig dik/blauw dan een uur geleden gelukkig.

het eczeem bij dr neusje was een dag of twee weg en nu ineens weer helemaal terug. Ik snap er echt niets van :?

[ Bericht 14% gewijzigd door mignonne op 09-03-2012 21:12:41 ]
:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:58:11 #181
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108915895
Dat eczeem heeft oona ook regelmatig gehad in haar gezicht.. Gelukkig blijft het nu weer vooral weer beperkt tot haar schouders/ellebogen/knieen..

Wat een flink ei zeg!

Wij hebben een zandwater tafel op het balkon staan.. Kan niet wachten totdat het zeil eraf kan en het zand erin :D :D Ze kreeg hem voor haar eerste verjaardag van mijn ouders
Wij hebben deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oona had niet genoeg aan 1 set reservekleding op t kdv vandaag helaas..
Vanmorgen een spuitluier... en vanmiddag projectielspugen.. Het heerst zeiden ze al... Veel kinderen 1 dag ziek... verschillende leidsters ook al ten prooi gevallen aan de 1dags griep..
Dus hopelijk heeft Oona het al gehad...
Ze kwam vandaag dus thuis in een prachtig net niet passend kdv-reservesetje ;) wel vrolijk, maar zoooooo moe... paar hapjes gegeten en toen lekker naar bed..
We'll have love aplenty
You and me
pi_108916040
Ja daar zaten we vorig jaar aan te denken om te kopen voor zn verjaardag, zo'n waterbaan. Maar dat is toen een zandbak geworden :D
Misschien wel leuk om aan mn ouders en zus ofzo te vragen dit jaar :)

En wat is je mini toch anders dan dr zus Mignonne. Wel net zo leuk O+
En zo sneu als ze van de bank vallen ;( Gelukkig heeft ze er weinig aan over gehouden!
Die eczeem lijkt me ook vervelend, vooral als je niet weet waar het opeens weer vandaan komt!

Pff dreumes had vanmiddag een humeur :X
Ben ik helemaal niet gewend van m :D En ben zelf ook nogal moe (en niet helemaal lekker, verkouden enzo), dus k was blij dat ie ging slapen :@ (waar ik me dan ook zo rot weer over voelde :') want wat kan ie er nou helemaal aan doen, hij is pas 20 maanden (nou ja bijna :P) Maar jeetje, wat was ie vervelend...echt gewoon alles doen wat niet mag, huilen om niks, uitdagen..gelukkig heeft ie t niet zo vaak :D
Straks lekker op tijd slapen en dan is t morgen ook wel weer beter ;)
Wel een hoop gesleep met m morgen, want ze gaan klussen in de babykamer en das naast zijn kamer. Dus voor zn slaapje ga ik maar naar t huis van mn ouders. Anders gaat t m ook niet worden ben ik bang.
pi_108916806
Die waterbanen vind ik leuk, moet er ook zo een voor de meiden!

Mignonne wat sneu dat ze zo gevallen is. En lastig van die eczeem. (ik en Jaël zitten ook sinds twee dagen weer hier en daar onder, zonder verklaring, maar das meestal hier ;))

Mijn klimgeit zat gister opeens op de eettafel vanuit haar tripptrapp toen ik even mijn schoenen aan het pakken was in de gang. Vandaag ons spikplinternieuwe nog nooit gebruikte tuigje dus maar even bevestigd!
pi_108917163
Och dat ei Mignonne ;(

Puck zijn wang zit ook alweer een paar weken onder de eczeem en waar het van komt? :?

Waterbaan en zandbak wil ik wel voor op het balkon. Dat laatste komt er sowieso. Voor die eerste moet ik eerst eens uitzoeken hoeveel het kost :7
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:31:40 #185
259886 pessie
pi_108917750
Och Mignonne arm meisje :*
Rot van die eczeem. Is er een lans dat het "gewoon" eczeem is en niet zozeer van voedsel?

Zandbak komt hier ook sowieso, en verder staan er op mn lijst nog zo'n 50 dingen dus ook ik moet helaas kiezen.
pi_108918500
Eigenlijk heb ik een hekel aan de zandbak :')
serieus heel mn huis ligt dan vol zand, mja alles voor t kind he :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:47:09 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108918654
We hebben de blauwe schelp maar das eigenlijk maar een onhandig ding omdat het vocht er niet uit kan.

Zo'n waterbaan is wel leuk dus? Voor in de tuin, want dan kan ik hem nog op haar verjaardaglijstje zetten namelijk :P
pi_108919013
Ik wil juist die schelp. Kan er zomers ook water in de andere kant :Y
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:56:21 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108919159
ja dat is wel handig, maar als ie dicht is bij regen dan kan het condens niet weg en blijft er enorm veel vocht achter in het zandgedeelte.
pi_108919547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef becky27 het volgende:
ja dat is wel handig, maar als ie dicht is bij regen dan kan het condens niet weg en blijft er enorm veel vocht achter in het zandgedeelte.
Hij zal hier op het balkon staan dus ik kan de klep wel open laten. Maar goed om te weten dat ik dat dan dus moet doen ^O^ :*
The way you rock'n'roll
pi_108919632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef becky27 het volgende:
Ja dat is hier ook het probleem. Mijn buurvrouw heeft zo'n kikker-zandbak maar na een week regen is al dat zand blubber geworden. Geeft neit, vinden de kinderen ook prachtig, maar je moet er maar vna houden :+

waterplay is leuk ja vind ik :Y
wij hebben het expres voor jongste haar verjaardag gevraagd omdat ze al zoveel meuk hebben en nog meer zouden krijgen... en oudste is precies aan t einde van de zomer jarig dus nja net te laat eigk.

www.aquaplay.se

en
www.waterplay.nl
de onze komt van die laatste site als ik mn moeder goed begrepen heb. Prijs valt best mee vind ik.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:16:21 #192
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108920062
Noortje is mooi voor de zomer jarig en aangezien onze tuin nu helemaal bestaat wordt hebben we meer ruimte (ondanks de aanbouw). Ik neem hem mee als kado van schoonpapa, leuk, volgens mij vindt ze het fantastisch!
pi_108920333
overigens dml niks ten nadele van zandbakken hoor! Mijn grote vindt dat ding ook echt superleuk :Y
ik ben zelf alleen wat minder wild van al dat zand overal ja, wat Son zegt, maar goed, hoort erbij. Maar ze kon en kan zich er heerlijk in vermaken. Oa bij Ikea hebben ze leuke zand-speelsets. Van die sets om zandijsjes te maken bijv. superschetig <3
pi_108920335
Anne is ook onhandig net na de zomer jarig (17 sept). Ik vind zo'n waterbaan geweldig, maar zou ze daar niet te jong voor zijn? Spelen jouw dames er echt al mee mignonne?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:22:44 #195
259886 pessie
pi_108920381
Fan ik denk dat Anne er in mei/juni echt al veel mee kan, mijn nichtjes hadden ook zo een en dat ging al snel heel goed
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:25:31 #196
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108920516
Oh ik weet zeker dat Anne er veel mee kan, Noortje was net 1 toen ze met emmertjes en gieters en weet ik wat in de tuin rondkroop/net liep.
pi_108920530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef Fannetje het volgende:
Anne is ook onhandig net na de zomer jarig (17 sept). Ik vind zo'n waterbaan geweldig, maar zou ze daar niet te jong voor zijn? Spelen jouw dames er echt al mee mignonne?
oh ik denk dat je net mn foto's van mn kleine gemist hebt :D

even for the record, een afwasteil met water had ze ook de bom gevonden hoor :+ maar dit was helemaal leuk met een bekertje en een bezempje enzo :')
in de zomer zal mijn kleine dame anderhalf zijn, dan speelt ze er wel mee denk ik. Vorig jaar toen we die mooie maanden hadden (april? mei?) toen was mn grote 20 maanden en die was helemaal wild van de waterbaan van de buurjongens.
pi_108920652
Dan zal Anne het inderdaad ook wel prachtig vinden, tnx! :)
pi_108920683

[ Bericht 100% gewijzigd door mignonne op 10-03-2012 08:06:21 ]
pi_108920814
Oh nou dan ga ik toch voor de afwasteil en een paar plastic bekers. Of het babybadje nog maar niet weg doen. Lekker goedkoop :7
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')