abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108759602
quote:
18s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft zichzelf vandaag een kwartier lang op de grond voor de deur van het kinderdagverblijf geparkeerd. Dat gaf weer een geheel nieuwe dimensie aan afgaan.
Oh jee :D
Wat was zijn reden? Moest hij er in of juist weg?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108759961
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh jee :D
Wat was zijn reden? Moest hij er in of juist weg?
Hij mocht niet in de kinderwagen. Het was rond ophaaltijd, dus er kwamen nogal wat mensen langs. :+

Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker. O+ En de coöperativiteit wordt, ondanks het recalcitrante gedrag en de bijbehorende driftbuien, ook groter.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108760245
Ach Ivan, het leven van een peuter gaat niet altijd voer rozen he, maar gelukkig weet je mama precies welke verantwoordelijkheid jij al kan dragen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108760262
Haha prachtig en slim opgelost :D

Ik ben op zoek naar een goedkoop paar schoentjes die Puck buiten op het kdv af kan raggen. Maar moeten die nu al stevig zijn of juist nog met een flexibele zool?
The way you rock'n'roll
pi_108760391
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij mocht niet in de kinderwagen. Het was rond ophaaltijd, dus er kwamen nogal wat mensen langs. :+

Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker. O+
Dat zijn zulke leuke dingen idd. M'n moeder zei gisteren nog tegen me dat ze de (mijn) peutertijd het leukst vond.

Ik snap helemaal wat ze bedoelt. Lente is zo bezig met ontdekken en verwonderen; bijna sprookjesachtig soms.
pi_108760644
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha prachtig en slim opgelost :D

Ik ben op zoek naar een goedkoop paar schoentjes die Puck buiten op het kdv af kan raggen. Maar moeten die nu al stevig zijn of juist nog met een flexibele zool?
Ik heb voor Sarah dr. visser flex schoentjes gehaald nu. Daar liep ze goed op,ik had ook nog andere gepast maar toen ging ze met stijve benen lopen. Gewoon bij scapino en daar hebben ze ook nog een mooie actie nu, tweede paar 50% korting :) en ik vond dat ze meer keus hadden voor jongens!
  maandag 5 maart 2012 @ 21:42:58 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108760722
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker. O+ En de coöperativiteit wordt, ondanks het recalcitrante gedrag en de bijbehorende driftbuien, ook groter.
Wat een slimme oplossing van je :o _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108760965
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ik heb voor Sarah dr. visser flex schoentjes gehaald nu. Daar liep ze goed op,ik had ook nog andere gepast maar toen ging ze met stijve benen lopen. Gewoon bij scapino en daar hebben ze ook nog een mooie actie nu, tweede paar 50% korting :) en ik vond dat ze meer keus hadden voor jongens!
Scapino it is morgen ^O^ :D
The way you rock'n'roll
pi_108761184
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Scapino it is morgen ^O^ :D
Het grappige was, wij waren in zo een vet dure schoenewinkel, daar hadden ze de actie je betaalt wat de maat is, maar daar niets leuks voor Sarah, en teon verwees dat meisje ons naar de scapino, ze zegt daar hebben ze een leuke actie en ook wel wat je zoekt denk ik :D Zo lief! (we hebben bij haar wel de schoenen voor Jaël gehaald overigens)
pi_108762399
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef Ssserpente het volgende:

Ik snap helemaal wat ze bedoelt. Lente is zo bezig met ontdekken en verwonderen; bijna sprookjesachtig soms.
Ja! Ik heb het idee dat jouw beleving van Lente zoals ze nu is erg lijkt op mijn beleving van Ivan nu. Ik voel me vaak geroerd. Mijn lief ook trouwens. En dat ontroert mij dan óók weer, als ik dat zie.

Kon ik de tijd maar stilzetten.
pi_108762526
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een slimme oplossing van je :o _O_
Ik moet 2x in de week zoiets bedenken. Het zal mij benieuwen hoelang ik het volhoud. :+
  maandag 5 maart 2012 @ 22:11:12 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108762690
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik moet 2x in de week zoiets bedenken. Het zal mij benieuwen hoelang ik het volhoud. :+
Post ze hier svp... ik gok dat ik over een tijdje tips nodig zal hebben :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108763106
Hehe, Ivan :D
Straks kan je gewoon je ideeen recyclen :P Of trapt ie daar niet in?

Wat ik hier ook zo schattig vind, hij is heel erg bezig met dingen die weg zijn. Als een boekje aan t lezen is, wijst ie iets aan en benoemd iets, dan doet ie t boek dicht of bladzijde omslaan en dan is t "weg". Als je dan zegt Is de fiets weg? (bijvoorbeeld), dan gaat ie weer naar de bladzijde en dan is "daaaar!"
Wat het schattigste dus is, vandaag was ie papa aan t zoeken O+ Dus eerst naa boven wijzen, papa boven, Dus ik vertellen dat papa aan t werk is. En toen was t papa weg.
Althans ik vind t schattig :') gewoon dat ie zich bewust ervan is dat ie weg is en t ook echt benoemd enzo
  maandag 5 maart 2012 @ 22:19:38 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108763217
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat zijn zulke leuke dingen idd. M'n moeder zei gisteren nog tegen me dat ze de (mijn) peutertijd het leukst vond.

Mooi zoals je dat omschrijft. Ik merk bij noortje ook dat ze zoveel aan het ontdekken is. Ik kan niet wachten tot het lente en zomer is. Buiten is toch meer te zien als binnen.
pi_108765853
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! Ik heb het idee dat jouw beleving van Lente zoals ze nu is erg lijkt op mijn beleving van Ivan nu. Ik voel me vaak geroerd. Mijn lief ook trouwens. En dat ontroert mij dan óók weer, als ik dat zie.

Kon ik de tijd maar stilzetten.
Nou, hè?

Zo hadden we zondag mn moeder opgehaald bij mn opa in België. Zij en Lente zaten achterin de auto en Lente had dr schoenen en sokken uitgetrokken.
Mn moeder zat een beetje met Lente dr voetjes te knuffelen en vroeg op een gegeven moment aan haar: "Mag ik jouw voetje meenemen in mn tas naar Wassenaar?"

Lente vond het prima en liet vol verwondering maar heel gelaten dr voet in mn moeders handtas stoppen.

Bij het uitstappen deed mn moeder nog quasi verbaasd wanneer dr voetje elke keer weer per ongeluk uit dr tas floepte.
Lente bleef ook maar meedoen. "Oh! Daar gaat ie weer!"

Het eindigde alleen erg verdrietig toen bleek dat de voet toch echt niet meekon. Ze heeft wel een kwartier gehuild nadat mn moeder uitgestapt was. ;(
pi_108766857
Hihi.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:15:39 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108768393
Zo.. Ik ga weer even met een dikke glimlach richting mijn bed..
Wat een mooie oplossing Claudia en och Lente!...

Deze week besef ik me ineens hoe mega hard het gaat...
Ineens herken ik meer de verhalen van de peuters dan de 'nieuwe aanwas' dreumessen...
Haar wereld wordt ineens zo groot....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:31:43 #118
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108771634
Ach Lente O+

Claudia, mooi opgelost inderdaad :D

Mijn kind zei gisteren de naam van het overbuurmeisje (4 maanden oud) "Osa" (+r aan het begin).
pi_108772509
Lente O+

Ik hoopte stiekem op een dreumes die zou doorslapen, maar helaas, was misschien ook een beetje valse hoop ;)
pi_108786729
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:27 schreef MamaPurk het volgende:
Lente O+

Ik hoopte stiekem op een dreumes die zou doorslapen, maar helaas, was misschien ook een beetje valse hoop ;)
Hehe, beter niet doorslapen, dan vinden dat 4 uur tijd is om op te staan...
En uiteraard precies op een werkdag...ik vond half 6 al een dieptepunt, maar kan erger dus...(hij viel zowat in slaap toen ik naar mn ouders reed, toen heb ik m lekker wakker gehouden >:) (7 minuten rijden hoor ;))
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:44:03 #121
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108786818
jezus Son, das vroeg, hier was het dieptepunt ooit 04.45. Waarom snappen ze dan nog niet dat mama en papa nog niet van plan zijn op te staan.

Mijn mop is ziek, hoesten, hees als een hockeymeisje dat te veel marlboro light rookt, 39.5, ze ligt al de hele middag op de bank 'Farm Kids' te kijken. Nou vooruit dat mag...
pi_108787016
Ze zijn er wel pas rond 5 uur uitgegaan hoor. Om 4 uur was t een fles, om half 5 begon ie weer :')
Niet dat ik mag slapen van mn dreumes...mama moet bij hem zijn (hij bleef huilen en om me roepen toen ie beneden was. Toen ie zn bed uitgehaald werd door papa hoorde k m al om me roepen)
En dan kan ie opeens wel mama zeggen :P (normaal ben ik buhbah oid)
En toen ie bij mij was was ie vrolijk...toen ik de was ging ophangen (ik zie een voordeel van het tijdstip, hoewel ik dat pas rond 10 voor 7 ging doen :')) zat ie wel": papa sttt. Niet dat papa nog in bed lag...
Ik was dus half 6 mn bed uit, mja slapen had ik dus neit meer gedaan vanaf 4 uur...
Moet ie maar niet te vaak doen eigenlijk..

Arme Noortje ;( Zag net een foto op fb. Sneu hoor! Hopelijk knapt ze snel op!
pi_108787918
Tjee Son wat een tijdstip :X

Hier werd dreumes net wakker voordat wij naar bed wilden. Na drie kwartier staan, liggen, staan, liggen, bonk met je hoofd tegen de spijlen etc nam ik hem bij me. Na een half uur het spelletje je arm op het dekbed, je arm onder het dekbed heb ik hem weer zijn eigen bed ingekieperd. Dus om 01.30uur was het stil :O
The way you rock'n'roll
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:29:33 #124
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108795452
Oei wat een vroege vogels hier! Hopelijk morgenvroeg allemaal lekker uitslapen!

Noortje beterschap!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:30:58 #125
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108795533
Uitslapen, wat is dat??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties