Oh jeequote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft zichzelf vandaag een kwartier lang op de grond voor de deur van het kinderdagverblijf geparkeerd. Dat gaf weer een geheel nieuwe dimensie aan afgaan.
Hij mocht niet in de kinderwagen. Het was rond ophaaltijd, dus er kwamen nogal wat mensen langs.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Wat was zijn reden? Moest hij er in of juist weg?
Dat zijn zulke leuke dingen idd. M'n moeder zei gisteren nog tegen me dat ze de (mijn) peutertijd het leukst vond.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij mocht niet in de kinderwagen. Het was rond ophaaltijd, dus er kwamen nogal wat mensen langs.
Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker.
Ik heb voor Sarah dr. visser flex schoentjes gehaald nu. Daar liep ze goed op,ik had ook nog andere gepast maar toen ging ze met stijve benen lopen. Gewoon bij scapino en daar hebben ze ook nog een mooie actie nu, tweede paar 50% kortingquote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha prachtig en slim opgelost![]()
Ik ben op zoek naar een goedkoop paar schoentjes die Puck buiten op het kdv af kan raggen. Maar moeten die nu al stevig zijn of juist nog met een flexibele zool?
Wat een slimme oplossing van jequote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij mocht niet in de kinderwagen. Het was rond ophaaltijd, dus er kwamen nogal wat mensen langs.
Uiteindelijk was het niet zo'n drama, hoor. Ik heb hem een tijdje laten zitten en heb hem daarna een superbelangrijke taak gegeven, namelijk om de huissleutels in zijn jaszak te dragen en bewaken. Hij heeft de hele route naar huis zorgvuldig en trots zijn hand in zijn zak gehouden. Toen we hem vanavond in bed stopten had hij zelfs zijn hand in zijn pyjamabroek omdat hij op zoek was naar zijn 'rugzak' (jaszak). Da's toch wel het bijzondere aan de peutertijd, dat soort dingen. Het wordt leuker en leuker.En de coöperativiteit wordt, ondanks het recalcitrante gedrag en de bijbehorende driftbuien, ook groter.
Scapino it is morgenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik heb voor Sarah dr. visser flex schoentjes gehaald nu. Daar liep ze goed op,ik had ook nog andere gepast maar toen ging ze met stijve benen lopen. Gewoon bij scapino en daar hebben ze ook nog een mooie actie nu, tweede paar 50% kortingen ik vond dat ze meer keus hadden voor jongens!
Het grappige was, wij waren in zo een vet dure schoenewinkel, daar hadden ze de actie je betaalt wat de maat is, maar daar niets leuks voor Sarah, en teon verwees dat meisje ons naar de scapino, ze zegt daar hebben ze een leuke actie en ook wel wat je zoekt denk ikquote:
Ja! Ik heb het idee dat jouw beleving van Lente zoals ze nu is erg lijkt op mijn beleving van Ivan nu. Ik voel me vaak geroerd. Mijn lief ook trouwens. En dat ontroert mij dan óók weer, als ik dat zie.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snap helemaal wat ze bedoelt. Lente is zo bezig met ontdekken en verwonderen; bijna sprookjesachtig soms.
Ik moet 2x in de week zoiets bedenken. Het zal mij benieuwen hoelang ik het volhoud.quote:
Post ze hier svp... ik gok dat ik over een tijdje tips nodig zal hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet 2x in de week zoiets bedenken. Het zal mij benieuwen hoelang ik het volhoud.
Mooi zoals je dat omschrijft. Ik merk bij noortje ook dat ze zoveel aan het ontdekken is. Ik kan niet wachten tot het lente en zomer is. Buiten is toch meer te zien als binnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat zijn zulke leuke dingen idd. M'n moeder zei gisteren nog tegen me dat ze de (mijn) peutertijd het leukst vond.
Ik snap helemaal wat ze bedoelt. Lente is zo bezig met ontdekken en verwonderen; bijna sprookjesachtig soms.
Nou, hè?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het idee dat jouw beleving van Lente zoals ze nu is erg lijkt op mijn beleving van Ivan nu. Ik voel me vaak geroerd. Mijn lief ook trouwens. En dat ontroert mij dan óók weer, als ik dat zie.
Kon ik de tijd maar stilzetten.
Hehe, beter niet doorslapen, dan vinden dat 4 uur tijd is om op te staan...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:27 schreef MamaPurk het volgende:
Lente![]()
Ik hoopte stiekem op een dreumes die zou doorslapen, maar helaas, was misschien ook een beetje valse hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |