abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:59:09 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108842302
Thomas, wat een mooi ventje! Ziet er ook heel jarig uit. Tot snel!!

Vandaag de uitnodiging voor Noortje haar verjaardag verstuurd. Bijna twee!
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:00:47 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108842409
Wat een leuke Thomasspam O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108842817
Pessie wat een leuke foto's, had het ook erg leuk gevonden, maar helaas moest ik maandag werken.

Leonieke gefeliciteerd met Thomas :)

Becky wat balen dat het zo vroeg was vanochtend!!

Hier is alles gelukkig goed gegaan met de 3,5 uur dat ik weg was. Dame heeft 2 uur lang in het campingbedje zich prima vermaakt en een beetje gedut en verder natuurlijk fijn met andermans speelgoed gespeeld, dat is natuurlijk veel leuker ;) Was wel een opluchting. Volgende week krijg ik hier woensdag een meid van 3 en een jochie van 1,5, ben benieuwd hoe dat gaat.
pi_108843211
Wat een prachtige foto's Leonieke! (Kan natuurlijk ook niet anders met zo'n fotomodelletje erop ;) )
En die toetjes zien er ook heerlijk uit (wat een boel, wat een werk! Knap hoor)

Ik ga morgen iets 'nieuws' uitproberen... ik 'mag' een dag thuiswerken... Normaal is mijn man thuis met Lars, en werkt hij een halve dag thuis, maar de planning bij hem op het werk had daar weer eens overheen gekeken en heeft een belangrijke externe afspraak gepland. 8)7 Bij wijze van hoge uitzondering mag ik van mijn manager morgen thuis werken, maar ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Zodra ik in de buurt ben is Lars nogal een zwaan-kleef-aan, dus ik vraag me af of ik veel gedaan ga krijgen. Maar goed, als het niet lukt dan neem ik gewoon alsnog vrij.
pi_108852544
Bedankt voor de complimenten (welk moederhart smelt er niet als je zo'n dingen leest ;) ). En Shandaly, dat werk valt redelijk goed mee, hoor. Zelf pannenkoeken bakken en dan naar de bakker en de traiteur rijden ;) Ik heb echt geen tijd om al die hapjes te maken :N
  donderdag 8 maart 2012 @ 07:26:38 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108852738
meurning, zit al weer een half uur op mijn werk, en dat zegt wel weer wat over de nacht van Noortje. Vanaf vijf uur niet meer getukt (en natuurlijk lag ik er pas rond 12 in) omdat ze zo aan het hoesten was. Nog steeds verhoging, gister nog 39.9 en vanochtend 38.4. Wel d'r hele beker melk er weer uit gegooid daarnet.

We vieren Noortjes verjaardag vanaf 15.00 uur, vorig jaar met soep en hamburgers. Misschien dit jaar anders, wat beter van te voren voor te bereiden is. Iemand tips?
pi_108852944
Goedenmorgen!
Pffff Becky dat was weer vroeg! En beterschap voor je meisje :*

Hier hadden we een doorslaper, nadat ze om 22.30 nog een fles had gehad, kwam ze pas om 6 uur en eindelijk een keer gezellig wakker ipv schreeuwend. Uiteindelijk haar rond half 7 eruit gehaald, er lijkt vooruitgang in te zitten.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108853023
Becky -O- :*

Hier was het de laatste tijd na een paar goede nachten een slechte maar de trend lijkt zich nu andersom door te zetten. Ik ben het zo zat dat drama om niks. Ik vind het echt niet erg als er echt wat is maar er lijkt niks te zijn en telkens als je net weg zakt begint het drama opnieuw :O
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108853125
DML wat fijn dat de trend zich andersom door lijkt te zetten!! Drama om schijnbaar niets vind ik ook vreselijk, maar ja je doet er zo weinig aan als ze dan toch blijft schreeuwen en je hebt zo een beetje alles geprobeerd wat er in je macht ligt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:24:01 #160
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108853170
DML fijn dat je wel verbetering ziet, maar het is zwaar :*

Becky, -O- .
Tips: Lasagne. Het is pasta dus bijna alle kinderen eten dat en lekker makkelijk vantevoren te maken.

Mereltje fijn dat het goed is gegaan *O* . Werk jij op het moment 5 of 4 dagen?

Leo wat een leuke foto's zeg!
pi_108853249
De trend andersom is dus een paar slechte en dan één goede ;)
The way you rock'n'roll
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:32:09 #162
259886 pessie
pi_108853271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De trend andersom is dus een paar slechte en dan één goede ;)
-O-
pi_108853305
Ja precies pessie :P
The way you rock'n'roll
pi_108854586
Ow zo begreep ik hem ook niet, ik dacht eindelijk meer goeie nachten dan slechte nachten voor jou -O- :*
pi_108854681
Het komt vast wel weer goed hoor maar dat getrek aan mijn dekbed terwijl er geen geluid te horen was en hij zijn speen in heeft en dan die drama om weer te gaan liggen :{w En dan vanuit het niets op eens vrolijk gaan babbelen, dat je denkt kind ga toch slapen :D En dat sterkt het gevoel dat er echt niks aan de hand is ook.
Ik snap hem gewoon 's nachts nog steeds niet geloof ik.

Terwijl hij mij wel steeds beter begrijpt. Hij weet nu wat ik bedoel als ik zeg dat hij een nijntje boekje moet gaan pakken O+
The way you rock'n'roll
pi_108854845
Tuurlijk komt het goed, maar wij 'volwassenen' willen graag troosten en het probleem verhelpen.. Terwijl ze misschien wel gewoon de dag verwerken in hun slaap en misschien hebben ze het wel gewoon nodig evne brullen, maar waarom dan zo ontroostbaat?? En waarm houden ze ons dan wakker??
Ik heb het ook wel redleijk geaccepteerd dat er veel slechte nachten zijn en af en toe een goede en ik hoop dat dat patroon zich snel omkeerd, maar dat is afwachten. Ik heb nu Sarah-tijd, want haar zus is naar de peuterspeelzaal.
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:21:42 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108857144
Beterschap voor Noortje :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108858142
Bijna een week te laat.
Maar we komen even afscheid nemen van de dreumes kindjes en mama's.
:W

Mart is alweer een peuter! En wat heeft hij genoten van zijn verjaardag.
Vrijdags in chimpiechamp geweest, waar hij 3 uur lang aan het spelen is geweest en zaterdags zijn verjaardag geviert. We hebben allen enorm genoten! O+

Net geboren:

1 jaar:

En zijn verjaardag:

pi_108859563
Waardeloos die slechte nachten! Ik vond die 2 weken al vervelend :@
Nu lijkt t wel weer de goede kant op te gaan.
Gisterochtend werd ie om half 8 wakker en vanochtend om 10 voor half 8. Iedere keer precies als ik m wakker wil gaan maken :D
Vannacht was ie wel even om 4 uur wakker, toen weer stil en om hjalf 5 weer wakker. Toen een fles gegeven en toen is weer gaan slapen (gelukkig ;))
Wel grappig, hij stond en wilde eruit, dus ik zeg tegen m: ga maar liggen en hij deed t :o
Maar tis gewoon frustrerend als ze zo vroeg wakker worden/onrustig slapen en je weet niet waarom.

Thomas en Mart, wat een leukerds zijn jullie! Veel plezier bij de peuters en tot over een paar maanden!
pi_108902438
Hier lijkt het ook weer de goede kant op te gaan na maandenlang slecht inslapen en doorslapen. Ze komt nog wel bij ons in bed terecht ergens in de nacht, maar dat vind ik niet zo erg vergelijken met wat we eerst hadden.
Becky, sterkte met de slechte nachten/vroege ochtenden!
DML, ik herken die fase wel. Niet slapen maar ook niets aan de hand. Hier ging het vanzelf over :) En toen kwam er weer een andere fase :+

nog van harte gefeliciteerd Thomas en Mart! *O*

Wat voor buitenspeelgoed hebben jullie voor je dreumesjes? Ik ben geen fan van buiten spelen en we hebben alleen een galerij met een terras eraan vast. Het enige wat we nu kunnen doen is Amy op de driewieler (die ze nog niet zelf kan rijden) waardoor ik dus moet duwen (lees: heel hard rennen over de galerij). Ik ben dus op zoek naar speelgoed, maar ik weet niet goed wat. Iets met zand lijkt me wel wat. Een schommel is niet handig, want ik zie al voor me dat ze zo het terras af schommelt. Is een speelhuisje al leuk?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:32:45 #171
259886 pessie
pi_108902615
Sola wij hebben deze nu staan:

Als hij 2 is krijgt hij een eigen loopfiets. Ik begrijp dat over het algemeen een kind pas zelf met een driewieler kan trappen als hij tegen de 3 loopt, dus een loopfiets is dan handiger.
Verder: een zandtafel of een zandschelp? Nathan speelt ook met een bal, maar dat is denk ik minder handig ivm hoogte bij jullie. Oh, en van die lage plastic glijbaantjes!
pi_108903101
Een loopfietsje is inderdaad een goed idee! we hebben alleen een loopwagentje, maar daar is ze eigenlijk alweer een beetje te groot voor. Glijbaantje vindt ze inderdaad ook fantastisch! Een bal kan gemakkelijk over het hekje heen stuiteren en dan moet ik hem weer beneden in de straat ophalen :P

qua zandbak of zand/watertafel weet ik het nog niet welke het leukst/handigst is. In een zandbak kan ze ook lekker zitten. Maar een zand/watertafel is wat handzamer.
pi_108903300
Wat is het merk van dat loopfietsje op die foto, pessie?

Wij hebben in het najaar een speelhuisje gekocht via Marktplaats en vorig weekend opgebouwd. Anne vindt het prachtig! Deze is het:

Verder hebben we een babyschommel gekregen van een nicht van mijn man, maar dat vindt ze echt vreselijk, dus ik denk dat ik die maar weer ga wegdoen. Ze schreeuwt het uit als ze erop zit, en niet van plezier :')

Wij willen nog een zandbak kopen, maar dan moet het weer nog wel wat mooier worden.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:53:47 #174
259886 pessie
pi_108903401
Radio Flyer staat er op de fiets, type ik ook in als ik een plaatje ervan zoek. Wij konden hem lenen van vrienden.

Sola ik vond net ook een glijbaan die je dubbel kunt vouwen zodat ie beter op te bergen is.
pi_108903546
Ik wil ook zo'n loopfiets ding als.wat jij post pessie.
Mijn ouders hebben een houten elmo en die vindt hij helemaal geweldig. Zn loopauto ook trouwens, maar wordt ie idd een beetje groot voor.
Verder hebben we.een zandbak (al vind ik dat meer voor de zomer :P) en een glijbaan.
Zo'n opklapbare schommel heeft mn zus. Vond ie vorige zomer ook erg.leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')