Suprematie van Lyon is inderdaad weg. Misschien wordt PSG nieuwe absolute topclub, maar ik denk het niet. Maar Franse competitie vind ik verder niet zo bijzonder. Er wordt traditioneel opvallend weinig gescoord vooral. Bundesliga en Eredivisie heersen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
Aparte competitie, elk jaar weer nieuwe topclubs.
Een paar weken geleden PSG - Lyon 4-4.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er wordt traditioneel opvallend weinig gescoord vooral.
Dat was vorige week hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Een paar weken geleden PSG - Lyon 4-4.
Maar idd, laatst Lille - Bordeaux 4-5quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Een paar weken geleden PSG - Lyon 4-4.
Precies. Net als dat Monaco - Real wel aardig was destijds, maar dat Frankrijk geen echte topteams heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Er zijn altijd uitschieters, maar Franse competitie, daar hoef je mij niet voor wakker te maken.
Eigenlijk niet nee, Marseille wint thuis bij een team dat echt uit vorm is met 1-0,quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Net als dat Monaco - Real wel aardig was destijds, maar dat Frankrijk geen echte topteams heeft.
APOEL gaat thuis Lyon wel verslaan, thuis ijzersterk die Cyprioten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, Marseille wint thuis bij een team dat echt uit vorm is met 1-0,
Lyon thuis tegen een cluppie uit Cyprus, Cyprus kom op zeg Cyprus 1-0
en PSG komt niet eens door de groepsfase van Europa League.
Dat bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Zenit- het volgende:
[..]
APOEL gaat thuis Lyon wel verslaan, thuis ijzersterk die Cyprioten.
Welke Cyprioten ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Of Benfica/Zenit, Napoli... hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:20 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Heb liever dat Apoel of Basel hem wint.
Precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
Aparte competitie, elk jaar weer nieuwe topclubs.
Marseille wint van een Italiaanse club, pijnlijk he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies.
Rare competitie met af en toe wat uitschieters, echter ligt het niveau in Frankrijk niet bijster hoog. Zijn veel competities die beter zijn en ik vind de Eredivisie nog niet eens echt slechter.
Gomisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Toch spelen er aardige spelers in de Ligue 1.
Benzema komt er vandaan, Lisandro Lopez bij Lyon is ook geen verkeerde speler.
Ja ok maar Lyon is uit nog sterker dan thuis, 7-1 bij Zagrebquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ze hebben wel 2 ploegen die met anderhalf been in de kwartfinale van de CL staan...quote:Op zondag 4 maart 2012 09:10 schreef Pritt het volgende:
Toch opvallend hoe slecht Frankrijk het doet. Super groot voetballand, maar nationale competitie is prut.
quote:Op zondag 4 maart 2012 09:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben wel 2 ploegen die met anderhalf een half been in de kwartfinale van de CL staan...
Oh, met de knipoogkroaat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Ja ok maar Lyon is uit nog sterker dan thuis, 7-1 bij Zagreb.
Volgens mij niet bijster goed. Zelf ben ik wel fan van hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
Gourcuff toen hij bij Bordeaux speelde kon ik wel waarderen, na z'n transfer ben ik hem een beetje uit het oog verloren. Hoe doet hij het?
Das wel baas jaquote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef psv-gomes het volgende:
ik ga regelmatig naar PSG nu ik bin parijs woon
binnenkort weer
Ben blij dat Alex er is, een van mijn favorieten toen die nog bij PSV speelde
Alleen in Frankrijk ook echtquote:Op woensdag 11 april 2012 23:06 schreef psv-gomes het volgende:
net een leuke halve finale gezien van de coupe de la france ( 2-1 Quevilly tegen rennes, winnende goal in 90e min)
de club uit de 3e divisie staat nu in de finale tegen Lyon.
Was gigantisch talent.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
Gourcuff toen hij bij Bordeaux speelde kon ik wel waarderen, na z'n transfer ben ik hem een beetje uit het oog verloren. Hoe doet hij het?
Werd ook als opvolger van Zidane gezien in het nationaal team. Helaas is het er nooit echt uitgekomen, veel last van blessures ook gehad.quote:
Ja precies ik vond de move naar Lyon ook raar.quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Werd ook als opvolger van Zidane gezien in het nationaal team. Helaas is het er nooit echt uitgekomen, veel last van blessures ook gehad.
Zo vreemd was dat toch niet? Toch meer een topclub dan Bordeaux.quote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja precies ik vond de move naar Lyon ook raar.
Bordeaux was toen kampioen dus een grote buitelandse club lag meer voor de hand.quote:Op zondag 22 december 2013 23:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo vreemd was dat toch niet? Toch meer een topclub dan Bordeaux.
Al had ik hem destijds graag naar Arsenal oid zien gaan.
Een zwaluw maakt nog geen zomer, AZ is ook eens kampioen geweest. Lyon is gewoon groter, en net als bijv Italiaanse spelers of Engelse spelers zijn Fransen niet zo buitenlands georienteerd.quote:Op zondag 22 december 2013 23:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bordeaux was toen kampioen dus een grote buitelandse club lag meer voor de hand.
Beetje hetzelfde als war Joao Moutinho deed met Lissabon en Porto.
Lyon zat toen ook al in een dip hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer, AZ is ook eens kampioen geweest. Lyon is gewoon groter, en net als bijv Italiaanse spelers of Engelse spelers zijn Fransen niet zo buitenlands georienteerd.
Hahhaquote:Op maandag 23 december 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej die gozer moet met zijn poten van Zlatan afblijven
Bedoel je traditionele topclubs of op dit moment?quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat zijn nu eigenlijkd e topclubs in France
Tickets zijn tegenwoordig kei duur vind ik.quote:
Tja, we zijn hier op vakantie en het is toeval dat ze thuis speelden. Zaten bij ingang 108, rij 10 dus vrij dicht op het veld. Betaal je dan voor maar liever dit dan helemaal bovenin.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:55 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Tickets zijn tegenwoordig kei duur vind ik.
Aantal jaren terug ging ik voor ¤20-25. Nu goedkoopste is ¤40.
Misschien dat ik in oktober naar lens-psg ga in Stade de France.
Olympique Lyon werd toch ook 8 jaar op rij kampioen ofzo? Of 7x....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je traditionele topclubs of op dit moment?
Als je kijkt naar het aantal titels zijn Saint-Etienne (10), Marseille (9) en Nantes (8) de drie grootste clubs. Maar Nantes is inmiddels op en neer aan het gaan tussen Ligue 1 en Ligue 2 en Saint-Etienne is al 33 jaar geen kampioen meer geweest. Bovendien zijn er nog 4 andere clubs met meer dan 5 landstitels. Er zijn dus geen duidelijk dominante clubs op basis van historie. Marseille, Saint-Etienne en PSG zijn wel de enige clubs die echt door het hele land supporters hebben.
De laatste jaren lijken vooral Paris Saint-Germain, Olympique Marseille, AS Monaco, Lille en Lyon de topclubs, maar ook Bordeaux en Montpellier zijn redelijk recent nog kampioen geworden.
Het geld van Monaco en PSG lijkt wel een einde te maken aan de nivellering van de Franse competitie.
Verkapte kick omdat de 5e competitie van Europa meer aandacht verdient
Blijkbaar beter dan tegen Reims, toen vond ik 'm niet goed spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:31 schreef RetRy32 het volgende:
Heerlijke assist van Van Der Wiel
[ afbeelding ]
Was toen ongelukkig omdat hij steeds ruimtes die Thiago Silva weggaf moest dichtlopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Blijkbaar beter dan tegen Reims, toen vond ik 'm niet goed spelen.
Vind niet dat je dat op Silva kan steken dat VDW slecht speelde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Was toen ongelukkig omdat hij steeds ruimtes die Thiago Silva weggaf moest dichtlopen.
Van Der Wiel speelde ook niet slecht, het leek zo door Thiago Silva.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:35 schreef Brecht35 het volgende:
Vind niet dat je dat op Silva kan steken dat VDW slecht speelde.
Viel wel mee, maar Digne is echt een baas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:35 schreef Brecht35 het volgende:
Digne speelde overigens toen een draak van een wedstrijd, droom van een flankspeler(die wedstrijd toch).
7 keer. Dat zijn gek genoeg ook hun enige kampioenschappen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Olympique Lyon werd toch ook 8 jaar op rij kampioen ofzo? Of 7x....
Okequote:Op zondag 21 september 2014 21:42 schreef RetRy32 het volgende:
Ben helemaal klaar met Ibra, speelt matig, maakt schwalbes, en geeft een knietje aan een keeper.
quote:Op zondag 21 september 2014 21:42 schreef RetRy32 het volgende:
Ben helemaal klaar met Ibra, speelt matig, maakt schwalbes, en geeft een knietje aan een keeper.
Al bijna de helft van het aantal goals van seizoen 2012/13. Hij maakt er een aanvalsmachine van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:25 schreef DNP-Old het volgende:
Team Bielsa vrolijk bovenaan en met 0-4 voor bij Reims. Als adept maakt dit mij vrolijk.
Die Biesla is echt een heldquote:Op zondag 28 september 2014 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
2-1 nu, zou wel leuk zijn om Marseille weer als kampioen te zien
twitter:
twitter:OM_Officiel twitterde op zondag 26-10-2014 om 20:11:21-50e Le onze de départ de l'OM : Mandanda - Romao, Nkoulou, Morel - Dja Djédjé, Imbula, Mendy - Thauvin, Payet, Ayew - Gignac. #OLOM reageer retweet
de twee olympique'squote:Op zondag 26 oktober 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:twitter:OM_Officiel twitterde op zondag 26-10-2014 om 20:11:21-50e Le onze de départ de l'OM : Mandanda - Romao, Nkoulou, Morel - Dja Djédjé, Imbula, Mendy - Thauvin, Payet, Ayew - Gignac. #OLOM reageer retweet
Helaas.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef hhh38 het volgende:
De mooie reeks van Marseille is doorbroken, jammer. Hopelijk kunnen ze het grote geld van PSG over 2 weken verslaan.
Wat een partypooperquote:Op zondag 15 maart 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds, maar ik vermoed dat hij niet meer gaat komen.
Hoe staat het daar als het om dit soort overtredingen gaat? Of hoort dat er gewoon bij en zijn er geen gevolgen?(stadionverbod e.d.)quote:Op zondag 15 maart 2015 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
Gaat even een bommetje af in het stadion dat de camera er van begint te trillen.
Een 3-3-3-1 opstelling? Waar is N'Koulou trouwens?quote:Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Mandanda; Romao, Fanni, Morel; Djadjédjé, Lemina, Mendy; Thauvin, Payet, Ayew; Gignac
Weer geen Batshuayi.Bielsa stelt me teleur.
Op de bank.quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een 3-3-3-1 opstelling? Waar is N'Koulou trouwens?
Het is niet echt dé bekerfinale. Het is de League Cup van Frankrijk, de Coupe de la Ligue.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 PSG, Zlatan (penalty) in de bekerfinale tegen 10 man van Bastia.
twitter:hayastan1899 twitterde op zondag 20-09-2015 om 18:37:28H-2 🔥🔥🔥 http://t.co/zWZZSiZcuK reageer retweet
Die kerels op de tribune zijn compleet opgefokt door die capo's met hun miniatuurversie van Valbuena aan een galg. En de spelers nemen die houding nog over ook. Schandalig.quote:
Dan ga je de 90 minuten nog niet halen.quote:Op zondag 20 september 2015 22:56 schreef Anoonumos het volgende:
Ik besef me dat Valbuena nu de winnende kan scoren, hup le petit velo!
Hij zat toch ook te janken op de persconferentie van zijn afscheid toen hij voor de Roebels koos?quote:Op zondag 20 september 2015 22:51 schreef Anoonumos het volgende:
Ook zielig als je daar jaren hebt gespeeld, al ben je ook wel een beetje verrader misschien.
Hij deed het voor de ziekenhuizen in Lyon.quote:Op zondag 20 september 2015 23:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij zat toch ook te janken op de persconferentie van zijn afscheid toen hij voor de Roebels koos?
hoax.quote:Op zondag 20 september 2015 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij deed het voor de ziekenhuizen in Lyon.
gekke supsquote:Op zondag 20 september 2015 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Paar jaar terug een keer tussen gestaan bij Marseille - Saint Etienne.. enige keer in mijn leven dat ik mij niet op mijn gemak voelde in een voetbalstadion.. in de rust maar een ander vak opgezocht
We hadden een kaartje voor het vak waar de fanatieke aanhang bleek te staan.. die waren echt wild, niet eerder meegemaakt. Op een gegeven moment kregen ze in de gaten dat we buitenlands waren en lieten ze min of meer merken dat we niet gewenst waren.. tsja, met 2 tegen zo'n hele meute begin je weinig dus dan maar ergens anders gaan staan in de rust. Ben in aardig wat stadions geweest in het buitenland, maar als ze zeggen dat de aanhang van Marseille gek is dan klopt dat wel aardigquote:
Ongelofelijk. Eerste moment na de invalbeurt komt er een situatie met een doorgebroken speler op rechts en hij haalt hem neer.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen tijdens Toulouse - Marseille?
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen tijdens Toulouse - Marseille?
voetbalquote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Eerste moment na de invalbeurt komt er een situatie met een doorgebroken speler op rechts en hij haalt hem neer.
Daarna krijgt Toulouse nog 2x rood en moet Marseille de wedstrijd eigenlijk gewoon winnen. In de laatste minuut gaan ze nog met 4 man op de keeper en 1 verdediger af en krijgen ze het voor elkaar het te verprutsen.
twitter:NoLaughingMata twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:00:43BEN ARFA WHAT A GOAL! http://t.co/zp39dSrkuu reageer retweet
twitter:philousports twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:43:22good choice @NUFC http://t.co/h3wHgNpA1Y reageer retweet
'what a goal'quote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef hhh38 het volgende:
Ben Arfa is terugtwitter:NoLaughingMata twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:00:43BEN ARFA WHAT A GOAL! http://t.co/zp39dSrkuu reageer retweet
twitter:philousports twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:43:22good choice @NUFC http://t.co/h3wHgNpA1Y reageer retweet
Dat vraagt men bij Messi nooit. Dit deed hij in Engeland ook hoor. Kan ze wel even opzoeken als je wilt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
'what a goal'![]()
Meer 'waar is de defensie'
ik zal z'n solo nooit vergetenquote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vraagt men bij Messi nooit. Dit deed hij in Engeland ook hoor. Kan ze wel even opzoeken als je wilt.
Geinig om te zien jaquote:Op zondag 13 maart 2016 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ze gaan er maar bij liggen die tegenstander
Dan kunnen ze nog beter deze apatische eigenaresse houden. Er was nog even sprake dat Sampaoli de nieuwe coach zou worden, maar dat gaat vast ook niet meer door.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Doyen Sports gaat Marseille overnemen, nog zo'n club naar de gallemiezen. Bielsa is net op tijd vertrokken.
twitter:mattspiro twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 20:03:04Rennes starlet Ousmane Dembele tells BeIN Sports he's signed for no one yet, prefers Germany to England. Admits transfer talk getting to him reageer retweet
Die gaat toch gewoon naar Dortmund?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:mattspiro twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 20:03:04Rennes starlet Ousmane Dembele tells BeIN Sports he's signed for no one yet, prefers Germany to England. Admits transfer talk getting to him reageer retweet
Ik zou het niet weten. Dembelé zei geen voorkeur te hebben tussen BVB en Bayern, maar voor zijn carriere zou Dortmund natuurlijk beter zijn. Als de geruchten kloppen, krijgen die een wereldaanval. Gabriel Barbosa schijnt er namelijk ook naartoe te gaan.quote:
twitter:Ibra_official twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 09:35:59My last game tomorrow at Parc des Princes. I came like a king, left like a legend reageer retweet
Op naar Galaxy.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:50 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:Ibra_official twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 09:35:59My last game tomorrow at Parc des Princes. I came like a king, left like a legend reageer retweet
twitter:PSG_inside twitterde op dinsdag 28-06-2016 om 16:42:32Le @PSG_inside est heureux d’annoncer l’arrivée d’@UnaiEmery_ au poste d’entraîneur jusqu'en juin 2018 #WelcomeCoach https://t.co/FXeKEMXXUR reageer retweet
Dit snap ik niet zo goedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij de LFP hadden ze afgelopen week niet zo veel te doen. Papieren vliegtuigjes vouwen, kantoorspullen van collega's vast tapen en meer van dat soort ongein. Tot een van hen plots een geweldige ingeving had: een NBA-like All-Star game bestaande uit Ligue 1 spelers. Dat idee lijkt er nog echt door te komen ook.
De elf beste Fransen tegen de elf beste buitenlanders uit de Ligue 1.quote:
Hahah wtf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De elf beste Fransen tegen de elf beste buitenlanders uit de Ligue 1.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Gol do But de Malcom: https://twitter.com/D_Givens_/status/764500032473161728
twitter:T_Crepin twitterde op maandag 22-08-2016 om 18:26:56Info @francefootball : Gérard Lopez et Marcelo Bielsa à l'OM, c'est fait. https://t.co/VRoTtQHDb0 #TeamOM reageer retweet
Wellicht dat het ze leuke dingen gaat brengen in de CL. Zou voor beide competities goed zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Gol do Fabinho. Emery is een behoorlijk overschatte competitietrainer.
Zijn ploegen prepareren voor knockout wedstrijden kan hij wel, zullen er weinig beter zijn op de wereld. Maar als competitietrainer is het vaak een ramp. Hence nul uitwedstrijden gewonnen vorig seizoen. NUL.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wellicht dat het ze leuke dingen gaat brengen in de CL. Zou voor beide competities goed zijn.
Vandaag is er een akkoord over de verkoop bereikt.twitter:mohammedali_93 twitterde op maandag 29-08-2016 om 15:02:54🔴 The new owner of OM is not Gerard Lopez (who wanted the return of Marcelo Bielsa) according to JDD. reageer retweet
twitter:thcoast twitterde op maandag 29-08-2016 om 15:14:16Always good to know the LA Dodgers filed for Chapter 11 Bankruptcy protection in 2011 before Franck McCourt sold them for $2bn in 2012. reageer retweet
Ik hoor alleen maar slechte verhalen. Van de regen in de drupquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank McCourt, owner of the LA Dodgers is the new owner of Olympique de Marseille.twitter:thcoast twitterde op maandag 29-08-2016 om 15:14:16Always good to know the LA Dodgers filed for Chapter 11 Bankruptcy protection in 2011 before Franck McCourt sold them for $2bn in 2012. reageer retweet
Hij was natuurlijk niet serieus, maar het moge duidelijk zijn dat ze niet zo dominant aan de competitie begonnen en het is de vraag hoe dat in de rest van het seizoen gaat zijn. Ze hebben geen hele brede selectie en Emery is vooral een goede bekercoach, dus dat kan interessant worden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goaltje tegen in blessuretijd, kan gebeuren.
Laten we het hopen maar het zal wel allemaal weggemoffeld worden.quote:
De aanklager had twee maanden voorwaardelijke celstraf geëist, maar de rechter besloot anders. Naast de celstraf moet Aurier ook een boete van zeshonderd euro betalen en komen de proceskosten van de rechtszaak voor zijn rekening. Aurier gaat tegen de uitspraak in beroep.quote:
twitter:GFFN twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 10:41:03The future President of Marseille, Jacques-Henri Eyraud, has contacted Rudi Garcia & is considering Marcelo Bielsa https://t.co/ny2vjIJ3Kq reageer retweet
twitter:GFFN twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 10:40:13Marseille approach Monchi & Luis Campos, who's working for Man United, for Sporting Director role in the new project https://t.co/ny2vjIJ3Kq reageer retweet
De nieuwe eigenaar heeft ambitiestwitter:GFFN twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 10:42:46For the Head of Recruitment role, Marseille looking to Paul Mitchell (Tottenham) & David Friio (Manchester United) https://t.co/ny2vjIJ3Kq reageer retweet
Het Balotelli-effect?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nice kan nu na dit weekend op vier punten staan van de N2 door het verlies van Monaco bij Toulouse.
Tof artikeltje, had hem nog niet gezien! Bedankt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/premium-(...)euze-favrecode-1.htm
Linkje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen gaat kijken naar aanleiding van Pietertje Zwarts essay.
Ik ben dit jaar bij een wedstrijd van Nice geweest, eind augustus tegen Lille. Ze speelden dan wel gelijk, maar daar kon je al zien dat er echt voetbal in zat. Het was niet dat typische Franse voetbal waar het middenveld vaak een grote open ruimte is die alleen maar overgestoken moet worden om dan tegen een muur op te lopen, er werd daadwerkelijk vloeiend combinatievoetbal gespeeld. Ze hadden die wedstrijd ook zeker verdiend te winnen en dat was nog zonder Dante, Belhanda en Balotelli (helaas voor mij).quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/premium-(...)euze-favrecode-1.htm
Normaal ben ik nooit zo attent op Frans voetbal, maar zeker in combinatie met Mario Balotelli en Lucien Favre leek het me interessant om eens te kijken vanavond nu er toch weinig ander voetbal was. Redelijk zonde dat Fekir al snel de wedstrijd verknald heeft met zijn rode kaart.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar bij een wedstrijd van Nice geweest, eind augustus tegen Lille. Ze speelden dan wel gelijk, maar daar kon je al zien dat er echt voetbal in zat. Het was niet dat typische Franse voetbal waar het middenveld vaak een grote open ruimte is die alleen maar overgestoken moet worden om dan tegen een muur op te lopen, er werd daadwerkelijk vloeiend combinatievoetbal gespeeld. Ze hadden die wedstrijd ook zeker verdiend te winnen en dat was nog zonder Dante, Belhanda en Balotelli (helaas voor mij).
Ik volg ook eigenlijk alleen Marseille met bovenmatige interesse, maar dat is echt één grote puinzooi de laatste 2 seizoenen. Onder Bielsa waren ze wel echt heerlijk om te kijken, ook gewoon een 3-3-3-1 opstelling omdat het kan. Zo jammer dat die daar weg is, toen waren Les Classiques ook prachtige wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal ben ik nooit zo attent op Frans voetbal, maar zeker in combinatie met Mario Balotelli en Lucien Favre leek het me interessant om eens te kijken vanavond nu er toch weinig ander voetbal was. Redelijk zonde dat Fekir al snel de wedstrijd verknald heeft met zijn rode kaart.
Ik heb alleen een beeld van PSG en Monaco eigenlijk. Van Lyon weet ik niet bijster veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg ook eigenlijk alleen Marseille met bovenmatige interesse, maar dat is echt één grote puinzooi de laatste 2 seizoenen. Onder Bielsa waren ze wel echt heerlijk om te kijken, ook gewoon een 3-3-3-1 opstelling omdat het kan. Zo jammer dat die daar weg is, toen waren Les Classiques ook prachtige wedstrijden.
Frans voetbal is meestal niet zo leuk om naar te kijken omdat het redelijk verdedigend en vooral heel fysiek is. Het is waarschijnlijk de Europese competitie met de meeste snelle/sterke negers en dat is altijd even wennen. Bovendien wordt er niet vaak gescoord.
Oh hey goal.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had die niet tot 2 jaar geleden een 100% score uit penalties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |