quote:The Office exec Paul Lieberstein has revealed new details about planned spinoff The Farm. The new series would follow Dwight Schrute (Rainn Wilson) as he runs his family's farm and bed-and-breakfast.
"Basically we have a show about a family working together and a family business in the heartland," Lieberstein, who also plays Toby, told Vulture. "It's kind of focused on some people who are not often represented on television. I think it's really interesting; I'm super excited about it. I haven't grown up on a farm myself, so I have a lot of research to do."
Lieberstein confirmed that work will begin on the spinoff "early next season". "We'll be able to focus on casting outside of pilot season," he explained. "We'll get to really do it right."
He also suggested that Michael Schur - who has appeared in nine episodes of The Office as Dwight's cousin Mose - is unlikely to appear as a series regular. "We're going to have to explain why he's not there," said Lieberstein. "He will do what he can, now and then. But for the most part, he can't be Mose."
The Office continues on Thursdays at 9/8c on NBC.
Ik ga het een kans gevenquote:
Hm klinkt een beetje als een overdosis Dwight. Ben benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Chuck references![]()
Daarnaast, spoiler:Ik had het vermoeden al een beetje, in de laatste aflevering hadden ze het ook heel subtiel weggestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
Hele seizoen al een beetje, maar het begon wel vorm te krijgen de laatste afleveringen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Ik had het vermoeden al een beetje, in de laatste aflevering hadden ze het ook heel subtiel weggestopt.
Zou qua tijd ook niet echt kloppen. Deze aflevering is waarschijnlijk zo'n anderhalve maand geleden opgenomen, toen was het nog niet bekend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, had even verwacht dat Dwight ontslagen werd en zo aan z'n Farm spinoff begon. Maar blijkbaar toch niet op die manier
Dat dacht ik ook ja, ook met die uitspraak "the farm and Mose will all disappear in my rear view mirror", die zou dan perfect passen bij het ontslag en dat hij dan op zijn boerderij gaat werken, maar zo is het ook wel mooi gedaan met Dwight en Jim.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, had even verwacht dat Dwight ontslagen werd en zo aan z'n Farm spinoff begon. Maar blijkbaar toch niet op die manier
Met dat glimlachen, dat hoofdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Rauzer het volgende:
Ja dat was wel duidelijk ja.
Ster van de aflevering was natuurlijk weer Creed, die snel Dwights plek afjatte
"Touch me and I'll sue you"
Het is niet de 1e keer dat ze dit doen. Kan me een scene herinneren van Michael voor het hoofdkantoor in New York en Dwight en Michael op een vuilnisbelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef Nihao het volgende:
Trouwens, is jullie ook opgevallen hoe raar Erin in minuut 3 of 4 was opgenomen?
Alsof ze voor een blauw scherm stond (wat best zo zou kunnen zijn, maar meestal valt dat niet zo op)
Ja die vuilnisbelt kan ik me ook herinneren, zo slecht was dat. The Office-onwaardig.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is niet de 1e keer dat ze dit doen. Kan me een scene herinneren van Michael voor het hoofdkantoor in New York en Dwight en Michael op een vuilnisbelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds Steve Carell weg is is het er bepaald niet beter op geworden. Parks & Recreation heeft het stokje overgenomen wat mij betreft.Amen.
Heb ik dus ook. Maar kennelijk klopt dus niet. Zoals MyEpisodes wel vaker niet klopt overigens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:05 schreef BasvB het volgende:
MyEpisodes zegt dat er een nieuwe ep is maar op EZTV en tpb staat niks
Link naar filmpjequote:'THE OFFICE'
Cuts John Stamos Gay Joke
From Promo
John Stamos takes steam room showers with gay men -- at least that's the joke that's been running in a recent promo for "The Office" ... a joke that has since been awkwardly edited out.
The original promo aired on NBC for several days beginning last Thursday -- advertising an upcoming episode of the "The Office," in which Andy (Ed Helms) attempts to dump his girlfriend by lying about being gay. In the promo, Andy says, "I'm gay ... I had to fake it. I had to imagine that I was in a steam room with John Stamos."
But this morning, viewers began to notice ANOTHER version of the same promo -- in which the words "John Stamos" have been clumsily edited out.
Now -- instead of Andy saying "I had to imagine that I was in a steam room with John Stamos" -- he says, "I had to imagine that I was in a steam room with ..." and it cuts to a voice over saying, "cool guys."
It begs the question -- why is "The Office" backing off the John Stamos gay joke?
We reached out to Stamos' people -- so far, no word back. A rep for NBC had no comment.
Dat vind ik een rare conclusie en zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Office is de enige comedy-reeks van NBC die het goed doet, 30 Rock, Parks and Recreation en Community kunnen overleven in de schaduw van die reeks.
Als die dan verdwijnt, dan kakt alles in elkaar. Dan vrees ik dat ze er met de grove borstel doorheen gaan (terwijl die 3 anderen reeksen tegenwoordig kwalitatief allemaal beter zijn dan The Office, dus daar zou het jammer voor zijn).
Maar voor The Office zelf lijkt het inderdaad het beste om er gewoon een einde aan te breien.
Ik vind die goed. Moet echt altijd lachen om dat wijf. "No"quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dit was wel weer een aardige aflevering, alleen laat die Britse heks met die enge ogen alsjeblieft oprotten. Alleen van die kop krijg ik al zure oprispingen!
Wat ik bedoel is dat ze toch 1 successerie nodig hebben om de rest te blijven maken. Als The Office wegvalt, moet de serie die in de plaats komt al een hit te worden, tenzij ze er meteen 3 of 4 nieuwe maken, dan is de kans groter dan er een nieuwe hit tussen zit. Whitney, Up All Night en 30 Rock zie ik dan eventueel ook wel sneuvelen. Community zit met 1 extra seizoen dicht bij syndication, dat is wel een voordeel (en met een extra seizoen zit Parks and Recreation daar ook dicht in de buurt)quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare conclusie en zie ik niet gebeuren.
Die hond was inderdaad fantastisch. Maar ze moeten dat Engelse wijf er eruit trappen. Dat idee van een baas die gewoon helemaal clueless is, werkt gewoon niet....quote:
Inderdaad. Robet California-personage is totaal ongeloofwaardig. Ik irriteer me er mateloos aan.quote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die hond was inderdaad fantastisch. Maar ze moeten dat Engelse wijf er eruit trappen. Dat idee van een baas die gewoon helemaal clueless is, werkt gewoon niet....
Maar gaat Helms eruit of....??
Wat een verschrikking..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:32 schreef Ludwig. het volgende:
Knap hoe ze de troon der onuitstaanbaarheid nu hebben doorgegeven aan Robert California.
Mwah, lijkt me sterk dat ze het niet op de een of andere manier afsluiten. Is toch het enige lichtpuntje geweest in de line-up van NBC de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef Heufd het volgende:
Het lijkt er ook op dat dit het laatste seizoen is. Dwight krijgt een spin-off, veel acteurs hebben nog geen nieuw contract getekend en er wordt ook nogal gehint in de serie zelf dat het einde oefening is. Ik vind het in ieder geval niet heel erg. De eerste vier/vijf seizoenen waren geniaal en daarna was het nog steeds heel vermakelijk, vind het zelfs na het Steve Carell tijdperk nog de moeite waard om te kijken, maar het is al heel lang The Office niet meer.
Nou nou nou, heeft net een kind gekregen he.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig niet meer zo leuk om naar te kijken, wat een nijlpaard zeg.
Requests zijn ook welkomquote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig niet meer zo leuk om naar te kijken, wat een nijlpaard zeg.
Dat viel me ook op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:36 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[US 1974] Jenna Fischerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:36 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
"Do you see David in this room right now?"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef pfaf het volgende:
Gave aflevering! Toen de groep aan Andy probeerde duidelijk te maken dat David niet bestond lachte ik sinds jaren weer hardop om The Office!
De rek is er wat uit he..quote:Op zondag 13 mei 2012 12:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Was dit de finale? Dan was ie wel redelijk apart en kort idd.
Jup, hij komt niet meer terug voor seizoen 9quote:Op zondag 13 mei 2012 22:58 schreef Marie30 het volgende:
Ik hoop wel dat Robert California er nu uit ligt...
Beter einde dan vorig seizoenseinde met die jobinterviewsquote:Op zondag 13 mei 2012 12:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Was dit de finale? Dan was ie wel redelijk apart en kort idd.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:57 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Jup, hij komt niet meer terug voor seizoen 9
Dat karakter is me inderdaad erg tegengevallen. Was kennelijk niets leuks mee te doen. Hoop wel dat we gewoon de oude zingende Andy terugkrijgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:58 schreef Marie30 het volgende:
Ik hoop wel dat Robert California er nu uit ligt...
Die aflevering in de crib van Robert California was dan wel weer leukquote:Op maandag 14 mei 2012 11:10 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat karakter is me inderdaad erg tegengevallen. Was kennelijk niets leuks mee te doen. Hoop wel dat we gewoon de oude zingende Andy terugkrijgen.
De meeste afleveringen buiten het kantoor vond ik gewoon leuk. Florida, die jij noemt, pubquiz.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:54 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Die aflevering in de crib van Robert California was dan wel weer leuk
Ik ga Kelly missen. Vond haar altijd leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Catherine Tate krijgt volgend seizoen een vaste rol.
Van de vaste cast zou uiteindelijk alleen Mindy Kaling (Kelly) verdwijnen.
.....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Catherine Tate krijgt volgend seizoen een vaste rol.
Van de vaste cast zou uiteindelijk alleen Mindy Kaling (Kelly) verdwijnen.
Ik ben een fan, zit op internet en vond haar wel leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
.....
Echt élke fan op internet zeikt op dat mens, en dan krijg je als reactie haar als vaste rol?
Het is dat ik geen leven heb, anders was ik gestopt met The Office kijken, echt
quote:Details of the cast and plot for the The US Office spin-off The Farm have emerged. Centering around office oddball Dwight Schrute, the show will follow the former volunteer sheriff’s deputy as he tries to make a living from a bed and breakfast – farm combination.
It’s been talked about for a while, but up until now, we’ve had no other information apart from that Rainn Wilson will continue his role as Dwight and that The Office writer and producer Paul Lieberstien, who also plays HR rep Toby is attached to the rural spin-off. Now, thanks to TVLine, we have a taste of what’s to come.
It’s rumoured that Dwight, along with the rest of his family inherit a large farm and bed and breakfast. It’s not yet confirmed if this is the same “Schrute Farms” featured in The Office, which Dwight used to grow beets (beetroot for us Brits) and “bad weed” (hemp). In one episode, he turns the farm into an “agritourism” bed and breakfast, with rooms with themes such as “America”, “Night-time”, and intriguingly, “Irrigation”.
Members of the Schrute clan rumoured to feature in the show include the metropolitan Fannie Schrute, who’s leftist views are likely to cause comic fodder between her and her brother Dwight, who’s views on social issues include; “Better a thousand innocent men are locked up than one guilty man roam free.”
“Cameron Whitman” is Fannie’s son, born and raised in the city, he’s attracted to the Schrute lifestyle, and perhaps even Dwight, who he apparently sees as a father figure following his parent’s divorce. Dwight’s brother “Jeb Scrute” is to feature – a man with a CV that includes “Bigfoot hunter” and “worm breeder”, he has apparently produced an instructional video on things you can do with a canoe and a knife – a bit like a Cannabis growing Ray Mears.
Rounding up the cast is Heinrich Manheim – Dwight’s great uncle. Uncle Manheim was referenced in an early episode of The Office where Dwight laments that he tried to visit him in Argentina, but his travel visa was protested by the Shoa Foundation. Make of that what you will… (He’s an old Nazi.)
Interestingly – Dwight’s cousin Mose doesn’t appear on the list – presumably because he’s played by Michael Shur, who’s busy producing local government comedy Parks & Recreation.
Gezien zijn geplande filmschema kun je dat wel vergeten;quote:
Erg jammer. Seizoen 8 was best leuk, maar het miste Michael Scott.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Gezien zijn geplande filmschema kun je dat wel vergeten;
Anchorman 2 (announced)
Brick Tamland
???? Frank or Francis (pre-production)
Frank
???? Foxcatcher (pre-production)
John du Pont
2013 The Way, Way Back (filming)
Trent
2013 Despicable Me 2 (post-production)
Gru (voice)
2013 The Incredible Burt Wonderstone (post-production)
Burt Wonderstone
Die Nellie is inderdaad irritant.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Vind ik ook. Verder vind ik dat de serie met het nieuwe concept (het was het afgelopen seizoen meer een normale sitcom) prima overeind blijft. Het enige wat ik niet vind werken is dat Engelse wijf. Maar wie weet wordt het nu anders. Vertrekt Mindy Kaling behalve als onderdeel van de cast ook als schrijfster?
Romcom?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:25 schreef Jivis het volgende:
Het kutte is ook nog eens dat die Carell altijd in van die crappy romcoms speelt. Als die er nu een indrukwekkende filmcarrièrre op na hield, maar dit is gewoon zonde.
Kaling als Kelly doet me niet veel. Maar als schrijfster schijnt ze toch de nodige invloed te hebben. En aangezien ze er zolang zit, zal dat niet voor niets zijn....quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die Nellie is inderdaad irritant.
Mindy Kaling heeft een aantal dagen geleden een contract getekend dat zij minimaal 2 afleveringen nog te zien is.
Van die films die jij noemt vond ik alleen Anchorman en 40 Year Old Virgin leuk. Maar dat soort rollen zou hij meer moeten aanpakken in plaats van halfslachtige dingen als Evan Almighty en Date Night.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Romcom?
Anchorman, Dinner for Schmucks, Get Smart zijn dat toch niet?
Ook The 40 Year Old Virgin en Crazy, Stupid, Love, die beiden wel romcom-elementen hebben, zijn als je ze als comedy bekijkt ook bovengemiddelde films. Valt genoeg in te lachen.
Zelf kijk ik uit naar The Incredible Burt Wonderstone en Anchorman 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=93739
Hij heeft ook een aflevering van Modern Family geregisseerd, waarschijnlijk vindt ie het gewoon leuk om sitcoms te regisseren gezien zijn acteerverleden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Breaking Bad's' Bryan Cranston to Direct 'Office' Episode
http://www.hollywoodrepor(...)ct-nbc-office-364133
Een van de commentaren;
"I hope it's an episode where the employees of Dunder Mifflin are killed and their bodies dissolved in acid."![]()
Goed zo. Het is mooi geweest. Nu net zo'n einde als het afscheid van Carell en het is primaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het 9e seizoen zal het laatste worden.
Blijkbaar gaat er duidelijk worden wie de documentaire aan het maken is (en waarom), zal er wat Jim/Pam drama zijn en wordt onthuld wie de Scranton strangler is. Er zullen ook wat comebacks zijn, maar 't is nog niet duidelijk of Carell daar tussen zit.
De Strangler? Denk nog steeds dat het Gabe is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar gaat er duidelijk worden wie de documentaire aan het maken is (en waarom), zal er wat Jim/Pam drama zijn en wordt onthuld wie de Scranton strangler is. Er zullen ook wat comebacks zijn, maar 't is nog niet duidelijk of Carell daar tussen zit.
Ah, zat er ook aan te komen natuurlijk. Hopen dat ze er nog een knallend seizoen van maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klinkt goed, ik hoop dat Carrell nog een paar aflevering mee doet op het einde zodat de serie waardig kan worden afgesloten. Ik las ook dat Roy terug kwam, misschien is hij wel de strangler of hij zorgt voor de Jim en Pam dramaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk en origineel (maar nu je het weet ook wel weer logisch) dat ze in het laatste seizoen - waarschijnlijk de series finale - bij de 'roots' terugkeren wat betreft het mockumentary aspect van de serie. Ook al hebben ze daar door de jaren heen steeds meer afstand van genomen terwijl ze richting sitcom stijl gingen. Maar goed, ik ben hier wel erg benieuwd naar, leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heb je dat echt zo ervaren, ik kan me niet herinneren dat Pam geschokt was? En Jim maakte gewoon van zijn karakter zijn jongensdroom denk ik, als ik dat zou maken dan zou ik mezelf profvoetballer makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:10 schreef Xurk het volgende:
[..]
Leuk en origineel (maar nu je het weet ook wel weer logisch) dat ze in het laatste seizoen - waarschijnlijk de series finale - bij de 'roots' terugkeren wat betreft het mockumentary aspect van de serie. Ook al hebben ze daar door de jaren heen steeds meer afstand van genomen terwijl ze richting sitcom stijl gingen. Maar goed, ik ben hier wel erg benieuwd naar, leuk
Ook al heeft Michael een mooi afscheid gehad in de serie en zou een terugkeer daar wellicht wat aan af doen, het zou leuk zijn als hij nog één keer in de serie te zien is. Een series finale zonder hem zou wel vreemd zijn namelijk.
Ik ben benieuwd of ze wat kunnen maken van de Jim / Pam drama dit seizoen. Er is al vanaf seizoen 4(?) ieder jaar weer een verhaallijn waarbij er wordt gehint dat het weleens mis zou kunnen gaan*, maar die blijken iedere keer weer wel mee te vallen eerlijk gezegd. Wat maar goed is ook, want op een Rachel / Ross relatie zit ik niet te wachten (te cliché), het is juist leuk dat ze het samen zo leuk hebben, al is dat af en toe ook saai. Maar zo gaat het irl ook met relaties
O.a.
- Jim die het 'op de knieën gaan' steeds uitstelt
- Pam die een kleine crush krijgt op / flirt met haar kunstacademie docent
- Jim die zijn avatar in SecondLife een stuk leuker maakt dan zichzelf (met enigszins geschokte Pam als gevolg) wat ernaar hint dat hij niet heel blij is met zijn leven
- Cathy die Jim een half seizoen lang probeert te verleiden (en Pam die daar jaloers om wordt).
TVLINE | Describe the two new characters played by Jake Lacy and Clark Duke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt best grappig, mits goed uitgewerkt
idd, vond het meteen minder toen hij uit de serie was. Heb de laatste afleveringen van het laatste seizoen volgens mij ook niet eens gezien. Ga seizoen 9 wel weer oppakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:16 schreef Captainp00face het volgende:
Zonde dat het afloopt, heb de serie van het begin gevolgd.
Michael Scott is zo'n baze karakter..
En dit is er echt eentje van Dwight:quote:The most difficult thing in life is to know yourself
FALSE
The most difficult thing in the world is neurological micro surgery of the brain
quote:There is nothing to fear except fear itself
FALSE
Lions
quote:“I am fast. To give you a reference point I am somewhere between a snake and a mongoose…and a panther.”
The Office will be here before you know it!
Kevin mogen ze inderdaad wat minderen, overbodige scenes steeds en de lol is er wel vanaf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
In the parking lot today there was a circus! The copier did tricks on the high-wire, a lady tried to give away a baby that looked like a cat. There was a Dwight impersonator and a Jim impersonator, a strong man crushed a turtle… I laughed. And I cried. Not bad for a day in the life of a dog food company.
Raar moment toen ze voor het eerst met de cameracrew begonnen praten. Meteen ook duidelijk waarover het Jim/Pam drama zal gaan. Jammer van de steeds dommer wordende Kevin, ik word dat echt beu.
Dwight Jr. en Plop voegden al meteen meer toe dan Kelly en Ryan in 8 seizoenen hebben gedaan.
State senator.quote:Op zondag 23 september 2012 11:51 schreef Terreros85 het volgende:
Angela heb ik eigenlijk nooit zo leuk gevonden. The senator en Oscar wordt wel een leuke verhaallijn.
Ook dat ja. Vooral dat de climax van de grap het tonen van 127 Hours was waardoor ze het ineens heel vies vondenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef DUK het volgende:
Absoluut saai.
Die Phillys grap duurde ook 2 seconde..en dat vond ik het grappigst...
Dwight en Engelse muts was erg matig..
Nope, had ik ook, erg slechte aflevering..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Eindigde de aflevering nou gewoon met dat Dwight vs Engelse muts of ontbrak er een stukje bij mijn versie? Einde was zo plotseling
Out of the blue einde inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Eindigde de aflevering nou gewoon met dat Dwight vs Engelse muts of ontbrak er een stukje bij mijn versie? Einde was zo plotseling
Het was enorm veel beter inderdaad. Maar ben nu Parks & Recreation aan het kijken, ook een erg goede show en imo leuke vervanger van The Office.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Jezus wat is deze show ver afgezakt![]()
beter waren ze er veel eerder mee gestopt.. jammer van de mooie herinneringen die ik wel heb aan de eerste seizoenen (wat echt de beste humor in een tv show ooit was imo)
Idem hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben hier vorig seizoen al mee gestopt. Vond het gewoon echt niet leuk meer. Zit er nog wel eens aan te denken om het weer op te pakken. Doen?
Eh, ze worden steeds gefilmd voor een 'documentaire' he, niet zo raar om dan soms een microfoon af te doen toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef Ties02 het volgende:
Toen Pam in die eerste uitzending die microfoon afdeed en vroeg wanneer ze klaar waren met filmenecht een no go vond ik, weet niet wie zoiets bedenkt
Het hele idee van Jim 'waar gaat mijn leven heen met deze kantoorbaan' is ook al tig keer uitgespeeld in eerdere seizoenen
Ik vind dat het er veel meer zou moeten inzitten, het is en blijft (qua opzet) een docu over een papierbedrijfje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:06 schreef Ties02 het volgende:
Nee dat weet ik wel maar vond het een raar moment en onnodig
Enige keer dat Michael z'n microfoon af deed was toen ie vertrok
Ik niet. Ze heeft zo'n skelettengezicht, vies mager.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Begin ook wel enigzins sympathie te krijgen voor dat Engelse wijf
Asian Jim was weer zoals vanouds geniaal! Ik ging kapot toen zelfs de foto vervangen wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Asian Jim was echt fenomenaal. Zou zo in de eerste seizoenen gezeten kunnen hebben.
Ik ook, ze is alleen soms slecht te verstaan met dat klote-accent van d'rquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Begin ook wel enigzins sympathie te krijgen voor dat Engelse wijf
En later was co-manager met Michael en deed hij een stap terug omdat dit bij Sabre voordeliger was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef TornadoDK het volgende:
eerst was hij toch ook de nummer 2 en gewoon verkoper toen die 2 branches samengingen.
Ja, want ik herinner me een ep waarin Jim (Dwight ook?) dat doorhad en dus ook niet meer werkte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:09 schreef TornadoDK het volgende:
Nu ik erover nadenk hadden ze niet een tijdje terug ook een maximum gesteld aan die bonussen?
Eerder omgekeerd, denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:10 schreef Jivis het volgende:
Was er nou een soort hint op het eind dat Erin die nieuwe gast wel ziet zitten?
Andersom natuurlijk he!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:10 schreef Jivis het volgende:
Was er nou een soort hint op het eind dat Erin die nieuwe gast wel ziet zitten?
Vergeleken bij alle andere vrouwen in The Office ziet ze er leuk uit. Maar dat is ook niet zo lastig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk he!
Ook niet onbegrijpelijk natuurlijk, wat ziet Ellie Kemper er goed uit
Met Stephen Colbert?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:33 schreef BoerBert het volgende:
Vannacht de aflevering door Bryan 'Walt' Cranston.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 04:37 schreef RacerDKB het volgende:
Whehe dit vond ik weer eens een leukeZaten genoeg grappige dingen in, van gezichtsuitdrukkingen van Stanley en Oscar in de bus tot Dwight met z'n ''This is your best prank so far'' of Kevin het wiskundewonder als het om taart gaat
En ben ik nou scheel of is Bryan Cranston' zijn naam nergens terug te vinden in de credits danwel namen die na de intro in beeld komen?
Dat was inderdaad wel grappig, Kevin was echt een karikatuur van zichzelf geworden, echt IQ van 30 overdrijven, maar dat met het rekenen gaf hem weer een leuke scene.quote:
Geschreven voor Carell maar uitgevoerd door Helms... zo voelt het.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:30 schreef qwry het volgende:
Irriteer me echt kapot aan Andy in zijn nieuwe rol als douchebag manager, deze aflevering voerde dat helemaal de boventoon met de adoptiepapieren en z'n fail compilatievideo. Helemaal niks grappigs aan.
dit slaat he-le-maal nergens meer op idd..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geschreven voor Carell maar uitgevoerd door Helms... zo voelt het.![]()
Karaktermoord op Andy is het. Het werkt niet om van Andy een Michael te maken. Beter lieten ze hem gewoon weer muzikale Andy zijn.
Creed is meestal heel erg grappig. Dat hij niet weet wat voor functie hij heeft enzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:20 schreef Klaploper het volgende:
De paar shots van creeds hoofd waren het best van de episode. En nee, dat betekent niet dat de ep slecht was, want die shots waren geweldig.
Die Nelly moeten ze helemaal wegdoen ik vind dat zo'n irritant personagequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef pervertedhermit het volgende:
CreedDie Andy en Nelly momenten moeten ze echt mee kappen.
Wat een geweldig topicquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef -Willempie- het volgende:
Creed: "It's halloween that is really, really good timing."![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef -Willempie- het volgende:
Creed: "It's halloween that is really, really good timing."![]()
van TV.comquote:... NBC has decided not to move forward with its proposed The Office spin-off The Farm, which would have focused on Dwight Schrute and the day-to-day goings-on at his family's beet farm. There is a good chance that the pilot will air as part of the current season of The Office, however. Will someone check the temperature in Hell? It looks like NBC made a good decision.
Paar posts boven jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Masspa het volgende:
Ondertussen bij NBC:
[..]
van TV.com
Misschien maar goed ook. Heb The Office altijd leuk gevonden, maar vraag me af of Dwight als karakter een show kan dragen.
Vond dat ook leuk maar het is allemaal zo voorspelbaar geworden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef Felixa het volgende:
Verhaallijn met de senator blijft leuk!
B&H / Melora Hardinquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef Ties02 het volgende:
Andy wordt eruit geschreven en zowaar een leuke ep
Jan![]()
God wordt dat nou ook al uitgemelktquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ed Helms zal wel bezig zijn met de 3e Hangover-film of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |