Leuk dat Andy nu wat assertiefer / dwingender wordt als baas. Dat is toch wel weer iets anders dan heel de tijd dat onzekere van hem en het maakt het ook iets geloofwaardiger dat hij de baas "mag" spelen. Ik ben ook benieuwd hoe land Nellie het vol zal houden. Is bekend of de actrice die haar speelt het hele seizoen blijft?
Wel vond ik het een cop-out dat Angela's kind niet van Dwight blijkt te zijn

Echt heel vorig seizoen sterk naar gehint en nu in een paar seconden afgedaan. Het lijkt me dat er nog wel een leuk verhaallijn bij bedacht had kunnen worden en zoals Dwight en Angela het seizoen eindigden (make-out sessie) had er makkelijk daar ook nog iets mee gedaan kunnen worden.
En nu dan een paar seizoenen lijkt toch het "Jim is niet tevreden met zijn leven" verhaal weer opgepikt te gaan worden. Daar hadden we het hier een tijdje terug ook over, dat er een paar jaar terug een paar momenten waren waaruit dat bleek (o.a. zijn SecondLife avatar). Of nou ja, daar was ik over begonnen maar ik leek het iets serieuzer te hebben genomen dan de rest

Tenslotte: leuk dat ze "off-camera" met de documentaire-makers praatten. Ik ben benieuwd of dat nou veel gaat gebeuren dit seizoen