Van die films die jij noemt vond ik alleen Anchorman en 40 Year Old Virgin leuk. Maar dat soort rollen zou hij meer moeten aanpakken in plaats van halfslachtige dingen als Evan Almighty en Date Night.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Romcom?
Anchorman, Dinner for Schmucks, Get Smart zijn dat toch niet?
Ook The 40 Year Old Virgin en Crazy, Stupid, Love, die beiden wel romcom-elementen hebben, zijn als je ze als comedy bekijkt ook bovengemiddelde films. Valt genoeg in te lachen.
Zelf kijk ik uit naar The Incredible Burt Wonderstone en Anchorman 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=93739
Hij heeft ook een aflevering van Modern Family geregisseerd, waarschijnlijk vindt ie het gewoon leuk om sitcoms te regisseren gezien zijn acteerverleden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Breaking Bad's' Bryan Cranston to Direct 'Office' Episode
http://www.hollywoodrepor(...)ct-nbc-office-364133
Een van de commentaren;
"I hope it's an episode where the employees of Dunder Mifflin are killed and their bodies dissolved in acid."![]()
Goed zo. Het is mooi geweest. Nu net zo'n einde als het afscheid van Carell en het is primaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het 9e seizoen zal het laatste worden.
Blijkbaar gaat er duidelijk worden wie de documentaire aan het maken is (en waarom), zal er wat Jim/Pam drama zijn en wordt onthuld wie de Scranton strangler is. Er zullen ook wat comebacks zijn, maar 't is nog niet duidelijk of Carell daar tussen zit.
De Strangler? Denk nog steeds dat het Gabe is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar gaat er duidelijk worden wie de documentaire aan het maken is (en waarom), zal er wat Jim/Pam drama zijn en wordt onthuld wie de Scranton strangler is. Er zullen ook wat comebacks zijn, maar 't is nog niet duidelijk of Carell daar tussen zit.
Ah, zat er ook aan te komen natuurlijk. Hopen dat ze er nog een knallend seizoen van maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klinkt goed, ik hoop dat Carrell nog een paar aflevering mee doet op het einde zodat de serie waardig kan worden afgesloten. Ik las ook dat Roy terug kwam, misschien is hij wel de strangler of hij zorgt voor de Jim en Pam dramaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk en origineel (maar nu je het weet ook wel weer logisch) dat ze in het laatste seizoen - waarschijnlijk de series finale - bij de 'roots' terugkeren wat betreft het mockumentary aspect van de serie. Ook al hebben ze daar door de jaren heen steeds meer afstand van genomen terwijl ze richting sitcom stijl gingen. Maar goed, ik ben hier wel erg benieuwd naar, leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heb je dat echt zo ervaren, ik kan me niet herinneren dat Pam geschokt was? En Jim maakte gewoon van zijn karakter zijn jongensdroom denk ik, als ik dat zou maken dan zou ik mezelf profvoetballer makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:10 schreef Xurk het volgende:
[..]
Leuk en origineel (maar nu je het weet ook wel weer logisch) dat ze in het laatste seizoen - waarschijnlijk de series finale - bij de 'roots' terugkeren wat betreft het mockumentary aspect van de serie. Ook al hebben ze daar door de jaren heen steeds meer afstand van genomen terwijl ze richting sitcom stijl gingen. Maar goed, ik ben hier wel erg benieuwd naar, leuk
Ook al heeft Michael een mooi afscheid gehad in de serie en zou een terugkeer daar wellicht wat aan af doen, het zou leuk zijn als hij nog één keer in de serie te zien is. Een series finale zonder hem zou wel vreemd zijn namelijk.
Ik ben benieuwd of ze wat kunnen maken van de Jim / Pam drama dit seizoen. Er is al vanaf seizoen 4(?) ieder jaar weer een verhaallijn waarbij er wordt gehint dat het weleens mis zou kunnen gaan*, maar die blijken iedere keer weer wel mee te vallen eerlijk gezegd. Wat maar goed is ook, want op een Rachel / Ross relatie zit ik niet te wachten (te cliché), het is juist leuk dat ze het samen zo leuk hebben, al is dat af en toe ook saai. Maar zo gaat het irl ook met relaties
O.a.
- Jim die het 'op de knieën gaan' steeds uitstelt
- Pam die een kleine crush krijgt op / flirt met haar kunstacademie docent
- Jim die zijn avatar in SecondLife een stuk leuker maakt dan zichzelf (met enigszins geschokte Pam als gevolg) wat ernaar hint dat hij niet heel blij is met zijn leven
- Cathy die Jim een half seizoen lang probeert te verleiden (en Pam die daar jaloers om wordt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVLINE | Describe the two new characters played by Jake Lacy and Clark Duke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt best grappig, mits goed uitgewerkt
idd, vond het meteen minder toen hij uit de serie was. Heb de laatste afleveringen van het laatste seizoen volgens mij ook niet eens gezien. Ga seizoen 9 wel weer oppakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:16 schreef Captainp00face het volgende:
Zonde dat het afloopt, heb de serie van het begin gevolgd.
Michael Scott is zo'n baze karakter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |