Dat dacht ik ook ja, ook met die uitspraak "the farm and Mose will all disappear in my rear view mirror", die zou dan perfect passen bij het ontslag en dat hij dan op zijn boerderij gaat werken, maar zo is het ook wel mooi gedaan met Dwight en Jim.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, had even verwacht dat Dwight ontslagen werd en zo aan z'n Farm spinoff begon. Maar blijkbaar toch niet op die manier
Met dat glimlachen, dat hoofdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Rauzer het volgende:
Ja dat was wel duidelijk ja.
Ster van de aflevering was natuurlijk weer Creed, die snel Dwights plek afjatte
"Touch me and I'll sue you"
Het is niet de 1e keer dat ze dit doen. Kan me een scene herinneren van Michael voor het hoofdkantoor in New York en Dwight en Michael op een vuilnisbelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef Nihao het volgende:
Trouwens, is jullie ook opgevallen hoe raar Erin in minuut 3 of 4 was opgenomen?
Alsof ze voor een blauw scherm stond (wat best zo zou kunnen zijn, maar meestal valt dat niet zo op)
Ja die vuilnisbelt kan ik me ook herinneren, zo slecht was dat. The Office-onwaardig.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is niet de 1e keer dat ze dit doen. Kan me een scene herinneren van Michael voor het hoofdkantoor in New York en Dwight en Michael op een vuilnisbelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds Steve Carell weg is is het er bepaald niet beter op geworden. Parks & Recreation heeft het stokje overgenomen wat mij betreft.Amen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |