Heb ik dus ook. Maar kennelijk klopt dus niet. Zoals MyEpisodes wel vaker niet klopt overigens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:05 schreef BasvB het volgende:
MyEpisodes zegt dat er een nieuwe ep is maar op EZTV en tpb staat niks
Link naar filmpjequote:'THE OFFICE'
Cuts John Stamos Gay Joke
From Promo
John Stamos takes steam room showers with gay men -- at least that's the joke that's been running in a recent promo for "The Office" ... a joke that has since been awkwardly edited out.
The original promo aired on NBC for several days beginning last Thursday -- advertising an upcoming episode of the "The Office," in which Andy (Ed Helms) attempts to dump his girlfriend by lying about being gay. In the promo, Andy says, "I'm gay ... I had to fake it. I had to imagine that I was in a steam room with John Stamos."
But this morning, viewers began to notice ANOTHER version of the same promo -- in which the words "John Stamos" have been clumsily edited out.
Now -- instead of Andy saying "I had to imagine that I was in a steam room with John Stamos" -- he says, "I had to imagine that I was in a steam room with ..." and it cuts to a voice over saying, "cool guys."
It begs the question -- why is "The Office" backing off the John Stamos gay joke?
We reached out to Stamos' people -- so far, no word back. A rep for NBC had no comment.
Dat vind ik een rare conclusie en zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Office is de enige comedy-reeks van NBC die het goed doet, 30 Rock, Parks and Recreation en Community kunnen overleven in de schaduw van die reeks.
Als die dan verdwijnt, dan kakt alles in elkaar. Dan vrees ik dat ze er met de grove borstel doorheen gaan (terwijl die 3 anderen reeksen tegenwoordig kwalitatief allemaal beter zijn dan The Office, dus daar zou het jammer voor zijn).
Maar voor The Office zelf lijkt het inderdaad het beste om er gewoon een einde aan te breien.
Ik vind die goed. Moet echt altijd lachen om dat wijf. "No"quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dit was wel weer een aardige aflevering, alleen laat die Britse heks met die enge ogen alsjeblieft oprotten. Alleen van die kop krijg ik al zure oprispingen!
Wat ik bedoel is dat ze toch 1 successerie nodig hebben om de rest te blijven maken. Als The Office wegvalt, moet de serie die in de plaats komt al een hit te worden, tenzij ze er meteen 3 of 4 nieuwe maken, dan is de kans groter dan er een nieuwe hit tussen zit. Whitney, Up All Night en 30 Rock zie ik dan eventueel ook wel sneuvelen. Community zit met 1 extra seizoen dicht bij syndication, dat is wel een voordeel (en met een extra seizoen zit Parks and Recreation daar ook dicht in de buurt)quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare conclusie en zie ik niet gebeuren.
Die hond was inderdaad fantastisch. Maar ze moeten dat Engelse wijf er eruit trappen. Dat idee van een baas die gewoon helemaal clueless is, werkt gewoon niet....quote:
Inderdaad. Robet California-personage is totaal ongeloofwaardig. Ik irriteer me er mateloos aan.quote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die hond was inderdaad fantastisch. Maar ze moeten dat Engelse wijf er eruit trappen. Dat idee van een baas die gewoon helemaal clueless is, werkt gewoon niet....
Maar gaat Helms eruit of....??
Wat een verschrikking..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:32 schreef Ludwig. het volgende:
Knap hoe ze de troon der onuitstaanbaarheid nu hebben doorgegeven aan Robert California.
Mwah, lijkt me sterk dat ze het niet op de een of andere manier afsluiten. Is toch het enige lichtpuntje geweest in de line-up van NBC de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef Heufd het volgende:
Het lijkt er ook op dat dit het laatste seizoen is. Dwight krijgt een spin-off, veel acteurs hebben nog geen nieuw contract getekend en er wordt ook nogal gehint in de serie zelf dat het einde oefening is. Ik vind het in ieder geval niet heel erg. De eerste vier/vijf seizoenen waren geniaal en daarna was het nog steeds heel vermakelijk, vind het zelfs na het Steve Carell tijdperk nog de moeite waard om te kijken, maar het is al heel lang The Office niet meer.
Nou nou nou, heeft net een kind gekregen he.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig niet meer zo leuk om naar te kijken, wat een nijlpaard zeg.
Requests zijn ook welkomquote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig niet meer zo leuk om naar te kijken, wat een nijlpaard zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |