abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114802086
Clark Duke. _O_
  zondag 29 juli 2012 @ 14:28:53 #152
133369 Jivis
Critikut
pi_114802290
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Romcom?
Anchorman, Dinner for Schmucks, Get Smart zijn dat toch niet?

Ook The 40 Year Old Virgin en Crazy, Stupid, Love, die beiden wel romcom-elementen hebben, zijn als je ze als comedy bekijkt ook bovengemiddelde films. Valt genoeg in te lachen.

Zelf kijk ik uit naar The Incredible Burt Wonderstone en Anchorman 2

Van die films die jij noemt vond ik alleen Anchorman en 40 Year Old Virgin leuk. Maar dat soort rollen zou hij meer moeten aanpakken in plaats van halfslachtige dingen als Evan Almighty en Date Night.
Amen.
pi_115084065
Exclusive: Which Original Office Mate Is Back?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115709152
Casting News voor spin-off The Farm

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=93739
pi_115807081
'Breaking Bad's' Bryan Cranston to Direct 'Office' Episode

http://www.hollywoodrepor(...)ct-nbc-office-364133

Een van de commentaren;
"I hope it's an episode where the employees of Dunder Mifflin are killed and their bodies dissolved in acid." _O- :')
pi_115818958
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Breaking Bad's' Bryan Cranston to Direct 'Office' Episode

http://www.hollywoodrepor(...)ct-nbc-office-364133

Een van de commentaren;
"I hope it's an episode where the employees of Dunder Mifflin are killed and their bodies dissolved in acid." _O- :')
Hij heeft ook een aflevering van Modern Family geregisseerd, waarschijnlijk vindt ie het gewoon leuk om sitcoms te regisseren gezien zijn acteerverleden.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:19:32 #157
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115838970
Het 9e seizoen zal het laatste worden.

Blijkbaar gaat er duidelijk worden wie de documentaire aan het maken is (en waarom), zal er wat Jim/Pam drama zijn en wordt onthuld wie de Scranton strangler is. Er zullen ook wat comebacks zijn, maar 't is nog niet duidelijk of Carell daar tussen zit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:10:46 #158
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_115841545
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

Blijkbaar gaat er duidelijk worden wie de documentaire aan het maken is (en waarom), zal er wat Jim/Pam drama zijn en wordt onthuld wie de Scranton strangler is. Er zullen ook wat comebacks zijn, maar 't is nog niet duidelijk of Carell daar tussen zit.
Goed zo. Het is mooi geweest. Nu net zo'n einde als het afscheid van Carell en het is prima :Y.
pi_115847707
Zeker mooi geweest.
Tijd voor een waardige afsluiter.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:04:44 #160
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_115848338
Stiekem vind ik het jammer maar de show is natuurlijk niet meer zo goed, dus het is wel beter zo.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:05:34 #161
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_115848404
quote:

De Strangler? Denk nog steeds dat het Gabe is.
pi_115856825
quote:

Ah, zat er ook aan te komen natuurlijk. Hopen dat ze er nog een knallend seizoen van maken. :)
pi_115856830
quote:

Klinkt goed, ik hoop dat Carrell nog een paar aflevering mee doet op het einde zodat de serie waardig kan worden afgesloten. Ik las ook dat Roy terug kwam, misschien is hij wel de strangler of hij zorgt voor de Jim en Pam drama :P
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:10:16 #164
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_115857377
quote:

Leuk en origineel (maar nu je het weet ook wel weer logisch) dat ze in het laatste seizoen - waarschijnlijk de series finale - bij de 'roots' terugkeren wat betreft het mockumentary aspect van de serie. Ook al hebben ze daar door de jaren heen steeds meer afstand van genomen terwijl ze richting sitcom stijl gingen. Maar goed, ik ben hier wel erg benieuwd naar, leuk :)

Ook al heeft Michael een mooi afscheid gehad in de serie en zou een terugkeer daar wellicht wat aan af doen, het zou leuk zijn als hij nog één keer in de serie te zien is. Een series finale zonder hem zou wel vreemd zijn namelijk.

Ik ben benieuwd of ze wat kunnen maken van de Jim / Pam drama dit seizoen. Er is al vanaf seizoen 4(?) ieder jaar weer een verhaallijn waarbij er wordt gehint dat het weleens mis zou kunnen gaan*, maar die blijken iedere keer weer wel mee te vallen eerlijk gezegd. Wat maar goed is ook, want op een Rachel / Ross relatie zit ik niet te wachten (te cliché), het is juist leuk dat ze het samen zo leuk hebben, al is dat af en toe ook saai. Maar zo gaat het irl ook met relaties :+

O.a.
- Jim die het 'op de knieën gaan' steeds uitstelt
- Pam die een kleine crush krijgt op / flirt met haar kunstacademie docent
- Jim die zijn avatar in SecondLife een stuk leuker maakt dan zichzelf (met enigszins geschokte Pam als gevolg) wat ernaar hint dat hij niet heel blij is met zijn leven
- Cathy die Jim een half seizoen lang probeert te verleiden (en Pam die daar jaloers om wordt).
pi_115857770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:10 schreef Xurk het volgende:

[..]

Leuk en origineel (maar nu je het weet ook wel weer logisch) dat ze in het laatste seizoen - waarschijnlijk de series finale - bij de 'roots' terugkeren wat betreft het mockumentary aspect van de serie. Ook al hebben ze daar door de jaren heen steeds meer afstand van genomen terwijl ze richting sitcom stijl gingen. Maar goed, ik ben hier wel erg benieuwd naar, leuk :)

Ook al heeft Michael een mooi afscheid gehad in de serie en zou een terugkeer daar wellicht wat aan af doen, het zou leuk zijn als hij nog één keer in de serie te zien is. Een series finale zonder hem zou wel vreemd zijn namelijk.

Ik ben benieuwd of ze wat kunnen maken van de Jim / Pam drama dit seizoen. Er is al vanaf seizoen 4(?) ieder jaar weer een verhaallijn waarbij er wordt gehint dat het weleens mis zou kunnen gaan*, maar die blijken iedere keer weer wel mee te vallen eerlijk gezegd. Wat maar goed is ook, want op een Rachel / Ross relatie zit ik niet te wachten (te cliché), het is juist leuk dat ze het samen zo leuk hebben, al is dat af en toe ook saai. Maar zo gaat het irl ook met relaties :+

O.a.
- Jim die het 'op de knieën gaan' steeds uitstelt
- Pam die een kleine crush krijgt op / flirt met haar kunstacademie docent
- Jim die zijn avatar in SecondLife een stuk leuker maakt dan zichzelf (met enigszins geschokte Pam als gevolg) wat ernaar hint dat hij niet heel blij is met zijn leven
- Cathy die Jim een half seizoen lang probeert te verleiden (en Pam die daar jaloers om wordt).

Heb je dat echt zo ervaren, ik kan me niet herinneren dat Pam geschokt was? En Jim maakte gewoon van zijn karakter zijn jongensdroom denk ik, als ik dat zou maken dan zou ik mezelf profvoetballer maken :P
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:45:44 #166
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_115860064
Nou ja, geschokt is misschien een beetje overdreven, ik kon even geen betere verwoording ervan bedenken :P Maar toen ze zag wat hij precies allemaal met zijn avatar gedaan had (ik weet even niet meer wat het allemaal was) reageerde ze zeker bezorgd en vroeg ze hem of hij ontevreden was met zijn leven (in ieder geval zo'n soort opmerking), waarop hij vrij zenuwachtig reageerde en vervolgens 'saved by the bell' was door iets anders wat er op kantoor gebeurde. Wellicht heb ik het iets zwaarder opgepikt dan dat de bedoeling was, aangezien er verder niets meer mee gebeurde ;)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:22:12 #167
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_115861244
Volgens mij heb ik dat hele SecondLife debacle gemist, als seizoen 9 is afgelopen maar eens alles opnieuw zien.

Zo zijn er op Comedy Central ook af en toe afleveringen te zien, al die pesterijen tussen Jim en Dwight in de eerste seizoenen zijn nog steeds hilarisch. :)

Ik ben benieuwd hoe het laatste seizoen wordt, het wordt inderdaad langzamerhand wel eens tijd voor een mooi einde.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 22:33:50 #168
165633 eriksd
The grand facade...
pi_115885576

Heerlijk.

Hebben jullie ook wel eens dat je kreten uit The Office op je werk slaat en mensen je verbaasd aankijken?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_115892717
Verhaallijn Dwight seizoen 9:
SPOILER

TVLINE | Describe the two new characters played by Jake Lacy and Clark Duke.

SPOILER
Klinkt best grappig, mits goed uitgewerkt
  donderdag 23 augustus 2012 @ 18:26:05 #170
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_115917732
Dat van Dwight klinkt echt te idioot.
pi_115980091
Zonde dat het afloopt, heb de serie van het begin gevolgd.

Michael Scott is zo'n baze karakter..
pi_115980256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:16 schreef Captainp00face het volgende:
Zonde dat het afloopt, heb de serie van het begin gevolgd.

Michael Scott is zo'n baze karakter..
idd, vond het meteen minder toen hij uit de serie was. Heb de laatste afleveringen van het laatste seizoen volgens mij ook niet eens gezien. Ga seizoen 9 wel weer oppakken.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:11:06 #173
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_116787228
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116787812
:D

quote:
The most difficult thing in life is to know yourself

FALSE

The most difficult thing in the world is neurological micro surgery of the brain
En dit is er echt eentje van Dwight:

quote:
There is nothing to fear except fear itself

FALSE

Lions
_O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 19 september 2012 @ 19:30:57 #177
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_116994145
Bijnaaaaaaa *G*
pi_116995296
Ik ben benieuwd naar de de eerste aflevering *O*
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_117000091
Op Facebook :D :

quote:
“I am fast. To give you a reference point I am somewhere between a snake and a mongoose…and a panther.”

The Office will be here before you know it!

vrijdag 21 september 2012 @ 13:41:29 #180
67640 SaintOfKillers
pi_117062536
In the parking lot today there was a circus! The copier did tricks on the high-wire, a lady tried to give away a baby that looked like a cat. There was a Dwight impersonator and a Jim impersonator, a strong man crushed a turtle… I laughed. And I cried. Not bad for a day in the life of a dog food company.

Raar moment toen ze voor het eerst met de cameracrew begonnen praten. Meteen ook duidelijk waarover het Jim/Pam drama zal gaan. Jammer van de steeds dommer wordende Kevin, ik word dat echt beu.

Dwight Jr. en Plop voegden al meteen meer toe dan Kelly en Ryan in 8 seizoenen hebben gedaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_117062634
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
In the parking lot today there was a circus! The copier did tricks on the high-wire, a lady tried to give away a baby that looked like a cat. There was a Dwight impersonator and a Jim impersonator, a strong man crushed a turtle… I laughed. And I cried. Not bad for a day in the life of a dog food company.

Raar moment toen ze voor het eerst met de cameracrew begonnen praten. Meteen ook duidelijk waarover het Jim/Pam drama zal gaan. Jammer van de steeds dommer wordende Kevin, ik word dat echt beu.

Dwight Jr. en Plop voegden al meteen meer toe dan Kelly en Ryan in 8 seizoenen hebben gedaan.
Kevin mogen ze inderdaad wat minderen, overbodige scenes steeds en de lol is er wel vanaf.

Wordt wel duidelijk wat het gaat worden dit seizoen :P Documentairemakers die hun documentaire afmaken, zo veel mogelijk mensen weg bij Dunder Mifflin (Kelly en Ryan nu, binnenkort Jim, Creed naar dementenafdeling), Oscar die gaat met de vriend van Angela :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:49:56 #182
67640 SaintOfKillers
pi_117062854
Wel onverwacht dat Dwight tickets had voor Slayer.
pi_117067160
Die kop van Toby bij het verhaaltje over Kelly en waar ze naartoe ging :')
pi_117073671
Slechte first ep, wil alleen meer weten over Jim's verhaal.
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:47:18 #185
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:19:47 #186
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_117078802
Hij was goed hoor, vooral met Creed op het einde. Bwhehehe _O_
pi_117114235
Ik vond hem wel leuk. Creed op het eind _O-
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_117114261
Overigens wel jammer dat Ryan weg is. Die vond ik altijd wel hilarisch in zijn bergingshok.
pi_117116627
Creed heeft de aflevering gered!
pi_117136877
Mwa. Vond die nieuwe gasten nog best aardig. En Dwight natuurlijk. Angela en haar kat en Kevin beginnen te vervelen.

Jim was ook wel een mooie opzet voor het verdere seizoen.
  zondag 23 september 2012 @ 11:51:00 #191
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_117142806
Angela heb ik eigenlijk nooit zo leuk gevonden. The senator en Oscar wordt wel een leuke verhaallijn.
pi_117187915
Leuke aflevering weer :D Heb eigenlijk drie seizoenen gemist, maar het voelt weer als vanouds. Alhoewel ik Michael wel mis ;(
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_117188036
Goede opener, vooral omdat Nellie flink in de zeik werd genomen.
Amen.
  maandag 24 september 2012 @ 12:59:14 #194
67640 SaintOfKillers
pi_117188681
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:51 schreef Terreros85 het volgende:
Angela heb ik eigenlijk nooit zo leuk gevonden. The senator en Oscar wordt wel een leuke verhaallijn.
State senator.
pi_117201701
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 12:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

State senator.
Sorry Angela ;)
  † In Memoriam † maandag 24 september 2012 @ 19:54:13 #196
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117205131
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 12:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

State senator.
_O- :')
Are you fokking to me?
pi_117272733
Sorry voor de offtopic, maar dit zou ook wel wat voor Dwight zijn. :')

http://beet-it.nl/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:50:38 #198
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_117282454
Leuk dat Andy nu wat assertiefer / dwingender wordt als baas. Dat is toch wel weer iets anders dan heel de tijd dat onzekere van hem en het maakt het ook iets geloofwaardiger dat hij de baas "mag" spelen. Ik ben ook benieuwd hoe land Nellie het vol zal houden. Is bekend of de actrice die haar speelt het hele seizoen blijft?

Wel vond ik het een cop-out dat Angela's kind niet van Dwight blijkt te zijn :{ Echt heel vorig seizoen sterk naar gehint en nu in een paar seconden afgedaan. Het lijkt me dat er nog wel een leuk verhaallijn bij bedacht had kunnen worden en zoals Dwight en Angela het seizoen eindigden (make-out sessie) had er makkelijk daar ook nog iets mee gedaan kunnen worden.

En nu dan een paar seizoenen lijkt toch het "Jim is niet tevreden met zijn leven" verhaal weer opgepikt te gaan worden. Daar hadden we het hier een tijdje terug ook over, dat er een paar jaar terug een paar momenten waren waaruit dat bleek (o.a. zijn SecondLife avatar). Of nou ja, daar was ik over begonnen maar ik leek het iets serieuzer te hebben genomen dan de rest :P

Tenslotte: leuk dat ze "off-camera" met de documentaire-makers praatten. Ik ben benieuwd of dat nou veel gaat gebeuren dit seizoen :Y
pi_117349165
Moest erg lachen om Phyllis op de bruiloft van Roy... Elk romantisch moment is raak... :)

Die twee nieuwe gasten zijn 'best' een aanvulling..
pi_117356585
Vond het maar een slechte aflevering. Dwights/Nellies handafhakgrap en de Erinprank waren wel erg matig. En dat coverde een groot deel van de aflevering.
pi_117360053
Erg saai inderdaad.

Clarke wil van Erin een webcamgirl maken stiekem haha

Beetje een Two and a Half Men grap.
Amen.
pi_117360148
Absoluut saai.

Die Phillys grap duurde ook 2 seconde..en dat vond ik het grappigst...

Dwight en Engelse muts was erg matig..
pi_117362762
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef DUK het volgende:
Absoluut saai.

Die Phillys grap duurde ook 2 seconde..en dat vond ik het grappigst...

Dwight en Engelse muts was erg matig..
Ook dat ja. Vooral dat de climax van de grap het tonen van 127 Hours was waardoor ze het ineens heel vies vonden :').
Amen.
pi_117364461
Eindigde de aflevering nou gewoon met dat Dwight vs Engelse muts of ontbrak er een stukje bij mijn versie? Einde was zo plotseling :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117381751
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Eindigde de aflevering nou gewoon met dat Dwight vs Engelse muts of ontbrak er een stukje bij mijn versie? Einde was zo plotseling :')
Nope, had ik ook, erg slechte aflevering..
pi_117381969
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Out of the blue einde inderdaad.
Amen.
pi_117389081
Thanks, dan lag het niet aan mij :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_117565715
Jezus wat is deze show ver afgezakt :{
beter waren ze er veel eerder mee gestopt.. jammer van de mooie herinneringen die ik wel heb aan de eerste seizoenen (wat echt de beste humor in een tv show ooit was imo)
pi_117572205
Ik ben hier vorig seizoen al mee gestopt. Vond het gewoon echt niet leuk meer. Zit er nog wel eens aan te denken om het weer op te pakken. Doen?
pi_117573358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Jezus wat is deze show ver afgezakt :{
beter waren ze er veel eerder mee gestopt.. jammer van de mooie herinneringen die ik wel heb aan de eerste seizoenen (wat echt de beste humor in een tv show ooit was imo)
Het was enorm veel beter inderdaad. Maar ben nu Parks & Recreation aan het kijken, ook een erg goede show en imo leuke vervanger van The Office.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:55:53 #211
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117573515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben hier vorig seizoen al mee gestopt. Vond het gewoon echt niet leuk meer. Zit er nog wel eens aan te denken om het weer op te pakken. Doen?
Idem hier.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117573629
Toen Pam in die eerste uitzending die microfoon afdeed en vroeg wanneer ze klaar waren met filmen :') echt een no go vond ik, weet niet wie zoiets bedenkt

Het hele idee van Jim 'waar gaat mijn leven heen met deze kantoorbaan' is ook al tig keer uitgespeeld in eerdere seizoenen
pi_117574873
Wat is deze serie echt slecht geworden. Seizoen 6-9 hadden gewoon nooit gemaakt moeten worden. Het had moeten eindigen na seizoen 5 met een zwangere Pam en Michael en Holly hadden elkaar in dát seizoen al definitief terug moeten vinden.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 01:03:23 #214
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117575309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef Ties02 het volgende:
Toen Pam in die eerste uitzending die microfoon afdeed en vroeg wanneer ze klaar waren met filmen :') echt een no go vond ik, weet niet wie zoiets bedenkt

Het hele idee van Jim 'waar gaat mijn leven heen met deze kantoorbaan' is ook al tig keer uitgespeeld in eerdere seizoenen
Eh, ze worden steeds gefilmd voor een 'documentaire' he, niet zo raar om dan soms een microfoon af te doen toch? :?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_117575360
Nee dat weet ik wel maar vond het een raar moment en onnodig
Enige keer dat Michael z'n microfoon af deed was toen ie vertrok :'(
pi_117625666
Dwight over GoT _O-
pi_117626143
Dit was wel weer een leuke ep vond ik
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:07:37 #218
67640 SaintOfKillers
pi_117626357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 01:06 schreef Ties02 het volgende:
Nee dat weet ik wel maar vond het een raar moment en onnodig
Enige keer dat Michael z'n microfoon af deed was toen ie vertrok :'(
Ik vind dat het er veel meer zou moeten inzitten, het is en blijft (qua opzet) een docu over een papierbedrijfje.
pi_117628518
Mooie aflevering. Die stukken met Andy waren echt mooi _O-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:42:26 #220
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_117636323
Beginstukje was geniaal :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:03:02 #222
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117636380
Inderdaad echt een geniale cold open en daarna een goede, grappige aflevering, had het niet verwacht maar hij was echt goed.
pi_117636636
Begin ook wel enigzins sympathie te krijgen voor dat Engelse wijf :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:42:51 #224
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_117637927
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Beginstukje was geniaal :D
Asian Jim was echt fenomenaal. Zou zo in de eerste seizoenen gezeten kunnen hebben.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:01:03 #225
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117646337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Begin ook wel enigzins sympathie te krijgen voor dat Engelse wijf :P
Ik niet. Ze heeft zo'n skelettengezicht, vies mager.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')