Tottenham-Manchester United is vandaag's topper trouwens.quote:
Die Tottenham spelers beginnen echt irri te doen. ik denk trouwens ManU.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:47 schreef Nober het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op teletekst keek en dat er stond PSV 0-5 FC Twente. True story en ik was niet eens verbaasd, mijn voorspelling is als volgt; het wordt 4-2 of 1-3.
[..]
Tottenham-Manchester United is vandaag's topper trouwens.
Waar zie jij die Tottenham spelers? Ik alleen als ze op het veld staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:03 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Die Tottenham spelers beginnen echt irri te doen. ik denk trouwens ManU.
Ola vs Ola.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:33 schreef PunkAap het volgende:
Twente!
Kom op Ola, laat ons het ongelijk van Bert laten zien om jou niet te laten spelen.
Voortaan bij toppers ga ik tijd in de OP steken.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Tijd gestoken in de OP zo te zien.
Ik zeg 2-2.
Nergens voor nodig, al die resultaten van voor 2011 erbij halen is totaal niet interessant. Pak gewoon de resultaten van dit seizoen erbij dat moet wel voldoende zijn. Daarnaast zou het prettig zijn om blessures/schorsingen te melden, doet Mertens bijvoorbeeld mee?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voortaan bij toppers ga ik tijd in de OP steken.Heb ik ook bij PSV - FEY gedaan.
PSV is gewoon optimaal fit. Onderin in de OP zie je ook alleen blessures van Twentequote:Op zondag 4 maart 2012 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, al die resultaten van voor 2011 erbij halen is totaal niet interessant. Pak gewoon de resultaten van dit seizoen erbij dat moet wel voldoende zijn. Daarnaast zou het prettig zijn om blessures/schorsingen te melden, doet Mertens bijvoorbeeld mee?
Oke want ik wist niet of Mertens blessure serieus was, werd gewisseld tegen Feijenoord en zulks.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is gewoon optimaal fit. Onderin in de OP zie je ook alleen blessures van Twente
Bouma.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:30 schreef 3M1N3M het volgende:
Nope, Matavz haalt het ook. Wie zou er naast marcelo staan?
Jep, die wedstrijd heb ik ook nog steeds trauma's aanquote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
In de Grolsch Veste overklaste PSV Twente voor de rode kaart van Strootman.
Ben eens benieuwd vanmiddag.
Blom mocht gisteren RKC. Dat is voldoende voor die blonde.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, die wedstrijd heb ik ook nog steeds trauma's aan
Sinds die wedstrijd heeft Blom PSV ook niet meer gefloten
Misschien Toivoont PSV wel een paar doelpunten uit de hoge hoedquote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat Twente nog wel eens Fer kan komen in Eindhoven...
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat Twente nog wel eens Fer kan komen in Eindhoven...
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Of PSV grijpt Twente bij de STROoT MAN !
Hahahahaha
Niet als PSV voor de wedstrijd aan de Wijnaldum gaat...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Of PSV grijpt Twente bij de STROoT MAN !
Hahahahaha
Als Twente van de Rosé-fles aflblijft...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet als PSV voor de wedstrijd aan de Wijnaldum gaat...
Ach, zolang ze niet in de McLaren aan komen rijden...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente van de Rosé-fles aflblijft...
Achja, zolang Janssen niet rijdtquote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang ze niet in de McLaren aan komen rijden...
Volgens mij speelt Willems nog gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mano - Marcelo - Bouma - Pieters?
Luuk is daar te Jong voor...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, zolang Janssen niet rijdt
Dat gevoel had ik vanmorgen ookquote:Op zondag 4 maart 2012 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
Heb zo het gevoel dat dit de wedstrijd van onze Tim Matavz gaat worden en hij vanmiddag de held is in het mooie Philips stadion
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:08 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik gok op winst PSV, steekt qua teampsychologie beter in elkaar. Hup Ola Toivonen!!
True. Tijd schiet niet opquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doet best wel pijn aan de ogen om de net niet clubjes aan het werk te zien.
Laat de wedstrijd maar snel beginnen
Oh oke beter.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hutch hoor ik nu op eredivisie live.
Ik heb nu kut gevoel.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-03-2012 om 15:19:25Opstelling #PSV vanmiddag: Isaksson; Manolev, Bouma, Marcelo, Willems; Wijnaldum, Toivonen, Hutchinson; Labyad, Matavz, Mertens #psvtwe reageer retweet
Toen Pieters inviel bij Feyenoord kwamen er meteen 2 voorzetten vanaf de rechterflank.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:22 schreef Gramulanion het volgende:
Is Willems nou echt beter dan Pieters?
Serieus niemand snapt Rutten.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:22 schreef Gramulanion het volgende:
Is Willems nou echt beter dan Pieters?
Is juist beter voor PSV zonder overrated Strootman.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Heb ik eindelijk een normale wedstrijd zonder dat strootmangefap.
Alsof we dat nog steeds doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Heb ik eindelijk een normale wedstrijd zonder dat strootmangefap.
Pieters is slecht, maar Willems is toch nog slechter.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Toen Pieters inviel bij Feyenoord kwamen er meteen 2 voorzetten vanaf de rechterflank.
Willems is echt niet slecht, maar hij is ook niet goed,quote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pieters is slecht, maar Willems is toch nog slechter.
Een buitenspeler of een controlerende middenvelder.. Lijkt mij toch wel logisch dat Lens niet 1e vervanger Strootman isquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lens speelt niet ondanks dat de Strootman er niet is? Dan kan ie beter z'n biezen gaan pakken.
Doen ze elke wedstrijdquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, om 19.13 gaan ze zingen, nou dat wordt lachen hoor
Tekst kwam op de beeldschermen toch, zodat iedereen ging meezingen?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat doet psv elke wedstrijd, tjappiequote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kansloze actie dat je op die manier je publiek actief moet krijgen. Toen ik het las dacht ik eerst dat het een grap was.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Labyad lijkt mij ook wat te aanvallend, ik snap de keuze voor Hutchinson welquote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee maar ik bedoel Labyad op het middenveld, en dan Lens in de spits.
Nou ja, die hele Strootman is ook onvervangbaar natuurlijk.
Dus ze mogen geen opkomst lied hebben?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kansloze actie dat je op die manier je publiek actief moet krijgen. Toen ik het las dacht ik eerst dat het een grap was.
Heb je het bericht van de week niet gelezen dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ze mogen geen opkomst lied hebben?
Omdat ze vaak altijd maar lullenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hadden ze het er bij VI dan over, als ze dat lied toch elke wedstrijd al zingen?
Dat was geloof ik 5 minuten uit shock. En na die 5 minuten zongen ze weer meer dan jullie in een hele wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Elusive het volgende:
we zingen niet veel bij PSV, maar ALTIJD maar dan die doodse stilte na de 0-1 van RODA
Waarom werd het dan apart naar buiten gebracht o.a. door de supportersverening?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ze vaak altijd maar lullen
PSV doet dit altijd
Omdat het nu echt werd omgeroepen ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ze vaak altijd maar lullen
PSV doet dit altijd
Juist wel een mooi shirtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Twente de begroting, het stadion en de kwaliteit van een topclub maar zien de shirts eruit als een één of ander JL-ploegje? Straalt toch niks uit.
Waarschijnlijk omdat nu het hele stadion moet meedoen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom werd het dan apart naar buiten gebracht o.a. door de supportersverening?
Omdat er nooit iemand meezingtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom werd het dan apart naar buiten gebracht o.a. door de supportersverening?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Twente de begroting, het stadion en de kwaliteit van een topclub maar zien de shirts eruit als een één of ander JL-ploegje? Straalt toch niks uit.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat er nooit iemand meezingten daarom wordt nu ook de tekst getoond op het scherm.
?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zoo, effen snel geedit omdat je geen reacties kreeg op je vorige zinnetje?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef Bombvis het volgende:
Ik teken voor gelijkspelletje, laat AZ maar kampioen worden
Ja maar niet iedereen kent het hele lied, vandaarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het nu echt werd omgeroepen ofzo.
gaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]?
PSV, Twente of Ajax gaan kampioen worden
Van de ploegen die kampioen kunnen worden gun ik het AZ het meest, zie het probleem niet zoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]?
PSV, Twente of Ajax gaan kampioen worden
quote:
Aan de muurquote:
Sowieso zijn BMI en Mulder veel beterquote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef TwenteFC het volgende:
Mihalov en Douglas vergelijken met martens indi en mulder.
Niet!quote:
Linux, daarom bij mij ookquote:
Absoluut niet. Gemaakte sfeer. Publiek bij zowel Ajax als PSV is veel beter, om nog maar niet te beginnen over Feyenoord.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Fct fans hoor je altijd. Mooiste publiek van NL
Weet ik niet, ik zie geen klok.quote:
Ik ook niet, maar 16:40 op forum dus maximaal 10 minuten gespeeld lijkt mij --> snelle goalquote:
Twente moet nog een wedstrijd extra spelen + Janssen is volgende week geschorst. Dus meer kans dat die punten gaan verliezenquote:
whut?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Twente moet nog een wedstrijd extra spelen + Janssen is volgende week geschorst. Dus meer kans dat die punten gaan verliezen
Dat er nog meer kans is dat Twente nog punten gaat verspillen en dat het daardoor nu beter is als Twente wint van PSV.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM/Jojoortje.
Graag alvast een reekske
Volgens mij is die wedstijd tegen de Graafschap toch? Dan moeten dat gewoon drie punten zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat er nog meer kans is dat Twente nog punten gaat verspillen en dat het daardoor nu beter is als Twente wint van PSV.
Done.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM/Jojoortje.
Graag alvast een reekske
19 min en 13 seconden toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef S0nic het volgende:
Wanneer gingen ze dat nou dat clublied zingen?
quote:
Zolang PSV niet wint vind ik alles best.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uhm... Gelijkspel is beter voor Ajax hoor...
Mertensquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gelukkig heeft PSV vorige week al de kampoenswedstrijd gespeeld.
Klopt. Maar dat wordt het nog wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gelijk is voor alles eronder beter, toch zie ik liever PSV verliezenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelijk is voor alles eronder beter, toch zie ik liever PSV verliezen
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Derksen zei dat Twente ging winnen, dus PSV zal wel winnen
Ja maar ik gun PSV niks.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Helemaal niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar Twente heeft nog een wedstrijd te goed tegen de Graafschap, dus dan heb ik liever dat PSV wintquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelijk is voor alles eronder beter, toch zie ik liever PSV verliezen
Wat heb die overschatte tuinkabouter gezegd dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
Door Mertens z'n uitspraken vind ik dit ook wel mooi eigenlijk, maar laat het toch maar gelijk worden.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
Door Mertens z'n uitspraken vind ik dit ook wel mooi eigenlijk, maar laat het toch maar gelijk worden.
020 gaat er dan mee vandoor ben ik bang.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef Bombvis het volgende:
Ik teken voor gelijkspelletje, laat AZ maar kampioen worden
Nee, winst Twente is beter.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet zijn als je PSV haat. Indirect treed je dan ook harder op tegen PSV'ersquote:
Theoretisch dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gelijkspel is helemaal niet beter voor Ajax, dan moeten ze alsnog allebei 2 keer punten verspelen en moeten er dus minsten 4 keer punten verspeeld worden. Bij winst van een van beide ploegen hoeven ze nog maar 3 keer punten te verspelen. En aangezien Twente nog een wedstrijd extra moet spelen + Janssen volgende week geschorst is is het 't beste als Twente nu wint.
Onzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet zijn als je PSV haat. Indirect treed je dan ook harder op tegen PSV'ers
Als VBL mod dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van wie heb jij dat dan? Yvonne is trouwens voor Feijenoord.
mietje kan niks hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef Compliment het volgende:
Die tuinlaaf Dries is al 2x naar de grond gegaan
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef Compliment het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef Compliment het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna 19de minuut jongens. Kom op! zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |