Pieters is slecht, maar Willems is toch nog slechter.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Toen Pieters inviel bij Feyenoord kwamen er meteen 2 voorzetten vanaf de rechterflank.
Willems is echt niet slecht, maar hij is ook niet goed,quote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pieters is slecht, maar Willems is toch nog slechter.
Een buitenspeler of een controlerende middenvelder.. Lijkt mij toch wel logisch dat Lens niet 1e vervanger Strootman isquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lens speelt niet ondanks dat de Strootman er niet is? Dan kan ie beter z'n biezen gaan pakken.
Doen ze elke wedstrijdquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, om 19.13 gaan ze zingen, nou dat wordt lachen hoor
Tekst kwam op de beeldschermen toch, zodat iedereen ging meezingen?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat doet psv elke wedstrijd, tjappiequote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kansloze actie dat je op die manier je publiek actief moet krijgen. Toen ik het las dacht ik eerst dat het een grap was.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Labyad lijkt mij ook wat te aanvallend, ik snap de keuze voor Hutchinson welquote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee maar ik bedoel Labyad op het middenveld, en dan Lens in de spits.
Nou ja, die hele Strootman is ook onvervangbaar natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |