Dus ze mogen geen opkomst lied hebben?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kansloze actie dat je op die manier je publiek actief moet krijgen. Toen ik het las dacht ik eerst dat het een grap was.
Heb je het bericht van de week niet gelezen dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ze mogen geen opkomst lied hebben?
Omdat ze vaak altijd maar lullenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hadden ze het er bij VI dan over, als ze dat lied toch elke wedstrijd al zingen?
Dat was geloof ik 5 minuten uit shock. En na die 5 minuten zongen ze weer meer dan jullie in een hele wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Elusive het volgende:
we zingen niet veel bij PSV, maar ALTIJD maar dan die doodse stilte na de 0-1 van RODA
Waarom werd het dan apart naar buiten gebracht o.a. door de supportersverening?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ze vaak altijd maar lullen
PSV doet dit altijd
Omdat het nu echt werd omgeroepen ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ze vaak altijd maar lullen
PSV doet dit altijd
Juist wel een mooi shirtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Twente de begroting, het stadion en de kwaliteit van een topclub maar zien de shirts eruit als een één of ander JL-ploegje? Straalt toch niks uit.
Waarschijnlijk omdat nu het hele stadion moet meedoen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom werd het dan apart naar buiten gebracht o.a. door de supportersverening?
Omdat er nooit iemand meezingtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom werd het dan apart naar buiten gebracht o.a. door de supportersverening?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Twente de begroting, het stadion en de kwaliteit van een topclub maar zien de shirts eruit als een één of ander JL-ploegje? Straalt toch niks uit.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat er nooit iemand meezingten daarom wordt nu ook de tekst getoond op het scherm.
?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zoo, effen snel geedit omdat je geen reacties kreeg op je vorige zinnetje?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef Bombvis het volgende:
Ik teken voor gelijkspelletje, laat AZ maar kampioen worden
Ja maar niet iedereen kent het hele lied, vandaarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het nu echt werd omgeroepen ofzo.
gaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]?
PSV, Twente of Ajax gaan kampioen worden
Van de ploegen die kampioen kunnen worden gun ik het AZ het meest, zie het probleem niet zoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]?
PSV, Twente of Ajax gaan kampioen worden
quote:
Aan de muurquote:
Sowieso zijn BMI en Mulder veel beterquote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef TwenteFC het volgende:
Mihalov en Douglas vergelijken met martens indi en mulder.
Niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |