Maar Twente heeft nog een wedstrijd te goed tegen de Graafschap, dus dan heb ik liever dat PSV wintquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelijk is voor alles eronder beter, toch zie ik liever PSV verliezen
Wat heb die overschatte tuinkabouter gezegd dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
Door Mertens z'n uitspraken vind ik dit ook wel mooi eigenlijk, maar laat het toch maar gelijk worden.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
Door Mertens z'n uitspraken vind ik dit ook wel mooi eigenlijk, maar laat het toch maar gelijk worden.
020 gaat er dan mee vandoor ben ik bang.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef Bombvis het volgende:
Ik teken voor gelijkspelletje, laat AZ maar kampioen worden
Nee, winst Twente is beter.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uhm... Gelijkspel is beter voor Ajax hoor...
Maar dat kun je niet zijn als je PSV haat. Indirect treed je dan ook harder op tegen PSV'ersquote:
Theoretisch dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gelijkspel is helemaal niet beter voor Ajax, dan moeten ze alsnog allebei 2 keer punten verspelen en moeten er dus minsten 4 keer punten verspeeld worden. Bij winst van een van beide ploegen hoeven ze nog maar 3 keer punten te verspelen. En aangezien Twente nog een wedstrijd extra moet spelen + Janssen volgende week geschorst is is het 't beste als Twente nu wint.
Onzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet zijn als je PSV haat. Indirect treed je dan ook harder op tegen PSV'ers
Als VBL mod dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van wie heb jij dat dan? Yvonne is trouwens voor Feijenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |