Ik ook niet, maar 16:40 op forum dus maximaal 10 minuten gespeeld lijkt mij --> snelle goalquote:
Twente moet nog een wedstrijd extra spelen + Janssen is volgende week geschorst. Dus meer kans dat die punten gaan verliezenquote:
whut?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Twente moet nog een wedstrijd extra spelen + Janssen is volgende week geschorst. Dus meer kans dat die punten gaan verliezen
Dat er nog meer kans is dat Twente nog punten gaat verspillen en dat het daardoor nu beter is als Twente wint van PSV.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM/Jojoortje.
Graag alvast een reekske
Volgens mij is die wedstijd tegen de Graafschap toch? Dan moeten dat gewoon drie punten zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat er nog meer kans is dat Twente nog punten gaat verspillen en dat het daardoor nu beter is als Twente wint van PSV.
Done.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM/Jojoortje.
Graag alvast een reekske
19 min en 13 seconden toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef S0nic het volgende:
Wanneer gingen ze dat nou dat clublied zingen?
quote:
Zolang PSV niet wint vind ik alles best.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uhm... Gelijkspel is beter voor Ajax hoor...
Mertensquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gelukkig heeft PSV vorige week al de kampoenswedstrijd gespeeld.
Klopt. Maar dat wordt het nog wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gelijk is voor alles eronder beter, toch zie ik liever PSV verliezenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelijk is voor alles eronder beter, toch zie ik liever PSV verliezen
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Derksen zei dat Twente ging winnen, dus PSV zal wel winnen
Ja maar ik gun PSV niks.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Helemaal niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |