En het huis!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Inmiddels verkoopt hij ook maar gewoon normale fietsen
Yes!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, zullen we daar die sushibar beginnen????????
Ja, dat snapte ik ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
Vanwege ons werk en de daarbij behorende reistijd
bieden wij ons huis te koop aan.
Welke reistijd, je woont boven je winkel?
Serieus? Dan ben je toch een vermogen kwijt aan stookkosten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Daar zijn toch echt veel huizen van hout???
quote:Ik vertrek tour,
Een kijkje op enkele van de locaties uit onze aflevering van Ik vertrek.
Dit is een legitieme manier om ons van het werk te houden (wij zijn hier immers niet op vakantie).
Tijdens de tour krijgt u alle gelegenheid om uw vragen te stellen en te genieten van de omgeving.
En het allerleukste: u kunt op de foto op de diverse locaties die u op tv gezien heeft….behalve die in
Nederland natuurlijk.
Prijs 150 SEK p.p. inclusief koffie en wat lekkers (min 2 personen).
Als u een huisje bij ons huurt is de prijs 100 SEK p.p.
Nee die zijn 100x beter geïsoleerd dan in Nederlandquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben je toch een vermogen kwijt aan stookkosten?
Hey dat is Lutte in het blauwquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dat zoontje ziet er trouwens uit als dat jochie uit Foster's Home For Imaginary Friends
[ afbeelding ]
Uhuh, Benny had die als avatar, ik heb hem toen voor het WK oranje gemaakt, hij heeft later die UI aan Lutte gegevenquote:
Maar...hout...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die zijn 100x beter geïsoleerd dan in Nederland
Dat konijnquote:
Ja want Pipi Langkous had dat ookquote:
"De vensters bijvoorbeeld hebben drielaags gasgevuld isolatieglas. Ook de binnenwanden zijn volledig geïsoleerd waardoor een geluidsarme omgeving ontstaat."quote:
Nice, 3 laags glas, wist niet eens dat het bestondquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"De vensters bijvoorbeeld hebben drielaags gasgevuld isolatieglas. Ook de binnenwanden zijn volledig geïsoleerd waardoor een geluidsarme omgeving ontstaat."
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice, 3 laags glas, wist niet eens dat het bestond
Dan is het sowieso wel echt een koopje, het is niet heel groot, 90m2 woonruimte ofzo toch? maar 44k, jezus, daar koop je hier een garagebox voorquote:
Bwehe ja inderdaad. Maar in Zweden woon je al heel gauw achteraf of tussen de oudjes. En dichter bij de grote steden (vooral Stockholm) verschilt de prijs niet zoveel meer met hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het sowieso wel echt een koopje, het is niet heel groot, 90m2 woonruimte ofzo toch? maar 44k, jezus, daar koop je hier een garagebox voor
True, zo in the middle of nowhere zou ook echt niks voor mij zijn. Wat dat betreft is dit wel prima, met een kwartiertje zit ik toch zo in de middle of nowhere (of tenminste, in een stukkie natuurquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwehe ja inderdaad. Maar in Zweden woon je al heel gauw achteraf of tussen de oudjes. En dichter bij de grote steden (vooral Stockholm) verschilt de prijs niet zoveel meer met hier.
Ik dacht eerst dat dat het was, maar het blijkt een concertzaal in Eindhoven te zijn;quote:
Daar was laatst ook Slayer toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga 1 April wel naar eindhoven voor PrimusMaar das in het klokgebouw
das toch laatstquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, laatst, april vorig jaar volgens mij
Hun laatste album is van afgelopen September!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik had echt geen idee dat die nog wat deden
nice!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een cd van Die Antwoord gekocht
quote:hey guys primus doesnt suck ok. be nice. they worked really hard making music.
MrRoachclips 2 dagen geleden
quote:@MrRoachclips PRIMUS SUCKS.
poopychocolate 2 dagen geleden 4
Kopen?????????????????quote:
Je zal wel moetenquote:
Is inderdaad zelfde allooi als Joanquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ach, die indiaan van The Village People leeft ook nog, dus het zal wel loslopen
Misschien moet je dan toch wat beter articuleren, dan begrijpt hij je beterquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest nog ff Chico zn ontdooide tartaartjes bakken en nu dacht ie dat ie ze allebei nog wel op mocht eten vanavond![]()
quote:
Wat, waar?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh kak, ik sta wel op 34 en ik post niet eens meer zoveel
Waar zie je dat dan?quote:
Je hebt nog een flinke voorsprong anders, ook 10.000, alhoewel je geen nummer 1 ben qua aantal topics waar je in hebt gepostquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daar post ik al maaaanden niet meer
Ff je best doen, haal je 497 vandaag nogquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta nu alweer op #499, dit gaat hard
boefjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee, want ik was eerder al es een poos weg en ik had een ban dus dan mis je daar veel topics
Ze heeft wel hier redelijk wat geopendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had niet eens naar mn voorsprong gekeken![]()
Ik moest wel lachen dat ik meer topics geopend heb dan Tombo daar![]()
![]()
Ja maar hier ben ik zo lang nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft wel hier redelijk wat geopend
Truste
Sleep well, sweet dreams, don't let the bedbugs bite.quote:
Gaafquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag was een 3Dprinter pauzedagje, maar morgen beginnen aan de electronica![]()
[ afbeelding ]
Dawwwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:01 schreef Strega het volgende:
http://www.buzzfeed.com/animals/happiest-animals-in-the-world
Nog even wat late night fun.
Ja, daar ben ik juist bang voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dawww![]()
Als je eeuwig bezig wilt blijven moet je eens op www.cuteroulette.com kijken, je blijft doorklikken
Maar als de eerste dan gelijk een Peibie is.....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dawww![]()
Als je eeuwig bezig wilt blijven moet je eens op www.cuteroulette.com kijken, je blijft doorklikken
Ja, ik vrees met grote vrezequote:
quote:
ga je samen met iemand?quote:Mogge!
Oeh morgen wordt het mooi weer, wij gaan mss ff lekker naar de hei bij Yns met de hondjes
k weet niet of ik morgen wel weer energie hebquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Joa, vriend stelde het gisteren voor, dat we wel ff daarheen konden gaan![]()
Wanna come 2?
Kan ook zijn dat we wat anders gaan doen hoor, we zijn nogal van het impulsieve en zulks
is goed, kijk ik dan even hoe het gaatquote:
maar voel je niet verplicht he!quote:Voor hetzelfde geld gaan we gewoon hier langs de maas chillen, waar ik afgelopen zondag was was het ook echt zalig
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee, ik voel me zeker niet verplicht, maar het is een van onze opties, dus er is een kans dat we jouw kant op komen, en dan kan ik net zo goed ff smssen, en dan hoef jij je ook niet verplicht te voelen natuurlijk![]()
Doe me je nr es ff voor den zekerheid?
Yes you do, 18 pakjes voor je hooikoorts!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes you do, 18 pakjes voor je hooikoorts!![]()
Ik tel zo even, als het goed is heb ik er 20 gekocht, 2 voor mij, 18 voor jou.
Er lagen 2 bakjes, 1 was leeg, andere al halverwege, ik heb er nog 3 over gelaten voor de volgende, anders is het ook zo lulligquote:
Nee, ik heb 2 gekocht, binnen 2,5 week ligt vast wel weer nieuwe en anders pech hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh, bewaar ze anders ff tot je ook voor jezelf voorraad hebt, anders heb je dalijk zelf niks
Hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik zag staan in de pauze
Superduper, laat me ff weten wat je krijgt en waar het heen moet met verzendkosten en zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 gekocht, binnen 2,5 week ligt vast wel weer nieuwe en anders pech hoor![]()
Ik ben voor jou gaan halen, anders had ik nu niet eens die 2 strips in huis![]()
Ik heb er 18 voor je.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
En ik vond het zelf zo slecht, maar zij spreekt en verstaat het helemaal niet, het klonk net echt
De Markt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als je op het terras zo tegen de ramen zat had je rechts in verte die ranzige Kentucky chicken dinges.
[/dagboek]
Ja dat zou heel goed kunnen, ik zie de Steps ook aan de overkant op Googlemaps, volgens mij klopt dat wel jaquote:
Bier is sowieso niet te zuipenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb daar wel een aantal keer een lekker kaasplankje zitten nuttigen
Alleen het bier was natuurlijk niet te zuipen
Ja maar jij bent een liefhebbertquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind alles van DC nog gewoon leuk![]()
ZWABBERRRRRRRRRRRR
Ach zo'n hondje hadden mijn ex en ik vroeger ook , maar dat was een mix van iets maar wel hetzelfde kupkequote:
Vlinderhondjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach zo'n hondje hadden mijn ex en ik vroeger ook , maar dat was een mix van iets maar wel hetzelfde kupke
Whehequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
de rare shit die mensen uitprinten
[ afbeelding ]
Ja, dat is een kat met tentakels![]()
Nou Wanda (niet mijn ideequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vlinderhondje![]()
Ze zien er leuk uit maar het zijn echt ergere kefnellen dan de gemiddelde chihuahua
Mooi een octopuspussyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
de rare shit die mensen uitprinten
[ afbeelding ]
Ja, dat is een kat met tentakels![]()
Wandaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou Wanda (niet mijn idee) was juist heel rustig en luisterde goed, maar het was een mix en dus geen rashondje .
Mijn ex had haar al toen ik hem leerde kennen en ze was altijd samen met zijn andere hond een Duitse herder dus misschien dat ze daarom niet zo'n blafferd was
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou echt van van die echte mensennamen voor honden hoor ( duh)
Kees was bijna een Sonja geweest
Mwah, 2 kilo ABS is 50 euro, plus een beetje stroom, maar das niet zoveelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Issie eigenlijk in gebruik ook nog duur dat ding?
Ik kan me er geen enkele voorstelling bij makenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, 2 kilo ABS is 50 euro, plus een beetje stroom, maar das niet zoveel
de dingen die je print wegen een paar gram meestal, vooral als je ze hol uitprint, dus het is te overzien
Ja Wanda paste wel goed bij haar hoor, want als je zei wat doen de meisjes in Aken dan ging ze op haar rug liggenquote:
Gewoon Kazan , zoals heel veel herdersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die herder dan heette?
Ja zo heb ik dr ook een hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja Wanda paste wel goed bij haar hoor, want als je zei wat doen de meisjes in Aken dan ging ze op haar rug liggen
Dat is net zo orgineel als Chicoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon Kazan , zoals heel veel herders
Ja zoiets als Kees was zij ook, altijd lebberenquote:
Ja ik snap dr ook geen kont van.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe werkt t eigenlijk zwab? Prop je er een blok van een soort spul in (dat ABS?) en schaaft die printer dan af wat overtollig is, tot je het 'figuur' hebt wat je wil printen? Of wat moet ik me er bij voorstellen
er gaat een draad abs in de printkopquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe werkt t eigenlijk zwab? Prop je er een blok van een soort spul in (dat ABS?) en schaaft die printer dan af wat overtollig is, tot je het 'figuur' hebt wat je wil printen? Of wat moet ik me er bij voorstellen
je opent het 3D bestand met een printprogramma, die zet de 3D vorm om in een soort van routebeschrijving voor de printkop, staan alleen maar coördinaten en bewegingen in zeg maarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ah, had ik het toch ongeveer goed in mijn hoofd zeg![]()
Het blijft echt awesome.
En hoe geef je een 3D image in in dat ding???
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
Klasgenoot van me noemde het al spaghetti stapelen voor gevorderden
Als Zwabs nog nietwist wat ie weet, dan wist hij het nu welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Je kan het ook nog es simpel en duidelijk uitleggen, wat een skillzz
Play dohquote:
ik zie het ongetwijfeld nog wel eens gebeuren dat mensen een printkop maken voor pasta of zo, er zijn ook printkoppen voor glazuur en chocolade te downloaden inmiddelsquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie het ongetwijfeld nog wel eens gebeuren dat mensen een printkop maken voor pasta of zo, er zijn ook printkoppen voor glazuur en chocolade te downloaden inmiddels
Ik zal eens kijken, maar volledig 3D gaat moeilijk worden om te tekenenquote:
Das wel gaaf, alleen kook je het dan stuk als je echt wil eten denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie het ongetwijfeld nog wel eens gebeuren dat mensen een printkop maken voor pasta of zo, er zijn ook printkoppen voor glazuur en chocolade te downloaden inmiddels
Ja die en die goyle, geniaaaaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, maar volledig 3D gaat moeilijk worden om te tekenen![]()
Ik wil echt dit ding uitprinten
[ afbeelding ]
Nee, de electronica niet, maar een hele hoop constructiedelen welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe kan je nou een printer printen met dat ding, het heeft toch ook elektronica nodig, die print je niet zo ff uit lijkt me.
Maar het is wel zo stevig dat je er een handvat van kan maken?
iets van 400 euro ongeveer, het materiaal waarmee ik de onderdelen voor de mijne heb geprint is geschonken door de opleidingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik vragen hoeveel je nu kwijt bent voor dat hele ding zo?
Holy molyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iets van 400 euro ongeveer, het materiaal waarmee ik de onderdelen voor de mijne heb geprint is geschonken door de opleiding
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik lig echt weer es in een deuk om een foto die Kim net op FB smijt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik lig echt weer es in een deuk om een foto die Kim net op FB smijt![]()
[ afbeelding ]
Hij paste ze hier bij de Rabobank gewoonquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af waarom for fucks sake mensen altijd van die punten in bankrekening nummers typen?
Is dat zodat je ze lekker vooral niet handig kan copy pasten?
Ja hoerig is dat hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
de ING kan er niet mee omgaan in ieder geval, dan valt de helft er af, door de puntjes
Ik heb te vaak mensen van Marktplaats "hij zegt dat het nummer niet klopt".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee ik copypaste normaal, dan hoef ik heul niet te kijken![]()
Maar tis overgemaakt ieg
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:50 schreef Miniem het volgende:
Even wat updates.
Wss volgende week een date![]()
Gisteren mijn diploma gehad![]()
Vandaag een positief sollicitatiegesprek gehad en naar de Hornbach geweest, de basis voor mijn kist staat.
[ afbeelding ]
Doe dat maar, ik spuit em dan sowieso zonder electronica er in, maar het is beter als de gaten ervoor al zitten, kan ik daar rekening mee houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dank![]()
Dat wordt binnenkort airbrushen voor jou [ afbeelding ]
Of zal ik eerst de elektra inbouwen?
Ik DM je ff.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe dat maar, ik spuit em dan sowieso zonder electronica er in, maar het is beter als de gaten ervoor al zitten, kan ik daar rekening mee houden
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:50 schreef Miniem het volgende:
Even wat updates.
Wss volgende week een date![]()
Gisteren mijn diploma gehad![]()
Vandaag een positief sollicitatiegesprek gehad en naar de Hornbach geweest, de basis voor mijn kist staat.
[ afbeelding ]
quote:
nulquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
HOEVEEL FIETSEN HEBBEN WE INMIDDELS VERKOCHT MENSEN????????
TELT EEN FIETS JATTEN OOK?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
HOEVEEL FIETSEN HEBBEN WE INMIDDELS VERKOCHT MENSEN????????
Same here!quote:
LEES DE VRAAG EENS GOED EN WAT DENK JE DAN ZELLUF?quote:
Oh, nou, het maakte die meneer in Zweden niet echt ongelukkig of zo hoorquote:
Yoú're still alive she says. And do I deserve to be. Is that the Question, is that the question?.quote:
Werkt alleen in kwaliteitstopics, jij probeert 'm zeker in ESF te plaatsen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo'n aftelplaatje, jeweetwel: "XXX dagen tot..."
Ik zal je nog eens om hulp vragenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werkt alleen in kwaliteitstopics, jij probeert 'm zeker in ESF te plaatsen?
Mehehehequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens om hulp vragen
Droeftoeter.
Maar ik weet niet hoe ik het anders neer moet plempenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meheheheniet zo happen
![]()
Wat je nu plaatst is pure HTML, dat snapt FOK! niet volgens mij.
popcorn-tijdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens om hulp vragen
Droeftoeter.
oh bummerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dit is de standaardliefdesuiting tussen Ll en mij.
BBcode snapt FOK, maar daar kan je niet zoveel mee, je zou 'm eigenlijk als gifje moeten hebben ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe ik het anders neer moet plempenal die dingen komen met HTML.
Kan dat, weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BBcode snapt FOK, maar daar kan je niet zoveel mee, je zou 'm eigenlijk als gifje moeten hebben ofzo
Magic fingers baby!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ah gelukt, en in Flash zelfs, hoe de neuk krijg je dat voor elkaar dan
Actionscriptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ah gelukt, en in Flash zelfs, hoe de neuk krijg je dat voor elkaar dan
Het is besmettelijk , kijk maar uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Hoe de neuk heeft dat ESF zich nu ook al in dit topic genesteld???
Nou ja Zwabber maakt de smileys, Muis organiseert de meet, indaha gaat erheen, er is geen ontkomen aan oh-ohquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Heel F&F komt nu hier, dus dan rolt het mee naar binnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Nee Bos doet er sowieso niet aan meequote:
Dan zit je ook vast in het muizenhuisquote:
Mag ik hier niet meer in danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit je ook vast in het muizenhuis
Je was toch al gonna get laid vanavondquote:
Precies, met muizelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je was toch al gonna get laid vanavond
wut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die ene van je bureau zoekt nog een chauffeur, kun je helpen?
Ja dat zei ik toch netquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit je ook vast in het muizenhuis
Denk nog maar esquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |