En het huis!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Inmiddels verkoopt hij ook maar gewoon normale fietsen
Yes!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, zullen we daar die sushibar beginnen????????
Ja, dat snapte ik ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
Vanwege ons werk en de daarbij behorende reistijd
bieden wij ons huis te koop aan.
Welke reistijd, je woont boven je winkel?
Serieus? Dan ben je toch een vermogen kwijt aan stookkosten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Daar zijn toch echt veel huizen van hout???
quote:Ik vertrek tour,
Een kijkje op enkele van de locaties uit onze aflevering van Ik vertrek.
Dit is een legitieme manier om ons van het werk te houden (wij zijn hier immers niet op vakantie).
Tijdens de tour krijgt u alle gelegenheid om uw vragen te stellen en te genieten van de omgeving.
En het allerleukste: u kunt op de foto op de diverse locaties die u op tv gezien heeft….behalve die in
Nederland natuurlijk.
Prijs 150 SEK p.p. inclusief koffie en wat lekkers (min 2 personen).
Als u een huisje bij ons huurt is de prijs 100 SEK p.p.
Nee die zijn 100x beter geïsoleerd dan in Nederlandquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben je toch een vermogen kwijt aan stookkosten?
Hey dat is Lutte in het blauwquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dat zoontje ziet er trouwens uit als dat jochie uit Foster's Home For Imaginary Friends
[ afbeelding ]
Uhuh, Benny had die als avatar, ik heb hem toen voor het WK oranje gemaakt, hij heeft later die UI aan Lutte gegevenquote:
Maar...hout...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die zijn 100x beter geïsoleerd dan in Nederland
Dat konijnquote:
Ja want Pipi Langkous had dat ookquote:
"De vensters bijvoorbeeld hebben drielaags gasgevuld isolatieglas. Ook de binnenwanden zijn volledig geïsoleerd waardoor een geluidsarme omgeving ontstaat."quote:
Nice, 3 laags glas, wist niet eens dat het bestondquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"De vensters bijvoorbeeld hebben drielaags gasgevuld isolatieglas. Ook de binnenwanden zijn volledig geïsoleerd waardoor een geluidsarme omgeving ontstaat."
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice, 3 laags glas, wist niet eens dat het bestond
Dan is het sowieso wel echt een koopje, het is niet heel groot, 90m2 woonruimte ofzo toch? maar 44k, jezus, daar koop je hier een garagebox voorquote:
Bwehe ja inderdaad. Maar in Zweden woon je al heel gauw achteraf of tussen de oudjes. En dichter bij de grote steden (vooral Stockholm) verschilt de prijs niet zoveel meer met hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het sowieso wel echt een koopje, het is niet heel groot, 90m2 woonruimte ofzo toch? maar 44k, jezus, daar koop je hier een garagebox voor
True, zo in the middle of nowhere zou ook echt niks voor mij zijn. Wat dat betreft is dit wel prima, met een kwartiertje zit ik toch zo in de middle of nowhere (of tenminste, in een stukkie natuurquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwehe ja inderdaad. Maar in Zweden woon je al heel gauw achteraf of tussen de oudjes. En dichter bij de grote steden (vooral Stockholm) verschilt de prijs niet zoveel meer met hier.
Ik dacht eerst dat dat het was, maar het blijkt een concertzaal in Eindhoven te zijn;quote:
Daar was laatst ook Slayer toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga 1 April wel naar eindhoven voor PrimusMaar das in het klokgebouw
das toch laatstquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, laatst, april vorig jaar volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |