Lisbug!quote:
Die zijn doorgaans wel leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een kutfilmpje inderdaad, echt zo'n pixar voorfilmpje
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:09 schreef MrKikker het volgende:
waarom gaan die plaatjes aan de rechterkant uit m'n beeld :/
F5.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:09 schreef MrKikker het volgende:
waarom gaan die plaatjes aan de rechterkant uit m'n beeld :/
quote:
Goed gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, hij draait ook de verkeerde kant op
Lefty loosy, righty tighty!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat het nep is, en oud, en daarom niet garpig.
Foto is in spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Haha, cute.quote:
oh wauw...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef penny-wise het volgende:
Kwam deze clip tegen op YT. Weet niet welke film het is maar die moet wel een partijtje slecht zijn zeg...![]()
1:12quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef penny-wise het volgende:
Kwam deze clip tegen op YT. Weet niet welke film het is maar die moet wel een partijtje slecht zijn zeg...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef penny-wise het volgende:
geen ideequote:
Ik vind dit soort dingen altijd onder mijn schoenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen idee![]()
gif had ik gevonden op een site
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of het is linkse draadquote:
Nee want de tekst is gewoon leesbaarquote:
Dus het is niet mogelijk als de foto is gemaakt (in spiegelbeeld) en de tekst (in "normaal") later is toegevoegd?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee want de tekst is gewoon leesbaar
hoewel belachelijk slecht natuurlijk, is het wel apart voor een film dat er gewoon kinderen geslacht wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef penny-wise het volgende:
Mensen moeten er niet zo moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Markster het volgende:
[..]
hoewel belachelijk slecht natuurlijk, is het wel apart voor een film dat er gewoon kinderen geslacht worden
Inderdaad. Blijkbaar mag ik het niet eens bekijken of op m'n eigen profiel plaatsen van sommige mensenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen moeten er niet zo moeilijk over doen.
Jouw comment erbijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Inderdaad. Blijkbaar mag ik het niet eens bekijken of op m'n eigen profiel plaatsen van sommige mensen
[ afbeelding ]
Gelijk uit je vriendenlijst gooienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Inderdaad. Blijkbaar mag ik het niet eens bekijken of op m'n eigen profiel plaatsen van sommige mensen
[ afbeelding ]
Heb ze net pas ontdekt, lach me kapotquote:
quote:
Oh no someone decided to take a shit in the bathtub again , whipe that shit clean offffquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb ze net pas ontdekt, lach me kapot
hehe dit deed me heel erg denken aan deze clip:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vat ziet er lichter uit dan de rest, dus die gaat straks bewegen.
MGS?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee![]()
Mensen die nooit MGS hebben gespeeld: schaam je!!!
Metal Gear Solid jonguhquote:
Mensen die niet weten waar MGS voor staat: schaam je heeeel erg diepquote:
Dat dus. En het kon ook met die vaten enzeuwquote:
Wordt tijd dan.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit heeft echt niks met MGS te makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit heeft echt niks met MGS te maken. Het is gewoon de manier hoe tekenfilms werden gemaakt. Achtergrond is een stilstaande, geschilderde laag en bewegende delen liggen daar bovenop.
Daarom zijn ze lichter van kleur en verschillen ze van de achtergrond.
Zo had ik er nog niet naar gekeken, toch vind ik MSG ook best een logische verklaring.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit heeft echt niks met MGS te maken. Het is gewoon de manier hoe tekenfilms werden gemaakt. Achtergrond is een stilstaande, geschilderde laag en bewegende delen liggen daar bovenop.
Daarom zijn ze lichter van kleur en verschillen ze van de achtergrond.
Want in mgs zitte ook vate hurr durrrquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet naar gekeken, toch vind ik MSG ook best een logische verklaring.
Die laatste panel had wel weg moven blijven. Was een stuk leuker geweest.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet naar gekeken, toch vind ik MSG ook best een logische verklaring.
* smegmanus schaamt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar MGS voor staat: schaam je heeeel erg diep
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vroeg me altijd af hoe de geanimeerde dingen getekend/ingekleurd waren. Want de kleuren zijn zo vlak en egaal dat het bijna lijkt alsof iemand het emmer-met-verf icoontje uit Paint of Photoshop heeft gebruikt. Het voelt gewoon niet aan als geschilderd zoals de achtergronden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit
Viel mij ook vaak op. Bij de ene wat meer dan bij de andere. Maar Scooby Doo en Tom & Jerry zijn twee tekenfilms waar je het goed bij zag.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar MGS voor staat: schaam je heeeel erg diep
Of het is net zo gemaakt zoals de eerste seizoenen van Southpark. Met gekleurd papier een knip en plakwerk ervan maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe de geanimeerde dingen getekend/ingekleurd waren. Want de kleuren zijn zo vlak en egaal dat het bijna lijkt alsof iemand het emmer-met-verf icoontje uit Paint of Photoshop heeft gebruikt. Het voelt gewoon niet aan als geschilderd zoals de achtergronden.
Of is een kleur zo perfect egaal schilderen helemaal niet zo opvallend als ik denk dat het is?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe de geanimeerde dingen getekend/ingekleurd waren. Want de kleuren zijn zo vlak en egaal dat het bijna lijkt alsof iemand het emmer-met-verf icoontje uit Paint of Photoshop heeft gebruikt. Het voelt gewoon niet aan als geschilderd zoals de achtergronden.
Of is een kleur zo perfect egaal schilderen helemaal niet zo opvallend als ik denk dat het is?
quote:
hahaquote:
Denk het niet, ze hebben geen lichaam meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Da fuck? Zijn dat echte levende vogeltjes?
Ja...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Da fuck? Zijn dat echte levende vogeltjes?
Maar waarom zitten ze in zijn broek?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Aw shit neger, ik kijk weer naar dat plaatje en zie nu pas dat ze in die zakjes zitten. Ik dacht dat ze onthoofd waren en met seconde lijm waren opgeplakt.
Nu is het wel een heel stuk duidelijker
vind ie geilquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:57 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar waarom zitten ze in zijn broek?
God particlequote:Op zondag 4 maart 2012 02:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen grappig als je er geen zak van snapt.
Zelf gemaakt zeker?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef Yoda87 het volgende:
Business dragon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nop, gewoon van memegenerator hoorquote:
Business dragon.quote:
Slechtquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef Yoda87 het volgende:
Business dragon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |