Zo had ik er nog niet naar gekeken, toch vind ik MSG ook best een logische verklaring.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit heeft echt niks met MGS te maken. Het is gewoon de manier hoe tekenfilms werden gemaakt. Achtergrond is een stilstaande, geschilderde laag en bewegende delen liggen daar bovenop.
Daarom zijn ze lichter van kleur en verschillen ze van de achtergrond.
Want in mgs zitte ook vate hurr durrrquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet naar gekeken, toch vind ik MSG ook best een logische verklaring.
Die laatste panel had wel weg moven blijven. Was een stuk leuker geweest.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet naar gekeken, toch vind ik MSG ook best een logische verklaring.
* smegmanus schaamt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar MGS voor staat: schaam je heeeel erg diep
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee![]()
Mensen die nooit MGS hebben gespeeld: schaam je!!!
Ik vroeg me altijd af hoe de geanimeerde dingen getekend/ingekleurd waren. Want de kleuren zijn zo vlak en egaal dat het bijna lijkt alsof iemand het emmer-met-verf icoontje uit Paint of Photoshop heeft gebruikt. Het voelt gewoon niet aan als geschilderd zoals de achtergronden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit
Viel mij ook vaak op. Bij de ene wat meer dan bij de andere. Maar Scooby Doo en Tom & Jerry zijn twee tekenfilms waar je het goed bij zag.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar MGS voor staat: schaam je heeeel erg diep
Of het is net zo gemaakt zoals de eerste seizoenen van Southpark. Met gekleurd papier een knip en plakwerk ervan maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe de geanimeerde dingen getekend/ingekleurd waren. Want de kleuren zijn zo vlak en egaal dat het bijna lijkt alsof iemand het emmer-met-verf icoontje uit Paint of Photoshop heeft gebruikt. Het voelt gewoon niet aan als geschilderd zoals de achtergronden.
Of is een kleur zo perfect egaal schilderen helemaal niet zo opvallend als ik denk dat het is?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af hoe de geanimeerde dingen getekend/ingekleurd waren. Want de kleuren zijn zo vlak en egaal dat het bijna lijkt alsof iemand het emmer-met-verf icoontje uit Paint of Photoshop heeft gebruikt. Het voelt gewoon niet aan als geschilderd zoals de achtergronden.
Of is een kleur zo perfect egaal schilderen helemaal niet zo opvallend als ik denk dat het is?
quote:
hahaquote:
Denk het niet, ze hebben geen lichaam meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Da fuck? Zijn dat echte levende vogeltjes?
Ja...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Da fuck? Zijn dat echte levende vogeltjes?
Maar waarom zitten ze in zijn broek?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Aw shit neger, ik kijk weer naar dat plaatje en zie nu pas dat ze in die zakjes zitten. Ik dacht dat ze onthoofd waren en met seconde lijm waren opgeplakt.
Nu is het wel een heel stuk duidelijker
vind ie geilquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:57 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar waarom zitten ze in zijn broek?
God particlequote:Op zondag 4 maart 2012 02:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen grappig als je er geen zak van snapt.
Zelf gemaakt zeker?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef Yoda87 het volgende:
Business dragon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nop, gewoon van memegenerator hoorquote:
Business dragon.quote:
Slechtquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef Yoda87 het volgende:
Business dragon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hey guys, what going on in here? Hmm..Fuck this shit, I'm outta here
http://thefrogman.me Hij post niet altijd gifs, dus zet /archive achter de link om alles te zien.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef Faazz het volgende:
Wie is die gast toch?Hij heeft meer van die dingen!
Def Rhymz met een man die geschminkt is als Plasterk?quote:
Dat IS plasterk, weet echter niet wie die man isquote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Def Rhymz met een man die geschminkt is als Plasterk?
Of waar kijk ik naar?
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat IS plasterk, weet echter niet wie die man is
Je hebt de 90s gemist manquote:Op maandag 5 maart 2012 00:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Veel donkere mannen lijken op elkaar, wist niet zeker of het Def Rhymz was, maar er loopt sowieso geen 2de Plasterk in NL.quote:
DEF Rhymz in een Stilte Coupe is natuurlijk al lachwekkend op zichzelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Def Rhymz met een man die geschminkt is als Plasterk?
Of waar kijk ik naar?
Haha, dacht even dat het zo'n acteur van Koefnoen wasquote:Op maandag 5 maart 2012 00:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik lolde.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
DEF Rhymz in een Stilte Coupe is natuurlijk al lachwekkend op zichzelf.
Die gozer heeft echt een hoop toffe video'squote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 02:15 schreef PKRChamp het volgende:
Een echte rap battle.
Get out my face son!
Hahaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |