dat is het antwoord op mijn vraag :-Pquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef RanTheMan het volgende:
Shaked hands with hornage!!! Nooit meer wassen
en een herkendbare stem...quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Haha, een paar internetnerds ontmoeten elkaar in het echt, hoe moeilijk kan het contact leggen in het echt zijn
nee dank je...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef RanTheMan het volgende:
Overigens heb ik voor jullie allen een wachttoren bij me, dus zo ff afkomen halen aub
que?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef RanTheMan het volgende:
Overigens heb ik voor jullie allen een wachttoren bij me, dus zo ff afkomen halen aub
had je maar niet op vakantie moeten gaan. Dan had je nu geweten waar het over ging. Dus verplicht 1 excemplaar meenemen straks...quote:
Als jij m nu ff aanpakt dat wil prima zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
had je maar niet op vakantie moeten gaan. Dan had je nu geweten waar het over ging. Dus verplicht 1 excemplaar meenemen straks...
Maar het maakt het typen er niet makkelijker op. Ik heb jullie nog nooit zo belabberd zien typen.quote:
Nee dat dacht ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het maakt het typen er niet makkelijker op. Ik heb jullie nog nooit zo belabberd zien typen.![]()
En FF is toch ook niet echt een neger? Op zijn foto ziet hij er best blank uit.
en ook naast mij!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef picodealion het volgende:
Ha, FF1 zit e en paar stoelen naast me
Naast mij?quote:
ik zal me telefoon uit doen, dan word hrt nog iets donkerder...quote:
Ja jij bent binnenquote:
Thanks for nothingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
Een natte zoen.
Mijn moeder vindt cadeautjes zonde van het geld.
Ik wil haar niet geven wat ze vraagt, dat is zo goedkoop en lui, ik wil haar verrassen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder laat altijd een aantal subtiele hints vallen in de weken voor haar verjaardag
quote:
Wat ben jij een lieve jongen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil haar niet geven wat ze vraagt, dat is zo goedkoop en lui, ik wil haar verrassen.
Nouja, als je haar daar een plezier mee doet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil haar niet geven wat ze vraagt, dat is zo goedkoop en lui, ik wil haar verrassen.
Tja, goede vraag!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
Observeer haar in retrospect eens. Wat draagt ze, waar fleurt ze van op?
Sjaaltjes, broches, lievelingsbloem/plant?
Ze vindt het leuk om te puzzelen, maar mijn broer heeft al drie puzzels gekocht kwam ik gisteren achterquote:
Ik vind dat nogal kitscherig, en zal niet bij mijn moeder passen denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Nouja, als je haar daar een plezier mee doet?
Voor mijn moeder hebben we foto's laten maken en ingelijst, was dus iets wat ze graag wilde en ze was er heel blij mee
Ja zat ik aan te denkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef Tem het volgende:
Nieuwe theepot! we een beetje mooie natuurlijk.
Ik zou eerst wat aan die broer gaan doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja zat ik aan te denken, maar die heeft ze een jaartje geleden al gekregen, ook al van mijn broer, de sadist!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik zou ook wel blij zijn met een Bredemeijer. Al ben ik geen moeder, wel een theeleut.
Njo, toevallig ga ik mijn moeder ook een foto van haar kinderen cadeau doen! Dan kan ze die oude, lelijke foto's met bloempotkapsels van de muur halen.
Ik durf bijna niks meer te suggereren, maar misschien is dit een idee?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk, zoiets bijv., heb je goede ervaringen?
Nee joh, ik stel het heel erg op prijs, jullie weten hier wel raad meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Ik durf bijna niks meer te suggereren, maar misschien is dit een idee?
http://www.hema.nl/winkel/lekker-weg/culinair
Klopt jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
Je woont in Nijmegen, toch? Of was dat Baszh?
Dingetjes zien er wel lekker uit op die foto's, denk dat ze zoiets wel leuk zou vinden jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Dan is de High Tea bij de Hemel aan te raden.
http://restaurantdehemel.nl/high-tea/
Vooral de Limoncello was heerlijk (weet niet of die er standaard bij zit, of dat wij geluk hadden).
Nee je kan dat zelf kiezen waar. Maar ik heb geen ervaring met die culinaire dingen, alleen met die weekendjes weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt ja,
Die pakketten Njos, krijg je dan een locatie toegewezen ofzo? Hmm
Oh dat ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Dan is de High Tea bij de Hemel aan te raden.
http://restaurantdehemel.nl/high-tea/
Vooral de Limoncello was heerlijk (weet niet of die er standaard bij zit, of dat wij geluk hadden).
Lijkt mij ook voor jouw moeder. De Bakkerswinkel is meer voor de klessebessen die van Blond houden.quote:
Graag gedaan.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En knutsel nog even een mooie waardebon voor die High Tea. Wil ik anders morgenavond ook wel voor je doen.
Ah, dan was je ook In the Mood for Love aan't kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, volgens mij zit ik naast jou, Gil!
geweldig is andrrs, maar kutfilm vond ik het nou ook weer nietquote:
Hoeveel clichés in een film wil je hebben? Dit had net zo goed Avatar 2 meets Star Wars kunnen hetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
geweldig is andrrs, maar kutfilm vond ik het nou ook weer niet
Hornage had de 3D special edition al uit de Pathé montage ruimte gejatquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef Robby87 het volgende:
Ik had je al op een briefje kunnen meegeven dat het een kutfilm zou zijn, beter hadden jullie Mortal Kombat gekeken.
Dat wist ik ook wel hoor. Het was wel gewoon gezwllig, geen spijt dat ik ben gegaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef Robby87 het volgende:
Ik had je al op een briefje kunnen meegeven dat het een kutfilm zou zijn, beter hadden jullie Mortal Kombat gekeken.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel hoor. Het was wel gewoon gezwllig, geen spijt dat ik ben gegaan.
Amsterdamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
Je woont in Nijmegen, toch? Of was dat Baszh?
Cool, das 1 meer dan ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Sowieso de eerste film die ik in 3D heb gezien![]()
Ik was er kort voordat de film begon, en ging direct weer weg omdat mijn maatje om 5 uur moest opstaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:22 schreef Baszh het volgende:
Nou ik heb jullie niet gezien, wel toevallig een oude vriendin tegengekomen
Wat was t verhaal van die gast dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:26 schreef Baszh het volgende:
Ik zat vlak voor die Monopoly gast, niet het rustigste plekje uit de zaal
Hij wilde een gedicht voorlezen maar kreeg geen microfoonquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Wat was t verhaal van die gast dan?
Moest net hier aan denken...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Wat was t verhaal van die gast dan?
Dan zat je in dezelfde rij als ik, pico en ff!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:26 schreef Baszh het volgende:
Ik zat vlak voor die Monopoly gast, niet het rustigste plekje uit de zaal
Ik maakte dan ook maar een grapjequote:Op woensdag 7 maart 2012 07:22 schreef hornage het volgende:
Ook jammer dat er om de film heen weinig kans tot meeten was met jullie allen!
Gezellig met picodealion ff gezeten, maar helemaal geen kans tot socialiteiten gehad met FireFox1, RanTheMan, InTrePredivity & Bash!
Ow, jij was er niet!quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik maakte dan ook maar een grapje
haha lol, jah je vond het erg zielig zie ik een keer of 6quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:54 schreef picodealion het volgende:
Ik blijf het echt ontzettend zielig vinden als ik dit zo terugkijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |