waar waar? Hoe ben je te herkennen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef RanTheMan het volgende:
Dan heb ik je net gespot en jij mij met mn eega!
Typischquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef RanTheMan het volgende:
Nog nooit zo veel mensen tegelijk met hun phone zien fucken
stond je net achter me dan boven?quote:
dat is het antwoord op mijn vraag :-Pquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef RanTheMan het volgende:
Shaked hands with hornage!!! Nooit meer wassen
en een herkendbare stem...quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Haha, een paar internetnerds ontmoeten elkaar in het echt, hoe moeilijk kan het contact leggen in het echt zijn
nee dank je...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef RanTheMan het volgende:
Overigens heb ik voor jullie allen een wachttoren bij me, dus zo ff afkomen halen aub
que?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef RanTheMan het volgende:
Overigens heb ik voor jullie allen een wachttoren bij me, dus zo ff afkomen halen aub
had je maar niet op vakantie moeten gaan. Dan had je nu geweten waar het over ging. Dus verplicht 1 excemplaar meenemen straks...quote:
Als jij m nu ff aanpakt dat wil prima zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
had je maar niet op vakantie moeten gaan. Dan had je nu geweten waar het over ging. Dus verplicht 1 excemplaar meenemen straks...
Maar het maakt het typen er niet makkelijker op. Ik heb jullie nog nooit zo belabberd zien typen.quote:
Nee dat dacht ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het maakt het typen er niet makkelijker op. Ik heb jullie nog nooit zo belabberd zien typen.![]()
En FF is toch ook niet echt een neger? Op zijn foto ziet hij er best blank uit.
en ook naast mij!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef picodealion het volgende:
Ha, FF1 zit e en paar stoelen naast me
Naast mij?quote:
ik zal me telefoon uit doen, dan word hrt nog iets donkerder...quote:
Ja jij bent binnenquote:
Thanks for nothingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
Een natte zoen.
Mijn moeder vindt cadeautjes zonde van het geld.
Ik wil haar niet geven wat ze vraagt, dat is zo goedkoop en lui, ik wil haar verrassen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder laat altijd een aantal subtiele hints vallen in de weken voor haar verjaardag
quote:
Wat ben jij een lieve jongen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil haar niet geven wat ze vraagt, dat is zo goedkoop en lui, ik wil haar verrassen.
Nouja, als je haar daar een plezier mee doet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil haar niet geven wat ze vraagt, dat is zo goedkoop en lui, ik wil haar verrassen.
Tja, goede vraag!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
Observeer haar in retrospect eens. Wat draagt ze, waar fleurt ze van op?
Sjaaltjes, broches, lievelingsbloem/plant?
Ze vindt het leuk om te puzzelen, maar mijn broer heeft al drie puzzels gekocht kwam ik gisteren achterquote:
Ik vind dat nogal kitscherig, en zal niet bij mijn moeder passen denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Nouja, als je haar daar een plezier mee doet?
Voor mijn moeder hebben we foto's laten maken en ingelijst, was dus iets wat ze graag wilde en ze was er heel blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |