quote:
Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:Observeer haar in retrospect eens. Wat draagt ze, waar fleurt ze van op?
Sjaaltjes, broches, lievelingsbloem/plant?
Tja, goede vraag!
Ze is niet zo van de sjaaltjes, maar heeft wel een hele goede smaak vind ik zelf, alleen kleren zijn zo duur.
Zelf gaf ze aan het wel leuk te vinden om pannenkoeken te gaan eten met haar vriend, lekker saampjes in een leuk pannenkoekenrestaurant...
Verder heeft ze ook altijd lekker thee in huis als de familie er is, misschien mooi/stijlvol servies daarvoor of een nieuw setje ofzo?
quote:
Ze vindt het leuk om te puzzelen, maar mijn broer heeft al drie puzzels gekocht kwam ik gisteren achter
Tja, verder loopt ze af en toe hard zover haar lichaam het toelaat, en een beetje achter computer en zo, je kent het wel, wat moeders doen

quote:
Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:Nouja, als je haar daar een plezier mee doet?
Voor mijn moeder hebben we foto's laten maken en ingelijst, was dus iets wat ze graag wilde en ze was er heel blij mee

Ik vind dat nogal kitscherig, en zal niet bij mijn moeder passen denk ik.
Ze is wel altijd van de mooie spulletjes in huis, al heeft ze weinig meubels enzo.
Bleghhh