dat is het antwoord op mijn vraag :-Pquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef RanTheMan het volgende:
Shaked hands with hornage!!! Nooit meer wassen
en een herkendbare stem...quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Haha, een paar internetnerds ontmoeten elkaar in het echt, hoe moeilijk kan het contact leggen in het echt zijn
nee dank je...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef RanTheMan het volgende:
Overigens heb ik voor jullie allen een wachttoren bij me, dus zo ff afkomen halen aub
que?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef RanTheMan het volgende:
Overigens heb ik voor jullie allen een wachttoren bij me, dus zo ff afkomen halen aub
had je maar niet op vakantie moeten gaan. Dan had je nu geweten waar het over ging. Dus verplicht 1 excemplaar meenemen straks...quote:
Als jij m nu ff aanpakt dat wil prima zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
had je maar niet op vakantie moeten gaan. Dan had je nu geweten waar het over ging. Dus verplicht 1 excemplaar meenemen straks...
Maar het maakt het typen er niet makkelijker op. Ik heb jullie nog nooit zo belabberd zien typen.quote:
Nee dat dacht ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het maakt het typen er niet makkelijker op. Ik heb jullie nog nooit zo belabberd zien typen.![]()
En FF is toch ook niet echt een neger? Op zijn foto ziet hij er best blank uit.
en ook naast mij!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef picodealion het volgende:
Ha, FF1 zit e en paar stoelen naast me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |