Lees gewoon even.quote:
Lol, zou ie het wilhelmus fluiten als ie wakker wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
timing op nu.nl is niet al te best
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik las het algemene ding in het midden. Had links niet gezien.quote:
Die banners zijn zo lomp af en toe...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Weekend heeft die foto dus gewoon van de site van het Koninklijk huis gedownload??quote:Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso, 1 maart 2012 - 18:18
1 maart 2012
Namens de Koninklijke Familie deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee: Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso is vandaag aangekomen in Londen, zijn woonplaats sinds vele jaren.
Op basis van adviezen van deskundigen is gekozen voor het Wellington ziekenhuis waar Prins Friso in zijn huidige toestand optimaal kan worden verzorgd. Londen biedt ook voor de kinderen van de Prins het meeste vooruitzicht op continuïteit en stabiliteit.
Hiermee breekt een lange en intensieve periode voor de Koninklijke Familie en met name het gezin van Prins Friso aan, waarin zal worden geprobeerd het revalidatieproces te beginnen. Het gezin van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso heeft alle ruimte nodig om te leren omgaan met de gezondheidssituatie van Prins Friso en het leven daar op in te richten. Daarom verzoekt de Familie de media om de hiervoor benodigde privacy van het gezin te blijven respecteren. De Koninklijke Familie stelt de in de afgelopen periode betoonde terughoudendheid door de media zeer op prijs.
Prinses Mabel herhaalt graag de dankbaarheid voor alle steunbetuigingen en blijken van medeleven. "Het warme medeleven in de afgelopen periode heeft mij steun en kracht gegeven. Mijn dank hiervoor is groot".
Hare Majesteit de Koningin, Prinses Mabel en haar kinderen zijn inmiddels uit Lech naar Londen vertrokken.
De foto is het probleem niet, ik denk dat door de roddelbladen bedachte verhaal eromheen het probleem is. Heb je wel eens een roddelblad opengeslagen? 80% roddels en aannames, en 20% feiten. Ik heb het artikel niet gelezen (thank god) maar waarschijnlijk staat erin "hoe hard de prinsesjes huilen elke avond als ze naar bed moeten en papa ze niet goedenacht komt kussen" of dat Mabel "inmiddels contact heeft met een team van psychologen om het gezin bij te staan, ook omdat ze zelf bijna niet meer uit bed kan komen van ellende" Enz, enz...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Teslynd het volgende:
Wat is er dan mis mee?
Nog afgezien van het feit dat iedereen alleen maar ouder wordt en dus niet nog eens z'n kleuterdochters 1 en 2 omhoog kan zwieren.
Die foto is ooit geplaatst in een artikel en wordt nu nog eens geplaatst. Is netter dan ski-foto's uitzoeken.
Tnx, mededeling RVD verwerkt in OP.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Leandra het volgende:
Ik was op zoek naar die foto, die ik pas al gezien had en realiseerde me dat het op de site van het Koninklijk huis was.... waar ik deze mededeling van vandaag tegenkwam:
[..]
Dat is echt walgelijk inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/96(...)er-Prins-Friso.dhtml
Ook ziek hoor
Volledig met je eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef Teslynd het volgende:
Is het walgelijker dan de grappen die er gemaakt zijn en het bedisselen hoe/waar Mabel, haar kinderen en haar man voortaan leven moet? En alle details rondom de ziekenhuisbezoeken enz.
Nu, als twee burgers samen wat grappen maken over grote nieuwsfeiten (zoals dit), vind ik dat niet hetzelfde als een magazine dat over hun rug en verdriet probeert te verkopen. De pers heeft toch een andere functie. Als Weekend een grap zou maken over Friso zou dat niet door de beugel kunnen vind ik, als Jan de Vries en Peter Jansen met elkaar een grapje maken is dat misschien smakeloos, maar wel van een andere orde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef Teslynd het volgende:
Is het walgelijker dan de grappen die er gemaakt zijn en het bedisselen hoe/waar Mabel, haar kinderen en haar man voortaan leven moet? En alle details rondom de ziekenhuisbezoeken enz.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/96(...)er-Prins-Friso.dhtml
Ook ziek hoor
Klopt gewoon.quote:'Zo zal het nooit meer zijn'
Nee zeker niet..dat is wel wrang om zoiets te schrijvenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Leandra het volgende:
Er staat dat Friso mede-oprichter is, dus dat lijkt me niet.
Wat denk jezelf??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:21 schreef Hazzard het volgende:
Zou dit hele gebeuren een iets te vroeg ingezette 1 aprilgrap kunnen zijn of is die kans uitgesloten?
Ik heb het Koninklijk huis nog nooit kunnen betrappen op humor in het openbaar, maar ik ben er van overtuigd dat er ten eerste niemand binnen de familie zo'n ziek gevoel voor humor heeft, en ten tweede dat ze er dan niet allemaal aan mee zouden werken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:21 schreef Hazzard het volgende:
Zou dit hele gebeuren een iets te vroeg ingezette 1 aprilgrap kunnen zijn of is die kans uitgesloten?
quote:Koninginnedag wordt niet versoberd
Het programma van Koninginnedag wordt
niet versoberd,zegt de Koninklijke Bond
van Oranjeverenigingen.Met de gemeenten
Rhenen en Veenendaal en de RVD is
afgesproken dat de viering dit jaar
even feestelijk zal zijn als anders.Na
het ski-ongeluk van prins Friso was nog
niet duidelijk hoe Koninginnedag dit
jaar gevierd zou worden.
Leven gaat gewoon door he? Of dacht je dat de hele familie 24/7 aan het bed zat af te wachten totdat de prins weer wat zal zeggen of oogcontact zou makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Peter vd Vorst vertelde vanavond in Boulevard dat Prinses Maxima en Prins Willem Alexander gisteren bij het concert van Anouk geweest waren in Arnhem (Dat hoorde hij zeggen ...ze konden niet bevestigen of het wel zo was dat ze daar zijn geweest)
Luister of lees beter ..ik mag toch wel zeggen hé dat Peter dat hoorde zeggen.. NATUURLIJK mogen Maxima en Willem Alexander van mij gerust naar Anouk toe.. ik zeg alleen wat hij vanavond suggereerde daarover ..PUNT!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:52 schreef GSMboy het volgende:
Leven gaat gewoon door he? Of dacht je dat de hele familie 24/7 aan het bed zat af te wachten totdat de prins weer wat zal zeggen of oogcontact zou maken
Nou doe je je nickname echt eer aan, HB!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Luister of lees beter ..ik mag toch wel zeggen hé dat Peter dat hoorde zeggen.. NATUURLIJK mogen Maxima en Willem Alexander van mij gerust naar Anouk toe.. ik zeg alleen wat hij vanavond suggereerde daarover ..PUNT!!!
The show must go on.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het wel zeer moedig van de koninklijke familie. Ze staan er gewoon, zoals het nu naar uitziet....
Ik zou er begrip voor hebben gehad als ze dit jaar lieten passeren.
Je post iets dus je hebt een doel/bedoeling. Dat dacht die persoon ook, dus dat PUNT is bij voorbaat al misplaatstquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Luister of lees beter ..ik mag toch wel zeggen hé dat Peter dat hoorde zeggen.. NATUURLIJK mogen Maxima en Willem Alexander van mij gerust naar Anouk toe.. ik zeg alleen wat hij vanavond suggereerde daarover ..PUNT!!!
Ohw wat bedoel jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Nou doe je je nickname echt eer aan, HB!
Oh, zo. Ik dacht dat je bedoelde qua toestand van Friso oid.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:43 schreef Poeke het volgende:
Voor al die huilies die gaan zeiken als het niet doorgaat.
Van mij hoeft het niet hoor.
Zolang zijn toestand nog hetzelfde is, zou ik niet weten waarom het niet door zou kunnen gaan.quote:
Een paar mensen kunnen ze nog wel opsluiten, maar wat zou er gebeuren als de inwoners massaal weigeren mee te werken aan dit soort praktijken?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
De huiszoekingen kunnen gewoon verder gaan.
http://www.elsevier.nl/we(...)or-Koninginnedag.htm
wtf... echt wtfquote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Totaal geschift die burgemeesterquote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die huiszoekingen lijken me logisch @Piet_Piraat..Het drama in Apeldoorn heeft aangetoond dat Koninginnedag door de Koninklijke familie nooit meer frank en vrij gevierd kan worden..quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Harstikke logisch, laat ze oppleuren naar hun landgoed en daar zulke Gestapo acties toepassen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Die huiszoekingen lijken me logisch @Piet_Piraat..Het drama in Apeldoorn heeft aangetoond dat Koninginnedag door de Koninklijke familie nooit meer frank en vrij gevierd kan worden..
Ze zijn gewoonweg 'sitting ducks' als er iemand rondloopt met snode plannen..
Jammer maar helaas..
Ach ja, je heet Piet_Piraat, of je heet het niet..quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Harstikke logisch, laat ze oppleuren naar hun landgoed en daar zulke Gestapo acties toepassen.
Goed plan..quote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ze kunnen ook het ouderwetse defilé weer invoeren, zijn ze meteen af van razzia's in huizen langs de route.
Bij het hek kijken of er geen bommen in de krentenbroden en andere presentjes zitten. De diverse klederdrachten fouilleren.
De vorstin minzaam wuivend op het bordes. Op veilige afstand.
Iedereen blij.
Huiszoekingen bij mensen die helemaal niks misdaan hebben zijn logisch? En als je niet meewerkt moet je maar een tijdje opgesloten worden? Sorry, maar als dit echt noodzakelijk zou zijn (wat ik helemaal niet vind), dan moet Koninginnedag maar wijken i.p.v. de privacy en de vrijheid van de burgers.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Die huiszoekingen lijken me logisch @Piet_Piraat..Het drama in Apeldoorn heeft aangetoond dat Koninginnedag door de Koninklijke familie nooit meer frank en vrij gevierd kan worden..
Ze zijn gewoonweg 'sitting ducks' als er iemand rondloopt met snode plannen..
Jammer maar helaas..
‘Ik snap uw emotie, maar ik raad u aan zich daar niet tegen te verzetten. Want als u dat doet, dan denk ik dat u met Koninginnedag niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de gemeente Utrecht, te Houten,’quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent een held..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uit baldadigheid heb ik een paar Suzuki Swifts op strategische plekken geparkeerd.
foei!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uit baldadigheid heb ik een paar Suzuki Swifts op strategische plekken geparkeerd.
Dat zal Alex volgend jaar wel weer invoeren. Op 28 aprilquote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ze kunnen ook het ouderwetse defilé weer invoeren, zijn ze meteen af van razzia's in huizen langs de route.
Bij het hek kijken of er geen bommen in de krentenbroden en andere presentjes zitten. De diverse klederdrachten fouilleren.
De vorstin minzaam wuivend op het bordes. Op veilige afstand.
Iedereen blij.
Ik vraag me af hoe ver ze komen als jij zegt dat het niet mag met een advocaat naast je. Het lijkt mij dat er een goede reden nodig is om huiszoekingen te verrichten en zomaar een hele route huiszoekingen doe in het wilde weg lijkt mij geen reden genoeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
‘Ik snap uw emotie, maar ik raad u aan zich daar niet tegen te verzetten. Want als u dat doet, dan denk ik dat u met Koninginnedag niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de gemeente Utrecht, te Houten,’
Gadverdamme
Dan kan hij de dag ervoor, op zijn verjaardag een lekker biertje drinkenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal Alex volgend jaar wel weer invoeren. Op 28 april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |