Lees gewoon even.quote:
Lol, zou ie het wilhelmus fluiten als ie wakker wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
timing op nu.nl is niet al te best
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik las het algemene ding in het midden. Had links niet gezien.quote:
Die banners zijn zo lomp af en toe...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Weekend heeft die foto dus gewoon van de site van het Koninklijk huis gedownload??quote:Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso, 1 maart 2012 - 18:18
1 maart 2012
Namens de Koninklijke Familie deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee: Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso is vandaag aangekomen in Londen, zijn woonplaats sinds vele jaren.
Op basis van adviezen van deskundigen is gekozen voor het Wellington ziekenhuis waar Prins Friso in zijn huidige toestand optimaal kan worden verzorgd. Londen biedt ook voor de kinderen van de Prins het meeste vooruitzicht op continuïteit en stabiliteit.
Hiermee breekt een lange en intensieve periode voor de Koninklijke Familie en met name het gezin van Prins Friso aan, waarin zal worden geprobeerd het revalidatieproces te beginnen. Het gezin van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso heeft alle ruimte nodig om te leren omgaan met de gezondheidssituatie van Prins Friso en het leven daar op in te richten. Daarom verzoekt de Familie de media om de hiervoor benodigde privacy van het gezin te blijven respecteren. De Koninklijke Familie stelt de in de afgelopen periode betoonde terughoudendheid door de media zeer op prijs.
Prinses Mabel herhaalt graag de dankbaarheid voor alle steunbetuigingen en blijken van medeleven. "Het warme medeleven in de afgelopen periode heeft mij steun en kracht gegeven. Mijn dank hiervoor is groot".
Hare Majesteit de Koningin, Prinses Mabel en haar kinderen zijn inmiddels uit Lech naar Londen vertrokken.
De foto is het probleem niet, ik denk dat door de roddelbladen bedachte verhaal eromheen het probleem is. Heb je wel eens een roddelblad opengeslagen? 80% roddels en aannames, en 20% feiten. Ik heb het artikel niet gelezen (thank god) maar waarschijnlijk staat erin "hoe hard de prinsesjes huilen elke avond als ze naar bed moeten en papa ze niet goedenacht komt kussen" of dat Mabel "inmiddels contact heeft met een team van psychologen om het gezin bij te staan, ook omdat ze zelf bijna niet meer uit bed kan komen van ellende" Enz, enz...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Teslynd het volgende:
Wat is er dan mis mee?
Nog afgezien van het feit dat iedereen alleen maar ouder wordt en dus niet nog eens z'n kleuterdochters 1 en 2 omhoog kan zwieren.
Die foto is ooit geplaatst in een artikel en wordt nu nog eens geplaatst. Is netter dan ski-foto's uitzoeken.
Tnx, mededeling RVD verwerkt in OP.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Leandra het volgende:
Ik was op zoek naar die foto, die ik pas al gezien had en realiseerde me dat het op de site van het Koninklijk huis was.... waar ik deze mededeling van vandaag tegenkwam:
[..]
Dat is echt walgelijk inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/96(...)er-Prins-Friso.dhtml
Ook ziek hoor
Volledig met je eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef Teslynd het volgende:
Is het walgelijker dan de grappen die er gemaakt zijn en het bedisselen hoe/waar Mabel, haar kinderen en haar man voortaan leven moet? En alle details rondom de ziekenhuisbezoeken enz.
Nu, als twee burgers samen wat grappen maken over grote nieuwsfeiten (zoals dit), vind ik dat niet hetzelfde als een magazine dat over hun rug en verdriet probeert te verkopen. De pers heeft toch een andere functie. Als Weekend een grap zou maken over Friso zou dat niet door de beugel kunnen vind ik, als Jan de Vries en Peter Jansen met elkaar een grapje maken is dat misschien smakeloos, maar wel van een andere orde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef Teslynd het volgende:
Is het walgelijker dan de grappen die er gemaakt zijn en het bedisselen hoe/waar Mabel, haar kinderen en haar man voortaan leven moet? En alle details rondom de ziekenhuisbezoeken enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |