abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108661279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:09 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Bram Moszkowicz zegt er ook iets over:

http://www.uitzending.net/gemist/95484/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Omgekeerde wereld wel, dit :').
pi_108661300
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoef je niet fatsoenlijk te zijn tegen mensen die onfatsoenlijk zijn, net zo min als je geweldloos hoeft te zijn tegen mensen die geweldtegen je gebruiken.
Precies.

Fatsoen heeft trouwens naar mijn mening niet te veel te doen met het niet gebruiken van geweld. Als je pleit voor fatsoen, pleit je voor gedragsregels die gelden in het openbaar. Die zijn lang niet altijd wettig. Ik bedoel aan niet keihard praten en schreeuwen in de trein, niet voordringen, niet liegen, dat soort zaken. Als echt fatsoensmens moet je daar mensen over durven aanspreken. En dat kan gewoon niet altijd met het gebruik van rede en verstand, daar hoort eigenlijk intimidatie als die figuren niet kunnen luisteren.

Waar gehakt wordt vallen spaanders.

Kinneging heeft daarom precies gehandeld hoe een fatsoensmens moet handelen.
pi_108662255
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik dacht dat wat hij zegt over de Nederlandse wet gaat. ;)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:47:49 #204
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108662300
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef moussie het volgende:

[..]

Mwah, het lijkt me eerder iets wat je juist in stress-situaties verliest .. zelfs onze prins, die er nota bene zijn leven lang voor opgeleid is, zat te snauwen tegen het journaille eind vorige maand. En is niet juist dát hetgeen Rutger probeert te bereiken met zijn manier van 'interviewen', door het pantser van fatsoen heen breken, voor de onverwachte spontane reacties/antwoorden?
Trouwens werd er niet gepleit om ongevallige meningen te verbieden, er werd voor gepleit om onfatsoenlijke journalisten te weigeren op het Binnenhof.
WA staat dan ook niet te boek als de fatsoenlijkste prins ooit.
Ik zeg ook niet dat dit bepleit werd, ik noem het als voorbeeld.
Life is what you make it.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:23:01 #205
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108663363
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Want in jouw optiek gaat een subjectieve fatsoensnorm boven de wet?
Life is what you make it.
pi_108663638
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Kinniging en Naema Tahir natuurlijk :')
Nee, de mensen met een camera natuurlijk. Die bepalen wat fatsoen is en dat anderen daar niks mee te maken hebben, hun collega's die ook iets met een camera doen nemen het uiteraard voor hen op, en de mensen thuis praten dat toch wel na.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108664280
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef Schanulleke het volgende:
WA staat dan ook niet te boek als de fatsoenlijkste prins ooit.
Ja natuurlijk, terwijl je broer mogelijk hersendood in een coma ligt worden je kinderen achtervolgd tot aan de skipiste, en dat moet je dan maar 'heel normaal' vinden, je hoort maar je fatsoen te houden?
Dat journalisten tegenwoordig veel te ver gaan in hun gevecht om een paar minuten zendtijd, so be it? Onfatsoenlijk gedrag wordt gewoon recht gepraat door het onder de noemer 'vrije meningsuiting' te scharen

quote:
Ik zeg ook niet dat dit bepleit werd, ik noem het als voorbeeld.
Aah, dus iemand die pleit voor meer fatsoen in de samenleving mag zich niet verweren tegen onfatsoenlijk gedrag .. zoiets? Let wel, er is geen enkel bewijs van lichamelijk geweld tegen een persoon, er is alleen een bewering van Rutger dat hij gewurgd zou zijn. Door het creatieve knip- en plakwerk van zowel video als audio in het het eerst uitgezonden korte fragment wordt idd de indruk gewekt, een dreigende situatie, maar als je later het geheel ziet blijft daar weinig van over.
Overigens vraag ik me af of hetgeen dan nu gepresenteerd wordt als 'zonder knipjes' echt het ruwe materiaal is. Het zou in de middag online staan, maar dat werd uren later .. waarom? Het gaat toch om ruw materiaal, waarom duurt het dan zo lang?
pleased to meet you
pi_108664588
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef moussie het volgende:

Aah, dus iemand die pleit voor meer fatsoen in de samenleving mag zich niet verweren tegen onfatsoenlijk gedrag .. zoiets?
Logisch redeneren is ook een kunst hoor. oO<
pi_108664618
Vanzelfsprekend is niet logisch oO<
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_108665228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Logisch redeneren is ook een kunst hoor. oO<
Dit was het voorbeeld
quote:
Net zoals het idioot is om te zeggen dat je vóór vrijheid van meningsuiting bent, maar dan bij onwelgevallige meningen toch om een verbod kraait.
Komt op hetzelfde neer als
'zeggen dat het idioot is om voor meer fatsoen te zijn, maar dan bij onfatsoenlijk gedrag zelf ook onfatsoenlijk gedrag te vertonen'.

Dat betekent dus logischerwijs dat je je niet mag verweren als iemand je onfatsoenlijk bejegend, anders ben je zelf ook onfatsoenlijk bezig. Dus zelfs al zuigt zo iemand het bloed onder je vingernagels vandaan met zijn kutopmerkingen, en giert de adrenaline door je aderen, als echte fatsoensrakker dien jij ten allen tijde rustig en beleefd te blijven ..
pleased to meet you
pi_108665954
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Dit was het voorbeeld

[..]

Komt op hetzelfde neer als
'zeggen dat het idioot is om voor meer fatsoen te zijn, maar dan bij onfatsoenlijk gedrag zelf ook onfatsoenlijk gedrag te vertonen'.

Dat betekent dus logischerwijs dat je je niet mag verweren als iemand je onfatsoenlijk bejegend, anders ben je zelf ook onfatsoenlijk bezig. Dus zelfs al zuigt zo iemand het bloed onder je vingernagels vandaan met zijn kutopmerkingen, en giert de adrenaline door je aderen, als echte fatsoensrakker dien jij ten allen tijde rustig en beleefd te blijven ..
Wacht even hoor......dus :? :{

maar het was toch die Naema Tahir die opriep om Rutger Castricum te weren?
Vervolgens ging Rutger Castricum naar het echtpaar om te vragen hoe het zat.
Kinneging deed de deur open en zei zelf dat hij wel even wilde praten.
Vervolgens was het ook weer Kinneging die ging bedreigen.............. zo zat het toch?

Naema Tahir mag dus roepen wat ze wil maar daar mag niet op gereageerd worden?
pi_108666117
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef skrn het volgende:

Kinneging heeft daarom precies gehandeld hoe een fatsoensmens moet handelen.
Hoe kom je erbij?

Kijk, als hij eerst Rutger vriendelijk had verzocht om de camera uit te doen en de volgende keer netjes een afspraak te maken en als dan toch doorgegaan wordt... ja, dan zou je een punt kunnen hebben, maar dat doet hij niet bepaald.

Hij gaat meteen over tot fysieke actie en dat is hoe dan ook onfatsoenlijk.

Optreden kan best gewenst zijn. Daarbij kan zelfs als ultimum remedium enig fysiek te pas komen. Maar niet op deze manier waar het nog komt voor de vraag of de camera uit mag en of Rutger eerst een afspraak wil maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:51:13 #213
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108666244
Het gaat er al lang niet meer over wie er nu gelijk heeft, wat fatsoen is, of er wel of geen geweld heeft plaats gevonden.

Nee, Rudger is op zijn nummer gezet en daar kan hij niet tegen.
Gewoon een slecht verliezer.
ZX spectrum &gt; Amiga 500 &gt; PC &gt; PC &gt; PC &gt; Wii &gt; PS3 &gt; ICS
pi_108666394
Dat is jouw mening.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:06:48 #215
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108666814
Wacht.... ik lees nu pas dat Rutger een kind heeft, wil er serieus iemand met hem neuken? :r :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108666881
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?

Kijk, als hij eerst Rutger vriendelijk had verzocht om de camera uit te doen en de volgende keer netjes een afspraak te maken en als dan toch doorgegaan wordt... ja, dan zou je een punt kunnen hebben, maar dat doet hij niet bepaald.
Wacht even, jij denkt dat wanneer die man netjes gevraagd zou hebben of ze weg zouden willen gaan en een interview vooraf aan zouden moeten vragen, dat ze zonder lastig te doen weg gegaan zouden zijn?

Dat zou ook voor het eerst zijn dan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2012 @ 16:19:20 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108667236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:01 schreef NotYou het volgende:
Hell, ze noemen hem de stem van zijn generatie en vergelijken hem (naar ik mag hopen grappend maar gezien de toon van de rest van het stuk weet je het maar nooit) met Hunter S. Thompson. :')
_O- Laten we het idd hopen. HST zou niet huillie-huillend publiek roepen dat-ie gewurgd is na een dergelijk marginale opstootje :D
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:21:21 #218
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108667301
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wacht even, jij denkt dat wanneer die man netjes gevraagd zou hebben of ze weg zouden willen gaan en een interview vooraf aan zouden moeten vragen, dat ze zonder lastig te doen weg gegaan zouden zijn?

Dat zou ook voor het eerst zijn dan.
Dat blijkt ook wel, want Kinneging heeft geloof ik wel twintig keer gevraagd of hij wegging. Ik ga het eens tellen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108667894
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef Ludd het volgende:

HIj zou er toch niet naar geluisterd hebben is geen excuus.
pi_108667916
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Federer-fan het volgende:

Dat blijkt ook wel, want Kinneging heeft geloof ik wel twintig keer gevraagd of hij wegging. Ik ga het eens tellen.
Voordat hij agressief werd? Dat staat mij bepaald niet bij...
pi_108668230
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk relevant.

Maar goed, indirect heb je de vraag beantwoord.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:50:45 #222
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108668288
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Excuus voor wat?
pi_108668335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wacht.... ik lees nu pas dat Rutger een kind heeft, wil er serieus iemand met hem neuken? :r :')
Dat verbaast me niks. Vrouwen vallen op foute mannen.

Ik vraag me eerder af wat Rutger doet wanneer z'n kind met een roze microfoon loopt te zeuren om een snoepje.
pi_108668503
Ik vind het alles bij elkaar toch wel een strakke actie van Kinneging. Gevleugelde woorden: "Zie je die plomp daar...?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 03-03-2012 17:55:29 ]
I´m back.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:22:35 #225
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108669415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voordat hij agressief werd? Dat staat mij bepaald niet bij...
Wat versta jij onder agressief?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:23:07 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108669428
Waarom wordt iemand die iets onfatsoenlijks zegt meteen onfatsoenlijk genoemd?
pi_108670213
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom wordt iemand die iets onfatsoenlijks zegt meteen onfatsoenlijk genoemd?
Rare vraag.
pi_108670431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:43 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Wacht even hoor......dus :? :{

maar het was toch die Naema Tahir die opriep om Rutger Castricum te weren?
Zij mag als columniste toch zeggen wat zij wil, of telt vrijheid van meningsuiting alleen voor mensen waarmee je het eens bent?

quote:
Vervolgens ging Rutger Castricum naar het echtpaar om te vragen hoe het zat.
Klopt, hij gaat met draaiende camera en openstaand microfoon aan de deur verhaal halen .. volgens de Raad voor de Journalistiek ontoelaatbaar gedrag.

quote:
Kinneging deed de deur open en zei zelf dat hij wel even wilde praten.
Nee, hij zei dat de camera uit moest en dat hij dan wel even wou praten.

quote:
Vervolgens was het ook weer Kinneging die ging bedreigen.............. zo zat het toch?
Nou nee, hij geeft Rutger een lesje in fatsoen alsof het een knul uit groep 8 is .. spreek met twee woorden en eerst netjes bellen om een afspraak te maken, zo maar met draaiende camera mensen overvallen is onfatsoenlijk. Pas als Rutger toch door blijft zeuren en probeert een discussie uit te lokken gaat Kinneging dreigen, dat hij een volgende keer met camera en al in de plomp belandt als hij nog een keer op deze manier aan de deur komt.

quote:
Naema Tahir mag dus roepen wat ze wil maar daar mag niet op gereageerd worden?
Ja, zij mag zomaar alles roepen, dat is nou vrijheid van meningsuiting. Maar waar haal je het malle idee vandaan dat daar niet op gereageerd zou mogen worden? Natuurlijk mag Rutger reageren, hij heeft mogelijkheden en podia zat om dat te doen en er is niemand die hem tegenhoud. Maar hier wordt een aanval op zijn (onfatsoenlijke) manier van werken gebruikt als excuus om de privésfeer van de ander binnen te dringen, dat is geen reactie maar pure intimidatie.
pleased to meet you
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:06:01 #229
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108670827
Best wel onfatsoenlijk van Naema Tahir om Rutger met naam en toenaam te benoemen in haar collum :P
pi_108670867
Het laat Geenstijl niet los. Al een week lang damage control voor Rutger nadat professor Powerhouse de stalkende journalist de Shaken-babysyndroom bezorgde:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_van_r.html#comments
pi_108671041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef moussie het volgende:

[..]

Zij mag als columniste toch zeggen wat zij wil, of telt vrijheid van meningsuiting alleen voor mensen waarmee je het eens bent?

[..]

Naemia Tahir pleitte in haar column voor het de mond snoeren van journalisten die zich niet gedragen zoals zij dat wenst. Daar ging het nou juist om en daarover wilde de journalist uitleg.
Normale gang van zaken in een land als Nederland. :Y

Later kwam Naema Tahir samen met haar echtgenoot ook nog even bij Pauw en Witteman zitten maar alleen als de betreffende journalist er niet bij was. ;(
Geen debat aangaan met de mensen waarover je een column houdt, geen sprake van. Gewoon je woordje doen en ervoor zorgen dat de tegenpartij geen kans krijgt zich te verdedigen.
Zo probeert dat echtpaar mensen wiens gedrag of mening hen niet aanstaat de mond te snoeren.

Rutger Castricum heeft nergens opgeroepen anderen te mond te snoeren hoor! ;)
pi_108671189
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:48 schreef Ludd het volgende:

Ik vind het wel degelijk relevant.

Maar goed, indirect heb je de vraag beantwoord.
Nee, je verzint wat er gebeurd zou zijn als.

Dat is gewoon een zwaktebod.
pi_108671204
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef Federer-fan het volgende:

Wat versta jij onder agressief?
Met agressie.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:22:11 #234
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108671278
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef claus_johann het volgende:

[..]

Rare vraag.
Nee hoor. Als je een keer iets onfatsoenlijks zegt, maakt dat je niet meteen tot een onfatsoenlijk iemand, net zomin als een domme opmerking je meteen een dom iemand maakt.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:23:39 #235
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108671320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met agressie.
Ja, iets specifieker graag. Dan moet er toch geweld zijn gebruikt? Iemands sjaal aanraken is wat mij betreft geen geweld.
pi_108671351
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:07 schreef Marlan het volgende:
Het laat Geenstijl niet los. Al een week lang damage control voor Rutger nadat professor Powerhouse de stalkende journalist de Shaken-babysyndroom bezorgde:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_van_r.html#comments
Zowel Rutger Castricum als Naema Tahir en haar fascistische echtgenoot hebben schade opgelopen. Ik heb nog geen journalist positief over Tahir en Kinneging zien schrijven eerlijk gezegd, en terecht natuurlijk. Hier op Fok lijkt het wel alsof mensen die tegen Rutger Castricum zijn daarom voor Kinneging zijn. Jammer dat die mensen de zaken niet los van elkaar kunnen zien. Het gaat tenslotte over persvrijheid; een groot goed hier in Nederland.
Ik ben wel blij dat de mensen die de Nederlandse vrijheden willen inperken en de mensen van andere culturen die niet met onze vrijheden om kunnen gaan, zichzelf op deze manier zichtbaar hebben gemaakt, dat dan weer wel. :D
pi_108671402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef Federer-fan het volgende:

Ja, iets specifieker graag. Dan moet er toch geweld zijn gebruikt?
Dan heb je het over gewelddadig.

quote:
Iemands sjaal aanraken is wat mij betreft geen geweld.
Zullen we even vaststellen dat de verklaringen van Kinneging in dezen hoe dan ook leugenachtig bleken te zijn?
pi_108671516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, je verzint wat er gebeurd zou zijn als.
Nee hoor.

Dat hoef ik niet te verzinnen. Er is genoeg beeldmateriaal voorhande uit blijkt wat de 'journalisten' van powned doen wanneer iemand ze niet te woord wenst te staan.

Omdat dit steevast hetzelfde verloopt kan je met een redelijke graad van zekerheid vermoeden wat er gebeurd zou zijn. No need voor verzinsels.
pi_108674608
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:13 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Naemia Tahir pleitte in haar column voor het de mond snoeren van journalisten die zich niet gedragen zoals zij dat wenst. Daar ging het nou juist om en daarover wilde de journalist uitleg.
Volgens mij ging het om toelating op het Binnenhof, om een soort van kwaliteitscontrole, dat is totaal iets anders als iemand de mond willen snoeren. Of dacht je dat ze op het Binnenhof zitten te wachten op nog meer van die journalisten met vragen als 'nog geneukt van de week'?

quote:
Normale gang van zaken in een land als Nederland. :Y
Nee, de normale gang van zaken is dat je van tevoren óf een afspraak maakt, óf vraagt of je mag gaan filmen. En ik hoop dan ook dat het nooit en te nimmer de normale gang van zaken wordt dat je iemand met draaiende camera mag gaan lastig vallen aan je voordeur als hetgeen diegene gezegd heeft jou niet aanstaat.

quote:
Later kwam Naema Tahir samen met haar echtgenoot ook nog even bij Pauw en Witteman zitten maar alleen als de betreffende journalist er niet bij was. ;(
Geen debat aangaan met de mensen waarover je een column houdt, geen sprake van. Gewoon je woordje doen en ervoor zorgen dat de tegenpartij geen kans krijgt zich te verdedigen.
Zo probeert dat echtpaar mensen wiens gedrag of mening hen niet aanstaat de mond te snoeren.
Huh wat? Als ik weiger met iemand in debat te gaan heeft dat geen enkele invloed op zijn mogelijkheid zich tegen mijn standpunten te verdedigen, het is niet noodzakelijk dat je daarvoor aan dezelfde tafel gaat zitten. Dus de suggestie dat hier iemand de mond wordt gesnoerd slaat helemaal nergens op.

quote:
Rutger Castricum heeft nergens opgeroepen anderen te mond te snoeren hoor! ;)
Mwah, dat hele confronterende powned/geenstijl gebeuren, zoals het publiceren van adressen of met draaiende camera aan je deur staan is nogal intimiderend vind ik, ik zou dat toch willen omschrijven als een poging om iemand de mond te snoeren.
pleased to meet you
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:23:00 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108674933
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:24 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Zowel Rutger Castricum als Naema Tahir en haar fascistische echtgenoot hebben schade opgelopen. Ik heb nog geen journalist positief over Tahir en Kinneging zien schrijven eerlijk gezegd, en terecht natuurlijk. Hier op Fok lijkt het wel alsof mensen die tegen Rutger Castricum zijn daarom voor Kinneging zijn. Jammer dat die mensen de zaken niet los van elkaar kunnen zien. Het gaat tenslotte over persvrijheid; een groot goed hier in Nederland.
Ik ben wel blij dat de mensen die de Nederlandse vrijheden willen inperken en de mensen van andere culturen die niet met onze vrijheden om kunnen gaan, zichzelf op deze manier zichtbaar hebben gemaakt, dat dan weer wel. :D
Het zijn toch twee losstaande zaken? Ik sta aan Kinnegings kant bij zijn confrontatie met Rutger. Maar dat idee van hem en Tahir lijkt me erg slecht. En het gekke is, ik heb werkelijk nog niemand gehoord die het een goed idee vindt behalve Kinneging en Tahir zelf. Hoe vaak komt dat nou voor. Je hebt altijd wel voor- en tegenstanders, maar hier lijken alleen tegenstanders te zijn.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:24:51 #241
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108674987
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan heb je het over gewelddadig.

[..]

Zullen we even vaststellen dat de verklaringen van Kinneging in dezen hoe dan ook leugenachtig bleken te zijn?
Wat dan? Dat zijn vrouw op bed lag? Dat lag ze ook maar ze is later wakker geworden en boven aan de trap gaan zitten. Dat het gesprek geen kwartier duurde? Als je in zo'n gesprek zit, kan ik me heel goed voorstellen dat het aanvoelt als een kwartier. Misschien heeft Kinneging gelogen - kan best - maar niet over die twee dingen volgens mij.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:43:18 #242
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108675669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat dan? Dat zijn vrouw op bed lag? Dat lag ze ook maar ze is later wakker geworden en boven aan de trap gaan zitten. Dat het gesprek geen kwartier duurde? Als je in zo'n gesprek zit, kan ik me heel goed voorstellen dat het aanvoelt als een kwartier. Misschien heeft Kinneging gelogen - kan best - maar niet over die twee dingen volgens mij.
Maar hoe kun jij nou weten of ze later is wakker geworden en bovenaan de trap is gaan zitten?
Dat is ook maar speculatie. De enige die weten of ze echt op bed lag of niet, dat ik die Kinneging zelf en zijn vrouw.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:00:24 #243
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108676339
Boeit het nou echt of ze wel of niet op bed lag, gaat niemand ene flikker aan of gebruikt niemand ooit een smoesje als er bijv gecollecteerd wordt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108676470
Is er al nieuw nieuws? Ik ben echt heel benieuwd wat het voor consequenties gaat hebben voor Kinneging. Hebben Kinneging en zijn vrouw ook al reactie gegeven op de vrijgegeven beelden van PowNed?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:05:20 #245
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108676531
GEEN
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:07:41 #246
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108676640
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:00 schreef Re het volgende:
Boeit het nou echt of ze wel of niet op bed lag, gaat niemand ene flikker aan of gebruikt niemand ooit een smoesje als er bijv gecollecteerd wordt.
Wat? Open doen en zeggen dat je niet open komt doen omdat je op bed lig?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_108676756
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:00 schreef Re het volgende:
Dit ja. Mensen speculeren maar raak om zaken te benadrukken en erger te maken: lelijk. Het filmpje was nou eenmaal niet zo spectaculair; jammer, maar meer kunnen we er niet van maken. Rutger is een huilie, en Kinneging is niet zo verstandig geweest.

Dat zijn de enige conclusies die je hieruit - objectief, zou ik haast willen zeggen - kan trekken.
pi_108676832
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit ja. Mensen speculeren maar raak om zaken te benadrukken en erger te maken: lelijk. Het filmpje was nou eenmaal niet zo spectaculair; jammer, maar meer kunnen we er niet van maken. Rutger is een huilie, en Kinneging is niet zo verstandig geweest.

Dat zijn de enige conclusies die je hieruit - objectief, zou ik haast willen zeggen - kan trekken.
Dat zijn jouw conclusies die hieruit getrokken zijn.
pi_108676926
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dat zijn jouw conclusies die hieruit getrokken zijn.
En de enige juiste.
pi_108677154
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Moet nog steeds wel een beetje lachen om de actie van Kinneging hoor. Los van welke ideeën hij vertegenwoordigt.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')