abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108592275
Er knapte bij die Kinneging gewoon iets. Zijn vrouw is zwanger en iedereen weet hoe die Rutger is en Rutger bleef daar ook als een verwend kind doorvragen. Dat kan de overlopende druppel zijn, ik snap dat wel, je bent op een gegeven moment gewoon helemaal klaar met iets of iemand

Nu moeten we niet doen alsof dit incident bewijst dat Kinneging een overagressieve mafkees is. Hij is het misschien wel maar dit incident bewijst dat nog niet. Het geblaat van hem en zijn vrouw bij P&W is gewoon erg jammer en laat zien dat hun mening een stuk minder serieus genomen dient te worden
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:52:32 #27
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108592718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:06 schreef moussie het volgende:

Nah, als dat al iemand gaat achtervolgen dan toch hopelijk Rutger met zijn opgeblazen verhaal zodat die beelden toch gepubliceerd konden worden. Ik hoop dat die daarvoor een aanklacht aan zijn broek krijgt, temeer omdat meneer 'anabool' nadrukkelijk zei dat die beelden niet getoond mochten worden.
Hij heeft alleen gezegd dat hij hem zou weten te vinden als de beelden getoond werden, niet dat het niet mocht. Aangezien er kennelijk niks onplezierigs was voorgevallen (volgens sommigen dan), zal Rutger wel gedacht hebben dat het om een sociaal call ging.
Life is what you make it.
pi_108593056
@ tinoburg
Je gebruikt zulke grote woorden, dat ik me afvraag of je de betekenis wel weet. Met dictatuur heeft 't niets van doen, hoogstens met censurering, maar da's nog niet hetzelfde.

En je vergeet voor het gemak even, dat een verbaal agressieve reporter met camera draaiend in de aanslag ineens onaangekondigd aan de voordeur van je privé-adres staat en naar je vrouw vraagt. Ik vind 't dan niet meer dan normaal dat je die beschermt en die verbaal agressieve reporter eens even een lesje leert. Nou da's precies wat we zien horen in het filmpje... een lesje in fatsoen.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_108593321
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:06 schreef moussie het volgende:

Ik hoop dat die daarvoor een aanklacht aan zijn broek krijgt, temeer omdat meneer 'anabool' nadrukkelijk zei dat die beelden niet getoond mochten worden.
Bram Moszkowicz zegt er ook iets over:

http://www.uitzending.net/gemist/95484/RTL-4/RTL_Boulevard.html
pi_108593354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:32 schreef tinoburg het volgende:

[..]

Als meneer Kinneging het allemaal zo erg vond, dan had hij de deur moeten sluiten, was er ook nooit een item op tv gekomen.
Helemaal mee eens, hij had gewoon de deur dicht moeten doen. Alszo'n journaille niet het fatsoen heeft om van te voren een afspraak te maken maar met draaiende camera aan je deur verschijnt is het ook niet onfatsoenlijk om de deur in zijn gezicht dicht te gooien.

quote:
Je verdedigt hier de voorstander van een verkapte dictatuur waarin de media streng gecontroleerd/uitgebannen zou moeten worden.
Misselijkmakend, maargoed ieder zn mening.
Mwah, volgens mij ging het niet om een dictatuur en/of controle maar gewone algemene fatsoensnormen. Een zichzelf respecterende journalist had bvb gebeld om een afspraak te maken, die staat niet met draaiende camera aan je deur. De reactie van Kinneging valt mijns inziens ruim binnen de normen van het toelaatbare, moet je de mensen maar niet overvallen met draaiende camera en ze opnaaien met je domme, zuigende opmerkingen .. niet iedereen heeft het geduld van een olifant.
Voor de rest moet ik absoluut niets hebben van die man, en van zijn vrouwtje evenmin.

Overigens zijn portieken idd openbare ruimte blijkt, niet altijd (er zijn blijkbaar uitzonderingen), maar over het algemeen. Maar hoe zit dat met de opgang/portiek van je koophuis, is dat dan weer wel privé?
pleased to meet you
pi_108593676
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hij heeft alleen gezegd dat hij hem zou weten te vinden als de beelden getoond werden, niet dat het niet mocht. Aangezien er kennelijk niks onplezierigs was voorgevallen (volgens sommigen dan), zal Rutger wel gedacht hebben dat het om een sociaal call ging.
Proest .. _O-
pleased to meet you
pi_108593892
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
Er knapte bij die Kinneging gewoon iets. Zijn vrouw is zwanger en iedereen weet hoe die Rutger is en Rutger bleef daar ook als een verwend kind doorvragen. Dat kan de overlopende druppel zijn, ik snap dat wel, je bent op een gegeven moment gewoon helemaal klaar met iets of iemand
Heb jij de beelden niet gezien? Die man heeft de deur op een kier. Rutger was helemaal niet zo vervelend, hij vroeg gewoon wat door. Hij had gewoon kunnen zeggen dat Rutger later maar even moest bellen. Of... gewoon de deur dicht doen. Want dat kon heel makkelijk.

quote:
Nu moeten we niet doen alsof dit incident bewijst dat Kinneging een overagressieve mafkees is. Hij is het misschien wel maar dit incident bewijst dat nog niet.
Ik zie dat wezenlijk anders. Met name ook omdat Rutger volgens mij veel vervelender kan zijn. Echt vervelend was hij nog niet. Die ene opmerking over dat ze ook tijd had om een stukje te schrijven... ach...

quote:
Het geblaat van hem en zijn vrouw bij P&W is gewoon erg jammer en laat zien dat hun mening een stuk minder serieus genomen dient te worden
Het laat zien dat hij een extremist is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108594564
quote:
Taliban uit Leiden

DOOR RONALD PLASTERK − 12/09/98, 00:00

Het leven is een strijd, waarin wij “op onze hoede moeten zijn voor de vijand en karakter moeten tonen in het gevecht”, beweerde de Leidse rechtsfilosoof Andreas Kinneging vorige week in Letter & Geest. Hij richtte zich tegen de Zonde, dat zevenkoppig monster. Hoogmoed, hebzucht, wellust, toorn, gulzigheid, afgunst en traagheid zijn ons aangeboren volgens Kinneging; in de mens zelf schuilt de bron van het kwaad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ban-uit-Leiden.dhtml
pi_108594579
Wat een opgefokt mannetje, die Kinneging. Ik zou me schamen als hij mijn docent was.
pi_108594601
Plasterk had het meer dan tien jaar geleden al in de gaten. ;)

quote:
pi_108594727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:09 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Bram Moszkowicz zegt er ook iets over:

http://www.uitzending.net/gemist/95484/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Eigenlijk zegt die mediahoer er helemaal niks over, hij glipt er nog wat leugentjes doorheen, maar meer dan er omheen lullen en preken voor eigen parochie is het niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108594889
quote:
Op deze pagina Ronald Plasterk (hoogleraar moleculaire biologie): “Naar de normen van Kinneging was het nazisme in wezen een zeer deugdzame cultuur, met veel nadruk op zuiverheid en kuisheid, ijver, zelfbeheersing, altruïsme.”
Dat idee kreeg je bij het P&W interview ook wel een beetje, die Kinneging is een eng ventje, ben benieuwd waar hij in de toekomst opduikt.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:49:54 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108594966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat idee kreeg je bij het P&W interview ook wel een beetje, die Kinneging is een eng ventje, ben benieuwd waar hij in de toekomst opduikt.
Altijd sterk, zo'n redictio ad hitlerum.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108595008
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het is maar goed dat er klierige journalisten als Rutger Castricum zijn. Dankzij hem vallen foute types als Naema Tahir en haar echtgenoot mooi door de mand.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:06:06 #40
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108595717
Ik moest toch wel even lachen toen die Kinneging wou dat Rutger hem met 'u' moest aanspreken.
Er viel toen een pijnlijke stilte :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:10:33 #41
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108595926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Het is maar goed dat er klierige journalisten als Rutger Castricum zijn. Dankzij hem vallen foute types als Naema Tahir en haar echtgenoot mooi door de mand.
Ik vind eigenlijk dat Rutger meer door de mand is gevallen. Who cares about Tahir en die anabool.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108596004
Prof Kin die zeurt over zijn geheime adres :D volgens P0wned staat hij gewoon in het telefoonboek met zijn adres :D
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:46:04 #43
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108600607
Nu ook het volledige filmpje gezien. P0wned had wel heel vies gemonteerd zeg. Ze hadden het geluid onder andere beelden geplakt zodat het één geheel bleef.

Weesie loog trouwens ook toen hij P&W SMS-de dat het hele gesprek maar 2 minuten had geduurd.

En van wurging lijkt geen sprake.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_108600658
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat Rutger meer door de mand is gevallen. Who cares about Tahir en die anabool.
Precies... die zie je niet dagelijks op de buis en dat is maar goed ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef Strani het volgende:
Nu ook het volledige filmpje gezien. P0wned had wel heel vies gemonteerd zeg. Ze hadden het geluid onder andere beelden geplakt zodat het één geheel bleef.

Weesie loog trouwens ook toen hij P&W SMS-de dat het hele gesprek maar 2 minuten had geduurd.

En van wurging lijkt geen sprake.
Allemaal leugenaars daar bij Powned. Echt Sjonnie_bravo's kind of people. :)

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 20:48:54 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 20:52:20 #45
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108600966
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:11 schreef Cracka-ass het volgende:

Zoals hierboven te lezen is pakken ze iedereen. 'Links' heeft er alleen nogal een handje van voor mensen te willen bepalen hoe ze hun leven in moeten richten en tegelijkertijd zichzelf te onttrekken aan diezelfde normen. Dat nodigt wat meer uit tot het aanpakken van dat gedachtengoed.
Het is dan jammer dat je gemist hebt dat deze prof. Kinneging juist radicaal conservatief is, en na jarenlang VVD-schap mede oprichter was van de Edmund Burke Stichting, ook bekend als de denktank van Wilders. De ideeen van mevrouw Tahir over bijvoorbeelde de Islam komen dan ook behoorlijk overeen met die de PVV.

Het meer linkse standpunt in deze is dan ook dat het schandalig is dat deze rechtse bruut met grof geweld een journalist van de publieke omroep heeft verwijderd, om nog een kracht bij te zetten de stelling van zijn ant-islam vrouwtje dat er censuur gepleegd dient te worden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:53:11 #46
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108601008
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies... die zie je niet dagelijks op de buis en dat is maar goed ook.

[..]

Allemaal leugenaars daar bij Powned. Echt Sjonnie_bravo's kind of people. :)
Inderdaad, en op GS maken de reaguurders zich alleen maar zorgen over het feit dat Kinneging zei dat het om 10 of 15 minuten gaat, terwijl P0wned zelf dus net zo hard liegt.

Verschil is dat Kinneging aangaf dat er meer materiaal was dan die twee minuten, waar hij gelijk in had. Hij schatte de preciese tijd alleen verkeerd (als P0wned dit maal wel de uncut versie online heeft gezet).
pi_108601121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Inderdaad, en op GS maken de reaguurders zich alleen maar zorgen over het feit dat Kinneging zei dat het om 10 of 15 minuten gaat, terwijl P0wned zelf dus net zo hard liegt.

Verschil is dat Kinneging aangaf dat er meer materiaal was dan die twee minuten, waar hij gelijk in had. Hij schatte de preciese tijd alleen verkeerd (als P0wned dit maal wel de uncut versie online heeft gezet).
Precies... en dat van Kinneging is mogelijk te verklaren doordat in een strijd op leven en dood de minuten veel langer lijken te duren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 20:56:10 ]
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:56:04 #48
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108601168
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies... en dat van Kinneging is mogelijk te verklaren doordat in een strijd van leven en dood minuten veel langer lijken te duren.
:) Maar ik kan me inderdaad best voorstellen dat dit als tien minuten voelde, het fragment gezien hebbende.
pi_108601198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Strani het volgende:

[..]

:) Maar ik kan me inderdaad best voorstellen dat dit als tien minuten voelde, het fragment gezien hebbende.
Een kwartier ook wel. :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 21:00:59 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108601393
Dat een linkschmensch als Schanulleke van mening is dat het eigenhandig verwijderen van irritante belletje trekkers snap ik wel wel. Dat linksche volk gaat liever theedrinken met dat hangkrapuul.

De meer rechtse mening is dat dergelijk overlastverzorgend tuig best met een duidelijke stevige hand van de stoep verwijderd mag worden. Politie bellen heeft toch geen zin: dan loopt dergelijke belhamels toch binnen de korste keren toch weer vrij, als ze uberhaupt wat doen.

Daarom snap ik Ronnie Bravo's hetze niet tegen Kinneging niet. Als je zo'n aarts conservatief als een anabole tokkie neezet geef je alleen maar aan dat uiteindelijk de personen die voor een groot deel het gedachtengoed van Wilders en de VVD steunen toch - zelfs als hoogleraar- eigenlijk onder dat laagje beschaving tokkies blijven zonder fatsoen. Ik snap niet dat Ronnie Bravo de behoefte heeft zo'n rechtse man aan te vallen. En door blijft hakken op die kerel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 01-03-2012 22:36:47 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')