Had ik ook! Maar inmiddels is dit volgens mij weer gemaakt. Order die ik gister heb gedaan (met mijzelf als recommender) en die staat nu netjes op pending.quote:
Hier ook ontvangen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meer mensen die bovenstaand mailtje hebben gehad? ben wel eens benieuwd of ze dit ook naar iedereen spammen
Dus? Ik heb ook wel gehad dat t binnen 2 weken binnen is, maar ook soms 1.5 maand..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Zegt iemand die meepraat vanaf het chinese shittopic #150 ofzo?
Ben inderdaad wat sneller gewend door de 200 bestellingen vanaf 2008 ja.
tjaa chinashopping is wel wat bekender geworden idd..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, ik rekende ook op 2 weken, vroeger (zomer 2009 ofzo) was 1 week á 1,5 week zelfs gemiddeld, geweldige tijden. Laatste tijd bestel ik haast niks meer uit China, dus vandaar dat ik meer dan een maand puur voor verzending erg lang vond, maar zal wel wat normaler zijn tegenwoordig.
Tijdzones ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef BillsGate het volgende:
Gisteravond iets bij BiC besteld, vanochtend een mailtje dat het al naar het postkantoor is
Weekend is kennelijk voor mietjes daar
Bij BIC maken ze een foto, dus het pakketje is in ieder geval op zondag ingepakt (onze tijd +7 uur = bic tijd)quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
Chinezen geloven is ook voor mietjesIk kan je ook een mailtje sturen dat alles naar het postkantoor is gegaan
Bij mijn bestelling stond dit: Dispatched Time: Tue, 21 Feb 2012 15:47:42 +0800 (incl. foto)quote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij BIC maken ze een foto, dus het pakketje is in ieder geval op zondag ingepakt (onze tijd +7 uur = bic tijd)
Die 30 euro-covers zijn wel andere dingen dan een sticker geloof ik, hè. Maar je hoeft het niet zo ver te zoeken, volgens mij heeft een Wibra of Action die dingen ook wel liggen voor een habbekrats. Of Ebay-Duitsland ofzo. Zelf had ik op m'n oude Asus eentje geplakt, dat wil best recht en zonder bubbels als je zorgvuldig te werk gaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:57 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaan een laptop gekocht voor m'n broers vriending (tja; zo'n persoon moet ik weer zijn; 3 mobieltjes uitgezocht, een laptop, tv in de afgelopen maanden)
Een Dell 17r, met verwisselbare covers. Maar die kosten zo'n ¤30. Hebben mensen hier ervaring met stickers/skins of hoe ze ook maar heten voor laptops. Roze ('t is en blijft een vrouw hè) leek d'r wel wat.
Maar ik heb geen idee of 't wat is...
Dat is een redelijk aannemelijke aanname.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
RECEIVED AT DESTINATION TRANSIT CENTRE
Betekend toch dat ie al aangekomen is @ TNT en dat ik hem evt. morgen al kan verwachten?
xTurq.
Dát dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
Chinezen geloven is ook voor mietjesIk kan je ook een mailtje sturen dat alles naar het postkantoor is gegaan
I know, dat is een plastic cover-ding. Maar ¤30 voor een stukje plasticquote:Op maandag 12 maart 2012 10:14 schreef shiznuts het volgende:
Die 30 euro-covers zijn wel andere dingen dan een sticker geloof ik, hè. Maar je hoeft het niet zo ver te zoeken, volgens mij heeft een Wibra of Action die dingen ook wel liggen voor een habbekrats. Of Ebay-Duitsland ofzo. Zelf had ik op m'n oude Asus eentje geplakt, dat wil best recht en zonder bubbels als je zorgvuldig te werk gaat.
Ik krijg ook vaak zo'n dame met grote tieten in beeld met een handgeschreven papiertje dat ze me wilt neuken in mijn woonplaatsnaamquote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij BIC maken ze een foto, dus het pakketje is in ieder geval op zondag ingepakt (onze tijd +7 uur = bic tijd)
De KM-92 is voor de prijs prima. Doe er zelf al maanden/jaren mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:52 schreef bierjoost het volgende:
Zijn de Kanen KM-92 en de Kanen KM-880 nog steeds acceptabele keuzes voor respectievelijk in-ears en over-ears?
Toevallig, ik heb nu mailcontact met zo'n griet. Ze wilde mijn creditcardgegevens lenen om me een bloemetje te kunnen sturen nu ze wat krap bij kas is. Heb het bloemetje alleen nog niet binnen...quote:Op maandag 12 maart 2012 11:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak zo'n dame met grote tieten in beeld met een handgeschreven papiertje dat ze me wilt neuken in mijn woonplaatsnaamZo doet BIC dat ook met het adressen bestand
Das waar! maar vond dit toch wel even iets aparter..quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef shiznuts het volgende:
16-6-2010 Japan Sport Watch Black Movt Total incl shipment $6,99
Dat is dat horloge dat ik altijd afraad te kopen.
Secondewijzer komt los en gaat in het 'huisje' zwerven. Oversized is een ding, maar dit is supersized. Band is van karton gemaakt ofzo, lak is binnen no-time weg.
Maar we kunnen hier elke dag wel zulke dingen plaatsen, dat heeft geen zin. Sterker nog, dat laat mensen denken 'heuh [ afbeelding ] dat kan ik ook!'. Trekt Tokkies naar dit topic en verspreid zulke wanhandel alleen maar.
Naishquote:Op maandag 12 maart 2012 12:53 schreef revpolen het volgende:
kreeg zaterdag briefje van post NL, ze hadden een pakketje voor me waar ze de waarde van willen weten.. ik herkende de tracking nummer niet en kon ook niet voor me halen wat het was..
ga ik ff zoeken op tradetang zijn het me schoenen die ik in december heb besteld en waar ik 1 maand geleden al een refund van heb gehad![]()
nice! free shoes!
Mja, wij zijn natuurlijk ook het special forces elite resources team op het gebied van Chinashopping.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Das waar! maar vond dit toch wel even iets aparter..
Die horloge vind je niet zomaar 1 2 3 in ebay, ik wou er even mee aan duiden dat het product hier wel vaker is voor bij gekomen en hij nu op 1dayfly staat.. Mogenlijk dat iemand hier mee lurkt en zo doende hier zijn inspirtatie opdoet
Niet zo eerlijk, wel zo voordelig.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:53 schreef revpolen het volgende:
kreeg zaterdag briefje van post NL, ze hadden een pakketje voor me waar ze de waarde van willen weten.. ik herkende de tracking nummer niet en kon ook niet voor me halen wat het was..
ga ik ff zoeken op tradetang zijn het me schoenen die ik in december heb besteld en waar ik 1 maand geleden al een refund van heb gehad![]()
nice! free shoes!
Jup! Transactie ID doorgeven.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef bierjoost het volgende:
Verdomme.
Net Kanens besteld ook die over-ears bij FocalPrice voor toch 20 dollar. Klapt mijn internet eruit. Wel betaald volgens PayPal, niet betaald volgens FocalPrice.
Het beste gewoon contact met ze opnemen via Chat/Contact, neem ik aan?
en nu 3 weken geleden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:30 schreef Catch22- het volgende:
Mijn tinydeal bestelling is 2 weken geleden verzonden... Heb het idee dat de douane het heeft onderschept. Zou wel lullig zijn, want het was 23 euro volgens mij. Dus dan komen die gore schrapers van TNT er weer 12,50 bijop drukken als er BTW over betaald moet worden.
What de fackquote:
TR isquote:Op maandag 12 maart 2012 17:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
What de fack
edit
HAHA ZOJUIST TR GEDAAN NU KRIJG JE BAN VIEZE SPAMMER
ah ok solly!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |