Hoe andersquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:20 schreef Ramkraker het volgende:
Komt die post uit china eigenlijk ook via de pakketpost? vandaag is namelijk de postbode langs geweest maar er was niemand thuis en we hebben voor de rest niks besteld voor zover wij hier weten
Vriend zij tegen mij dat het altijd in een bubbeltjes envlop kwam, dit is mijn eerste bestelling dus ik weet het nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:20 schreef Skippy_ball het volgende:
I'm back!
Nu alle topics die ik gemist heb even terug lezen.
[..]
Hoe anders![]()
Niet alles kan door de brievenbusquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Vriend zij tegen mij dat het altijd in een bubbeltjes envlop kwam, dit is mijn eerste bestelling dus ik weet het niet
Voor zoiets lijkt me Ebay het meest geschikt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Kent iemand een site hier waar ik een LCD display en top+bottom kapjes kan kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat om een Dell Streak 5.
Dit is al de 2e keer in 1 maand tijd dat de scherm gebarsten is. Iemand die een goedkoop site kent?
Thanks alvast...
Volgens mij is de ervaring van de meeste hier dat als het niet op voorraad is je het het beste niet kan bestellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef TheOnion het volgende:
Ik heb iets bijna een maand geleden besteld op dealextreem en het is nog steeds niet verzonden
Het is niet op voorraad. Hoelang was het langste dat je moest wachten op een product?
Ja, helaas zag ik het niet anders had ik het ook niet besteldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij is de ervaring van de meeste hier dat als het niet op voorraad is je het het beste niet kan bestellen
Ik laat het je zsm weten!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef menszonderwens het volgende:
Als een van jullie goedkope green lasers kunnen vinden laat het me a.u.b. weten. Een "maat" van me heeft ze kunnen vinden van 5 euro en gunt het me niet :/
Als dat ging zou ik het wel overwegen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:59 schreef Poepoog het volgende:
Als je dan geen claims toegewezen krijgt ga je dan ook PayPal op zijn bakkes geven?
Dus: Maximaal 5% off ''altijd''quote:Dear friend,
First of all, thanks for choosing buyincoins.com as your favorite online shopping partner.
To build a long-term business relationship and maximize your benefits as a recommender, we updated our coupon and recommendation regulations as below:
1. Buyincoins.com won’t lunch coupon >5%, which ensure recommenders ’advantage in terms of pricing.
2. Buyincoins.com only lunch short-term coupon >5% but <10% occasionally and under certain conditions. Eg. 8% off if order > $100
3. Coupon and recommendation cannot be used in the same order, which won’t affect your income.
4. Effective Duration: 60 days
For your convenience, we designed few logos, banners and some hot sales that may easy for your business. Click the link below for more details..
www.buyincoins.com/lp/coupon-recommations.html
Dan is recommandeer als jezelf dus het voordeligstquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dus: Maximaal 5% off ''altijd''
Uitzondering: Bijvoorbeeld 8% bij bedrag x
Geen coupon en recommender gelijktijdig.
Mwha, hier de laatste 2 keer rond de 21 dagen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:09 schreef tokko1 het volgende:
PA is weer is lekker langzaam. Of een of andere leipe postdienst die ze gebruiken thans.
Jup, maar heb het idee dat dat niet werktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:07 schreef Koen. het volgende:
[..]
Dan is recommandeer als jezelf dus het voordeligst.
Meer mensen die bovenstaand mailtje hebben gehad? ben wel eens benieuwd of ze dit ook naar iedereen spammenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dus: Maximaal 5% off ''altijd''
Uitzondering: Bijvoorbeeld 8% bij bedrag x
Geen coupon en recommender gelijktijdig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |