Wat maakt het ook uit, mij lukt het, ik probeer je gewoon te helpen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Gast... hoe kom ik aan koperen draden als ik dat niet had gedaan?![]()
nog even over die koperen draden, er kan alsnog een coating op zitten als hij koperkleurig is. Ze gaan niet 2 polen ongeisoleerd in 1 snoer doen dat snap je welquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef shiznuts het volgende:
Gast... hoe kom ik aan koperen draden als ik dat niet had gedaan?![]()
Hier, visual
:
[ afbeelding ]
(1 Kabel = 2 kanalen = Links + Rechts = koperen draden (om te verbinden) en kleurshizzle)
Het is bijna weer Pasen, kun je eitjes zoeken op Pandawill, misschien dit jaar weer een actie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:50 schreef DarkNoize het volgende:
Bedankt! Had ze alleen iets goedkoper verwacht, nog even over nadenken dus
BIC.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef secondant het volgende:
mijn spullen van BIC welke ik op 29/2 heb besteld ('s avonds NL tijd) zijn gewoon nu al binnen
Nee. Dat is alleen een onderhoudsmiddel voor (waterdichte) zaklampen (die dat dus al zijn), dúh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:55 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
dus hiermee (http://www.dealextreme.co(...)hlight-0-53oz-121116) kan je je zaklamp waterdicht meemaken?
Hoe andersquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:20 schreef Ramkraker het volgende:
Komt die post uit china eigenlijk ook via de pakketpost? vandaag is namelijk de postbode langs geweest maar er was niemand thuis en we hebben voor de rest niks besteld voor zover wij hier weten
Vriend zij tegen mij dat het altijd in een bubbeltjes envlop kwam, dit is mijn eerste bestelling dus ik weet het nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:20 schreef Skippy_ball het volgende:
I'm back!
Nu alle topics die ik gemist heb even terug lezen.
[..]
Hoe anders![]()
Niet alles kan door de brievenbusquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Vriend zij tegen mij dat het altijd in een bubbeltjes envlop kwam, dit is mijn eerste bestelling dus ik weet het niet
Voor zoiets lijkt me Ebay het meest geschikt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Kent iemand een site hier waar ik een LCD display en top+bottom kapjes kan kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat om een Dell Streak 5.
Dit is al de 2e keer in 1 maand tijd dat de scherm gebarsten is. Iemand die een goedkoop site kent?
Thanks alvast...
Volgens mij is de ervaring van de meeste hier dat als het niet op voorraad is je het het beste niet kan bestellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef TheOnion het volgende:
Ik heb iets bijna een maand geleden besteld op dealextreem en het is nog steeds niet verzonden
Het is niet op voorraad. Hoelang was het langste dat je moest wachten op een product?
Ja, helaas zag ik het niet anders had ik het ook niet besteldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij is de ervaring van de meeste hier dat als het niet op voorraad is je het het beste niet kan bestellen
Ik laat het je zsm weten!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef menszonderwens het volgende:
Als een van jullie goedkope green lasers kunnen vinden laat het me a.u.b. weten. Een "maat" van me heeft ze kunnen vinden van 5 euro en gunt het me niet :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |