als je losse spullen besteld niet nee, maar als je in partijen neppe spullen gaat kopen, kan je daarvoor ook nog een fikse boete krijgenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:11 schreef ABombali het volgende:
20x spullen besteld uit china, nooit problemen gehad
Sinds 1996 ongeveer.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:26 schreef Franknfurter het volgende:
Wanneer zijn mensen verleerd om zelf na te denken?
Je wil weten of namaak illegaal is?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:09 schreef masterarmeen het volgende:
Ik wil neppe dingen kopen uit China twv 50 euro. omdat het boven 22 euro is moet ik invoerkosten & heffing betalen. Maar is het illegaal? zullen ze mijn spullen misschien verbranden/houden? aangz ze nep zijn?
Iets minder coke snuiven.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:48 schreef Keith_Bakker het volgende:
gewoon bestelle en zegen at het niet voor wojyu vwa kslla; de popo aan de deur komt
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef Skiet het volgende:
Waarom blijft dit open en wordt er in het Chinese webshops topic zo streng opgetreden?
Omdat velen denken dat dit nooit gebeurt, maar nu ook kunnen lezen dat het heel normaal is om een boete te krijgen voor dit soort dingen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef Skiet het volgende:
Waarom blijft dit open en wordt er in het Chinese webshops topic zo streng opgetreden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |