Kom jij ook nog eens aan je trekken.quote:
http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1893946,00.htmlquote:
U was me voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de parkeerkelder van Nijmegen, bijvoorbeeld.
Dat vind ik echt. Alle door mij genoemde zaken brengen louter schade en nadelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kun je even buiten de SC gaan trollen? Bij voorbaat dank.
We verbieden dat wel in moskeeën. Nee, nog beter: we verbieden gewoon moskeeën.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben ook voor een verbod op alcohol, euthanasie en partnerruil.²
Wat zijn de nadelen van partnerruil?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt. Alle door mij genoemde zaken brengen louter schade en nadelen.²
Och, daar heb ik hele studies naar gedaan. Waarschijnlijk weet ik meer over internationale drugshandel dan u. We hebben het over Nederland, niet over de achterlijkheid in het continent Amerika, of in de Gouden Sikkel.quote:
Ik hoorde Allah je net terugroepen naar NWS.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt. Alle door mij genoemde zaken brengen louter schade en nadelen.²
Euthanasie brengt schade en nadelen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld de zogenaamde drugscriminaliteit. Die draai je met een actie de nek om wanneer je al die rommel legaliseert. Dan noem ik een praktische oplossing. Wat betreft het gepeupel uit omliggende landen. Wat is het verschil met nu? Nederland is sowieso in trek bij drugstoeristen. Niks mis mee, dunkt mij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Dit is geen conformeren, dit is de oplossing kiezen die voor ons in de praktijk het beste uitwerkt. Wat de rest van de wereld doet krijgen wij gegeven, dat is een omstandigheid.
Als wij drugs volledig legaliseren en daarmee al het gepeupel uit omringende landen aantrekken. Zou dat een pragmatische oplossing zijn? Zonder te verzanden in wat pragmatisme precies betekent: als het ongewenste neveneffecten in de praktijk heeft vind ik het geen goede oplossing.
Of drugs legaal moeten zijn of niet is sowieso een ideologisch debat, er is geen objectieve waarheid over verboden of geboden. Het enige waar wij ons zorgen over hoeven te maken is de uitwerking van onze ideeën op onze praktijk.
We hebben het toch over Nederland versus de rest van de wereld op het gebied van drugsbeleid?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef waht het volgende:
[..]
Och, daar heb ik hele studies naar gedaan. Waarschijnlijk weet ik meer over internationale drugshandel dan u. We hebben het over Nederland, niet over de achterlijkheid in het continent Amerika, of in de Gouden Sikkel.
Iedereen laten werken op een bedrijfscampus ala Foxconn. Vrije tijd, pfff.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef GSbrder het volgende:
We zouden vrije tijd moeten verbieden. Mensen doen gekke dingen als ze vrij zijn.
Denk het niet. Die criminelen blijven criminelen. Dus gaan ze of op zoek naar een nieuwe markt, of ze proberen de nieuwe legale markt te controleren. Dat laatste is vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld de zogenaamde drugscriminaliteit. Die draai je met een actie de nek om wanneer je al die rommel legaliseert. Dan noem ik een praktische oplossing. Wat betreft het gepeupel uit omliggende landen. Wat is het verschil met nu? Nederland is sowieso in trek bij drugstoeristen. Niks mis mee, dunkt mij.
En waar Monolith op doelt, is dat meerdere landen juist een tegenbeweging maken en inzetten op een meer liberaal drugsbeleid.
Dat "iedereen is welkom"-zinnetje moet weer terug in de OP.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:
Ga er nou niet op in Remlof, laat hem lekker naar NWS vertrekken.
Hoe “controleer” je een legale markt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Denk het niet. Die criminelen blijven criminelen. Dus gaan ze of op zoek naar een nieuwe markt, of ze proberen de nieuwe legale markt te controleren. Dat laatste is vrij eenvoudig.
Je kunt vast wel een manier bedenken om dat te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat "iedereen is welkom"-zinnetje moet weer terug in de OP.
Ik kan je verzekeren dat criminelen de grootste tegenstanders zijn van legalisatie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Denk het niet. Die criminelen blijven criminelen. Dus gaan ze of op zoek naar een nieuwe markt, of ze proberen de nieuwe legale markt te controleren. Dat laatste is vrij eenvoudig.
Waarom is de tomatenhandel dan nog niet overgenomen door het criminele circuit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zon legale markt ondersneeuw je door het goedkoper aan te bieden op straat of middels geweld de verkooppunten jouw handel af te nemen. Je krijgt dan ook dat men nog meer gaat experimenteren voor nog sterkere producten met alle gevaren van dien (chemische toevoegingen).quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe “controleer” je een legale markt?
Door de beste te zijn, toch? Niet door mensen af te knallen als ze met je willen concurreren.
Oh ja, done.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je kunt vast wel een manier bedenken om dat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |