En je typt ook te snel?quote:
Namen en rugnummers van je kloons!quote:
Dan ga ik maar alleen roken...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even een saffie doen met G., dat zeg ik al 10 minuten tegen hem maar ik ben niet uit het topic weg te slaan
Cobra1, Cobra2 en Cobra3quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van je kloons!
Die heb ik, gelukkig, niet.quote:
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Wat een verwarring. Bij de Mini Playbackshow ging het eigenlijk niet veel anders. De kinderen deden zich als iemand anders voor.
Groetjes,
Jacques
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Wat een verwarring. Bij de Mini Playbackshow ging het eigenlijk niet veel anders. De kinderen deden zich als iemand anders voor.
Groetjes,
Jacques
"De Deur"!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.
En Bulletje dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.
Als kind was die deur fantastischquote:
En Kinderen voor Kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als kind was die deur fantastisch
En de moppentrommel ook.
Bulletje vond ik ook altijd suf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
Bulletje vond ik stom. Een verkleed iemand in een stierenpak die zogenaamd grappig moest zijn.
Waarschijnlijk was ik er gewoon te oud voor.
Geen flauw idee.quote:Ik herinner me nog een aflevering waarin een meisje op rolschaatsen een liedje deed uit een musical. Ze had een futuristisch pakje aan. Iemand een idee?
De "Zonde van de zendtijd" versie is anders wel super.quote:
Eeeh..?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De "Zonde van de zendtijd" versie is anders wel super.
quote:
Oh ja, die ken ik welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:08 schreef Bart het volgende:
Ik wil kloonscanpowers.
Is er inmiddels al bekend van wie die wiebelsoempje-kloon was?
quote:
Ik heb geen tekst (op het Fok!logo na dan) en hij linkt naar een item over EA gamesquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Hij is wel wit, maar er staat ook tekst inreclame over een FIFA12 special bij National Geographic
ik heb dezelfde header als etc heeft. Jij houdt niet van voetbal?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben jullie ook een compleet witte header trouwens?
Dat is wel waar jaquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Groetjes,
Jacques
Heb ooit ook nog eens aan de Mini Playbackshow meegedaan, maar dat was geen succes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Groetjes,
Jacques
Ik ken je niet eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak. Heb het vaak veel te druk, maar heb nu vakantie en ben mijn Favorieten aan het opruimen. Kwam toen de link naar Fok tegen.
Niet? Ze heeft meegepost in deel 475, 879 en 880!quote:
Oh dat is dan wel schandalig dat ik haar niet kenquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet? Ze heeft meegepost in deel 475, 879 en 880!
http://forum.fok.nl/user/history/228566quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel schandalig dat ik haar niet ken![]()
Postte ik ook in die delen? En hoe kun je dat zien?
Ze hebben het mooi bedacht jaquote:
Hij is grootquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:15 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik ga douchen en daarna naar het Rijksmuseum in Amsterdam.
Wil de Nachtwacht in het echt zien.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MIJN RAT HEEFT DE HENDEL GEDRUKT! Of hoe je bar pressing dan ook vertaalt![]()
![]()
Je kunt met je digid inloggen op toeslagen.nlquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:33 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag kun je trouwens online belasting terugvragen met een vooringevuld formulierleuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
LB, waar kon je ook alweer doorgeven dat je loon is veranderd voor toeslagen en dergelijke?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
Bah,
Vandaag de gesprekken over boventalligheid / reorganisatie voor mijn afdeling.
Zijn al 6 directe collega's weg
IKEA?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een butt-service in die winkel zegdaar ging ik mooi niet meer heen.
Oh damn, geen leuke dag dus daarquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
Bah,
Oja, deze week al een paar keer aan gedacht, vanavond maar eens binnenhalenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:33 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag kun je trouwens online belasting terugvragen met een vooringevuld formulierleuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Ik zou een klacht indienen over de servicequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
Gister bij de IKEA zo ongeveer dezelfde situatie als deze:
Ik wil heel graag een stoel op de babykamer, zodat ik daar dan 's nachts gewoon de fles kan geven. Dus ik op de site gekeken, mooi, op voorraad. Wij er met 2 auto's heen, zodat Mattķs mee kon en de stoel ook. Komen we bij het vak: leeg. Een ding erboven stond hij wel. Wij naar een medewerker en uitgelegd dat hij er dus boven stond. Nou, was niet zo, zou in het vak staan. Nog een keer kijken, maar nee.Vervolgens ging hij mee: 'oja, nou, morgen kunt u de stoel ophalen'. 'Maar hij staat daar?'. 'Ja, hij staat daar, maar morgen kunt u hem ophalen'. Echt, wtf momentje.
Dus ik: ja, maar op de site stond.. En hij: 'maar daar staat ook bij dat de voorraad af kan wijken met anderhalf uur (oid).' Dus ik: 'maar hij is op voorraad, hij staat daar'. Hij weer: 'ja, hij staat daar, morgen halen we hem naar beneden'.
En 't was niet alsof het een mega pak was ofzo. Dus, hele volksverhuizing met Mattķs voor Jan Lul.Maargoed, straks poging 2.
Had Sven je dan niet kunnen tillen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef Soempie het volgende:
Als ze een laddertje hadden gegeven had ik het zelf nog kunnen pakken.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen over de serviceSeriously
Bij een groothandel heb ik ooit eens iemand zo'n stellage laten beklimmen omdat ik Pringles moest hebbenheeeel erg arbotechnisch verantwoord
Dat mag niet, in verband met de veiligheid.quote:
Die man verstond natuurlijk dat jullie met je matties terugkwamenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven heeft ook een klacht ingediend. We krijgen vandaag ons reisgeld terug.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Die man verstond natuurlijk dat jullie met je matties terugkwamen
Die zou ik ook wel weer eens willen zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:15 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik ga douchen en daarna naar het Rijksmuseum in Amsterdam.
Wil de Nachtwacht in het echt zien.
Ja, of je bent aangenomen, of je bent per 1 april boventallig en kan het verzoek krijgen om tot 1 dec te blijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En gaan ze het dan ook echt bekendmaken of je kunt blijven of niet? Of wordt het waarschijnlijk nog zo'n vaag praatje, dat ze er nu mee bezig zijn?
Waardeloos dat soort situaties.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, of je bent aangenomen, of je bent per 1 april boventallig en kan het verzoek krijgen om tot 1 dec te blijven.
Vind het zo zielig voor die oudjes die hier al 30+ jaar werken
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:05 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
[..]
Die zou ik ook wel weer eens willen zien.
Ben al eeuwen niet meer in het Rijks geweest en ik kan me herinneren dat ik dat als puppie best tof vond. O.a. de boekenkist van Hugo de Groot staat er en dat vond ik zeer interessant.
Jezusquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
Ik wil heel graag een stoel op de babykamer, zodat ik daar dan 's nachts gewoon de fles kan geven. Dus ik op de site gekeken, mooi, op voorraad. Wij er met 2 auto's heen, zodat Mattķs mee kon en de stoel ook. Komen we bij het vak: leeg. Een ding erboven stond hij wel. Wij naar een medewerker en uitgelegd dat hij er dus boven stond. Nou, was niet zo, zou in het vak staan. Nog een keer kijken, maar nee.Vervolgens ging hij mee: 'oja, nou, morgen kunt u de stoel ophalen'. 'Maar hij staat daar?'. 'Ja, hij staat daar, maar morgen kunt u hem ophalen'. Echt, wtf momentje.
Dus ik: ja, maar op de site stond.. En hij: 'maar daar staat ook bij dat de voorraad af kan wijken met anderhalf uur (oid).' Dus ik: 'maar hij is op voorraad, hij staat daar'. Hij weer: 'ja, hij staat daar, morgen halen we hem naar beneden'.
En 't was niet alsof het een mega pak was ofzo. Dus, hele volksverhuizing met Mattķs voor Jan Lul.Maargoed, straks poging 2.
Ik was net bezig met zo'n zelfde soort post.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben nog nooit in het Rijksmuseum geweest
Ga er na de verbouwing wel heen. Die is in 2070 toch klaar?
Ik heb een paar jaar geleden een poging gedaan om er binnen te komen, maar bij aankomst stond er een rij van van hier tot Tokyo (met inderdaad veel Japanners) en zijn we de stad maar ingegaan i.p.v. het museum...quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben nog nooit in het Rijksmuseum geweest
Ga er na de verbouwing wel heen. Die is in 2070 toch klaar?
Ja, die komen waarschijnlijk niet meer aan de bak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, of je bent aangenomen, of je bent per 1 april boventallig en kan het verzoek krijgen om tot 1 dec te blijven.
Vind het zo zielig voor die oudjes die hier al 30+ jaar werken
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
Bah,
Nee, collega's worden schijnbaar willekeurig binnen geroepen (al zijn het allemaal negatieve gesprekken geweest nu)quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die komen waarschijnlijk niet meer aan de bak.![]()
Sterkte voor het gesprek straks. Weet je al hoe laat?
Financieel administratief, voor mezelf ben ik niet zo bang. Maar wat Soemp zegt, de mensen die niet meer aan de bak komen, leef ik het meest met mee.quote:
Auwquote:
Omdat dat shockeertquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:29 schreef MaJo het volgende:
OMGIk ben optredens aan het invoeren en er zit een band bij die zichzelf Kutschurft noemt
Waarom zou je jezelf in vredesnaam zo noemen?
![]()
![]()
Sterkte vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, collega's worden schijnbaar willekeurig binnen geroepen (al zijn het allemaal negatieve gesprekken geweest nu)
[..]
Financieel administratief, voor mezelf ben ik niet zo bang. Maar wat Soemp zegt, de mensen die niet meer aan de bak komen, leef ik het meest met mee.
Dat snap ik wel maar dat gaat er bij mij allemaal niet zo goed inquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat dat shockeertNet zo goed als er een Rotting Christ, Impaled Nazarene en een heleboel andere bands rondlopen
Dat kan toch helemaal niet?quote:
Nee dat kan nietquote:
Is dat het?quote:
Technisch wel maar ze doen het nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef Bart het volgende:
Denk dat het technisch wel kan, eet alleen zo lastig.
Het kan wel, dochter van een kennis van me heeft het een tijdje geleden laten doen bij de kaakchirurg. Heeft er wel behoorlijk last van gehad maar wel in één keer klaar.quote:
Die laatste is wel redelijk onsmakelijk inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar dat gaat er bij mij allemaal niet zo goed inZe hebben albums met titels als "Kut maar Krachtig" en "Zolang de voorhuid strekt" en een singel met de naam "Neuk je oma in d'r stoma"
Het zal allemaal wel grappig moeten wezen maar ik vind het echt goor
Ik denk dat het is om ouders/ odueren de kast op te jagen, vandaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat het?Ik hou best wel van grove humor maar dit vind ik echt te ver gaan
Meer ongepast dan eng toch? Edit: ik bedoel dus specifiek de naamkeuze, niet de rest wat eromheen hangt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:40 schreef Mark het volgende:
En de grenzen schuiven steeds verder op. Vroeger was Alice eng, nu is het gewoon melig
Ja klopt. Maar ook daar zie je dat Marilyn Manson het later al moet combineren met een seriemoordenaar om nog op te vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meer ongepast dan eng toch? Edit: ik bedoel dus specifiek de naamkeuze, niet de rest wat eromheen hangt.
Onder is altijd lastigerquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Mark het volgende:
Bovenkant ging bij mij heel makkelijk, zaten niet diep. Onder was iets lastiger
Ja maar dat was voor de eerste wereldoorlog toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ook alle 4 tegelijk verwijderd...
Ik mocht kiezen (en dat is nu geen woordspeling), 2 om 2 of alles tegelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef MaJo het volgende:
Apart, dacht niet dat ze dat deden alle 4 tegelijkMaar was dat niet hels dan? Mijn eerste die ik liet trekken was echt een ramp. Als hij ze alle 4 had gedaan had ik dat niet overleefd denk ik
Net er na...quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar dat was voor de eerste wereldoorlog toch?
Hij is bij mij toch echt 45 minuten bezig geweest met linksboven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onder is altijd lastigerVan de bovenkant ook weinig last gehad, maar die eerste keer de onderkant
Hij ging er nauwelijks uit en die tandarts heeft echt staan rukken en trekken, ik dacht dat mijn mond uit zo scheuren
Nog nooit last van gehad!quote:
Is het ook. Lennon vermaakt zich nu even erg goed en die andere twee zie ik bijna niet.quote:
Lijkt me wel in deze marktquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef CaLeX het volgende:
Mag blijven, maar weet nog niet of ik blij moet zijn....
Het lijkt me in ieder geval persoonlijk een opluchting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef CaLeX het volgende:
Dan zijn wij dat wel voor jequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef CaLeX het volgende:
1 naam, that's it?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:52 schreef MaJo het volgende:
Guns 'n Roses op ExitNiet helemaal mijn ding maar wel leuk dat ze echt heel anders programmeren dan de andere festivals in Europa
Doe maar wel...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef CaLeX het volgende:
Het virtuele keyboard is al een oud idee en zijn al echte concepts van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
He? Was jij niet anti Rijksmuseum?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:05 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
[..]
Die zou ik ook wel weer eens willen zien.
Ben al eeuwen niet meer in het Rijks geweest en ik kan me herinneren dat ik dat als puppie best tof vond. O.a. de boekenkist van Hugo de Groot staat er en dat vond ik zeer interessant.
Nou, dat zal geen jazzbandje zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:29 schreef MaJo het volgende:
OMGIk ben optredens aan het invoeren en er zit een band bij die zichzelf Kutschurft noemt
Waarom zou je jezelf in vredesnaam zo noemen?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar dat gaat er bij mij allemaal niet zo goed inZe hebben albums met titels als "Kut maar Krachtig" en "Zolang de voorhuid strekt" en een singel met de naam "Neuk je oma in d'r stoma"
Het zal allemaal wel grappig moeten wezen maar ik vind het echt goor
Wat is er zo erg aan "Alice Cooper" dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat het is om ouders/ odueren de kast op te jagen, vandaar.Alice Cooper heeft dat ook ooit zo gezegd in TopGear, dat die naam gekozen was: 'to piss off every parent in America'.
Bah, de smeerlap! (zie je Wyccie! Hij kan echt heel flauw!)quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onder is altijd lastigerVan de bovenkant ook weinig last gehad, maar die eerste keer de onderkant
Hij ging er nauwelijks uit en die tandarts heeft echt staan rukken en trekken, ik dacht dat mijn mond uit zo scheuren
quote:
Man met vrouwennaam in de VS in de jaren '60.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan "Alice Cooper" dan?
Ik heb ze alle 4 nog. De twee bovenste steken nauwelijk door het velletje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij mij is er tot nu toe één uit, die is er door de tandarts zo uitgewipt. De anderen moeten er ook uit maar die zitten nog altijd lekker onder hun velletje. Die laat ik wel doen als ik er last van krijg.
Serieus? That's it?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Man met vrouwennaam in de VS in de jaren '60.
Ik anti Rijksmuseumquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Was jij niet anti Rijksmuseum?![]()
Of haal ik nu wat door elkaar?
Ik herinner me dat je er eens een laatdunkende opmerking over had gemaakt toen ik erover begon. Misschien had het met de verbouwing te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik anti Rijksmuseum
Waarom zou ik?
Hmmm, daar heb ik Wiki niet voor nodig...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Volgens wiki is Alice Cooper 'uitvinder' van 'shock rock. En iets met een kip op het podium.
Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik herinner me dat je er eens een laatdunkende opmerking over had gemaakt toen ik erover begon. Misschien had het met de verbouwing te maken.
Misschien was dat het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Hooguit kan ik iets over de verbouwing gezegd hebben, dat vind ik echt om te janken zoals dat verloopt...
De watte? bleek niet in te watten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
SoempieVoor Ikea.
De gasklephuis van november blijkt niet goed in te kezen zijn geweest.
Ik wil je auto ook wel op 4 kisten zetten hoor. Daar reken ik dan echt geen 116 euro voor. 50 lijkt me genoegquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
SoempieVoor Ikea.
Nou de auto is klaar. De gasklephuis van november blijkt niet goed in te kezen zijn geweest. Die hadden we bij een andere garage laten plaatsen. Die garage deed deze week erg moeilijk over afspraak. De kisten zijn ¤ 116,00. Ik overweeg daarvan die andere garage wel op de hoogte te stellen. De eigenaar is een aangetrouwde neef van mijn moeder.
Gasklephuis. Zo heet het echt. Die was niet goed ingelezen! Computergedoe in de auto.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De watte? bleek niet in te watten?
Oh, in te lézen, dat klinkt al veel logischerquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gasklephuis. Zo heet het echt. Die was niet goed ingelezen! Computergedoe in de auto.
Daar wordt hij ook niet beter van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil je auto ook wel op 4 kisten zetten hoor. Daar reken ik dan echt geen 116 euro voor. 50 lijkt me genoeg
En de banden voer ik zelf wel af.
Neuh, I'm happy with my rack.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dames...willen jullie ook een grotere cupmaat met als gevolg dat je iets dommer bent?
http://www.nu.nl/vrouw/27(...)ten-dan-hoog-iq.html
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dames...willen jullie ook een grotere cupmaat met als gevolg dat je iets dommer bent?
nee joh, tuurlijk niet!quote:
Dus met een a cupje zou ik over de wereld kunnen heersen? Of werkt dat niet omgekeerd evenredig?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een aquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus met een a cupje zou ik over de wereld kunnen heersen? Of werkt dat niet omgekeerd evenredig?
nee dom wicht, dat werkt niet zo!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus met een a cupje zou ik over de wereld kunnen heersen? Of werkt dat niet omgekeerd evenredig?
Ik zie niet in waarom nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meestal vind ik het wel handig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee joh, tuurlijk niet!
Ik wil dat trouwens wel doen als ik hem weer eens in mijn bezit heb
+1 voor de meest subtiele manier tot nu toe om om pics te vragenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
en dames, het gaat er niet om wat jullie er van vinden, maar wat wij ervan vinden
Ik vind dat dat best beloond mag worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
+1 voor de meest subtiele manier tot nu toe om om pics te vragen
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best beloond mag worden.
autocorrect op de ipadquote:
Hij is weer aan t fokkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef TradeMarkie het volgende:
er zitten nu 2 mensen raar te kijken waarom ik net zo stom naar m'n monitor zat te lachen
tnx Nem en Etc
Ik moet al de hele tijd m'n best doen om niet heel hard te lachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef TradeMarkie het volgende:
er zitten nu 2 mensen raar te kijken waarom ik net zo stom naar m'n monitor zat te lachen
tnx Nem en Etc
ik krijg een groen scherm. En in mijn geval betekend dat dat mijn werkgever het niet werkgerelateerd inschatquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, voor TM dan. Is nog behoorlijk SFW ook. http://www.vkmag.com/maga(...)_phax_swimwear_2012/
Dat is altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Typisch, halve week lekker rustig en de laatste dag voor ik weekend heb: wil je dit even doen, kun je daar even naar kijken en wil je dat uitzoeken?
Wat lief. Groen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik krijg een groen scherm. En in mijn geval betekend dat dat mijn werkgever het niet werkgerelateerd inschat
Het is naarquote:
Iquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Etcetera het volgende:
legitieme reden om lorum ipsum ergens in te knallen
/nerd
And the winner is... _Ophelia_quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lorem ipsum toch![]()
/spelling meets nerd![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Check dit Bulgaarse monument: http://humanplanet.com/ti(...)a-buzludja-bulgaria/
Dr Evil, kom er maar in!
dat had ik toch getyptquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lorem ipsum toch![]()
/spelling meets nerd![]()
Oooh okéquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Etcetera het volgende:
/nerd
En Etc. dus ook niet...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Etcetera het volgende:
/nerd
Ok, nu moet ik dus nog een keer terug naar Bulgarijequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Check dit Bulgaarse monument: http://humanplanet.com/ti(...)a-buzludja-bulgaria/
Dr Evil, kom er maar in!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee dom wicht, dat werkt niet zo!
Lijkt me een mooie datelokatiequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok, nu moet ik dus nog een keer terug naar Bulgarije
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Oh het moet met hoofdletters? Prima hoorLORUM IPSUM
uh? eh?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Oh het moet met hoofdletters? Prima hoorLORUM IPSUM
Ik ook niet meer. Kom, we gaan wat lekkers etenquote:
LORUM vs. LOREMquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet?
Dan ben ik het nu echt kwijt
Ik probeer af te vallen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook niet meer. Kom, we gaan wat lekkers eten
quote:
Wortels, ook lekkerquote:
Ninja...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb worteltjes met honing-mosterd dip
Ik vond het met de baby-oppas sowieso altijd prettiger dan met de babyfoon als hulpmiddel...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Soempie het volgende:
Echt he, in de gebruiksaanwijzing van de babyfoon:
'gebruik de babyfoon alleen als hulpmiddel en nooit als vervanger voor een baby-oppas'.
dat het nodig is dit te melden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het met de baby-oppas sowieso altijd prettiger dan met de babyfoon als hulpmiddel...
Je weet toch hoe dom sommige mensen zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Soempie het volgende:
Echt he, in de gebruiksaanwijzing van de babyfoon:
'gebruik de babyfoon alleen als hulpmiddel en nooit als vervanger voor een baby-oppas'.
dat het nodig is dit te melden.
Dat je je dat nog kan herinnerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het met de baby-oppas sowieso altijd prettiger dan met de babyfoon als hulpmiddel...
Alsof het gisteren was...quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat je je dat nog kan herinneren
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef TradeMarkie het volgende:
waarom moet ik denken aan een oppaspop?
en waarom is er zo'n plaatje te vindenquote:
Weet ik 'tquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en waarom is er zo'n plaatje te vinden
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet vandaag naar een begrafenis en heb geen idee wat ik aan moet naar zoietsook alweer ruim zes jaar geleden dat ik dat moest (thank god)
nee dat kloptquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:56 schreef Etcetera het volgende:
Hey, jou hebben we lang niet gezien
Of ben je ook een kloon
En PS, ik ben echt kwijt ofnu die ene is met die vriendin die een heks is, of iemand anders
ja maar dat is zwartquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets netjes. Hoeft niet perse zwart. Je hebt een mantelpakje toch?
Prima dan toch? Ik zei dat het niet persé zwart hoeft(wat veel mensen denken). Als je maar niet in een geel topje met paars rokje binnenkomt.quote:
ik dacht alquote:
Ik kan vrij bot zijn maar niet met dit soort dingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik dacht alVond het een beetje bot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Waar het hart van vol is.quote:
Soms is het gewoon goed hoor, niets bots aan. Mijn opa was ook op en gewoon klaar, het deed zeer maar was wel goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is de opa van mijn beste vriend, trouwens. Was al helemaal de weg kwijt en 'op'. Het is een 'opluchting' more than anything, eigenlijk... Hoe bot dat ook klinkt.
Geel was verkeerd getypt ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten in dit geval
Ook een bekende typoquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik typ altijd eerst vriending, zou daar een diepere psychologische verklaring achter zitten?
Dat laatste is wel waar inderdaad, ik heb wel meer van die woorden die automatisch mijn vingers uit vliegen terwijl ik iets anders bedoelde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook een bekende typo
Echt een typo en geen schrijffout. Want dan maak ik dat soort fouten niet.
Vervelend man...quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga straks maar weer eens de menukaart van het hotel bestuderen
Ze zet de restjes van gisteren in de magnetron?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Er wordt vanavond voor me gekookt, helaas zo ongeveer hetzelfde als wat ik gister heb gegeten
Haha nee dat nog net nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zet de restjes van gisteren in de magnetron?
Ik ga morgen de menukaart van het restaurant bekijken. Voor nu twijfel ik nog over patat of pizza.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga straks maar weer eens de menukaart van het hotel bestuderen
Lasagne met de daarvoor bedoelde groentequote:
Die gedoogpedo is dat? Diep triest jaquote:
Ja, dat vind ik een mooi woordquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die gedoogpedo is dat? Diep triest ja
Autocorrect in de bocht op mijn telefoon: ik zoek via spotify naar 'heideroosjes', ding maakt er 'sudderlapjes' van...quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV wordt net gesproken over "lavendelblauw"
En waar is de heks nu danquote:
yummmquote:
Nog steeds met hem :p Denk je dat ik terug ben bij die lul?quote:
Maar wat deed die bij jou in bed danquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog steeds met hem :p Denk je dat ik terug ben bij die lul?Die weigert nog steeds met me te praten überhaupt. Die heeft echt een goed deel van mijn leven verziekt de afgelopen maanden
Niet praten in ieder gevalquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar wat deed die bij jou in bed danOf heb ik nu iets helemaal fout
Ik vind het een vrij concrete omschrijving van een kleur, liever dat dan 'magic forest' of 'retro vibe'quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV wordt net gesproken over "lavendelblauw"
Ja je zat foutquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar wat deed die bij jou in bed danOf heb ik nu iets helemaal fout
lavendel is paarsquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij concrete omschrijving van een kleur, liever dat dan 'magic forest' of 'retro vibe'
Maar lavendel is niet blauw.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij concrete omschrijving van een kleur, liever dat dan 'magic forest' of 'retro vibe'
Doet me aan Bob Ross denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
wat??quote:
Van Dyke brown, Phtalo Blue, Titanium White!quote:
verleden tijd. Gewoon heel erg flauw.quote:
ik snap het nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
verleden tijd. Gewoon heel erg flauw.
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Burnt Sienna. Hij was fucking gek op burnt sienna
Ook niet boeien. Gewoon doorlopenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd tussen paars en blauw inhangen
Ja maar ja maar ja maar.... ok.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ook niet boeien. Gewoon doorlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |