En je typt ook te snel?quote:
Namen en rugnummers van je kloons!quote:
Dan ga ik maar alleen roken...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even een saffie doen met G., dat zeg ik al 10 minuten tegen hem maar ik ben niet uit het topic weg te slaan
Cobra1, Cobra2 en Cobra3quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van je kloons!
Die heb ik, gelukkig, niet.quote:
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Wat een verwarring. Bij de Mini Playbackshow ging het eigenlijk niet veel anders. De kinderen deden zich als iemand anders voor.
Groetjes,
Jacques
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Wat een verwarring. Bij de Mini Playbackshow ging het eigenlijk niet veel anders. De kinderen deden zich als iemand anders voor.
Groetjes,
Jacques
"De Deur"!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.
En Bulletje dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.
Als kind was die deur fantastischquote:
En Kinderen voor Kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als kind was die deur fantastisch
En de moppentrommel ook.
Bulletje vond ik ook altijd suf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
Bulletje vond ik stom. Een verkleed iemand in een stierenpak die zogenaamd grappig moest zijn.
Waarschijnlijk was ik er gewoon te oud voor.
Geen flauw idee.quote:Ik herinner me nog een aflevering waarin een meisje op rolschaatsen een liedje deed uit een musical. Ze had een futuristisch pakje aan. Iemand een idee?
De "Zonde van de zendtijd" versie is anders wel super.quote:
Eeeh..?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De "Zonde van de zendtijd" versie is anders wel super.
quote:
Oh ja, die ken ik welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:08 schreef Bart het volgende:
Ik wil kloonscanpowers.
Is er inmiddels al bekend van wie die wiebelsoempje-kloon was?
quote:
Ik heb geen tekst (op het Fok!logo na dan) en hij linkt naar een item over EA gamesquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Hij is wel wit, maar er staat ook tekst inreclame over een FIFA12 special bij National Geographic
ik heb dezelfde header als etc heeft. Jij houdt niet van voetbal?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben jullie ook een compleet witte header trouwens?
Dat is wel waar jaquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Groetjes,
Jacques
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |