En je typt ook te snel?quote:
Namen en rugnummers van je kloons!quote:
Dan ga ik maar alleen roken...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even een saffie doen met G., dat zeg ik al 10 minuten tegen hem maar ik ben niet uit het topic weg te slaan
Cobra1, Cobra2 en Cobra3quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van je kloons!
Die heb ik, gelukkig, niet.quote:
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Wat een verwarring. Bij de Mini Playbackshow ging het eigenlijk niet veel anders. De kinderen deden zich als iemand anders voor.
Groetjes,
Jacques
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Wat een verwarring. Bij de Mini Playbackshow ging het eigenlijk niet veel anders. De kinderen deden zich als iemand anders voor.
Groetjes,
Jacques
"De Deur"!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.
En Bulletje dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar van die kinderen weten we hoe zij eruitzien voor ze door de deur stappen.
Als kind was die deur fantastischquote:
En Kinderen voor Kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als kind was die deur fantastisch
En de moppentrommel ook.
Bulletje vond ik ook altijd suf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
Bulletje vond ik stom. Een verkleed iemand in een stierenpak die zogenaamd grappig moest zijn.
Waarschijnlijk was ik er gewoon te oud voor.
Geen flauw idee.quote:Ik herinner me nog een aflevering waarin een meisje op rolschaatsen een liedje deed uit een musical. Ze had een futuristisch pakje aan. Iemand een idee?
De "Zonde van de zendtijd" versie is anders wel super.quote:
Eeeh..?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De "Zonde van de zendtijd" versie is anders wel super.
quote:
Oh ja, die ken ik welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:08 schreef Bart het volgende:
Ik wil kloonscanpowers.
Is er inmiddels al bekend van wie die wiebelsoempje-kloon was?
quote:
Ik heb geen tekst (op het Fok!logo na dan) en hij linkt naar een item over EA gamesquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Hij is wel wit, maar er staat ook tekst inreclame over een FIFA12 special bij National Geographic
ik heb dezelfde header als etc heeft. Jij houdt niet van voetbal?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben jullie ook een compleet witte header trouwens?
Dat is wel waar jaquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Groetjes,
Jacques
Heb ooit ook nog eens aan de Mini Playbackshow meegedaan, maar dat was geen succes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Groetjes,
Jacques
Ik ken je niet eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:03 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak. Heb het vaak veel te druk, maar heb nu vakantie en ben mijn Favorieten aan het opruimen. Kwam toen de link naar Fok tegen.
Niet? Ze heeft meegepost in deel 475, 879 en 880!quote:
Oh dat is dan wel schandalig dat ik haar niet kenquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet? Ze heeft meegepost in deel 475, 879 en 880!
http://forum.fok.nl/user/history/228566quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel schandalig dat ik haar niet ken![]()
Postte ik ook in die delen? En hoe kun je dat zien?
Ze hebben het mooi bedacht jaquote:
Hij is grootquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:15 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik ga douchen en daarna naar het Rijksmuseum in Amsterdam.
Wil de Nachtwacht in het echt zien.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MIJN RAT HEEFT DE HENDEL GEDRUKT! Of hoe je bar pressing dan ook vertaalt![]()
![]()
Je kunt met je digid inloggen op toeslagen.nlquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:33 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag kun je trouwens online belasting terugvragen met een vooringevuld formulierleuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
LB, waar kon je ook alweer doorgeven dat je loon is veranderd voor toeslagen en dergelijke?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
Bah,
Vandaag de gesprekken over boventalligheid / reorganisatie voor mijn afdeling.
Zijn al 6 directe collega's weg
IKEA?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een butt-service in die winkel zegdaar ging ik mooi niet meer heen.
Oh damn, geen leuke dag dus daarquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
Bah,
Oja, deze week al een paar keer aan gedacht, vanavond maar eens binnenhalenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:33 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag kun je trouwens online belasting terugvragen met een vooringevuld formulierleuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Ik zou een klacht indienen over de servicequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
Gister bij de IKEA zo ongeveer dezelfde situatie als deze:
Ik wil heel graag een stoel op de babykamer, zodat ik daar dan 's nachts gewoon de fles kan geven. Dus ik op de site gekeken, mooi, op voorraad. Wij er met 2 auto's heen, zodat Mattķs mee kon en de stoel ook. Komen we bij het vak: leeg. Een ding erboven stond hij wel. Wij naar een medewerker en uitgelegd dat hij er dus boven stond. Nou, was niet zo, zou in het vak staan. Nog een keer kijken, maar nee.Vervolgens ging hij mee: 'oja, nou, morgen kunt u de stoel ophalen'. 'Maar hij staat daar?'. 'Ja, hij staat daar, maar morgen kunt u hem ophalen'. Echt, wtf momentje.
Dus ik: ja, maar op de site stond.. En hij: 'maar daar staat ook bij dat de voorraad af kan wijken met anderhalf uur (oid).' Dus ik: 'maar hij is op voorraad, hij staat daar'. Hij weer: 'ja, hij staat daar, morgen halen we hem naar beneden'.
En 't was niet alsof het een mega pak was ofzo. Dus, hele volksverhuizing met Mattķs voor Jan Lul.Maargoed, straks poging 2.
Had Sven je dan niet kunnen tillen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef Soempie het volgende:
Als ze een laddertje hadden gegeven had ik het zelf nog kunnen pakken.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen over de serviceSeriously
Bij een groothandel heb ik ooit eens iemand zo'n stellage laten beklimmen omdat ik Pringles moest hebbenheeeel erg arbotechnisch verantwoord
Dat mag niet, in verband met de veiligheid.quote:
Die man verstond natuurlijk dat jullie met je matties terugkwamenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven heeft ook een klacht ingediend. We krijgen vandaag ons reisgeld terug.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Die man verstond natuurlijk dat jullie met je matties terugkwamen
Die zou ik ook wel weer eens willen zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:15 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik ga douchen en daarna naar het Rijksmuseum in Amsterdam.
Wil de Nachtwacht in het echt zien.
Ja, of je bent aangenomen, of je bent per 1 april boventallig en kan het verzoek krijgen om tot 1 dec te blijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En gaan ze het dan ook echt bekendmaken of je kunt blijven of niet? Of wordt het waarschijnlijk nog zo'n vaag praatje, dat ze er nu mee bezig zijn?
Waardeloos dat soort situaties.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, of je bent aangenomen, of je bent per 1 april boventallig en kan het verzoek krijgen om tot 1 dec te blijven.
Vind het zo zielig voor die oudjes die hier al 30+ jaar werken
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:05 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
[..]
Die zou ik ook wel weer eens willen zien.
Ben al eeuwen niet meer in het Rijks geweest en ik kan me herinneren dat ik dat als puppie best tof vond. O.a. de boekenkist van Hugo de Groot staat er en dat vond ik zeer interessant.
Jezusquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
Gister bij de IKEA zo ongeveer dezelfde situatie als deze:
Ik wil heel graag een stoel op de babykamer, zodat ik daar dan 's nachts gewoon de fles kan geven. Dus ik op de site gekeken, mooi, op voorraad. Wij er met 2 auto's heen, zodat Mattķs mee kon en de stoel ook. Komen we bij het vak: leeg. Een ding erboven stond hij wel. Wij naar een medewerker en uitgelegd dat hij er dus boven stond. Nou, was niet zo, zou in het vak staan. Nog een keer kijken, maar nee.Vervolgens ging hij mee: 'oja, nou, morgen kunt u de stoel ophalen'. 'Maar hij staat daar?'. 'Ja, hij staat daar, maar morgen kunt u hem ophalen'. Echt, wtf momentje.
Dus ik: ja, maar op de site stond.. En hij: 'maar daar staat ook bij dat de voorraad af kan wijken met anderhalf uur (oid).' Dus ik: 'maar hij is op voorraad, hij staat daar'. Hij weer: 'ja, hij staat daar, morgen halen we hem naar beneden'.
En 't was niet alsof het een mega pak was ofzo. Dus, hele volksverhuizing met Mattķs voor Jan Lul.Maargoed, straks poging 2.
Ik was net bezig met zo'n zelfde soort post.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben nog nooit in het Rijksmuseum geweest
Ga er na de verbouwing wel heen. Die is in 2070 toch klaar?
Ik heb een paar jaar geleden een poging gedaan om er binnen te komen, maar bij aankomst stond er een rij van van hier tot Tokyo (met inderdaad veel Japanners) en zijn we de stad maar ingegaan i.p.v. het museum...quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben nog nooit in het Rijksmuseum geweest
Ga er na de verbouwing wel heen. Die is in 2070 toch klaar?
Ja, die komen waarschijnlijk niet meer aan de bak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, of je bent aangenomen, of je bent per 1 april boventallig en kan het verzoek krijgen om tot 1 dec te blijven.
Vind het zo zielig voor die oudjes die hier al 30+ jaar werken
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef CaLeX het volgende:
Bah,
Nee, collega's worden schijnbaar willekeurig binnen geroepen (al zijn het allemaal negatieve gesprekken geweest nu)quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die komen waarschijnlijk niet meer aan de bak.![]()
Sterkte voor het gesprek straks. Weet je al hoe laat?
Financieel administratief, voor mezelf ben ik niet zo bang. Maar wat Soemp zegt, de mensen die niet meer aan de bak komen, leef ik het meest met mee.quote:
Auwquote:
Omdat dat shockeertquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:29 schreef MaJo het volgende:
OMGIk ben optredens aan het invoeren en er zit een band bij die zichzelf Kutschurft noemt
Waarom zou je jezelf in vredesnaam zo noemen?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |