Ook rechtsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spong is homo ja. Net als zijn voormalig vennoot Hammerstein.
Dat kun je wel zeggen.quote:
I seriously can't understand the most simple of grammatical outlines with regard to the Dutch language, I mean why would we even bother trying to understand these most mundane of regulations while we can just easily switch over to a language that really matters and even outperform the one which is thought of as even slightly important in this country.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Right you are. Dumb language of a dumb people.
Lange zin zeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I seriously can't understand the most simple of grammatical outlines with regard to the Dutch language, I mean why would we even bother trying to understand these most mundane of regulations while we can just easily switch over to a language that really matters and even outperform the one which is thought of as even slightly important in this country.
Which is thankfully allowed within the English language.quote:
Die uitdrukking mag enkel Hofstad hier bezigen.quote:
We should start a petition good sir.quote:
Het is switch. Niet switch over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I seriously can't understand the most simple of grammatical outlines with regard to the Dutch language, I mean why would we even bother trying to understand these most mundane of regulations while we can just easily switch over to a language that really matters and even outperform the one which is thought of as even slightly important in this country.
Die vluchteling?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die uitdrukking mag enkel Hofstad hier bezigen.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is switch. Niet switch over.
Switch over mag ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is switch. Niet switch over.
Wat is daar nou mee? Die is verhuisd?quote:
Gevlucht uit xenofobie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is daar nou mee? Die is verhuisd?
It most certainly does.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef waht het volgende:
Het moet natuurlijk ook een beetje goed lopen, zo'n zin.
In deze zin lijkt mij switch meer gepast.quote:
Dat is niet zo erg. Vluchten naar Zoetermeer is de misdaad niet de reden waarom.quote:
Zonde.quote:
Bij een nieuwe 'order' of 'sequence' derhalve gebruik als in andere taal mag 'over' toegevoegd worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In deze zin lijkt mij switch meer gepast.
Als je vrijwillig in Sweetlakecity gaat wonen zijn er inderdaad wel een paar draadjes los in je breinquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Vluchten naar Zoetermeer is de misdaad niet de reden waarom.
Order of sequence is volgorde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij een nieuwe 'order' of 'sequence' derhalve gebruik als in andere taal mag 'over' toegevoegd worden.
Semantics, beide mag, jij verkiest zonder 'over' maar beiden kan.
"of" was in mijn zin gewoon Nederlands, vandaar de ' '.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Order of sequence is volgorde.
Welke volgorde passen we in deze zin aan?
In mijn zin ook. Order is volgorde. Sequence is volgorde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"of" was in mijn zin gewoon Nederlands, vandaar de ' '.
Ofwel: "or" als je 't in 't Engels wil, "order OR sequence".
Trololol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind je beheersing van de Nederlandse taal beter VS.
Gewoon overal 23 ooooooooo's in verwerken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind je beheersing van de Nederlandse taal beter VS.
As you wish dan maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In mijn zin ook. Order is volgorde. Sequence is volgorde.
quote:Verb 1. switch over - change over, change around, as to a new order or sequence
Joepiequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef waht het volgende:
Zullen we die zin van Voorschrift allemaal herschrijven? Dan kiezen we de beste versie.
Laten we zeggen dat het kennelijk geheel in lijn is met je meest recente HBO-recht tentamen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat jullie.
Mankeert niks nada noppes aan die zin, mierenneukers.
Je getroll wordt doorzichtig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het kennelijk geheel in lijn is met je meest recente HBO-recht tentamen.
Ik mag hopen dat het opvalt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je getroll wordt doorzichtig.
Ik geef 't een 4/10.
Weg met ons!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
Immers; de Nederlandse taal beschouwen wij in Nederland als iets belangrijks. Is dat raar?
Achter outperform moet nog wel een s.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat jullie.
Mankeert niks nada noppes aan die zin, mierenneukers.
Alle modjes zijn cultureel-marxistisch!quote:
Dat is niet raar, ik zeg dat 't makkelijker zou zijn over te stappen en 't beter te doen. De post was geredeneerd vanuit een "ik" oogpunt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
Hij klopt wel hoor VS.
Maar ik snap niet wat je met die zin wil zeggen.
Immers; de Nederlandse taal beschouwen wij in Nederland als iets belangrijks. Is dat raar?
En alle users hangen dubieus PVV-achtig gedachtegoed aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle modjes zijn cultureel-marxistisch!
Ook gijquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
En alle users hangen dubieus PVV-achtig gedachtegoed aan.
Nou nou. Morgen keihard nieuwe hemden laten aanmeten.quote:
Hoeveel van die dingen heb je nodig man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou. Morgen keihard nieuwe hemden laten aanmeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |