Nog altijd mindere relnichten dan Tofik Dibi.quote:
Retorisch gezien en wat argumenten betreft delft hij ook wel aardig het onderspit tegen Spong overigens.quote:
Nou hé. Een mooi formulerende, keurige vent die gewoon lak heeft aan wat de rest vindt. Prachtig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij je zo'n vent als voorbeeld stelt vind ik behoorlijk verachtelijk.
Klopt, maar Hiddema lult gewoon door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Retorisch gezien en wat argumenten betreft delft hij ook wel aardig het onderspit tegen Spong overigens.
Nee, ik lach. Jij klaagt en bent verontwaardigd.quote:
Gerard Spong.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog altijd mindere relnichten dan Tofik Dibi.
een worst wezen*.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé. Een mooi formulerende, keurige vent die gewoon lak heeft aan wat de rest vindt. Prachtig.
Maar trek jij het vooral in het moraliserende, dat zal mij nou weer worst wezen.
Daar ben je VVD'er voor hè? Moraal speelt geen enkele rol.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé. Een mooi formulerende, keurige vent die gewoon lak heeft aan wat de rest vindt. Prachtig.
Maar trek jij het vooral in het moraliserende, dat zal mij nou weer worst wezen.
Is hij homo?quote:
Helaas, dat is de uitdrukking niet.quote:
Ik heb elke dag plezierquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, ik lach. Jij klaagt en bent verontwaardigd.
Beloof me dat je morgen plezier gaat hebben.
Godverteringtyfuskanker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas, dat is de uitdrukking niet.
Ik meen van wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is hij homo?
Dan zal hij wel vrijgezel zijn, denk dat iedere homo daar wel met een boog omheen loopt, wat een zuurzak.
Dan hebben we toch iets gemeen.quote:
Medelij met z'n partner dan.quote:
Spong is homo ja. Net als zijn voormalig vennoot Hammerstein.quote:
Hij heeft wel voldoende centjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Medelij met z'n partner dan.
Right you are. Dumb language of a dumb people.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik geef Nederlands als taal officieel op, wat een teringtaal is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |