In mijn zin ook. Order is volgorde. Sequence is volgorde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"of" was in mijn zin gewoon Nederlands, vandaar de ' '.
Ofwel: "or" als je 't in 't Engels wil, "order OR sequence".
Trololol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind je beheersing van de Nederlandse taal beter VS.
Gewoon overal 23 ooooooooo's in verwerken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind je beheersing van de Nederlandse taal beter VS.
As you wish dan maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In mijn zin ook. Order is volgorde. Sequence is volgorde.
quote:Verb 1. switch over - change over, change around, as to a new order or sequence
Joepiequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef waht het volgende:
Zullen we die zin van Voorschrift allemaal herschrijven? Dan kiezen we de beste versie.
Laten we zeggen dat het kennelijk geheel in lijn is met je meest recente HBO-recht tentamen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat jullie.
Mankeert niks nada noppes aan die zin, mierenneukers.
Je getroll wordt doorzichtig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het kennelijk geheel in lijn is met je meest recente HBO-recht tentamen.
Ik mag hopen dat het opvalt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je getroll wordt doorzichtig.
Ik geef 't een 4/10.
Weg met ons!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
Immers; de Nederlandse taal beschouwen wij in Nederland als iets belangrijks. Is dat raar?
Achter outperform moet nog wel een s.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat jullie.
Mankeert niks nada noppes aan die zin, mierenneukers.
Alle modjes zijn cultureel-marxistisch!quote:
Dat is niet raar, ik zeg dat 't makkelijker zou zijn over te stappen en 't beter te doen. De post was geredeneerd vanuit een "ik" oogpunt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
Hij klopt wel hoor VS.
Maar ik snap niet wat je met die zin wil zeggen.
Immers; de Nederlandse taal beschouwen wij in Nederland als iets belangrijks. Is dat raar?
En alle users hangen dubieus PVV-achtig gedachtegoed aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle modjes zijn cultureel-marxistisch!
Ook gijquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
En alle users hangen dubieus PVV-achtig gedachtegoed aan.
Nou nou. Morgen keihard nieuwe hemden laten aanmeten.quote:
Hoeveel van die dingen heb je nodig man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou. Morgen keihard nieuwe hemden laten aanmeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |