Dat bedoel ik eigenlijk niet. Ik zou me eerder verbazen dat de aantijging die Powned maakt waar blijkt te zijn. Het lijkt me eerder dat de beelden niets interessants aantonen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Dat die kerel Rutger bij de keel gegrepen heeft wil ik nog wel geloven. Die idioot liet goed zien dat er een schakelaartje in zijn hoofd zit die om kan gaan.
Ik vind dat Kinneging wel goed reageert. Wat ik alleen heel vreemd vind, is hoe hij de eerste vraag beantwoordt. Wat die journalist doet, is een dubbele vraag stellen: "Was het wel verstandig om Rutger aan te vallen?" Daarop zegt Kinneging "Nee, het was beter geweest om de deur dicht te doen" in plaats van "Ik heb hem helemaal niet aangevallen."quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_NOS-reporter__.html
Wat is daar vreemd aan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat Kinneging wel goed reageert. Wat ik alleen heel vreemd vind, is hoe hij de eerste vraag beantwoordt. Wat die journalist doet, is een dubbele vraag stellen: "Was het wel verstandig om Rutger aan te vallen?" Daarop zegt Kinneging "Nee, het was beter geweest om de deur dicht te doen" in plaats van "Ik heb hem helemaal niet aangevallen."
Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.quote:
Het is niet alsof die vraag zo vreemd is in de situatie, het is niet alsof hij hem nu vraag of hij zijn vrouw nog slaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.
Hij had het al toegegeven op het moment dat hij zei dat hij aan de shawl had gezeten. Tel daar het opgefokte gedrag en bijkomende bedreigingen tot overig fysiek geweld bij en je weet wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.
Wat een zuinige reactie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.
Wat ik wel weet is het gegeven dat dit als 'hoax' gepresenteerd was hoewel de eigenaar van het Kinderpaleis er niet van op de hoogte was. De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte. Het Kinderpaleis zou aangifte doen.....maar hebben dat uiteraard nooit gedaan. Blijft erbij dat het een heel erg slecht item was.
Nee, de vraag is niet vreemd; het antwoord is vreemd. Het is vreemd dat Kinneging erkent dat hij Rutger heeft aangevallen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is niet alsof die vraag zo vreemd is in de situatie, het is niet alsof hij hem nu vraag of hij zijn vrouw nog slaat.
Tja, de flapdrol tuinde er in. En zoiets kan hoogleraar worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de vraag is niet vreemd; het antwoord is vreemd. Het is vreemd dat Kinneging erkent dat hij Rutger heeft aangevallen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, de flapdrol tuinde er in. En zoiets kan hoogleraar worden.
Je begint een beetje eng obsessief te worden zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het toont in ieder geval aan dat de portier aan het liegen is. Volgens hem duurde het ongeveer een kwartier. Als het drie minuten is dan vind ik dat nogal een verschil. Dat zou je niet eens kunnen verklaren als een verkeerd gevoel van tijd of dergelijk, dat is gewoon keihard liegen. Lekker fatsoenlijk
[..]
Hij had het al toegegeven op het moment dat hij zei dat hij aan de shawl had gezeten. Tel daar het opgefokte gedrag en bijkomende bedreigingen tot overig fysiek geweld bij en je weet wel hoe laat het is.
Gewoon de deur dicht doen, dat was alles. Maar nee, deze anabool denkt stoer te doen tegenover zijn vrouwtje op de trap en nu wordt hij door het slijk gehaald. Tel daar weer de vreemde ideeen over perspolitie bij op en dan kun je niet anders concluderen dat hij geschift is.
Ja, dat is toch al vanaf het begin de ironie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef Mylene het volgende:
Het is ironisch dat die hoogleraar het over fatsoen heeft terwijl hij dit zelf niet kan opbrengen met zijn ik weet je thuis wel te vinden. [...]
Want?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Re het volgende:
[..]
Je begint een beetje eng obsessief te worden zeg
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Re het volgende:
[..]
Je begint een beetje eng obsessief te worden zeg
Dat kan prima. Dan was je een zware baas geweest.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
...
Ik ben vegetariër maar vlees is lekker?? Komt raar over he![]()
Straks de ruwe beelden.quote:
Hij zei het twee keerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, dat over die plomp wordt nu gezegd in een ander cameraperspectief. Hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |