quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMGBOOBS AND BLOOMERS
![]()
VEEG ME OP!!
Dit, en jij poste in het vorige deel een site met kleding, welke engelse maar komt overeen met 48?quote:
quote:The Pambra's bra liner is a soft cotton liner you wear underneath your bra and goes around the band part. I initially thought it would be unconformable. Once I figured out how to place it properly, actually forgot I had it on. It was very comfortable, it kept me dry all day long. I normally don't have a issue with boob sweat, but on super hot days I think most woman do. The one thing I did like was it made the band around my bra feel more comfortable. I usually feel discomfort from the bra band around my chest, the bra liner help with any rubbing or irritation. The liner it self it very soft and almost has a soothing effect against your skin. According to the website the Pambra's Original Bra Liner will:
• Effectively absorbs perspiration under and between the breasts.
• Extends the usage of your bras.
• Keeps skin drier to prevent chaffing and irritation.
• Prevents wetness from seeping onto brassiere and clothing.
18 meestalquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit, en jij poste in het vorige deel een site met kleding, welke engelse maar komt overeen met 48?
het klinkt echt heel naarquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Dat plaatje showt overigens de Pambra![]()
[..]
Thnx!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18 meestal
Conversietabel:
http://www.yoursclothing.co.uk/sizechart.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef GI het volgende:
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3Suffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3't is ook echt een prachtresultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja je ziet het heel duidelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is ook echt een prachtresultaat
Tip: geen dertien kilometer doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop dat het nog even droog blijft. Dan ga ik vanavond lekker een takkeeind wandelen
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3Wauw wat een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag in het vorige topic ook nog zo'n voor en na foto voorbij komen, respect hoor
Be happy with the little things in life
Nee het is een combinatie van factoren idd. Ik heb bijvoorbeeld een waist-hip ratio van 7.7, dat geeft dan aan dat het meeste van mijn vet op redelijk ''veilige'' plekken zit (geen appel vorm) maar BMI voorspelt mijn dood zo ongeveer. Het zit er dus ergens tussenin, en komt er op neer dat er in ieder geval nog wel 10 kilo af magquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Audreyoot het volgende:
Ik zit nu op een BMI van 27.4 dus niet meer zo ver van mijn ideale BMI af, hoewel BMI ook niet zo heel veel zegt...
Ik heb ooit ook eens cambridge gedaan.. Ben toen zelf 20 kilo afgevallen en helaas zitten ze er ook weer bij. Door mijn eigen schuld hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens om het hoekje kijken. Op dit moment ben ik bezig met afbouwen van het cambridge dieet. Ik ben daar nu zo'n 28.5 kilo mee afgevallen. Van maat 48/50 naar 42. Mijn bmi is nu 29.1. Dat was 40.
Ik wil nog wel verder afvallen maar dan op eigen kracht. Het moeilijkste gedeelte komt nu dus.
Ik ben zat van het dieet, dus aan het afbouwen van het dieet, en opbouwen naar een normaal eetpatroon. Aangezien ik dus ga stoppen met shakes/soepen en repen kom ik hier maar eens kijken voor inspiratie en een schop onder de kont.
dat voel ik me nu al af en toequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef deerntie het volgende:
Dat je dat vol kan houden!Voelde je je niet heel vaak slap en hongerig enzo?
Vind je dat niet eng dan, om weer normaal te gaan eten? Ik zou bang zijn dat de kilo's eraan vliegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Nee, helemaal niet. Ik was in ketose, heeft met vetverbranding enzo te maken. Ik heb eigenlijk totaal geen honger enzo gehad. Ben wel gestopt met sporten. Dat ga ik nu weer oppakken. Alleen nog geen idee wat ik wil gaan doen.
Ik ben begonnen met meer te lopen en fietsen ipv de auto te pakken. Is voor mijn dochter (16 mnd) ook nog eens leuker.
Doodeng. Daarom ook een langere af/opbouw. Ik eet nu zoals in een tussenweek (3 shakes of soep of reep en kip en groente) na deze week heb ik dat 2 weken gedaan. Dan voeg ik 1 boterham met mager beleg toe en 1 aardappel. Ik laat dan 1 dieetproduct weg. Ik doe dit dan ook 2 weken. De weken daarna 3 boterhammen en 3 aardappels of pasta. En dan weer 1 product weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Vind je dat niet eng dan, om weer normaal te gaan eten? Ik zou bang zijn dat de kilo's eraan vliegen
Wat je hier zegt is voor mij persoonlijk precies de reden om zo'n dieet niet te volgen. Je pakt het probleem niet bij de kern aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vond juist het duidelijke van het dieet, 3 dingen en niets anders zo ontzettend fijn en veilig. Ik moet nu zelf gaan nadenken over wat ik wel en niet kan eten. Dat zal moeilijk worden, maar het zal toch eens moeten gebeuren.
Dat klopt, maar toch vind ik het anders. Als je dik wordt omdat je niet weet wat je eet, en daarna afvalt doordat je niet weet wat je eet, heb je een veel grotere kans op (extreme) terugval dan dat je het op de "verstandige" manier doet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, ergens vindt ik dat ook onzin hoor, dat "bij de kern aanpakken" want uiteindelijk leren maar bar en bar weinig mensen zich echt nieuwe gewoontes aan. Heel vaak zie je dat mensen langzaam maar zeker toch weer terugzakken in oude gewoontes, OOK wanneer ze "verstandig" zijn afgevallen.
Klopt, maar kom op, wie weet het nou ECHT niet? Dan houd je je bewust dom hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch vind ik het anders. Als je dik wordt omdat je niet weet wat je eet, en daarna afvalt doordat je niet weet wat je eet, heb je een veel grotere kans op (extreme) terugval dan dat je het op de "verstandige" manier doet.
mwah, ik kan er zo een paar noemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt, maar kom op, wie weet het nou ECHT niet? Dan houd je je bewust dom hoor.
Alles wat ik nodig heb zit in de producten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef deerntie het volgende:
Lijkt me wel lastig, naar mijn idee moet je nu weer opnieuw 'leren' eten, wat je lichaam nu wel kan hebben en wat niet...
Verder klinkt het in mijn ogen niet echt als een gezond dieet, als sporten al af wordt geraden... Hoe zit het met vitamines en mineralen dan? Zitten die wel in de shakes of moet je hiervoor suplementen eten?
Ja, maar dan doe je dus ook gewoon geen ENKELE moeite jezelf te informeren als je in deze tijd compleet clueless weet te zijn over verstandig eten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ik kan er zo een paar noemenhelaas
tuurlijk niet, van Johma natuurlijk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
Whaha witte puntjes tonijnsalade, mag dan op z'n minst hopen dat hij die tonijnsalade dan nog zelf klaarmaakte
Tsja, ach je kunt een boel weten over eten en toch nog domme keuzes maken. *wijst naar zichzelf*quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je dus ook gewoon geen ENKELE moeite jezelf te informeren als je in deze tijd compleet clueless weet te zijn over verstandig eten.
ja, dat scheelt wel!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet nu wel een compleet nieuwe garderobe aanschaffen, ik heb in de tussentijd amper wat gekocht. Ik heb van een vriendin een tas kleding gekregen, die draag ik nu. Gelukkig heb ik elke maand geld apart gezet, en heb ik nu een leuk bedragje om van te shoppen. Ik moet dan ook zo ongeveer alles nieuw hebben.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ken ik Selestha.
Maar dat bedoel ik dus. Je WEET het wel. Maar soms ben je niet in staat. Dat staat imo los van de manier waarop je afvalt.
"Mijn" manier was ook niet de beste, maar het is er wel af. Ik viel gewoon 25 kilo af door doodongelukkig te zijn.
Toen was ik niet meer doodongelukkig en dacht ik heeuh wat leuk ben ik met 25 kilo, ik ga ze er af houden!
En dat lukt tot nu toe al bijna 2 jaar. Ook al viel ik niet echt op een verantwoorde manier af.
hoe lang ben je bezig en hoe lang sta je al stil qua gewicht?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:
Vanochtend weer in de sportschool bezig geweest, eerst 20 minuten er naartoe fietsen (op woensdagochtend heb ik geen auto en vanavond was geen optie), gefietst, roeimachine, crosstrainer, loopband én krachttraining gedaan.. Terug naar huis fietsen was een hel.
.
Eten gaat ook prima maar er gaat geen gram meer af. Tsja.
oohdan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:31 schreef Jarno het volgende:
Dit is pas m'n 2e week in de sportschool hoor. Ben wel vrij fanatiek bezig en heb ook m'n voeding vrij drastisch omgegooid. Dus m'n lijf zal wel ff moeten 'resetten' zoals iemand hierboven dat zo mooi zei.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Jarno het volgende:
Heb er alle vertrouwen in. Voel me ook prima. Als ik ff negeer dat alles pijn doet, dan..
Ik stel altijd de v max in en tot die snelheid mag je het zelf bepalen zolang je niet over je maximale hartslag heen gaat. Anders grijpt de band idd in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij is het nare van een loopband dat die band je snelheid bepaalt tov jijzelf als je "vrij" loopt.
Ja dat!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef kaatjejannie het volgende:
ik had dat ook altijd na de loopband. Zwabberende benen enzo..
(sorry dat ik hier nog zo laat op reageer), maar ik zou wel wat daarvan willen. Ik heb een simpele cup B en die cup B wordt nooit groter, hooguit gaat hij nu krimpen naar een AAquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Maar die hadden bh'tjes met hartjes en hertjes en zo![]()
Ik moest dit aan:
[ afbeelding ]
IK kon niet lelijker vindenMaar zoiets met dan nog een omakantje of zo.
Misschien als we het verdelen hebben we allebei een mooie cup Cquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
(sorry dat ik hier nog zo laat op reageer), maar ik zou wel wat daarvan willen. Ik heb een simpele cup B en die cup B wordt nooit groter, hooguit gaat hij nu krimpen naar een AA
Dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien als we het verdelen hebben we allebei een mooie cup C
Ik ga vanavond handtekeningen etc zetten voor mn scheiding...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Joene het volgende:
Ik ga vanavond handtekeningen etc zetten voor mn scheiding...
Niet leuk , maar wel de beste optiequote:
Die ken ik ja.. Hij komt nog wel eens op als ik iets 'slechts'' gegeten heb. Dan is het meteen ''joh vreet maar alles wat los en vast zit want vandaag maakt het toch niet meer uit''..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier heel de dag continu tegen "het stemmetje" geworsteld.
Vandaag zei hij de hele tijd "GISTEREN WAS OOK AL KUT WAT MAAKT HET TOCH OOK ALLEMAAL UIT JE BLIJFT GEWOON ALTIJD DIK"
STFU MOFO!
Ik heb gewonnen. Vandaag.
T 'schommelt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die ken ik ja.. Hij komt nog wel eens op als ik iets 'slechts'' gegeten heb. Dan is het meteen ''joh vreet maar alles wat los en vast zit want vandaag maakt het toch niet meer uit''..
Gelukkig heb ik er steeds minder last van
Dat doet er idd niets aan afquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Joene het volgende:
Ho , scheiden is mijn keuze , niet dat dat het leuk maakt overigens.
duhquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Joene het volgende:
Ho , scheiden is mijn keuze , niet dat dat het leuk maakt overigens.
Het is gewoon stom om te regelen maja , life goes on en is veels te kort om lang stil te staan bij ellende ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat doet er idd niets aan af![]()
Tenminste, ik heb nooit aan de andere kant gestaan, maar ik kan me onmogelijk voorstellen dat het nog kutter zijn dan dat het al was
Sterkte iig, niet leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat doet er idd niets aan af![]()
Tenminste, ik heb nooit aan de andere kant gestaan, maar ik kan me onmogelijk voorstellen dat het nog kutter zijn dan dat het al was
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier heel de dag continu tegen "het stemmetje" geworsteld.
Vandaag zei hij de hele tijd "GISTEREN WAS OOK AL KUT WAT MAAKT HET TOCH OOK ALLEMAAL UIT JE BLIJFT GEWOON ALTIJD DIK"
STFU MOFO!
Ik heb gewonnen. Vandaag.
Op zich heb je gelijk hoor, dat het leven te kort is enzo, maar het blijft kutquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is gewoon stom om te regelen maja , life goes on en is veels te kort om lang stil te staan bij ellende ?
+ uiteindelijk wordt je ook niet slank van alcohol.. En slecht voor je bloedsuiker enzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
zuipen ipv eten is idd ook geen remedie
/uit ervaring spreekt
I know, ik denk ook eerder dat ik dik ben geworden van de 30 flesjes bier per weekend dan van etenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
+ uiteindelijk wordt je ook niet slank van alcohol.. En slecht voor je bloedsuiker enzo
ik begin dat nu ook door te krijgenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk hoor, dat het leven te kort is enzo, maar het blijft kut
Ik had een domper vanmorgen en daarna geen zin meer om te eten... Dat is wel een omslag die bij mij heeft plaatsgevonden, ik ga niet meer (vr)eten als het leven niet gaat zoals ik graag wil. Maar goed, daar is wijn voor in de plaats gekomen, dus of ik er nu zo blij mee moet zijn?
Hoofd op een stokje!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
wie legt mij het fenomeen lollymeisje uit?
Every new beginning comes from some other beginning's end. Trallalala.quote:
Herkenbaar. Waarschijnlijk wat zachter lopen op de band. Dat is wat ik doe. Anders kom ik er duizelig vanaf. Waarschijnlijk omdat ik geen afleiding heb zoals buiten. Dan moet je opletten dat je niet tegen iemand aanloopt of dat een fietser je omver fietst. Dat heb je niet op een loopband. Maar goed, ik mag voorlopig niet rennenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef Jarno het volgende:
En mag ik ff haten op de loopband? Ik vind hardlopen echt best leuk, tot een half jaar geleden regelmatig gedaan (rondjes van 6, 7 km) dus ik dacht hey, ik pak dat ff op. Maar vorige keer kwam ik er echt helemaal duizelig van af en dat had niet met de inspanning an sich te maken. Vanochtend weer geprobeerd, wat langer volgehouden, maar weer redelijk dizzy na het lopen... Iemand die dit herkent?
Maar wel minder massa want je eet waarschijnlijk minder en ook minder vet en ook dat helpt bij een fijne ontlasting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:21 schreef deerntie het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag weer goed begonnen, met 2 broodjes met kipfilet![]()
Wat ik overigens wel merk sinds ik aan het afvallen ben is dat ik nog maar 1x in de 2 dagen naar de wc moet voor de grote boodschap... eerder was dat elke dag. Wel raar opzich, aangezien ik nu toch meer fruit en groente e.d. eet. Meer vezels zou je denken...
Zozo, ik ben jaloers hoor! Klinkt inderdaad alsof je genoeg vezels binnen krijgtquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:21 schreef deerntie het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag weer goed begonnen, met 2 broodjes met kipfilet![]()
Wat ik overigens wel merk sinds ik aan het afvallen ben is dat ik nog maar 1x in de 2 dagen naar de wc moet voor de grote boodschap... eerder was dat elke dag. Wel raar opzich, aangezien ik nu toch meer fruit en groente e.d. eet. Meer vezels zou je denken...
Dit , ik weeg me dus alleen maar bij de dietistequote:Op donderdag 1 maart 2012 07:57 schreef Selestha het volgende:
Waarom wegen zoveel van jullie je iedere dag? Is dat niet ontzettend frustrerend?
Bij mij zou dan het stemmetje veel te vaak gaan roepen ''zie je wel het maakt toch allemaal niets uit'' en als gevolg daarvan zou ik het waarschijnlijk op geven ja dus voor mij is t geen goed ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
is voor iedereen anders, ik kan niet zonder juist. Het houdt me scherp. Maar ik kan ook goed met de schommelingen omgaanals je dat niet zo goed kan, is het beter niet elke dag te doen.
Daar heb ik mijn trendlijn juist voorquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:07 schreef Selestha het volgende:
Bij mij zou dan het stemmetje veel te vaak gaan roepen ''zie je wel het maakt toch allemaal niets uit'' en als gevolg daarvan zou ik het waarschijnlijk op geven ja dus voor mij is t geen goed idee
Ja aan eiwitten kom ik nog wel te kort volgens mij als ik mijn lijstjes naloop. Al zit in vis toch ook eiwit? Of denk ik nu verkeerd. Na het weekend ga ik weer boodschappen doen en dan neem ik eieren mee. Dan maak ik denk ik eens een lekker omeletje. Denk dat ik nog 2 crackers tussendoor pakquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:24 schreef Tink89 het volgende:
Goeiemorgen!
Hier een raaaaare dag. Vriendjelief is pas thuis als ik alweer naar naailes ben, dus heb de hele dag enkel mezelf om mezelf gemotiveerd te houden *als je snapt wat ik bedoel*. Eet vanavond ook alleen, maar moet voor hem een portie bewaren, dus de verleiding om twee keer zo veel te eten is er in ieder geval niet
Vooralsnog heb ik in ieder geval netjes ontbeten en ga ik nu een glas sap pakken. Straks mag ik een time out-biscuitje (die had ik gisteren niet en mag ik van mezelf twee keer per week als tussendoortje) en ga ik vandaag een hoop dozen inpakken, aan m'n zomerjas werken, de was doen, boodschappen halen en nog wat kleine dingetjes daarbij. Moet lukken om genoeg kCal's te verbranden
M'n nieuwe korte-termijn doel is btw om over vier weken, na verven, verhuizen, klussen, sjouwen, etc., onder de 90 te zitten. M'n alltime low is 90.4, maar zit al twee weken zo rond de 91, soms 91.5 en die laatste 1,5 kilo moet er gewoon af.
Joycie, als je punten over hebt, zou ik proberen om nog een avondtussendoortje te doen, dat mag best. Iets van eiwitten is ook geen verkeerd idee, je zou een ei op je boterham met kaas kunnen doen bijvoorbeeld
Xx!
Ik had ook liever een sinaasappel als compliment voor mijn slankere ik gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hartstikke leuk dat je een compliment krijgt Isa. Geef jezelf ook gelijk een compliment door het niet op te eten![]()
En inderdaad, seriously?
En dan met z'n allen verliefd stelletje zijn in een restaurantquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
daar ben ik het ook wel mee eens, je kunt toch elke dag iemand een complimentje geven, ik hou sowieso niet van dat soort dagen, net zoals valentijns dag, ik kan mijn geliefde elke dag in het zonnetje zetten, spontaan een bloemetje krijgen is leuker dan dat je weet dat je die dag wat gaat krijgen
Dat maakt op zich toch niet zoveel uit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker!
Eetritme gaat niet geweldig als je thuis werkt merk ik al
Om tien uur ontbeten en zit nu aan m'n lunch![]()
Da's waar, maar als je tussendoor niks gegeten hebt of dan ook heel laat avond eet, maar wel op een 'normale' tijd naar bed gaat en op staat, begint je lichaam laat met verbranden en omdat je 's avonds vaak weinig doet, wordt je avondeten wel sneller opgeslagen... [einde quote dieetist]quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat maakt op zich toch niet zoveel uit?
je ontbijt later, dus lunch je later...
Die diëtist heeft het dan verkeerd, die praat de Libelle ed dan na, want wetenschappelijk is dat niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Tink89 het volgende:
Da's waar, maar als je tussendoor niks gegeten hebt of dan ook heel laat avond eet, maar wel op een 'normale' tijd naar bed gaat en op staat, begint je lichaam laat met verbranden en omdat je 's avonds vaak weinig doet, wordt je avondeten wel sneller opgeslagen... [einde quote dieetist]
gewoon een kan of een fles met water op tafel zetten...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel meer dat ik gewoon vergeet te eten als ik thuis ben. Net als water drinken... Maar goed, lunch om half drie, diner rond zevenen, en dan vanavond nog even een wandeling, dan verbrand ik weer zat
heerlijk is dat!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef Selestha het volgende:
Zo vandaag bij de dokter geweest voor de prikpil
Zowel de assistente als de dokter zeiden ''zoo jij bent goed afgevallen!''
Ze zagen me voor het laatst 10 kilo geleden
Leuk opstekertje
Ja dat deed me erg goedquote:
Kan bestquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die diëtist heeft het dan verkeerd, die praat de Libelle ed dan na, want wetenschappelijk is dat niet.
Als ik later opsta probeer ik gewoon het ritme van 'eet elke 3 uur wat' aan te houden
Ik geloof graag dat dat fijn is om te horen idd! Knap! Respect!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef Selestha het volgende:
Leuk opstekertje
rauw of gebakken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft.iemand een idee hoeveel gram een speklapje is?
Oeeh dan wordt winkelen pas echt leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
net voor de gein een maat 44 broek meegenomen naar de paskamer bij H&M en hij paste![]()
Goeie opsteker!
Mooi dat het goed gaat!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
Al tijden niet meer hier geweest. Maar ik kom even zeggen dat ik nu 27 kilo's kwijt ben. Einde boodschap.
Whahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef Selestha het volgende:
Leuk opstekertje
Dat is ook een fijne bijkomstigheid...quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
net voor de gein een maat 44 broek meegenomen naar de paskamer bij H&M en hij paste![]()
Goeie opsteker!
Netjes hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Bijna 9 km gelopen! En heel netjes gegeten vandaag!!
Goed zo Juicy! Lekker bezig!!
Netjes! Ik had de fut niet, is bij 7,5 geblevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Bijna 9 km gelopen! En heel netjes gegeten vandaag!!
Goed zo Juicy! Lekker bezig!!
Lul niet gek, 7,5 is ook keiver!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Netjes! Ik had de fut niet, is bij 7,5 gebleven
Juicy, respect!
ik al 2 maandenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:09 schreef deerntie het volgende:
Goedemorgen!
YAY voor degene die weer wat zijn afgevallen! Ik sta helaas al een aantal dagen(5-6 ofzo) stilHeb ook geen idee waardoor het komt helaas. Maar goed we zetten gewoon door.
En je kon een kleinere maat aan, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
haha, sjoemelen met tickers, herkenbaarmaar fijn dat je weer op dat niveau zit!
Ik zit vandaag op precies 8 weken na mijn weigh-in, de tijd vliegt! En de officiele score is -9,8. Laatste gaatje broekriem: accomplished. Zonder muffintop!
Vorige week woensdag bij haar , en gisteravond thuis even snel maar dat is een andere weegschaal dus zegt niet veel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
spannend joene! Wanneer heb je voor het laatst gewogen?
dit! En lossere broeken is ook een teken! Je praat jezelf te veel omlaag Isaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alsof het niets is, rugvet is juist keirelaxed als het weg is!
Dat was wel lelijk ja, dat het daar een beetje opboldequote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alsof het niets is, rugvet is juist keirelaxed als het weg is!
Hihih ja, dat ken ik wel, ik noem het mijn weight-loss-high en ik hou dr vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me wel een beetje een Emile Ratelband...sorry voor mijn gehyper
Ben je niet gewoon onwijs spieren aan het opbouwen na al die weken training?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:44 schreef Joene het volgende:
Hmmmz ik ben serieus wel benieuwd naar vanmiddag , maar bereid me maar voor op dat het niet zo veel is afgevallen valt het altijd mee ofzo. Slecht voor mn motivatie als er echt niks af is of als er zelfs is bijgekomen want dan krijg ik altijd het idee blijkbaar werkt het niet voor mij ofzo.
Kan geen idee , als ik niet ben afgevallen , wil ik graag dat ze even een vet/spier meting doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon onwijs spieren aan het opbouwen na al die weken training?
Dat kan je zelf ook een beetje in de gaten houden met een naailintjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:04 schreef Joene het volgende:
Kan geen idee , als ik niet ben afgevallen , wil ik graag dat ze even een vet/spier meting doet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
yay voor selestha! En deerntie, het zakt wel weer, hou moed!
I know, het is alleen zo frustrerend, doe je zo je best en dan zie je er gewoon maar weinig vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook al is er niets af. Je bent toch goed bezig? Dat gaat zich echt ooit wel terugbetalen, ook al is het niet deze weegsessie.
Al is hetgevoel bij een goede score op de schaal wel een fijne kick natuurlijk.
ow ja... ticker braaf aanpastquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
haha, sjoemelen met tickers, herkenbaarmaar fijn dat je weer op dat niveau zit!
Ik zit vandaag op precies 8 weken na mijn weigh-in, de tijd vliegt! En de officiele score is -9,8. Laatste gaatje broekriem: accomplished. Zonder muffintop!
bij mij duurde het een maand voordat ik er iets van zag op de weegschaal.. en toen ging het ineens rap!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef deerntie het volgende:
[..]
[..]
I know, het is alleen zo frustrerend, doe je zo je best en dan zie je er gewoon maar weinig van
Da's supernetjes!! ik kom eerder uit op 1,1 ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ow ja... ticker braaf aanpast
Ik ben tegenwoordig ook weer met meetlint in de weer... puur om te kijken hoe mijn taille/heup zich verhouden. Ik kwam op 0.73 uit, da's niet verkeerd, toch?
Ik rekende net (met de getallen die in m'n hoofd zitten) en kwam uit op 0.8. Weet niet wat 'ideaal' is, maar vind dit niet vreselijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's supernetjes!! ik kom eerder uit op 1,1 ofzo
(hoewel, nu misschien niet meer)
Tink en Deerntie, volhouden hoor. Het is inderdaad erg frustrerend, maar uiteindelijk ga je zakken!
Ik snapte het al niet.. ik dacht dat je 0.73 cm was afgevallenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig ook weer met meetlint in de weer... puur om te kijken hoe mijn taille/heup zich verhouden. Ik kwam op 0.73 uit, da's niet verkeerd, toch?
0,7 wordt als "ideaal" gezien dacht ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik rekende net (met de getallen die in m'n hoofd zitten) en kwam uit op 0.8. Weet niet wat 'ideaal' is, maar vind dit niet vreselijk![]()
Xx
Ik heb dan ook een enorme heuppartij (zeg maar rustig een 'huge ass')quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's supernetjes!! ik kom eerder uit op 1,1 ofzo
(hoewel, nu misschien niet meer)
Tink en Deerntie, volhouden hoor. Het is inderdaad erg frustrerend, maar uiteindelijk ga je zakken!
Ja, waist-to-hip ratio... http://en.wikipedia.org/wiki/Waist%E2%80%93hip_ratioquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet.. ik dacht dat je 0.73 cm was afgevallen
maar het is het verschil tussen heup en taille?
Het is je taille gedeeld door je heupen. Dan krijg je de verhouding... Die zou idealiter rond de 0.7 liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet.. ik dacht dat je 0.73 cm was afgevallen
maar het is het verschil tussen heup en taille?
oh dear ik ga het later wel uitrekenenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het is je taille gedeeld door je heupen. Dan krijg je de verhouding... Die zou idealiter rond de 0.7 liggen
Lol, mijn toekomstige kids zijn doomedquote:Children whose mothers had wide hips and a low waist-hip ratio scored highest, leading Lassek and Gaulin to suggest that fetuses benefit from hip fat, which contains long chain polyunsaturated fatty acids, critical for the development of the fetus's brain
Ik heb een waist hip ratio van 07,7quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
0,7 wordt als "ideaal" gezien dacht ik
In ieder geval als het meest aantrekkelijk
Gefeliquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:27 schreef Jarno het volgende:
Isa, nokken nou, van wat ik me er van kan herinneren ben je keileuk. Zo.
Ik ben er ook weer, gisteren een drukke dag die iig geresulteerd heeft in een -2 kilo opeens op de weegschaal vanochtend. Dus 86 kilo nu. Best blij mee. Gisteren ook echt onnoemelijke spierpijn in m'n kuiten gehad, hele dag krom van gelopen. Echt au. Maar goed dat is ook redelijk weggetrokken, maar voor de zekerheid sla ik het sporten vanavond even over en dan ga ik maar even op zondagochtend...
Hoe dichter bij de 0.7 hoe aantrekkelijker, naar het schijntquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:24 schreef Silmarwen het volgende:
0.72 hier. Onverwacht.
Lekker heupwiegend over straat.
Als ik een negerin zou zijn, zou ik echt woest hot zijn. Dan zou ik trouwens ook een coole afro hebben maar helaas...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb een waist hip ratio van 07,7Een grote vorm dus, maar inmiddels wel aantrekkelijk
Vooral voor surinamers enzo
Welnee, ik vrees dat je daar veel te slank voor bentquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik een negerin zou zijn, zou ik echt woest hot zijn. Dan zou ik trouwens ook een coole afro hebben maar helaas...
Ik heb eens als compliment gekregen van een donkere man ''Wow, jij hebt voor een blanke vrouw een echte Afrikaanse kont! En dat is een compliment!''quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik een negerin zou zijn, zou ik echt woest hot zijn. Dan zou ik trouwens ook een coole afro hebben maar helaas...
Ik ben niet ideaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
0,7 wordt als "ideaal" gezien dacht ik
In ieder geval als het meest aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:32 schreef Selestha het volgende:
Ik heb eens als compliment gekregen van een donkere man ''Wow, jij hebt voor een blanke vrouw een echte Afrikaanse kont! En dat is een compliment!''
Is me altijd bijgebleven, haha
Ben nog wel eens jaloers op zwarte vrouwen om die reden, heb t idee dat als ik zwart was mijn figuur veel meer geaccepteerd zou worden
quote:
Die zijn allemaal gewoon erg slankquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:49 schreef Sometimes het volgende:
Ik vind dit nummer dan meer in de richting komen:
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Deze daarentegen
Daar word ik altijd gelukkig van
eet je wel voldoende?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:53 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gister voor het eerst in m'n leven flauwgevallen. Ik weet nog precies hoe het ging, het was zo eng![]()
Was precies nadat ik uit bad stapte, zal wel in combinatie zijn met het warme badwater en lage suikerspiegel ivm dieet..
gelukkig geloof ik toch niet in die crap. En boter op brood is nastyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:32 schreef Joene het volgende:
Even niet zoveel met dieeten te maken maar wel apart
http://www.volkskrant.nl/(...)en-vaatziekten.dhtml
Boter is goed zolang boter ook boter is , margarine is tiefuszooi , goed voor je fietsketting.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig geloof ik toch niet in die crap. En boter op brood is nasty
ik vind het gewoon vies, ga er van kokhalzen. Ik hou het wel bij bak- en dressingvettenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Boter is goed zolang boter ook boter is , margarine is tiefuszooi , goed voor je fietsketting.
qftquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Boter is goed zolang boter ook boter is , margarine is tiefuszooi , goed voor je fietsketting.
Wow, da's nice!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:44 schreef Audreyoot het volgende:
Omdat ik veel doe naaien meet ik regelmatig mijn maten op en hou dat bij in een tabelletje, zo ook vanochtend, echt helemaal totaal onverwacht 6 cm smaller in mijn taille
Ja vooral omdat het zo onverwacht wasquote:
Oh dat schiet fijn op! Wat is je eerste streef?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het zo onverwacht wasMoet zeggen dat het de afgelopen paar dagen ook wel erg goed gaat, zit nu op mijn laagste gewicht sinds tijden, nog maar 4,5 kilo van mijn eerste streef verwijderd
Wij hebben hetzelfde streefgewicht!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat schiet fijn op! Wat is je eerste streef?
Ik heb eigenlijk geen tussenstreven, ik wil gewoon een gewicht dat begint met een 6 en verder boeit het me niet zo. Wel hanteer ik tussenmijlpalen, 89,9 en 79,9 waarop ik mezelf op iets moois mag trakteren. De eerste is dus gisteren behaald, nu op naar de 7!
Mijn eerste is 80, heb ik al lang niet meer gezien namelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat schiet fijn op! Wat is je eerste streef?
Ik heb eigenlijk geen tussenstreven, ik wil gewoon een gewicht dat begint met een 6 en verder boeit het me niet zo. Wel hanteer ik tussenmijlpalen, 89,9 en 79,9 waarop ik mezelf op iets moois mag trakteren. De eerste is dus gisteren behaald, nu op naar de 7!
1.68, bij 70 kilo is mijn BMI 25. En iets daaronder vind ik primaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mijn eerste is 80, heb ik al lang niet meer gezien namelijkDaarna wil ik naar 75, en mijn uiteindelijke gewicht op 73. Toen ik 73 woog had ik een maatje 38 en dat vond ik prima
Hoe groot ben je? In de 60 is voor mij wat aan de lichte kant, hoewel ik 68/69 wel kan hebben denk ik.
Nog wel watquote:
oh, okeequote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog wel watMaar ik laat me niet meer over mijn gewicht uit op fok
Het schommelt toch
Ik roep wel als ik iets met een 6 aan het begin heb
Bij 69.9 of zo is mijn BMI 25.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
oh, okee
Dan zijn wij ongeveer even langWas jij destijds nou ook op de bruiloft van Levi?
Ja daar heb je gelijk in, zo wil ik ook ongeveer gaan zitten maar ik ben 1.76, bij 73 kg zou mijn BMI 24 zijn. Volgens dat BMI ding zou mijn ideale gewicht 66 kg zijn maar dat staat echt niet bij me. Ik ben gewoon niet zo timide gebouwd dus dat BMI zegt natuurlijk ook niet alles, maar dat wist iedereen hier inmiddels welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1.68, bij 70 kilo is mijn BMI 25. En iets daaronder vind ik prima
Ik mis al die meiden eigenlijk wel!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik was redelijk beneveld, maar meen het me idd te herinneren ja
Waterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:08 schreef Joene het volgende:
Zo mn kannetje met een litertje water is ook weer op!
Ik hoop het voor zequote:
Truequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het voor zeMaar we waren natuurlijk wel een zooitje (leuke!) jojo'ers waarvan sommigen uiteindelijk een operatie hebben gekozen boven het steeds weer opnieuw de moed bij elkaar schrapen om weer af te vallen.
Ik hoop gewoon dat er een paar hun slanke ik hebben weten te behouden.
maar ook na een operatie moet je op blijven letten toch??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het voor zeMaar we waren natuurlijk wel een zooitje (leuke!) jojo'ers waarvan sommigen uiteindelijk een operatie hebben gekozen boven het steeds weer opnieuw de moed bij elkaar schrapen om weer af te vallen.
Ik hoop gewoon dat er een paar hun slanke ik hebben weten te behouden.
Ik weet niet hoe het nu met ze gaat; een jaar na de operatie waren die meiden allemaal echt mooi slank geworden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:21 schreef Barreltje het volgende:
maar ook na een operatie moet je op blijven letten toch??
dat zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu met ze gaat; een jaar na de operatie waren die meiden allemaal echt mooi slank geworden.
Tsja het hoeft niet altijd lekker te zijn J, dat hele dieten is gewoon kut natuurlijk maar goed ik hou gewoon maar ff vol.quote:
Ze hadden wel wat drastischer dan een maagbandjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:23 schreef Barreltje het volgende:
dat zou fijn zijn!
toch ben ik blij om het te doen zoals ik het doezo'n maagbandje..
![]()
ik weet niet.. het is toch niet hetzelfde.. maar dat is ook maar een gevoel![]()
nee, we hebben het over complete gastric bypassesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn!
toch ben ik blij om het te doen zoals ik het doezo'n maagbandje..
![]()
ik weet niet.. het is toch niet hetzelfde.. maar dat is ook maar een gevoel![]()
Ik zit ook al aan flesje 3.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsja het hoeft niet altijd lekker te zijn J, dat hele dieten is gewoon kut natuurlijk maar goed ik hou gewoon maar ff vol.
Hmmm ja ik ga de kan zo nog een keer voor de helft vullen , zeg 3/4 bekertjes water nog. Dan vind ik het wel mooi , want bij het avond eten nog longdrinkglas en vanavond ook weer water.quote:
ja, als je gewoon stug door blijft stouwen rek je vanzelf weer op helaasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:27 schreef laiveneertiekje het volgende:
En mbt Gastric Bypasses ed..
Ik kan me vorostellen dat het voor sommigen de enige uitweg lijkt, maar ook daarmee kun je best sjoemelen.
Is er niet zo'n "bekende" Nederlander, die nu voor de derde keer een maagverkleining krijgt? Dan vraag ik me wel af hoe hij de vorige twee heeft weten te verprutsen.
Jaren geleden was hier ook iemand die na een maagbandje(?) voor een andere operatie ging... En die begon 2 dagen na de operatie alweer met liga's en chocolademelk als ik het mij goed herinner.. Dan kan je volgens mij beter eerst aan je psyche gaan werken ipv een operatie willen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als je gewoon stug door blijft stouwen rek je vanzelf weer op helaas
Beetje jammer dat zo iemand nog geen psychische hulp heeft gekregen
BeessieJen in elk geval wel... die is twee kinderen verder en mega slankquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn ze allemaal succesvol vermagerd?
Ik zeg al 5 maanden nee, dat knaagt aan je na een tijdjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:28 schreef Jarno het volgende:
Overigens vrijdag snackdag in de kantine weer prima doorstaan. Alleen een kippensoepje gehad bij mijn 4 volkoren boterhammen dus. Dat nee zeggen gaat prima tot nu toe.
ja, echt dikke respect daarvoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
BeessieJen in elk geval wel... die is twee kinderen verder en mega slank
Daarom moet je soms ook gewoon lekker nee zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zeg al 5 maanden nee, dat knaagt aan je na een tijdje
En heel af en toe jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom moet je soms ook gewoon lekker nee zeggen
Freecell is haast dun en ook twee kinderen verderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, echt dikke respect daarvoor
Freecell is volgens mij ook best dun gebleven. De rest zie ik niet meer echt op Fok...
Ik weet Ymme, Riann, Levitation, Isaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Freecell is haast dun en ook twee kinderen verder
Ik ben me nu aan het bedenken wie er allemaal in de dieetclub kwam tijdens mijn vorige ronde...
Ik hou alleen bij wat mijn taille isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:44 schreef Audreyoot het volgende:
Omdat ik veel doe naaien meet ik regelmatig mijn maten op en hou dat bij in een tabelletje, zo ook vanochtend, echt helemaal totaal onverwacht 6 cm smaller in mijn taille
jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet Ymme, Riann, Levitation, Isa, Troel, Rewimo, Beessie-Jen, Miss_S maar die heet nu Sarabi, Octopussy, Coldfeet, miss_dynastie, gothic-blackie, ehhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |