quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMGBOOBS AND BLOOMERS
![]()
VEEG ME OP!!
Dit, en jij poste in het vorige deel een site met kleding, welke engelse maar komt overeen met 48?quote:
quote:The Pambra's bra liner is a soft cotton liner you wear underneath your bra and goes around the band part. I initially thought it would be unconformable. Once I figured out how to place it properly, actually forgot I had it on. It was very comfortable, it kept me dry all day long. I normally don't have a issue with boob sweat, but on super hot days I think most woman do. The one thing I did like was it made the band around my bra feel more comfortable. I usually feel discomfort from the bra band around my chest, the bra liner help with any rubbing or irritation. The liner it self it very soft and almost has a soothing effect against your skin. According to the website the Pambra's Original Bra Liner will:
• Effectively absorbs perspiration under and between the breasts.
• Extends the usage of your bras.
• Keeps skin drier to prevent chaffing and irritation.
• Prevents wetness from seeping onto brassiere and clothing.
18 meestalquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit, en jij poste in het vorige deel een site met kleding, welke engelse maar komt overeen met 48?
het klinkt echt heel naarquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Dat plaatje showt overigens de Pambra![]()
[..]
Thnx!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18 meestal
Conversietabel:
http://www.yoursclothing.co.uk/sizechart.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef GI het volgende:
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3Suffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3't is ook echt een prachtresultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja je ziet het heel duidelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is ook echt een prachtresultaat
Tip: geen dertien kilometer doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop dat het nog even droog blijft. Dan ga ik vanavond lekker een takkeeind wandelen
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3Wauw wat een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag in het vorige topic ook nog zo'n voor en na foto voorbij komen, respect hoor
Be happy with the little things in life
Nee het is een combinatie van factoren idd. Ik heb bijvoorbeeld een waist-hip ratio van 7.7, dat geeft dan aan dat het meeste van mijn vet op redelijk ''veilige'' plekken zit (geen appel vorm) maar BMI voorspelt mijn dood zo ongeveer. Het zit er dus ergens tussenin, en komt er op neer dat er in ieder geval nog wel 10 kilo af magquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Audreyoot het volgende:
Ik zit nu op een BMI van 27.4 dus niet meer zo ver van mijn ideale BMI af, hoewel BMI ook niet zo heel veel zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |