quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMGBOOBS AND BLOOMERS
![]()
VEEG ME OP!!
Dit, en jij poste in het vorige deel een site met kleding, welke engelse maar komt overeen met 48?quote:
quote:The Pambra's bra liner is a soft cotton liner you wear underneath your bra and goes around the band part. I initially thought it would be unconformable. Once I figured out how to place it properly, actually forgot I had it on. It was very comfortable, it kept me dry all day long. I normally don't have a issue with boob sweat, but on super hot days I think most woman do. The one thing I did like was it made the band around my bra feel more comfortable. I usually feel discomfort from the bra band around my chest, the bra liner help with any rubbing or irritation. The liner it self it very soft and almost has a soothing effect against your skin. According to the website the Pambra's Original Bra Liner will:
• Effectively absorbs perspiration under and between the breasts.
• Extends the usage of your bras.
• Keeps skin drier to prevent chaffing and irritation.
• Prevents wetness from seeping onto brassiere and clothing.
18 meestalquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit, en jij poste in het vorige deel een site met kleding, welke engelse maar komt overeen met 48?
het klinkt echt heel naarquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Dat plaatje showt overigens de Pambra![]()
[..]
Thnx!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18 meestal
Conversietabel:
http://www.yoursclothing.co.uk/sizechart.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef GI het volgende:
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3Suffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3't is ook echt een prachtresultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja je ziet het heel duidelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is ook echt een prachtresultaat
Tip: geen dertien kilometer doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop dat het nog even droog blijft. Dan ga ik vanavond lekker een takkeeind wandelen
Die van Sil even naast elkaar, gewoon omdat ik best trots ben <3Wauw wat een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag in het vorige topic ook nog zo'n voor en na foto voorbij komen, respect hoor
Be happy with the little things in life
Nee het is een combinatie van factoren idd. Ik heb bijvoorbeeld een waist-hip ratio van 7.7, dat geeft dan aan dat het meeste van mijn vet op redelijk ''veilige'' plekken zit (geen appel vorm) maar BMI voorspelt mijn dood zo ongeveer. Het zit er dus ergens tussenin, en komt er op neer dat er in ieder geval nog wel 10 kilo af magquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Audreyoot het volgende:
Ik zit nu op een BMI van 27.4 dus niet meer zo ver van mijn ideale BMI af, hoewel BMI ook niet zo heel veel zegt...
Ik heb ooit ook eens cambridge gedaan.. Ben toen zelf 20 kilo afgevallen en helaas zitten ze er ook weer bij. Door mijn eigen schuld hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens om het hoekje kijken. Op dit moment ben ik bezig met afbouwen van het cambridge dieet. Ik ben daar nu zo'n 28.5 kilo mee afgevallen. Van maat 48/50 naar 42. Mijn bmi is nu 29.1. Dat was 40.
Ik wil nog wel verder afvallen maar dan op eigen kracht. Het moeilijkste gedeelte komt nu dus.
Ik ben zat van het dieet, dus aan het afbouwen van het dieet, en opbouwen naar een normaal eetpatroon. Aangezien ik dus ga stoppen met shakes/soepen en repen kom ik hier maar eens kijken voor inspiratie en een schop onder de kont.
dat voel ik me nu al af en toequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef deerntie het volgende:
Dat je dat vol kan houden!Voelde je je niet heel vaak slap en hongerig enzo?
Vind je dat niet eng dan, om weer normaal te gaan eten? Ik zou bang zijn dat de kilo's eraan vliegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Nee, helemaal niet. Ik was in ketose, heeft met vetverbranding enzo te maken. Ik heb eigenlijk totaal geen honger enzo gehad. Ben wel gestopt met sporten. Dat ga ik nu weer oppakken. Alleen nog geen idee wat ik wil gaan doen.
Ik ben begonnen met meer te lopen en fietsen ipv de auto te pakken. Is voor mijn dochter (16 mnd) ook nog eens leuker.
Doodeng. Daarom ook een langere af/opbouw. Ik eet nu zoals in een tussenweek (3 shakes of soep of reep en kip en groente) na deze week heb ik dat 2 weken gedaan. Dan voeg ik 1 boterham met mager beleg toe en 1 aardappel. Ik laat dan 1 dieetproduct weg. Ik doe dit dan ook 2 weken. De weken daarna 3 boterhammen en 3 aardappels of pasta. En dan weer 1 product weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Vind je dat niet eng dan, om weer normaal te gaan eten? Ik zou bang zijn dat de kilo's eraan vliegen
Wat je hier zegt is voor mij persoonlijk precies de reden om zo'n dieet niet te volgen. Je pakt het probleem niet bij de kern aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vond juist het duidelijke van het dieet, 3 dingen en niets anders zo ontzettend fijn en veilig. Ik moet nu zelf gaan nadenken over wat ik wel en niet kan eten. Dat zal moeilijk worden, maar het zal toch eens moeten gebeuren.
Dat klopt, maar toch vind ik het anders. Als je dik wordt omdat je niet weet wat je eet, en daarna afvalt doordat je niet weet wat je eet, heb je een veel grotere kans op (extreme) terugval dan dat je het op de "verstandige" manier doet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, ergens vindt ik dat ook onzin hoor, dat "bij de kern aanpakken" want uiteindelijk leren maar bar en bar weinig mensen zich echt nieuwe gewoontes aan. Heel vaak zie je dat mensen langzaam maar zeker toch weer terugzakken in oude gewoontes, OOK wanneer ze "verstandig" zijn afgevallen.
Klopt, maar kom op, wie weet het nou ECHT niet? Dan houd je je bewust dom hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch vind ik het anders. Als je dik wordt omdat je niet weet wat je eet, en daarna afvalt doordat je niet weet wat je eet, heb je een veel grotere kans op (extreme) terugval dan dat je het op de "verstandige" manier doet.
mwah, ik kan er zo een paar noemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt, maar kom op, wie weet het nou ECHT niet? Dan houd je je bewust dom hoor.
Alles wat ik nodig heb zit in de producten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef deerntie het volgende:
Lijkt me wel lastig, naar mijn idee moet je nu weer opnieuw 'leren' eten, wat je lichaam nu wel kan hebben en wat niet...
Verder klinkt het in mijn ogen niet echt als een gezond dieet, als sporten al af wordt geraden... Hoe zit het met vitamines en mineralen dan? Zitten die wel in de shakes of moet je hiervoor suplementen eten?
Ja, maar dan doe je dus ook gewoon geen ENKELE moeite jezelf te informeren als je in deze tijd compleet clueless weet te zijn over verstandig eten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ik kan er zo een paar noemenhelaas
tuurlijk niet, van Johma natuurlijk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
Whaha witte puntjes tonijnsalade, mag dan op z'n minst hopen dat hij die tonijnsalade dan nog zelf klaarmaakte
Tsja, ach je kunt een boel weten over eten en toch nog domme keuzes maken. *wijst naar zichzelf*quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je dus ook gewoon geen ENKELE moeite jezelf te informeren als je in deze tijd compleet clueless weet te zijn over verstandig eten.
ja, dat scheelt wel!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet nu wel een compleet nieuwe garderobe aanschaffen, ik heb in de tussentijd amper wat gekocht. Ik heb van een vriendin een tas kleding gekregen, die draag ik nu. Gelukkig heb ik elke maand geld apart gezet, en heb ik nu een leuk bedragje om van te shoppen. Ik moet dan ook zo ongeveer alles nieuw hebben.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ken ik Selestha.
Maar dat bedoel ik dus. Je WEET het wel. Maar soms ben je niet in staat. Dat staat imo los van de manier waarop je afvalt.
"Mijn" manier was ook niet de beste, maar het is er wel af. Ik viel gewoon 25 kilo af door doodongelukkig te zijn.
Toen was ik niet meer doodongelukkig en dacht ik heeuh wat leuk ben ik met 25 kilo, ik ga ze er af houden!
En dat lukt tot nu toe al bijna 2 jaar. Ook al viel ik niet echt op een verantwoorde manier af.
hoe lang ben je bezig en hoe lang sta je al stil qua gewicht?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:
Vanochtend weer in de sportschool bezig geweest, eerst 20 minuten er naartoe fietsen (op woensdagochtend heb ik geen auto en vanavond was geen optie), gefietst, roeimachine, crosstrainer, loopband én krachttraining gedaan.. Terug naar huis fietsen was een hel.
.
Eten gaat ook prima maar er gaat geen gram meer af. Tsja.
oohdan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:31 schreef Jarno het volgende:
Dit is pas m'n 2e week in de sportschool hoor. Ben wel vrij fanatiek bezig en heb ook m'n voeding vrij drastisch omgegooid. Dus m'n lijf zal wel ff moeten 'resetten' zoals iemand hierboven dat zo mooi zei.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Jarno het volgende:
Heb er alle vertrouwen in. Voel me ook prima. Als ik ff negeer dat alles pijn doet, dan..
Ik stel altijd de v max in en tot die snelheid mag je het zelf bepalen zolang je niet over je maximale hartslag heen gaat. Anders grijpt de band idd in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij is het nare van een loopband dat die band je snelheid bepaalt tov jijzelf als je "vrij" loopt.
Ja dat!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef kaatjejannie het volgende:
ik had dat ook altijd na de loopband. Zwabberende benen enzo..
(sorry dat ik hier nog zo laat op reageer), maar ik zou wel wat daarvan willen. Ik heb een simpele cup B en die cup B wordt nooit groter, hooguit gaat hij nu krimpen naar een AAquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Maar die hadden bh'tjes met hartjes en hertjes en zo![]()
Ik moest dit aan:
[ afbeelding ]
IK kon niet lelijker vindenMaar zoiets met dan nog een omakantje of zo.
Misschien als we het verdelen hebben we allebei een mooie cup Cquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
(sorry dat ik hier nog zo laat op reageer), maar ik zou wel wat daarvan willen. Ik heb een simpele cup B en die cup B wordt nooit groter, hooguit gaat hij nu krimpen naar een AA
Dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien als we het verdelen hebben we allebei een mooie cup C
Ik ga vanavond handtekeningen etc zetten voor mn scheiding...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Joene het volgende:
Ik ga vanavond handtekeningen etc zetten voor mn scheiding...
Niet leuk , maar wel de beste optiequote:
Die ken ik ja.. Hij komt nog wel eens op als ik iets 'slechts'' gegeten heb. Dan is het meteen ''joh vreet maar alles wat los en vast zit want vandaag maakt het toch niet meer uit''..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier heel de dag continu tegen "het stemmetje" geworsteld.
Vandaag zei hij de hele tijd "GISTEREN WAS OOK AL KUT WAT MAAKT HET TOCH OOK ALLEMAAL UIT JE BLIJFT GEWOON ALTIJD DIK"
STFU MOFO!
Ik heb gewonnen. Vandaag.
T 'schommelt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die ken ik ja.. Hij komt nog wel eens op als ik iets 'slechts'' gegeten heb. Dan is het meteen ''joh vreet maar alles wat los en vast zit want vandaag maakt het toch niet meer uit''..
Gelukkig heb ik er steeds minder last van
Dat doet er idd niets aan afquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Joene het volgende:
Ho , scheiden is mijn keuze , niet dat dat het leuk maakt overigens.
duhquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Joene het volgende:
Ho , scheiden is mijn keuze , niet dat dat het leuk maakt overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |