SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
engineerquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:18 schreef PierreTT het volgende:
Op welke class zit eigenlijk de Javelin en de AT?
1 plaatje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef dreamzk het volgende:
Zo, ook even de OP gefixed met wat nieuwe plaatjes
En bij die spoiler shitquote:
battlelog?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef PierreTT het volgende:
Ah heb een site gevonden met alle unlocks
Die bozz is ook zo'n makkelijke jongenquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben meer verslaafd aan FIFA dan aan BF of CODlekker Nick en Sold pakkie geven
Nog niet eens aan gedacht,zit ook op mobiel,dan kan ik beter een andere site laden. Maar het is wel een moeilijke keuze,Engineer heeft de RPG/SMAW en Javelin,maar Support heeft weer C4 en Mortars.. Assault heeft weer de M320.. What to do,what to do.. Javelin is zeker alleen vehicle lock?quote:
Javelin is vehicle only jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht,zit ook op mobiel,dan kan ik beter een andere site laden. Maar het is wel een moeilijke keuze,Engineer heeft de RPG/SMAW en Javelin,maar Support heeft weer C4 en Mortars.. Assault heeft weer de M320.. What to do,what to do.. Javelin is zeker alleen vehicle lock?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
Sorry pierre het was een grote grap hoax alles.
Er zitten helemaal geen bommen in BF3 of RPG's of iets met explosieven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dat je dat echt dat...
Boeie,ik wil team Soldierre wel eens zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
@ pierre
ik heb gister een half uur meegedaan,
toen was het alweer genoeg
want Rush.
bitches aint shit but ho's and tricksquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boeie,ik wil team Soldierre wel eens zien
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bitches aint shit but ho's and tricks
Grgr bozzdale
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Team Bozzdale is als het laatste liedje voordat de discotheek dicht gaat.
De meeste mensen zijn allang weg, maar ach, het is wel leuk.
Wel met de update spelen dan, aangezien maurice dat niet doetquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dan Ben Arfa je kapot speelt
Kolere wat oud, dat komt gewoon uit mijn tijd manquote:
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere wat oud, dat komt gewoon uit mijn tijd man
nooit goed hier hequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
Oh noes, wordt dit weer een youtube dump topic?
*insert plaatje [bmw tourfiets]/[harley] hier*quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere wat oud, dat komt gewoon uit mijn tijd man
Welke update is er dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel met de update spelen dan, aangezien maurice dat niet doet
Transfer updatequote:
True, maar ik ken hem ook nog als de dag van gisterquote:
Tuurlijk, waarom nietquote:
Omdat ie niet weet hoe het moetquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je die dan niet downloaden?
Ben je nu online?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ie niet weet hoe het moet!
Natuurlijk is hij online, hij post toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
Oh noes, wordt dit weer een youtube dump topic?
Ja crap is dat hequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:15 schreef dreamzk het volgende:
En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
[ afbeelding ]
uhm ja?quote:
Dat deed ik dus ook steeds met deel 1, dan was ik halverwege en begon ik opnieuw omdat ik niet meer wist hoe en wat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Begin maar overnieuw met ME2, want weet echt niet meer waar ik ben of wat de bedoeling was
Jij hebt niks laten zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die nick had zoveel geluk vanmiddag misselijk makend gewoon
Dat jij woord terecht uberhaupt durft te gebruikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb teminste terecht van nick het kampioenschap gewonnen.
Tja...quote:
Car mods en die stuff wel ja, maar online gaan met die dingen heeft weinig nut lijkt mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
Wist niet eens dat er allemaal mods zijn voor GTA IV op de xbox360..
Daarom zat ik dus in zo'n vage lobby een tijdje terug.
Strootman is uit vorm, zet die PSV-bril eens af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
Kiezen voor de Jong ipv Strootman.
Mwa, ik ga het nog wel ff testen van de week. Maar iets te veel Xbox gebeuren zag ik toenstraks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Windows 8-preview ziet er goed uit. Denk dat Windows binnen een aantal jaar op nagenoeg iedere telefoon en tablet te vinden is. Dodelijke combinatie met de pc en Xbox.
Idd, Laatste paar weken echt slecht :/quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Strootman is uit vorm, zet die PSV-bril eens af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.falen met het plaatje![]()
Kon nooit meer bij de balquote:
Weet eigenlijk niet wat iedereen tegen Kuyt heeft? Enigste waar je bij NL op moet gaan letten is de verdedigingquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Pixell het volgende:
idd jammer dat RvP niet in het systeem past, maar misschien als je hem op rechts zet ipv kuijt en dan hunter in het midden..
ach ik heb er verder ook geen verstand van
Vertraagt de opbouw, heeft geen actie, speelt de hele tijd de bal terug... om dezelfde reden zit 'ie bij Liverpool ook wekelijks op de bank.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat iedereen tegen Kuyt heeft? Enigste waar je bij NL op moet gaan letten is de verdediging
Ja en daarom scoort ie ook meteen als ie invalt, sowieso dit seizoen al 2x op het moment dat Liverpool het nodig heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vertraagt de opbouw, heeft geen actie, speelt de hele tijd de bal terug... om dezelfde reden zit 'ie bij Liverpool ook wekelijks op de bank.
aah vandaar de late postquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:26 schreef Michhas het volgende:
Fucking koppijnBen maar thuis gebleven...
fixedquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:33 schreef dreamzk het volgende:
Voetbal
Echte mannen pakken een tank en blazen iedereen om ver.
Fixedquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:33 schreef dreamzk het volgende:
Voetbal
Echte mannen pakken een jet en vliegen iedereen om ver.
Fixed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:33 schreef dreamzk het volgende:
Voetbal
Echte mannen pakken een lekker wijf en rijden tot ze niet meer kunnen.
Dankjewel Hugo! Jouw haar zit zelf ook leu...quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:29 schreef Bozz187 het volgende:
Wat zit jullie haar leuk
Zo complimenten ook weer gehad hier
Fixedquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:33 schreef dreamzk het volgende:
Voetbal
Echte mannen pakken een RPG en blazen iedereen om ver.
kan ik niks aan doen dat ik vroeg kaal wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dankjewel Hugo! Jouw haar zit zelf ook leu...
Oh wacht...
You have no hair
nice, maar nog steeds geen 739mquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, gister een headshot op 280 meter
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
tliciouz is lekker aan het pompen in de sportschool
Bevalt dus wat beter nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, gister een headshot op 280 meter
Anders ik welquote:
Awesome.quote:De setting en het nieuwe hoofdpersonage van Assassin's Creed III zijn uitgelekt. Het spel speelt zich af in het Amerika ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage is van native Amerikaanse afkomst. Zijn naam is nog onbekend.
Assassin's Creed IIINadat er op internet al geruchten waren verschenen die er op wezen dat Assassin's Creed III zich in de Verenigde Staten zou afspelen, lijkt Kotaku het eerste harde bewijs daarvoor opgedoken te hebben. De website heeft een afbeelding bemachtigd waar een figuur op staat die kleding draagt waarin zowel invloeden van indianen als van de Assassins Guild te zien zijn. Het logo van Assassin's Creed III staat groot vermeld boven het personage.
In de kleding van het personage is het herkenbare logo dat de Assassins in vorige Assassin's Creed-games gebruiken tweemaal te zien. Ook lijkt op de linkerarm van de persoon het voor de spelserie kenmerkende hidden blade zichtbaar te zijn. De bekleding van zijn verdere kostuum, de aanwezigheid van de tomahawk in zijn rechterhand en de veren aan de uiteinden van de pijlen op zijn rug wijzen op zijn native american afkomst. Tweakers.net heeft de informatie over het hoofdpersonage en de setting bevestigd gekregen van een betrouwbare anonieme bron.
Het uitlekken van de informatie gebeurt enkele dagen voor de officiële aankondiging van Ubisoft. Volgens Kotaku is de afbeelding naar hen verstuurd door een medewerker van de Amerikaanse winkelketen Best Buy. Diezelfde werknemer wist te vertellen dat Ubisoft de game op 5 maart officieel zal aankondigen. Op de Facebookpagina van de spelserie liet Ubisoft weten dat er binnen enkele dagen een grote aankondiging aan zat te komen.
Wat zit je haar leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:29 schreef Bozz187 het volgende:
Wat zit jullie haar leuk
Zo complimenten ook weer gehad hier
quote:
sorry schatquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk!
Ben je met de brommer?
Het is weer 1 maart hequote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sorry schatbrommerrijden is saai geworden door al die mooiweer rijders
kofferquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is weer 1 maart heVan het weekend de brommert maar eens uit de schuur trekken en een koffersysteem regelen ergens
Rusland was inderdaad wel tof geweest. Maar ik ga er vanuit dat het wel gruwelijk goed wordt. Tot nu toe is alleen Revelations een beetje teleurstellend geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beter hadden ze Rusland gedaan in de tijd van Stalin, of Frankrijk tijdens de revolutie. Weet niet welke setting ze in US pakken, maar tijdens de Civil War waren er weinig bijzondere gebouwen
Maar goed, we zullen wel zien waar ACIII heen gaat
Gast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
tliciouz is lekker aan het pompen in de sportschool
Als je deel 1 met de delen erna vergelijkt was hij slecht jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
AC1 was teleurstellend, Revelations was goed. Al beginnen ze nu wel wat te veel random events in de games toe te voegen. Iets wat in deel één juist weer miste
Ik vond hem ook kut, meteen ingeruild na aanschaf voor cod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je deel 1 met de delen erna vergelijkt was hij slecht jaMaar toen hij uitkwam was hij echt wel supervet hoor
Heb hem nooit uitgespeeld, moest nog 3 templars ofzo vermoorden maar het werd wel zo eentonig en saai dat ik hem in een hoek heb gegooid en uiteindelijk maar verkocht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je deel 1 met de delen erna vergelijkt was hij slecht jaMaar toen hij uitkwam was hij echt wel supervet hoor
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga weg met die vervelende clown
But she might consider it a date!!!!quote:
Doe je dat liever ja?quote:
Het ging over jou lollie dus daar blijf ik van afquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij een lollie eet
ja, jij kan wss wel je eigen kopen in de snoepwinkelquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging over jou lollie dus daar blijf ik van af
Geef niet zo veel om een lollie, geef mij maar winegumquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, jij kan wss wel je eigen kopen in de snoepwinkel
ook lekker, of jaw breakersquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef niet zo veel om een lollie, geef mij maar winegum
Hele zure snoepjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar ben ik denk ik te laat voor geboren, want zegt mij helemaal niks
Zure snoepjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hele zure snoepjesVandaar de naam
k had het al opgezocht, die dingen die nick posten. Maar zegt me niks, zure matten daar in tegenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hele zure snoepjesVandaar de naam
Same thing herequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zure snoepjesVan het idee trekt mijn bek alweer samen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
In dat opzicht veranderd er niet veel in je leven. Van zure snoepjes naar zure sloten.
nee want zwarte besquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:05 schreef KoningStoma het volgende:
Dat kan best, maar je bent gewoon te laks om het te doen. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef Pixell het volgende:
Ik lig in me bed te fokkentriest ritme dit
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef Pixell het volgende:
Ik lig in me bed te fokkentriest ritme dit
quote:
het kan me geen kut boeiuhquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:17 schreef Rossdale het volgende:
Onterecht. Spelvauten kan ik mee leven, maar me gebruiken is gewoon echt te triest voor woorden
TMF-jugend-taal
Waar maak je eigen nou druk over?quote:
1ste foto, dat gele op de achterkant van de gun ook weghalenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
Uit verveling ff geklooid met PS.
Moet nog ff de overgang beter uitwerken (blur ofzo)
[ afbeelding ]
Origineel:
[ afbeelding ]
Die rook bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1ste foto, dat gele op de achterkant van de gun ook weghalen
Ja in die rook zit nog een geel stukje van de gun zelf, dat kan dan eigenlijk nietquote:
De Almachtige heeft gesprokenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:17 schreef Rossdale het volgende:
Onterecht. Spelvauten kan ik mee leven, maar me gebruiken is gewoon echt te triest voor woorden
TMF-jugend-taal
http://www.meeting-manager.nl/new_meetingquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef PierreTT het volgende:
Hoe maak je in godsnaam een open datumprikkert? Ik heb geen zin om van 20 man een emailadres in te vullen
Vul die van sexy lexie nou maar inquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik snap er zelf de ballen van, kan me eigen beschikbaarheid niet invullen
enschede is hetquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Waar is de meet dan?!?!?!?! is daar ook een poll voor?
Utrecht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Waar is de meet dan?!?!?!?! is daar ook een poll voor?
quote:
Dank hiervoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef tliciouz het volgende:
Mochten ik en Mich weer samen reizen, ik zorg er voor dat hij naar de wc gaat voor hij de trein in stapt.
hij werktquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.meeting-manager.nl/1122
Ja, maar hij heeft beloofd om sowieso weer mee naar een meet te gaan ook al komt ie amper in de sc.quote:
Nice, vorige keer echt kapot gelachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft beloofd om sowieso weer mee naar een meet te gaan ook al komt ie amper in de sc.
Dat was aan jou hoofd al te zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
De pijn Tamara, ik heb nog nooit zoiets gevoeld
heb ik toch net gedaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, vorige keer echt kapot gelachen
Nick, Bozz, Niels, vul die shit in! Soldmayor ook! En Teun!
waar de fuck heb je het over? over die manager shit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij namen ook echt afscheid van iedereen en gingen, half DB door gelopen. Zullen we toch nog maar uurtje blijven? Helemaal terugquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waar de fuck heb je het over? over die manager shit?
Toch helemaal brak aankomen in DBquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij namen ook echt afscheid van iedereen en gingen, half DB door gelopen. Zullen we toch nog maar uurtje blijven? Helemaal terug
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze!
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Die datumprikker hebben al meer mensen ingevuldquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat worden
Komen jijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vecht eerst maar eens uit welke van de 2 het gaat worden
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch helemaal brak aankomen in DBHoi jongens, leuk jullie te zien, ik ga eerst even een burger happen
en dan gewoon 's middags al helemaal naar de tering zuipen!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
Zaterdag 21 april
Bozz Ja
Frits Ja
KK Ja
MiMi Ja Pils
Pierre Ja
potatoe -
Tauch Ja
tliciouz Ja
Nee bij 21 april staat er nee bij mij. Serieus alles behalve 21 april.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
Zaterdag 21 april
Bozz Ja
Frits Ja
KK Ja
MiMi Ja Pils
Pierre Ja
potatoe -
Tauch Ja
tliciouz Ja
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwen!
Er staat toch echt 'ja'quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee bij 21 april staat er nee bij mij. Serieus alles behalve 21 april.
Denk dat ik in real time amper mijn bek open doequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ie in real time KK gaan afzeiken
DAMN! Die gooi je toch niet wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kei lang wachten op een long chicken eenmaal in mijn handen gooide ik hem weg omdat ik geen honger meer had van de zenuwen!
Kak, ik dacht dat ik nee had aangevinkt. Het moet dus nee zijn.quote:
Brabant zuipt jullie eruitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan gewoon 's middags al helemaal naar de tering zuipen!!!
Stoma en Daan ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef PierreTT het volgende:
Pringles, mocht je dit nog lezen, je bent ook heel erg welkom!![]()
![]()
![]()
Tim maakt ons kapot, samen met Teunquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]weet je dat zeker? In de achterhoek is niks anders te doen dan zuipen
Die praat toch niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
7 april is ook wel wat, duurt niet zo lang meer en is ook een zaterdag, alleen missen we dan KK
Hmm dat is dan wel een datum om ff in de gaten te houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
7 april is ook wel wat, duurt niet zo lang meer en is ook een zaterdag, alleen missen we dan KK
Dat komt omdat ie onder de indruk van jou wasquote:
teun is van de verkeerde kaantquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tim maakt ons kapot, samen met Teun
Ja maar er waren geen coupés in de trein, het was gewoon 1 zo'n lang dingquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was aan jou hoofd al te zien.Ik had echt wel mijn broek laten zakken in een lege coupe hoor. Als ik moet dan moet ik.
Die conclusie ook aan het einde van die meetquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar er waren geen coupés in de trein, het was gewoon 1 zo'n lang dingEn overal zaten wel een paar mensen
Maar jesus, die opluchting toen ik mijn Broa-constrictor eindelijk los kon laten op station UtrechtZoete verlossing
Ja dag, dan heb ik de hele avond een natte tong van die Amsterdammer in mijn nek hangen.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dag, dan heb ik de hele avond een natte tong van die Amsterdammer in mijn nek hangen.
Jammer dat Maurice nu niet kan reageren, die had hier wel een antwoord opquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dag, dan heb ik de hele avond een natte tong van die Amsterdammer in mijn nek hangen.
Tuurlijk niet, hij is getrouwd met kind. Dan ben je zelfs ouder dan Nielsquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral jij. Met je koffie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Denk dat dat wel meevalt, volgens mij hebben de meesten alleen een grote bek op het internet
Dit is sowieso waar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Denk dat dat wel meevalt, volgens mij hebben de meesten alleen een grote bek op het internet
Sowieso. En met je knuffelbeerboys Michmich en PiriPiriquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is sowieso waar.
De vorige keer was het echt fucking gezellig, ook Maurice was chill. En Sander.
Onzin, je was gewoon sprakeloos door mijn interessante en sprankelende verschijning!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kreeg de kans niet met dat geleuter
Misschien moet ik dan toch maar bier gaan drinkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso. En met je knuffelbeerboys Michmich en PiriPiri
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onzin, je was gewoon sprakeloos door mijn interessante en sprankelende verschijning!
Nee joh. Sherry, jij en ik. Ik breng je wel terug naar de Moosquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar bier gaan drinken
Toen je het had over die middag in Arnhem kwam het allemaal ineens weer terugquote:
Ik krijg altijd te horen dat ik veel te snel drink. Naar mijn mening bestaat er niet iets zoals te snel drinken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tim maakt ons kapot, samen met Teun
For real sherry? Die zooi is niet te drinken manquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh. Sherry, jij en ik. Ik breng je wel terug naar de Moos
Vul die shit in en kom meequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat ik veel te snel drink. Naar mijn mening bestaat er niet iets zoals te snel drinken.
Jawel hoor, lekker vlug bier drinkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat ik veel te snel drink. Naar mijn mening bestaat er niet iets zoals te snel drinken.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Advocaat dan? Brandy? Port?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
For real sherry? Die zooi is niet te drinken man![]()
En nee ik ga niet naar de moos
7-up waarschijnlijk, of bruin bierquote:
Oh shit, fulltime Kanon drinken, slechte herinneringen aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7-up waarschijnlijk, of bruin bier![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:
Die zooi drink ik niet meer, en helemaal niet meer lauwquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh shit, fulltime Kanon drinken, slechte herinneringen aan
Heb ik hier nog staan, heb zo nog een Gender in the Blender partyquote:
Dealquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef tliciouz het volgende:
We gaan wel aan de shotjes hoorAls iemand maar beloofd mijn haren vast te willen houden als ik moet kotsen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo troffen met Michhas aan aan het einde van de vorige meet![]()
[ afbeelding ]
Hellz to the no, ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef tliciouz het volgende:
We gaan wel aan de shotjes hoorAls iemand maar beloofd mijn haren vast te willen houden als ik moet kotsen.
Teveel waarheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik moet deze even posten van maurice :
[ afbeelding ]
en de groetjes van KK natuurlijk
Dan is het maar goed dat we met de trein naar huis gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hellz to the no, ik niet
De vorige keer dat ik shotjes Jäger dronk (met Bozz overigens), was ik binnen een uur zo zat dat ik niet meer kon fietsen.
Zelden zo fucked up geweest6 shotjes en 6 bier in een uur en een kwartier
Zei het je tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |